Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Baljós jelek január 23.
Hatalom Kártyái - Kreátor műhelye november 26.
A pillanat képe
A negatív létsíkon
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Miután az első kalandozók bejárták a negatív létsík kies tájait, beszámolóik szájról szájra járnak: "A negatív létsíkon döbbenetes, a ghallai életképhez semmiben nem fogható látvány fogad. Az égbolt sötét, mint a csillagtalan éjszaka. Hol sűrűbb, hol ritkább, baljóslatú mágikus köd borítja a tájat. A mágia természete teljesen más, óvatosan kell itt hát bánni a varázslással is."
Nézz szét a galériában!
Jellemek harca – 2017. február 18.
Termékismertető - Mombasa (magyar változat)
Termékismertető - Légy résen!
Könyvajánló
Kecskemét Kupa

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
A hit ereje II. (537. tudati képesség)
Pszi regeneráció II. (524. tudati képesség)

A lista folytatása...
Jellemek harca – 2017. február 18. (45)
[HKK Piac] Eladó lapok (138775)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (2938)
HKK kérdés? (41688)
TF help (6254)
Lapötletek (62750)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Ajándékot hoztál, orglingocska?
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 |
Nézet:
Oh,te vagy a híres Juhász Attila???Előre várom,hogy találkozzunk már eccer versenyen).
Üdv:El
 
Mert így gondolták jónak a tervezök!
 
Erre válaszoljon valaki!

A feledés korszakán az áll, hogy rajta és a testrészeken kívül elveszti minden lap a speciális képességét.

Az Ősök városa szabálykönyvben a galetkik képessége (testrész, és törzszülött zabálás) SPECIÁLIS KÉPESSÉGKÉNT van megjelölve.

Ergo, a galetkire nem lehet újabb testrészt rakni, amelyik meg rajta van az leesik.

MIÉRT VAN A FELEDÉS KORSZAKÁRA RÁÍRVA, HOGY KIVÉVE TESTRÉSZEKET?
 
hehe nevet nem másol? hehe ez igy érdekes
:-D
akkor sorry hogy férevezettem ezt nem tudtam!
 
Mi a negyedik UR a Két világ köztben: Fókusz, Kül. ereje, Kül. megcsúf., ???
A lapkeresőnek nem hiszek (vagy hihetek???)
 
Leesik mert a zan került később játékba és felülbirálja Zomárt.
 
tudomány ára: AK-ban volt, pontos szövege: "Nem másolhatod", tehát az ellenfeled másolhatja
 
Újabb Kisebb Zanos kérdés:

Mi van akkor, ha Kisebb Zan Sir Lonil Zomart másol? Kör végén leesik-e?

Szerintem igen, mivel a Kisebb Zan került később játékba.
 
k.zan:-turelem rozsa: nem kap jelzoket (bubajmasolas sem)
-tudomany ara: ha jol emlekszem nem masolhato (de ez nem biztos)
-neves kaller: masolhat, mert a nevet nem masolja le
 
szerintem csak akkor ha van kalandozók városa vagy átalakulás korád játékban!
ugyanis valahogy ugy szol a szabály hogy eygszerre nem lehet két neves kalandozó játékban tehát nem az hogy ha kijátszásakor van ugyanilyen neves kalandozó a játékban gyüjtöbe kerül!
vagyis nem ugy mükszik ahogy a türelem rózsája vagy a tudomány ára!
ahogy a zan felveszi a neves kalandozó "alakját" azonnal a gyüjtöbe kerül kivéve ha van átalakulás korád vagy kalandozók városát!
egyébként ha meg nem zennel másolod és ugy akarod kijátszani ugyanazt a neves kalandozót akkor még a kisérletet sem teheted meg rá hogy kijátszd (ha jól értelmeztem a szövegeket)
 
igen köszi közben rájöttem!
 
Nem, te sem célozhatod varázslattal. A hadizsákmány és az asztrális kapocs is varázslat.
 
Célozhatatlanná teszi a lényt.
 
