Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Lávaóriás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Vajon hol kezdődik a lávamező talaja és hol az óriás? Késő lesz ezt akkor eldönteni, amikor a szörnyeteg már rád támadt.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47085)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
Lapötletek (64958)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
A kereséses dolgot meggondolom, mert tényleg igazad van, kitalálok valamit.

Az összeset nem alakíthatom át, ki kell rá találni valamit.

A behemótok nem értem, miért kéne másnak lennie, a Hatalom küldetése egyértelmű, az Ép-nket a Vp-nket és a csontjainkat összeadjuk, és ha megvan az ötven, nertünk.
 
Jajam ha vki lemásol 1 az 1-ben egy AK-s paklit tuti nem fog vele jól játszani.
Mindenféleképp kell rajta változtatni (ezt a cikkekben is le szokták írni).
Meg pl. mindenkinek vannak olyan kedvenc lapjai, amit sok pakliba berak.
 
Végülis nekem nem is az a célom, hogy akárkit meggyőzzek, hogy ez vagy az a pakli jobb, mint az övé. Mindenkinek más az egyénisége. Például lehet, hogy elversz valakit a pakliddal, én is az enyémmel, de ha cserélünk, ugyanaz az ellenfél ellen mindketten kikapunk!

Ezért nem is szeretem azokat, akik AKs paklikat másolnak!
 
"Nos, a mindenből 1 a pakliban azt ellensúlyozza, hogy nem lehet counterelni."

Hát azt hiszem, ez elég sovány vigasz.
Ezeknek a küldetéseknek a java leginkább erőforrás (megj.: még mindig tartom magam ahhoz az állításomhoz, hogy erőforrásokat felesleges kitalálni, hacsak nem valami nagyon eredeti - értsd nem a húzz/gyógyulsz/manát kapsz/keress elő fajtából valóak), vagyis nem lehet arra építeni, hogy majd behúzod őket (talán ha a síkokhoz hasonlóan lehetne őket keresni-pl.: eldobsz 2 lapot a kezedből vagy valmi).

"Azzal kapcsolatban igazad van, hogy a mágusok küldetése nem könnyű, majd átalakítom."

Ez csak egy kiragadott példa volt, ugyanúgy említhettem volna a merénylők küldetését vagy akár a Mentális küldetést is.A lényeg, hogy a legtöbbje (amíg csak 1 használható belőle) semmire sem jó (talán a Tükörküldetés, amit kipróbálnék, mert az mintha egy picivel táposabb lenne, mint mondjuk a Rundhal).

Továbbá van még egy csomó dolog, amit nem értek: a behemótok küldetés, miért általános, a hatalom küldetésénél, hogy kell érteni, hogy Vp-énk, Ép-nk stb.
Persze lehet, hogy csak bennem van a hiba.

Ez pedig már tényleg csak gonoszkodás: én levenném a végéről a "csapatmunka csodákra képes" vállveregetést
 
Szabályok:

-1 küldetésből 1 lehet a paklidba
-Ha sikeresen kijátszuk/speciális képessége miatt feláldozzuk, semilyen módon nem kerülhet a Semmibe vagy kézbe vissza, ha más módon megy a gyűjtőbe, rakd a Semmibe.
-Egy körben 1 küldetést játszhatsz ki
- Nem lehet reagálni őket.
-Ezeknek lenne, egy nehéz, ámde teljesítehető kijátszási feltételük, és nagy jutalmat kapnánk ha ezt kijátszuk.


Íme a jobbak:
1. Goblin Ősi küldetés
Tharr, általános, küldetés
3 Vp.
Kijátszási feltétel: Szörnykomponenseid száma minimum 15 legyen.
Előkereshetsz 3 lapot a paklidból, és a kezedbe veheted.


2. A Behemótok küldetése:
2 Vp, Leah, általános küldetés.

Kijátszási feltétele, hogy legalább 3 olyan lényed legyen játékban, melynek a sebzéseének és Ép-jének összege legalább 7. Minden húzás fázisodban +1 lapot húzz!

3. A hatalom küldetése:

0 Vp, Raia általános küldetés:
Kijátzsási feltétele, hogy Ép-nk Vp-énk és komponenseink összege legalább 50
Megnyerted a játékot.

4. A béke küldetése
3vp, Sheran általános, küldetés:
Kijátszádi feltétele, hogy négy körön át ne támadj, de téged sem támadjanak meg. Megnyerted a játékot.

