Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Gamina kristályba zárva
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Gamina, Pug fogadott leánya egy kristályba zárva várja megmentőit. Gorath, a renegát mordel törzsfő és Pug, a varázsló éppen az ő kiszabadításán törik a fejüket.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47092)
Lapötletek (64961)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
nagyon szivesen! bevallom, engem is füt a lelkesedés, hogy ismét TF-et programozok.
 
Nem seggnyalásnak szánom, de egészen más a "játékfíling", ha az ember érzi, hogy foglalkoznak vele!

Köszi Miklós!
 
Nagyon szépen köszönjük!

Danair
 
És természetesen:

KÖSZÖNJÜK MIKLÓS!
 
hat, nem esett meg semmi.. De legalabb szurkolhatok ezentul h bejojjon a belso ido..
Az agyrém vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (6 támadástól 1494 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +299 ÉP.)
Véres nyál csordul ki az agyrém száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 13 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 123903 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 10855, sebződés: 5994, gyógyulás: 1220, összesen: -4774 ÉP}
 
Szuper szuper!
(chan allva tapsol)

Miklós! Az új ősteo., őstau. varik is várhatóak előbb - utóbb?

Chan
 
Sziasztok,
Ma patch volt, a következők történtek:

Egy régi forduló fagyási probléma, ami talán még Zsoltról maradt ránk, de Szilárd nem tudta kijavítani:
Ha az erőpajzs I-et, hadiszerencse I-et vagy II-t az avatári áldás előtt elmondtad, akkor mindkét varázslat fennmaradt rajtad. Sajnos, ilyenkor azonban
a karakter fordulója is végtelen ciklusba került, ezért forduló nem generálódott.
A hibát javítottam.

A KT képességfás programokat teljesen újraírtam. Ennek következményei:
- Ha kevesebb pontot tud valaki fejleszteni a képességbe, mint amennyit akart, akkor csak annyi TU-t ill. TVP-t vonunk le, amennyit tudott fejleszteni.
- A korábbi verzióban minimális hibavizsgálat volt. Beraktam, hogy a KT vezető csak akkor tud új képességet kezdeni, ha az előzőt már kifejlesztette
a KT, és letelt a 60 nap. A korábbi verzió nem vizsgálta, hogy egy képesség fejlesztésekor megvolt-e az előfeltétel, ezt is beraktam.
- A program bizonyos esetekben rosszul számolta a fejlesztési költséget, ez most már jó lesz.^
- A képesség kifejlesztésekor nem ment mindig ki az enciklopédia, ez is működik most már. Igazándiból, biztosra mentem: amikor a képesség elkészül, mindenki megkapja az encet (az is, aki esetleg nem épitette be a minimumot), és amikor valaki utólag beépíti a minimumot, akkor is megkapja.
- Az egy képességbe egy ember által fejlesztendő TU eléggé "definiálatlan" volt a korábbi programban, ezt egyértelműsítettem. Egy embernek egy KT képességbe 10+képesség szintje*20 TU-t kell fejlesztenie ahhoz, hogy használni tudja. Az aktuálisan fejlesztett képességbe fejleszthet ennél többet is.
Ha a jelenlegi képesség fejlesztésekor még van maradék TU még régről, azaz az aktuális képesség költségét feleztük, akkor az emberenkénti minimum is
feleződik. Ha valaki olyan képességbe fejleszti a minimumot, amit a KT korábban már kifejlesztett, akkor számára a kedvezmény nem érvényesül.
- Beraktam azt, hogyha valaki az aktuális képességet fejleszti, de még nem érte el a minimumot, akkor is fejleszthessen, ha a képességhez már 0 kell (ez azért fontos, mert ha van maradék, így csak a felét kell
fejlesztenie).
- Ezenkívül a karakterlapon a képességfás kiírást újraírtam, hogy minden fontos információt tartalmazzon.
Még egy apróság: Danair ötlete alapján az agyrém nevű szörny kapott egy tápos ritka kincset.

Közben fogom a vitatémát is itt a fórumról is, hogy szeretnétek, ha az EF TVP költsége csökkenne. Ezt átgondoljuk Zolival, számomra újszerű az ötlet, de elméletben lehetségesnek tartom.

A következő dolgok, amikkel foglalkozni fogok:
- A TFFree önálló program, amig Szilárd itt dolgozott, nem updatelte, ezt meg fogom csinálni, hogy kompatibilis legyen a jelenlegi verzióval (és pl. egy kezdő játékos ne 2-ket sebezzen a szörnyekbe, ugye ez a hiba is most derült ki).
- A KT képességfához tartozó képességeket is átnézem, illetve elkezdem megcsinálni az újakat.
- Zolitól van még egy javitási fejlesztési listán, kisebb-nagyobb dolgokkal, azokat is megcsinálom.
 
