| inkább kerüljenek vissza eredeti tulajdonosukhoz |
éjfattyba felesleges, másba meg úgyse használnád |
kar h a sok (rengeteg!!!) szar lapotlet mellett senki sem fog emlekezni a jo lapotletekre (keves (), es soha senki sem fogja venni a faradsagot, h kibogarassza oket :P |
1szkert 5 majd legkozelebb... :PP
balansz... |
Farkasvezér:
8vp leah szörny 2 csont van benne,vérfarkas
3/3 mágikus védelem
nem lehet forrás célpontja
3vp:nem jön létre egy varázslat vagy hatás,ami egy vagy több vérfarkasodat célozná |
A farkasok vonyítása:
8vp leah azonali reakcio
idézési költsége annyi vpvel kevesebb,ahány vérfarkasod van játékban
akkor játszhatod ki,ha valaki kijátszik egy varázslatot.a varázslat nem jön létre csak a gyüjtöbe kerül |
izmos vérfarkas:
5vp leah vérfarkas(szörny)
izom:2
vegyél le két izom jelzöt:célpont lény a gyüjtöbe kerül |
telihold:
4vp leah,bübáj
időleges hatás7:minden leah lény kap+1/+1et
a vérfarkasok+2/+2t kapnak
késleltetett hatás 7:a teliholdat 3 ép áldozás árán visszaveheted a kezedbe |
Vérfarkasok éjszakája:
3vp leah általános:ebben a körben minden vérfarkasod 2vpvel olcsobban,aktivan jön játékba,és kapnak +x/+xet,ahol az x a vérfarkasaid száma.nem lehetnek források célpontjai. |
na még egyet:
Lycantrop:
7vp,leah alakváltó,vérfarkas,élőholt,kf-elni tud
?/4
sebzése annyi,ahány vérfarkasod van játékban.ha megsebez egy lényt,a lényre kerül egy marás jelző:
a lény passivan a tartalékodba kerül,az alfaja vérfarkas lesz,és a következő képességet kapja: amenyit sebez egy játékoson,annyi ép-t gyogyulsz.
ha a lycantrop kikerül a játékból minden lény amin marás jelzö van a gyüjtőbe kerül |
noch einen:
Árnymanó trükmester:
3vp,dornodon kalandozó
1/1
(P):kapsz 1 vp-t vagy gyogyulsz 1ép-t vagy célpont lény gyogyul 1 ép-t vagy célpont lény sebzödik 1 ép-t
vagy célpont játékos sebzödik egy ép-t vagy célpont játékos veszít 1vp-t
1es szintlépés: költs el 1 vp-t vagy áldozd fel 1 épd a trükmester aktivizálodik
minden képeséget legfeljebb anyiszor használhatsz,ahányas szintü a trükmester+1 |
még egy:
fagyhalál:
x vp: egy x idézési költségü célpont lény a gyüjtöbe kerül és tulajdonosa sebzödik annyit,amennyi a lény alapépje.erre a lapra kijátszott reakcio varázslatok +2vpért jönnek le. |
ezt a képességet 1 körben csak 1* használhatod |
egy lapötletféle:
Éjfatty katapult:
2szk,leah tárgy idézési költségét helyettesitheted 2éjfatty bepaszivizálásával
(p):3vp;áldozd fel egy lényedet,célpont lény vagy játékos 2-vel kevesebbet sebzödik,mint amennyi a lény idézési költsége |
önfeláldozó kyorg:
kihozod, belelősz egy pl. 9-et sebző varázslatot, a következő körben lesz egy 9/19-es lényed, lejön egy grimor, és indulhat a móka a 18/28-as lénnyel )
Kyorg cselszövő: szerintem egyszínű side-ba belefér, 1 csontért meg olcsó is, csak úgy mint az előző, ami szerintem túl erős
Kyorg csatagép: az előző kettővel kombinálva ez túl durva |
Bocs. Az előbb kiszáltam kicsit.
Önfeláldozó Kyorg
szörny
kyorg
3csont
Mágus
0/10
Amennit sebződik annyi 1/1-es jelzőt oszthatsz szét kyorgjaid közt.Az őrposztban két lénynek kell támadnia.Hátrány:Az őrposztban két helyet foglal.