5. Az Istenek küldetése.
2Vp, általános, küldetés:
Kijátszási feltétele, hogy legalább 3 lapod legyen játékban, és minden lapod színe ugyanaz legyen.
Ha a gyüjtődben van, minden húzás fázisodban húzás helyett előkereshetsz egy ilyen színű lapot a paklidból
Istenek háborúján tiltott lap.

6. Nagyzási téboly:
3 Vp, Tharr általános, küldetés:
Kijátszási feltétele, hogy minimum 10 erősítő jelző legyen játékban (minden olyan jelző, mely növeli egy lény sebzését és/vagy Ép-ét erősítő jelzőnek számít)
Kapsz annyi Vp-t, ahánnyal ezek a jelzők a lények sebzését növelik összesen, húzz feleannyi lapt, mint ahánnyal ezek a jelzők a lények Ép-jét növelik összesen.


7. A kincsek megtalálása

2 Vp, Fairlight általános, küldetés

Kijátszási feltétel:Ebben a körben kijátszottál legalább 2 olyan tárgyat, amelyikkel megegyező nevű lap volt a játékban (és még van is) a tárgyak kijátszása elött.

Kikereshetsz minden olyan tárgyat, amiből már legalább 1 van a játékban (a te oldaladon) vagy a kezedben.

8. A Moák küldetése
3 Vp, Tharr küldetés
Ha célpont ellenfélnek nincs Vp-je a kör végén, megnyerted a küldetést. Ekkor húzhatrsz 4 lapot, és kapsz 4 Szk-t.
Ezt a alpot csak az 5. körtől játszhatod ki.


9. Az enyészet küldetése:

2Vp, Leah általános küldetés:

Kijátszási feltétel:Ebben és az előző körben legalább 5 lap került a játékból a gyűjtőbe vagy a Semmibe. Ebben a körben a gyűjtőből is kijátszhatsz lapokat, valamint a kör végén húzz 2 lapot.



10. A lényegtelenség küldetése:

1Vp Elenios általános küldetés

Kijátszási feltétele, hogy legalább 4 olyan lap legyen játékban, aminek van színesítő szövege. Tégy egy ilyen lapra 5 pusztítás jelző.
1 Vp, végy le róla egy pusztítás jelzőt: Célpont lap a gyűjtőbe kerül.

11. A tűz küldetése
3vp dornodon általános küldetés

kijátszási feltétele hogy ebben a körben az ellenfeled sérült már úgy 10épt hogy ezt mind tűzsebzés okozta.
ellenfeled sérül 5ép-t tűzsebzés.
és kör végén húzz 2lapot

12. A három próba
Dornodon általános küldetés 3vp

Kijátszási feltétele, hogy legyen 3 varkaudarod, vagyorkod játékban, ebben a körben három lapot húztál és 3 vp-t költöttél. Kapsz 6-vp, húzol 2 lapot és kijátszhatsz három max. 13 vp idézési költségű varkaudart, vagy orkot.

13. A merenylok kuldetese: 0 VP Chara-din azonnali kuldetes

Csak ellenfeled koreben jatszhatod ki. Kij. felt: Ebben a korben legalabb 3 azonnalit jatszottal ki sikeresen. Kapsz 3 VP-t es a kor vegen huzz 2 lapot.

14. Tükörküldetés:
3 Vp, Elenios bűbáj, küldetés

Minden köröd végén nézd meg a paklid legfölső és legalsó lapját. Ha megegyeznek, még ebben a körben áldozd fel a Tükörküldetést:
Minden olyan lapból, ami a kezedben van, előkereshetsz egy másikat és vedd a kezedbe (meg kell mutatnod, a paklit ezután keverd meg).

15. A védtelenség energiája:

2 Vp, chara-din küldetés:

Kijátszási feltétele, hogy az ellenfélnek ne legyen lap a kezében, illetve, hogy neked kevesebb lapod legyen a kezedben, mint 3.

Előkereshetsz egy lényt és egy varázslatot a paklidból.

16. Mentális küldetés 3vp elenios
Kijátszási feltétele hogy ebben a körben 3 mentális varázslatot játszottál ki.
gyógyulsz 1Ép-t vesztesz 1szk-t és azzonal húz 3lapot

17. A Halott győzelme:
1VP álltalános Leah, küldetés
Kij. feltétele, hogy ellenfelednek legyen a pakliában és a kezében is lap és, hogy legalább 30lap legyen a semmidben és, hogy legyen a paklidban és a kezedben is lap.
Azonnal megnyerted a játékot.

