Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Jégvilág szeptember 25.
HKK - Zén Legendái: Tábor július 24.
A pillanat képe
Gnómlak
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Az a sok ismeretlen rendeltetésű kütyü a gnómlak környékén minden bizonnyal ámulatra késztet, és akkor még nem is jártál az épület belsejében.
Nézz szét a galériában!
Veszélyes faj - HKK verseny 2017.10.23.-án HÉTFŐN
Új HKK kiegészítő: Gemina erdeje
Péntek 13. Letöltés - Időpont változás
Jégvilág - Lapelemzés
Végzet Verme

A lista folytatása...
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Legaktívabb fórumok és fórumozók

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Gemina erdeje (26)
Verseny előtt (6882)
[HKK Piac] Régi lapok (1239)
Lapötletek (63239)
HKK kérdés? (42778)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27431)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
Womath






Utoljára ezt küldték:
Womath
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 1411 | 1412 | 1413 | 1414 | 1415 | 1416 | 1417 | 1418 | 1419 | 1420 | 1421 | 1422 | 1423 | 1424 | 1425 | ...
Nézet:
Főleg Fókusszal!
A Szinaynak majdnem működött, csak egy cseppet hülyén rakta össze...
Arról már nem beszélek, hogy játszott vele.
Pl. én nem hagynám ki a 3 Visszalépést...
 
A démoni bál esetén, ha nem áldozol, nem kapsz lényt, hisz az áldozás KÖVETKEZMÉNYE a lény jelzok kapása.

ELMI: amire te gondolsz az a szokatlan ceremónia, kijátszod húzol rá, ha áldozol lényt, a kör végén is húzol, ha nem akkor nem húzol.(az áldozási cer. egy kicsit más - OVs piros bübáj lényre)

(Ugy.ilyen: a konc energia, ha létrejön de nem tudsz dobni nem történik semmi.)

A kisebb zan esete Tót Marival: a zant dornodon tárgyként játszod ki, ha nem counterelik, akkor sikeresen játékba kerül (létrejön - tehát a másolt lappá válik), az idoleges és késl. jelzok pontos definícija (ld. Aranyforrás kieg. szab. könyv): a lapra kijátszásakor kerül x késl. hatás jelzo. Csakhogy kijátszásakor még zanról beszélünk, tehát nem kap jelzot, mert még fel sem merült az a kérdés, hogy mi lesz belole (megfogják avagy létrejön-e, és használhatom a képességeit, ill. hátrányai érvényesülnek-e).
Remélem elég kielégíto voltam. ))

UI.: Elmi! ha jól hallottam van egy illuziocsapdád. Megválsz tole?
 
Ez nem szabály, csak magyar nyelv...
Amúgy mér nem kerül jelzö a kisebb zanra??? Ezt nem vágom.
 
télleg dhoj...mijennek tartassz egy direktsebző decket?épp ezen gondolkoztam.pár tehénlövő lap+fókuszált mágiák esetleg f(k)ókusszal)
 
attól tartok,hogy a szabálykönyveb sincs az,hogy ha kettőspont van a mondat után,előőt mind1 vagy csak pont,vessző,mittomén mi...én abba is belekötök,hogy a kisebb zanra nem kerül jelző.mindenki így jáccik vele pedig ugyan úgy kerülne rá.pl ha türelem rózsát másolunk.
 
Olvasd végig a döglidérc szövegét!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Üdvözlök mindenkit! Szerintetek használható a gothag döglidércre az idegen tollak úgy, hogy az ellen lénye is megkapja a képességét és az én valamelyik lényem is, így midketten felhúzzuk a paklinkat?
 
Én nem azt montam, hogy kijátszási feltétel, csak azt, hogy FELTÉTEL.
Itt a kettöspont a lényeg, mert ha ahelyett pont lenne, akkor simán jöhetne áldozás nélkül is.
Tehát így kell értelmezni:

HA sikeres kijátszásakor föláldozod két lapodat, vagy önálló jelzödet, AKKOR kapsz két démonporonty jelzöt passzivan a tartalékodba.

Nah...
 
mondjuk azért én ebbe bele tudok kötni.nem kijátszási feltétel és nincs oda írva hogy a nincs mit áldoznod akkor nem történik semmi.az ádozási ceremónia is azt mondja,hogy áldozd fel egy lényed.ha nem áldozol éppenséggel húzhatnál,mert nem kikötés,hogy KELL áldoznod.szal ha nincs lényed az asztalon 2 vpből 3at húzni nem lenne rossz.HÁT HOGY VAN EZ???
 
igy van
de mondjuk szilmill sporakkal igy is kijon a 2.korben...)
 