Kyorg cselszövő
szörny
kyorg
KF,1csont
Mágus
Kijátszásakor annyi +1/+1-es jelzőt tégy rá, amennyi nem Mágus klánu lapja van ellenfelednek játékban
1/2
Kyorg csatagép
Mágus
tárgy
2 SZK
P:Célont lény vagy játékos annyit sebződik ahány +ÉP-t jelentő,vagy+1/+1_es jelző van kyorgjaidon |
Jedi
a források 50%-os eséjel nem hatnak rá
élet 13 vp elenios kalandozó
aktívan jön játékba
2m/2
Jedi mester
5 vp elenios kalandozó
anti mágia 2
a források 50%-os eséjel nem hatnak rá
élet 3
aktíívan jön játékba, minden jedid kap + 1/1 et
1m/m1 |
Van 1-2 Kyorg ötletem:
Kyorg
1vp
szörny
kyorg
1csont,KF
Mágus
P,áldozd fel:célpont kyorgod kap +2 ép-t
0/1 |
Fejvesztés
5vp
Ellenfeled annyit sebződik, aháy vp-d van. |
az életszívó egy marhaság, a lik meg jó. |
"Életszívó: nagyon lassú és nincsen védelme"
Eloszor is szinte ingyen van. Masodszor 2 kor alatt 5/5. Ezt nem neveznem lassunak. Mondjuk egy borton siman hasznalhatna (es szerintem hasznalna is) ezt Kaoszszellem helyett, hisz ez biztosabban lesz nagy vadallat.
"Energiaszívó lyuk:
szerintem erről lehagytál valamit, ugyanis ha PL.: kijátszok egy lapot, az visszakerül a kezembe visszakapom a költséget , kijátszom újra... stb
egyébként erre a célra jó a majd legközelebb"
Szvsz a srac is vmi Majd legkozelebb felesegnek gondolta. En igy kepzelnem el:
Energiaszívó lyuk:
Fairlight tárgy 1 SZK
Ha valaki kijátszana egy varázslatot, az a varázslat nem jön létre, ehelyett visszakerül a gazdája kezébe és az visszakapja a kij. költséget. Ebben a korben ilyen lapot mar nem jatszhat ki, ellenben ez sem minosult lapkijatszasnak. Ilyenkor tégy rá egy jelzőt. Ha bármikor 5 jelző van rajta, a gyűjtőbe kerül. |
Energiaszívó lyuk:
szerintem erről lehagytál valamit, ugyanis ha PL.: kijátszok egy lapot, az visszakerül a kezembe visszakapom a költséget , kijátszom újra... stb
egyébként erre a célra jó a majd legközelebb
Életszívó:
nagyon lassú és nincsen védelme |
Hogy ez nekem nem jutott eszembe!!!
Ez KURVAJÓ!!!! |
Itt van még kettő:
Energiaszívó lyuk:
Fairlight tárgy 2 SZK
Ha valaki kijátszana egy varázslatot, az avarázslat nem jön létre, ehelyett visszakerül gazdája kezébe és az visszakapja a kij. költséget. Ilyenkor tégy rá egy jelzőt. Áldozd fel x ÉP-d: vegyél le róla x jelzőt. Ha bármikor 5 jelző van rajta, a gyűjtőbe kerül.
Életszívó
Fairlight szörny 3VP
Minde körben áldozd fel 2ÉP-d: az Életszívó kap egy jelzőt ami +2/+2-t jelent
1/1 |
Pontosítanék: csak azok a varázslatok (ez az előzőröl véletlenül lemaradt) és hatások, amelyek lapot huzatnak, VP-t v. SZK-t adnak, gyógyítanak vagy sebeznek. |
Szabálylap: Összekapcsolt elmék
Ha egy hatás amely egy célpont játékosra hatna, ehelyett az összes többi játékosra is hat. |
ez téged könnyebben megöl, mint az ellent.
szerintem túl lassan sebződik, és van ideje gyógyulni, bár ez az én szubjektív véleményem. |
Pulzáló manapuffancs
5 vp elenios szörny pulzáló 0 csont
repül
anti mágia 5
nem lehet célozni forrásal, ez ellenfeled ép-je nem mehet 1 alá ettől a laptól, amíg a játékban, ezen a lapon kívül minden játékost ért sebzés 1-re csökken
1 jelző célpont ellenfél sebződik 3 ép-t
2 jelző célpont ellenfél sebződik 4 ép-t
3 jelző célpont ellenfél sebződik 6 ép-t
4 jelző célpont ellenfél sebződik 7 ép-t
5 jelző sebződsz 20 ép-t és ez a lap a semmibe kerül
1/1
(ez simán mehetne ur-nek, és csak azért találtam ki mert a pulzálás képességet nem sok helyen láttam, sőt!) |
moa, mi egyszerűen túl hülyék vagyunk hozzád, úgyhogy húzzá innen és ne írogas f*szságokat értve!!!!! | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|