18. Hendiala küldetése: Elenios általános, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben az ellenfelednek legalább 2 lapja került hozzád. A célpont ellenfelednek max. 2 általad választott lapja átkerül hozzád (ha lény, passzívan a tartalékba), és húzhatsz 2 lapot.

19. A mágusok küldetése: Fairlight általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben 2 nem azonnali varázslatot játszottál ki sikeresen. Kapsz 3 VP-t, gyógyulsz 3-at, és a kör végén húzz 2 lapot.


20. Földanya küldetése: Sheran általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 15 méregjelző került a játékba (beleértve az előkészítő fázist). Húz 3 lapot és gyógyulsz annyit, mint ahány mérgező lényed van játékban.

21. A fagy küldetése: Leah általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 10 jégsebzést okoztál (ideérve a hidegsebzést és a jégleheletet). Célpont ellenfeled és minden lénye sebződik 4-et (jégsebzés), és a kör végén húzz 3 lapot.

22. A rakolitsok küldetése: Chara-din általános: küldetés, 2 VP

Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani.Kijátszási feltétele, hogy legyen a játékban legalább 2 lapod, melynek nevében a kék vagy vörös szó szerepel. Előkereshetsz a paklidból max. 2 ilyen lapot, vedd a kezedbe (a paklit ezután keverd meg), és kapsz 2 VP-t.

23.. Morgan küldetése: Leah általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy célpont játékos legalább 20 lapot dobott a pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe ebben a körben. Célpont ellenfeled eldob a paklija tetejéről 5 lapot a gyűjtőbe vagy a Semmibe (te választasz), és a kör végén húzz 2 lapot.


24. Lady Olívia küldetése: Elenios általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 7 bűbájt játszottál ki sikeresen. Kapsz 7 VP-t és húzz 3 lapot.

25. Gruandag küldetése: Tharr általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen olyan lényed a játékban, melynek sebzése legalább 6-tal nagyobb az alap sebzésénél. Egyik lényed sem lehet célpontja az ellenfél forrásainak és kapsz annyit VP-t, mint ahány lényed van játékban.
26. A trogloditák küldetése: Chara-din küldetés: általános, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 8 olyan gyngülésjelző legyen játékban (minden jelző, ami Ép-t vagy Vp-t csökkent, annak számít). Kapsz annyi Vp-t, amennyi sebzést csökkentenek ezek a jelzők és húzz feleannyi lapot, mint amennyi Ép-t csökkentenek eme jelzők..

27. A jóság küldetése: Elenios / Raia általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 5 lapod játékban, mely Raia vagy Elenios színű. Gyűjtőbe küldhetsz maximum 2 Leah, Dornodon vagy Chara-din lapot. Gyógyulsz 4-et.

28. A gonoszság küldetése: Leah / Chara-din általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 6 lapod játékban, mely Chara-din, Leah vagy Dornodon színű. Gyűjtőbe küldhetsz max. 3 Raia vagy Elenios lapot.Kapsz 3 VP-t.

29. A pegazusok küldetése: Fairlight általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legalább 3 pegazusod van játékban. Minden pegazusod az alábbi képességet kapja: P 2Vp: Célpont bűbáj vagy tárgy a gyűjtőbe kerül. A húzás fázisodban húzás helyett 1Vp-ért előkereshetsz egy pegazust a paklidból.

34. A víz küldetése: Elenios általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 3 úszó lényed játékban. Minden úszó lényed az alábbi képességet kapja:
Áldozd fel: Célpont játéks 4-et sebződik vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.

Így már jó.
 
Nos, a mindenből 1 a pakliban azt ellensúlyozza, hogy nem lehet counterelni.

Azzal kapcsolatban igazad van, hogy a mágusok küldetése nem könnyű, majd átalakítom.
 