Nem kapsz porontyot, ha nem áldozol, mert a "Sikeres kijátszása után áldozd fel két lapodat, vagy önálló jelzödet:" egy feltétel, és kettöspont van utána, ha nem teljesül, akkor nem történik semmi.
 
huh gondolj bele! 2 .körben 2 poronyt 3. körben aktiv 2 3/3 mágikus/mágikus huh kicsit.....
bár ha áldozni kell neki akkro is megoldhato ez mondjuk 2 0 vp-ért jövö lappal csak fel is kell huzni!
 
hmm ez egy jo kérdés!
szerintem nem!
 
Ha kijátszom a démoni bált de nem tudok neki áldozni, akkor kapok-e porontyokat,vagy nem
 
thx
 
Nyilván való, hogy : 3x-2 VPért, kapsz x jelzőt.(tehát 4 jelzőt kapsz 10vpért)
 
ehh a második képlet igy nézne ki csak elirtam:
(3-2)*x
 
üdv! lenne egy ujabb kérdésem!
van egy fokusz meglelése szabálylapom!
és kiszeretnék tenni egy tüzbogarakat 12 vp -ért!
12 jezlö fog rá kerülni vagy csak 10 et fizetek és 4?
magyarán: ugye igy néz ki a kihozása:
3*x vp
most ez fog -e történi:
(3-2)*1
vagy a végöszegböl a 12-2 fog létrejönni??
 
megkapod a 3vpt
a cantripre is 1el tobbet huzol
 
mindenféleképpen megkapod azt a 3 vp-t!
ezt irja ha jol emlékszem!
 
Eszembe jutott még egy kérdés:
Korrer Varror képességében az, hogy "ha egy varázslat vagy hatás eredményeképp lapot húzol, akkor eggyel többet húzol", az vonatkozik-e arra, ha cantrip testrészt játszok ki? Tudom, hogy a testrész nem varázslat, de a testrésszel való ilyen húzás, az hatásnak számít?
 
Dohu féreg leírásában az, hogy "1/1/-es lényeidre nem kerülhet ép-t csökkentő jelző, és nem lehetnek célpontjai az ellenfél hatásainak" ugye azt jelenti, hogy azok a lényeim, akiknek alap ép-je és alap sebzése is 1, nem pedig az aktuálisan 1/1-es lényeimre vonatkozik?
És Ínséges idők szabálylap mellett ugye akkor is kapok vp-t, ha leszedem a Dohu férget? (Dohu féreg Büntetése: elpusztítója a következő előkészítő fázisában nem kap vp-t.)
 
Ilyen plusz kör sehol, és soha nem volt...
 
Hülye kreatúrák, akik galetkikre akarnak vadászni az ŐV-n.
 
Ha ellenfeled passzol, és te nulla épében fetrengsz akkor game over. Nem kapsz semmi bónusz el.fázist. Az ŐV szab. könyv definicija a helyes.
 
Mik azok a szillmilek?
 
Azok az emberkék (mint például én is) rosszul játszották eddig a HKK-t. Ugyanis az V. kiadás szab. könyvben ez áll:

"Ha bármely kör végére egy játékos ÉP-je 0 vagy ennél kevesebb, ez a játékos vesztett, ellenfele nyert."

Valószínüleg a IV. kiadás szab. könyvében úgy volt (nem olvastam, csak gondolom, mivel minden 2. ember rosszul játsza), hogy még lenne egy köre a halott játékosnak. Így viszont sokkal több döntetlent lehetne kihozni...
 
azt mondja meg nekem vki,hogy ha az ellenfél körében elpatkolsz akkor még van 1 előkészítő fázisod,amiben még felgyógyulhatsz vagy abban a körben kell még ezt megtenned.mivel kiadtak egy csomó olyan gyógyító lapot ami az előkészítő fázisban fejti ki ezt a hatását(lelkek folyója,szökőkút..stb) rengeteg helyen láttam már úgy,hogy az emberkék visszajöttek az előkészítő fázisukban.
hogy van ez valójában?
 
Köszi a válaszokat!
 
jojo, elfelejtettem odairni
 
  ... | 1411 | 1412 | 1413 | 1414 | 1415 | 1416 | 1417 | 1418 | 1419 | 1420 | 1421 | 1422 | 1423 | 1424 | 1425 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.