Szerintem kap jelzőt, attól függetlenül, hogy az ellenfél türelem rózsáján van-e jelző vagy sem.

Ugyanis a kisebb zanra az van ráírva, hogy tekintsd úgy, mintha ezt a lapot játszottad volna ki. A késleltetett hatás jelzőt pedig kijátszásakor kell rátenni egy lapra.

Az AK-val ne foglalkozz, már sok baromságot irtak benne. Pl.: Gépezettel vissza lehet venni 0 idézési költségű lapot.

Üdv.
Ysmon

UI.: De ha akarod, akkor megkérdem a Szabolcsot is, oszt eldöntjük.
 
Mit tud a Rejtő köpeny?
 
lenn egy kérdésem!
ha van a kalandozomon rejtököppeny akkro kijátszatom rá a hadizsákmányt és az asztrális kapcsot?
 
Nem kap jelzőt egyik sem. De valamelyik régebbi AK-ban le volt írva...
 
Hello!
Amennyiben a lángvetot visszarakod rá (bár a tiéd), akkor igen. A szövege asszem így van: "a lény a köv képességet kapja...". Tehát az ork büntet, függetlenül attól kié a lángveto.

Válaszolj erre a sokszor feltett kérdésemre: ha jelzos türelem rózsát másolok, vagy tudomány árát (ellenfelemét!!!) akkor kap a kisebb zan, bübájmás. stb jelzot?
Üdv, Dexkill.
 
OK, de mi van akkor, ha elcsábítok egy orkról az ork lángvetőt, osztán leszedem az orkot, akkor hat-e a büntetés?

Szerintem sajnos igen.
 
galetki torzszüöttet, kalandozó szörnyet és torzszülöttet is
 
Én nem értem.A galetki akkor ehet minden lényt vagy csak torzszülöttet?
 
Na látod montam én...
 
aha kezdem érteni
!tehát már érdemes volt idejárjak ezt is megtudtam köszke Dexkill!
 
A szab lap nem lény típusra vonatkozik, így torzszülöttet is meg lehet zabáltatni.
A torzszülöttre hívatkozó lapok csak ezekre hatnak.(PL.: dexkill képessége, 2Vp:célpont torzszülött a gyüjtőbe kerül. Ezzel nem vehetsz le egy öshangyát( mivel szörny)
 
tehát ha szörnyre utal akkro az szörny és torzszülött ha torzszülöttre utral akkor az csak torzszülött?
ezt akarod mondani?
 
Dexkill ha van átalakulás korám kint és egy torzszülöttböl nyerek ki szörnykomponenst akkro az 1 szintlépésjelözé is alakithatom???????
ezt nem tudtam a szabálylapon csak szörny van irva???
de ez most komoly ezt nem is tudtam nem csináld már!!!
igy játszottam le egy csomó meccset?????
 
Ha ellenfelemnek van türelem rózsája vagy tudomány ára (jelzőkkel) és azt másolom (kisebb zan, bübájmásolás) akkor kap-e jelzőt a másolt lapom(időleges vagy késleltetett hatás jelzőt)?
 
Ysmon! Ha tünékeny csábítani tudsz egy testrészt, nyilvan van galetki játékban (amirol levetted). Ha csak ez az egy van akkor vissza KELL raknod rá, nem kerül a lap a gyüjtobe.
 
A galetki csak torzszülöttet ehet meg szörnyet nem. Ez estben a laptípus dominál. Amikor egy lap leah szörnyre hat az célozhatja a halhatatlan torzszülöttet is.
A kalandozó ehet szörnyet és torzszülöttet.

YSMON! A szonda nem sebez, csak szív. (pl.: Pyrk vipera vagy Avillis sem sebez pedig van direkt sebzoje.)
Mi trükk az ongóliant+lady olivia toronyban?
 
nem szerintem nem de igérem utánanézek de szerintem a szörny egy ugyanolyan tipus mint a torzszülött a galetki a kalandozó és ugyebár a szörny!
 
  ... | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.