Ezzel az utolsó mondattal teljesen egyetértek! ))
 
Ez a szép a játékban. Mondjuk egymás ellen az enyém jobb lenne (szerintem), mert én akadályozlak téged eléggé, te viszont nekem "nem ártasz". De szerintem úgy sem tudjuk egymást meggyőzni. )
 
A magam részéről, ha decket rakok össze, a legritkább esetben fordul(na) elő, hogy bármiből is csak 1-et rakjak bele, lévén ha már játszom vele, akkor fel is szeretném húzni.

pl.: A tűz küldetése: szerintem soha nem fordulna elő, hogy amikor értelmesen ki tudnám játszani, a kezemben legyen.Nem mellesleg egy Szó hatalmával már inkább nyerek, ha erre építem a decket.

És mivel lusta vagyok mindegyiken végigmenni, ezért csak még egyet említenék:

27 A mágusok küldetése: Fairlight általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 4 nem azonnali varázslatot játszottál ki sikeresen. Kapsz 3 VP-t, gyógyulsz 3-at, és a kör végén húzz 2 lapot.

Tehát 1 lehet belőle a deckben.Ahhoz, hogy kijátszam, legalább még 4(!) lapnak kell a kezemben lenni (talán még bűbájdeckel lehet a legkönnyebben) és ki is kell tudnom őket játszani.
Ezzel szemben pl.: A múlt tükréből 3-at használhatok, ugyanúgy ad 1 mana, 1 lap és nem 3, hanem 4 Ép előnyt.Nem mellesleg sokkal könnyebb kijátszani.
Ezek után szerintem jogos a kérdés: ennek a lapnak mi értelme lenne (default szöveg: ha benéztem valamit, természetesen én kérek elnézést)?
 
Tehát:

Alig pár napon belül a 20 küldetésemből 30 lett, úgy, hogy még szelektálnom is kellett.

Szabályok:

-1 küldetésből 1 lehet a paklidba
-Ha sikeresen kijátszuk/speciális képessége miatt feláldozzuk, semilyen módon nem kerülhet a Semmibe vagy kézbe vissza, ha más módon megy a gyűjtőbe, rakd a Semmibe.
-Egy körben 1 küldetést játszhatsz ki
- Nem lehet reagálni őket.
-Ezeknek lenne, egy nehéz, ámde teljesítehető kijátszási feltételük, és nagy jutalmat kapnánk ha ezt kijátszuk.


Íme a jobbak:
1. Goblin Ősi küldetés
Tharr, általános, küldetés
3 Vp.
Kijátszási feltétel: Szörnykomponenseid száma minimum 15 legyen.
Előkereshetsz 3 lapot a paklidból, és a kezedbe veheted.


3. A Behemótok küldetése:
2 Vp, Leah, általános küldetés.

Kijátszási feltétele, hogy legalább 3 olyan lényed legyen játékban, melynek a sebzéseének és Ép-jének összege legalább 7. Minden húzás fázisodban +1 lapot húzz!

4. A hatalom küldetése:

0 Vp, Raia általános küldetés:
Kijátzsási feltétele, hogy Ép-nk Vp-énk és komponenseink összege legalább 50
Megnyerted a játékot.

5. A béke küldetése
3vp, Sheran általános, küldetés:
Kijátszádi feltétele, hogy négy körön át ne támadj, de téged sem támadjanak meg. Megnyerted a játékot.

6. Az Istenek küldetése.
2Vp, általános, küldetés:
Kijátszási feltétele, hogy legalább 3 lapod legyen játékban, és minden lapod színe ugyanaz legyen.
Ha a gyüjtődben van, minden húzás fázisodban húzás helyett előkereshetsz egy ilyen színű lapot a paklidból
Istenek háborúján tiltott lap.

7. Nagyzási téboly:
3 Vp, Tharr általános, küldetés:
Kijátszási feltétele, hogy minimum 10 erősítő jelző legyen játékban (minden olyan jelző, mely növeli egy lény sebzését és/vagy Ép-ét erősítő jelzőnek számít)
Kapsz annyi Vp-t, ahánnyal ezek a jelzők a lények sebzését növelik összesen, húzz feleannyi lapt, mint ahánnyal ezek a jelzők a lények Ép-jét növelik összesen.


9. A kincsek megtalálása

2 Vp, Fairlight általános, küldetés

Kijátszási feltétel:Ebben a körben kijátszottál legalább 2 olyan tárgyat, amelyikkel megegyező nevű lap volt a játékban (és még van is) a tárgyak kijátszása elött.

Kikereshetsz minden olyan tárgyat, amiből már legalább 1 van a játékban (a te oldaladon) vagy a kezedben.

10. A Moák küldetése
3 Vp, Tharr küldetés
Ha célpont ellenfélnek nincs Vp-je a kör végén, megnyerted a küldetést. Ekkor húzhatrsz 4 lapot, és kapsz 4 Szk-t.
Ezt a alpot csak az 5. körtől játszhatod ki.


12. Az enyészet küldetése:

2Vp, Leah általános küldetés:

Kijátszási feltétel:Ebben és az előző körben legalább 5 lap került a játékból a gyűjtőbe vagy a Semmibe. Ebben a körben a gyűjtőből is kijátszhatsz lapokat, valamint a kör végén húzz 2 lapot.



13. A lényegtelenség küldetése:

1Vp Elenios általános küldetés

Kijátszási feltétele, hogy legalább 4 olyan lap legyen játékban, aminek van színesítő szövege. Tégy egy ilyen lapra 5 pusztítás jelző.
1 Vp, végy le róla egy pusztítás jelzőt: Célpont lap a gyűjtőbe kerül.

14. A tűz küldetése
3vp dornodon általános küldetés

kijátszási feltétele hogy ebben a körben az ellenfeled sérült már úgy 10épt hogy ezt mind tűzsebzés okozta.
ellenfeled sérül 5ép-t tűzsebzés.
és kör végén húzz 2lapot

15. A három próba
Dornodon általános küldetés 3vp

Kijátszási feltétele, hogy legyen 3 varkaudarod, vagyorkod játékban, ebben a körben három lapot húztál és 3 vp-t költöttél. Kapsz 6-vp, húzol 2 lapot és kijátszhatsz három max. 13 vp idézési költségű varkaudart, vagy orkot.

16. A merenylok kuldetese: 0 VP Chara-din azonnali kuldetes

Csak ellenfeled koreben jatszhatod ki. Kij. felt: Ebben a korben legalabb 3 azonnalit jatszottal ki sikeresen. Kapsz 3 VP-t es a kor vegen huzz 2 lapot.

17. Tükörküldetés:
3 Vp, Elenios bűbáj, küldetés

Minden köröd végén nézd meg a paklid legfölső és legalsó lapját. Ha megegyeznek, még ebben a körben áldozd fel a Tükörküldetést:
Minden olyan lapból, ami a kezedben van, előkereshetsz egy másikat és vedd a kezedbe (meg kell mutatnod, a paklit ezután keverd meg).

18. A védtelenség energiája:

2 Vp, chara-din küldetés:

Kijátszási feltétele, hogy az ellenfélnek ne legyen lap a kezében, illetve, hogy neked kevesebb lapod legyen a kezedben, mint 3.

Előkereshetsz egy lényt és egy varázslatot a paklidból.

19. Mentális küldetés 3vp elenios
Kijátszási feltétele hogy ebben a körben 3 mentális varázslatot játszottál ki.
gyógyulsz 1Ép-t vesztesz 1szk-t és azzonal húz 3lapot

20. A Halott győzelme:
1VP álltalános Leah, küldetés
Kij. feltétele, hogy ellenfelednek legyen a pakliában és a kezében is lap és, hogy legalább 30lap legyen a semmidben és, hogy legyen a paklidban és a kezedben is lap.
Azonnal megnyerted a játékot.

23. Hendiala küldetése: Elenios általános, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben az ellenfelednek legalább 2 lapja került hozzád. A célpont ellenfelednek max. 2 általad választott lapja átkerül hozzád (ha lény, passzívan a tartalékba), és húzhatsz 2 lapot.

27 A mágusok küldetése: Fairlight általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 4 nem azonnali varázslatot játszottál ki sikeresen. Kapsz 3 VP-t, gyógyulsz 3-at, és a kör végén húzz 2 lapot.


28 Földanya küldetése: Sheran általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 15 méregjelző került a játékba (beleértve az előkészítő fázist). Húz 3 lapot és gyógyulsz annyit, mint ahány mérgező lényed van játékban.

30 A fagy küldetése: Leah általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 10 jégsebzést okoztál (ideérve a hidegsebzést és a jégleheletet). Célpont ellenfeled és minden lénye sebződik 4-et (jégsebzés), és a kör végén húzz 3 lapot.

40 A rakolitsok küldetése: Chara-din általános: küldetés, 2 VP

Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani.Kijátszási feltétele, hogy legyen a játékban legalább 2 lapod, melynek nevében a kék vagy vörös szó szerepel. Előkereshetsz a paklidból max. 2 ilyen lapot, vedd a kezedbe (a paklit ezután keverd meg), és kapsz 2 VP-t.

22. Morgan küldetése: Leah általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy célpont játékos legalább 20 lapot dobott a pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe ebben a körben. Célpont ellenfeled eldob a paklija tetejéről 5 lapot a gyűjtőbe vagy a Semmibe (te választasz), és a kör végén húzz 2 lapot.


33 Lady Olívia küldetése: Elenios általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 7 bűbájt játszottál ki sikeresen. Kapsz 7 VP-t és húzz 3 lapot.

35. Gruandag küldetése: Tharr általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen olyan lényed a játékban, melynek sebzése legalább 6-tal nagyobb az alap sebzésénél. Egyik lényed sem lehet célpontja az ellenfél forrásainak és kapsz annyit VP-t, mint ahány lényed van játékban.

36. A trogloditák küldetése: Chara-din küldetés: általános, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 8 olyan gyngülésjelző legyen játékban (minden jelző, ami Ép-t vagy Vp-t csökkent, annak számít). Kapsz annyi Vp-t, amennyi sebzést csökkentenek ezek a jelzők és húzz feleannyi lapot, mint amennyi Ép-t csökkentenek eme jelzők..

37 A jóság küldetése: Elenios / Raia általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 5 lapod játékban, mely Raia vagy Elenios színű. Gyűjtőbe küldhetsz maximum 2 Leah, Dornodon vagy Chara-din lapot. Gyógyulsz 4-et.

38 A gonoszság küldetése: Leah / Chara-din általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 6 lapod játékban, mely Chara-din, Leah vagy Dornodon színű. Gyűjtőbe küldhetsz max. 3 Raia vagy Elenios lapot.Kapsz 3 VP-t.

39 A pegazusok küldetése: Fairlight általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legalább 3 pegazusod van játékban. Minden pegazusod az alábbi képességet kapja: P 2Vp: Célpont bűbáj vagy tárgy a gyűjtőbe kerül. A húzás fázisodban húzás helyett 1Vp-ért előkereshetsz egy pegazust a paklidból.

42. 42 A víz küldetése: Elenios általános: küldetés, 2 VP

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 3 úszó lényed játékban. Minden úszó lényed az alábbi képességet kapja:
Áldozd fel: Célpont játéks 4-et sebződik vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.

Ez pont 30. Elnézést a számok összevisszasága miatt,ezt még korrigálom.


Persze ezt nem én készítettem, hanem MI. Név szerint: Dgreguss, Eisu, Elesias Evor, Davidbox, Nobik 321 és David 910 is. Köszönöm nekik. Ebből is látszik, hogy a csapatmunka csodákra képes. Persze még az is előfordulhat, hogy folytatom, de ehhez ti is kelletek, hisz ezekből 8-at ti csináltatok. De a meglévőket lehet, sőt kell ÉRTÉKELNI, mivel szeretném őket tökélyre vinni. Előre is köszi.
 
ÉS így is az a nagy hátránya szerintem, hogy pl. az éjfattyakhoz képest semmi védelmük nincs.
Én ezért is használtam max. 6VP-seket (kivéve Thaug persze).
Bár inkább az a fontosabb hogy milyen a "körítés", mint hogy milyen sárkányokat használsz.
 
Nekem is 1 évig volt (van , de a hordás sokkal jobban szuperált, de hát látod különbözőek vagyunk.
 
Erre most csak annyit mondo, hogy nekem 2 Éven keresztül volt sárkányos decken, és az Óriássárkányon kívül mindenből megvolt a 3, tehát elég sok kombinációt volt alkalmam tesztelni. Az jobb, mint a hordás, hidd el!!!
 
Ez nagyon gáz.
Kragoru sárkány????????????
5-ért 2-t üt, nagyon gáz!!
Repülés szabadsága MAX. side-ba.
Jégsárkáy TALÁN...
 
A Chara-din oké, de az összes szkrittert ki lehet játszani varázslatknt, ha úgy tetszik, ez egy iratlan szabály.

A mérgező pakliban már így is túl sok az etnikum (pók, skorpió, Kígyó stb.). Nem kéne ezt mégeggyel megtoldani.

A másik az, hogy én játszok szkritterekkel és sokszor vagyok mérgező deckek ellen. Nem lennék boldog, hogyha szkritterek mosolyognának velem szemben.
 
Hm. Jó kis ördögi kör. Sheran helyett lehetnek pl. Chara-dinok. A varázslatként kijátszás jó lenne, de szerintem magukban is elég erősek, ilyen +képességgel túl durvák lennének. Miért nem kéne egy mérgező pakliba szkrittereket használni?
 
Bár még nem játszottam vele, én így képzelném el a sárkányokat:

Sárkány úrnő

3 Thauglorendon
5 Sárkánylárva
3 Árnyéksárkány
3 Jégsárkány
3 Magzat
3 Kragoru sárkánya
3 A repülés szabadsága
3 Az erős ereje
3 Bűvös tavacska

Ezt hirtelen gondoltam ki, lehet, hogy hiányzik egy csomó lap.
 
Mondom, sárkányból csak a hordaszerű lehet életképes(ebb), 1 év alatt volt alkalmam kitapasztalni.
Az a baj hoyg a nagyobb sárkányoknak semmi védelme sincs.
Inkább kisebbek kellenek+Kényszerképzet+Ősi burjánzás (bár ez sem a legjobb)
 
Erre csak annyit, hogy az én elképzelésemben így néz ki a sárkány (az egyik lehetőség, persze):
3Eldüeni vándor
3 Bjöltheodrog
3 Zu'lit mérlege
3 Keléses ragálymester
3 Ősöreg vyarg
3 Áldott okerón
3 Bunthar
És csak 4ért vagy drágábban jövő srácok.
De az is lehet, hogy Kragoru familiárisára építesz, és raksz bele egy pár mág védelmű lényt (Krag sárk, Áldott okerón, Arkangyal, Fátyolboci) leszedésnek!
 
Ez igaz.
 
Egyetértek.
Csak akkor léesz jó, ha jönnek "kisebb" éjfattyak, amik tápolnak, azok viszont nagyon jók lennének!
Pl. ha megnézed, a Sárkánylárva nagyon jó lap, olcsóbbít, vagy nagyon olcsóbbít, és ezen kívül még sok dologra jó, nagyon szeretem.
 
Ez a bajom a kieggel:
- Eddig az éjfattyak értéke hatalmas volt, vagy legalábbis nagy, ebben a kiegben biztos nem lesznek 800 Ft értékű lapok, ezáltal a többi éjfatty értéke csökken
-Nyilván ezek ereje sem fogja elérni a régi éjfattyak erejét, így az éjfatty pakli gyengébb lesz, vagy nem lesz értelme az új lapoknak.
-Az éjfatty pakli ereje abban is rejlett eddig, hogy viszonylag könnyű volt összerakni. A követő egyértelmű, kevés volt az éjfatty, a körítőlapok is egyértelműek voltak. Most viszont a több éjfatty közül már nem engedhetjük meg magunknak az összes éjfatty kihagyását, és sokat ki kell majd szedni. Márpedig a kissrácok inkább az újak mellett teszik le a voksukat, mivel azokat könnyebb beszerezni, ezáltal viszont rosszabb paklijuk lesz.

Persze, ha csak 2 éjfatty lesz, akkor kisebb a baj.
 
Bár ahogy olvasom lehet csak 2 éjfatty lesz benne, szar akkor mégsem lesz gáz.
Inkább thargodan tuningolás+pár jobb lény+1-2 éjfatty.

Remélem a Sárkányok Földjében értelmes lapok lesznek, mert sztem a sárkány deckből többet nem lehet kihozni, mint amit én próbáltam.
Illetve lehet, de az már nem nagyon sárkány deck.
 
Jól teszed.
A sárkányoknak kell már ez az erősítés.

De az éjfatty seregeket hülyeségnek tartom.
 
A Varázslatos pillanatból is 1-ért kapsz 7-et, csak *kicsit* nehezebb 7 sárkányt összehozni. ;)

Én sok mindennel próbáltam őket, de ezekkel nem, de a Vándor hogy illik oda???
Viszont ez a Bjölheodrog nem rossz, bár most már csak (gyors fejszámolás) 13 lényem van ami 3-nál drágább.
A mérleg viszont nagyon gáz, mert a Sárkánylárva az egész pakli alapja. Meg a sárkány deck (legalábbis az enyém) inkább horda, mit nagy lényes pakli.
Sárkányokhoz sztem ilyeneket meg új sárkányokat kéne kiadni, de NEM sokért sok/sokasokat, hanem olcsóbbakat.
Most kicsit pihentetem is a paklit, mert jó ideje nem jött jó lap, megvárom a Zént...
 
Ne haragudj, de ezek nekem annyira nem tetszenek.

Ennek 3 oka van:

Már van 5 szkritter szín, nem célszerű 6-at csinálni, mivel zavaró lehet, és a színvonalt is csökkentené, és mivel ez a szín a Sheran, sokan nem használnák.

A szkrittereket varázslatként is ki lehetne játszani, ezeket pedig nem.

A mérgezések miatt ezek inkább a mérgező pakliba lennének erősek, nem a szkritterbe, míg egy mérgező pakliba nem kéne szkritereket használni.
 
Kitaláltam egy új szkritter fajt, a Sargokat. Alsótestük olyan mint egy póké, skorpiófarokkal. Szerintem elég durvák, főleg ha sokan vannak.

Sarg harcos
5vp
sheran szörny, szkritter
nem gyakori
3mág/3
3szk
Ha játékost támad, annyit gyógyulsz, amennyit sebzett. 2-es mérgezés.

Sarg mágus
5vp
sh. szörny, szk.
ritka
1/3
tud tárgyat használni
2szk
Ha Játékost támad, annyit gyógyulsz, amennyit sebzett. P, 3vp:kijátszhazasz a kezedből egy azonnali/általános varázslatot a kij. költség kifizetése nélkül.

Sarg pap
5vp
sh.sz.,szk
ritka
2/3
tud tárgyat használni
2szk
Ha játékost támad, annyit gyógyulsz, amennyit sebzett. Önmagát kivéve minden sargod kap+1/+1-et.
1-es mérgezés.

'A Sargok életében fontos a vallás- papjaikat nagy tisztelet övezi.'

Sarg katapultfarkú
5vp
sh.sz.,szk.
nem gyakori
0/1
2szk
Ha játékost támad, gyógyulsz annyit, amennyit sebzett. 2vp: célpont lény kap 3 méregjelzőt. Ezt a képességet egy körben max. 2-szer használhatod.
2-es mérgezés.

'A Sarg katapultfarkúak sokkal messzebre tudják kilőni farokmérgüket, mint gondolnád!'

Sarg berserker
7vp
sh.sz.,szk.
ritka
4mág/4
tud tárgyat használni
4szk
Ha játékost támad, annyit gyógyulsz, amennyit sebzett. 2-es mérgezés. Nem lehet passzivizálni.
A támadó fázisban, ha lehet, kötelező vele támadnod.

'Fanatikus harcosok, képesek a végsőkig dühödt erővel küzdeni.'

Sarg gyógyító
4vp
sh.sz.,szk.
ritka
1/1
tud tárgyat használni
2szk
Ha játékost támad, kétszerannyit gyógyulsz, mint amennyit sebzett. P: célpont sarg gyógyul 2 ÉP-t..

Sarg pátriárka
6vp
sh.sz.,szk.
ritka
2mág/3
tud tárgyat használni
3szk
Ha játékost támad, annyit gyógyulsz, amennyit sebzett. 1-es mérgezés.P,3vp: céplont sarg kap +1/+1-et valamint mágikus támadást és védekezést.

'A Pátriárkák képesek megáldani fajtársaikat, hogy még erősebben küzdjenek a csatában.'

Rettenetes sarg
10vp
sh.sz.,szk.
ritka
9mág/9
6szk
Ha játékost támad, gyógyulsz feleannyit(lefelé kerekítve), mint amennyit sebzett.
Hátrány: Minden köröd elején áldozd fel 5ép-d, különben az asztalról 2 véletenszerűen választott lapod és a Rettenetes sarg a semmibe kerül.

'Nem lehetsz elég elszánt vagy bolond, hogy egy ilyen lénnyel szövetekezz.'

Jók, mi?
 
A 8-x azért gáz, mert akkor 1 VPért kapsz mindenből hetet!!!

Amúgy szerintem (saját vélemény csak) a sárkányokhoz nem ilyen lapokat képne kiadni!

Tényleg, próbálta már valaki a sárkányokat Vándorral, Zu'lit mérleggel és Bjöltheodroggal???
 
 
Esetleg valakinek a többi küldetésekről véleménye?
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.