Vagy pedig egy másik érték bevonásával kell összefüggésbe hozni a költségeket. Egy olyannal ami nem TVP és nem fordulószám függő. Lehetne akár egy teljesen új tárgy vagy építmény is hozzá amivel szabályozhatóvá válna és igazságossá teheti a rendszert egyénileg karakterekre lebontva mert a nagy általánosba bevive mindig lesz akinek nem fog tetszeni bár a 3. megoldás jónak tűnik. Csak olyan alternatíván kell gondolkozni ami nem alap erőforrásokat érint és mégis mindenkinek létező érték,tulajdonság stb és hozzá igazítható. A koordinátákra épülő nem jó hisz a "szigetvilágoknál" nincs lineáris fejlődés kelete fele és Sötétföldön sem nagyon. Az új építmény vagy tárgy (esetleg szakértelem!) mondjuk a karakter erejéhez mérten jelentene egyéni kihívást, hogy hogyan gazdálkodjon. pl ÖVben is volt hasonló a GE (galetki erő) ami általánosságba volt egy útmutató a karakter erejéről. Itt valami hasonló nem van vagy nem lenne értelme igy megcsinálni? Vagy pl.: a már meglévő képességek pont összegeinek függvényében változna a költség stb.. csak hangosan gondolkoztam ha baromságot mondtam bocsánat.
 
Végre egy indulatoktól mentes, logikus hsz. Szerintem a harmadik verzió megfelelő megoldás lenne, és - bár ez magánvélemény - sokan lennénk így vele. Jó lenne ha a Behó kiírna egy szavazást ebben a témakörben, mert itt nem az van mint a zyel korlátozásnál, hogy volt 5 ember, aki támogatta, meg 95, aki nem, hanem elég rendesen megoszlanak a vélemények, utána tisztább képet kapna a játékosok igényeiről (hozzátenném: nem akaratáról, és nem kötelezné őket semmire, de legalább tudnák mire alapozni a döntést).
 
Tudom, hogy népszerűtlen leszek a véleményemmel, de vállalom. (Amit most leírok, egyébként már több fórumon, többször leírtam már.)

Ha ezek a képességek ugyanezért a költségért, amit most egy KT-nak ki kell értük fizetni (nincs TU beszámítás, nincs semmilyen kedvezmény), bekerültek volna a RÉGI rendszerbe, és simán pontszám alapján választhatók lettek volna, akkor senki nem sokallta volna értük az árat.

Felhívom rá a figyelmet, hogy a 14., 15. és további képességek kifejlesztéséért ugyanúgy horror árat kellett /volna/ fizetni.

Két különbség van.
1. A régi képességek kifejlesztésénél aut. beszámítódott volna a befejlesztett TU a 20/30-as keretbe.
2. A KT-nak már meglévő csökkentő, módosító, konvertáló képessége (ha van, pl. fejlesztés gyümölcse) egyéb módon segítette volna a tagokat.

Tehát a költségekkel nincsen semmi baj. Csatlakozom Rizi-hez, abban, hogy ha további sírások-rívások következtében a költségek tovább csökkennek, nevetségessé válik az egész rendszer.

Abban viszont egyetértek Danair-ral, hogy az általam nevesített két okra visszavezetve a TVP költséget valahogy illene csökkenteni, hogy az harmonizáljon a RÉGI rendszerrel.

Erre három változatot ajánlok:
1. Fix TVP-ért cserébe bármennyi TU-t be lehessen egy parancsból tenni.

Ez csak látszólag nagy könnyebbség az alacsony fordulószámú karaktereknek, ugyanis nem mindegy, hogy mennyi az a fix. TVP. Ha 20-30 TVP-ről van szó, akkor nem túl sok segítség, hiszen egy-egy fordulóban nem lesz egy ekkora (60-10 fordulós) karakternek annyi TU-ja, hogy gazdaságos legyen üzemeltetnie. 5-10 TU berakásánál már érezhető könnyebbség, de egyáltalán nem tesz különbséget ez a módszer a 60 és a 600 fordulós karakter erőbefektetése közt, ami szerintem igazságtalan. Egy magas fordulószámú, magas maxTU-val bíró karakter, aki a pszi pontjaiból is tud TU-t konvertálni, röhögve betolja a szükséges TU-t, és a fejlesztés ismét átesik a röhej kategóriába.

2. módszer: az egy TU-ra eső TVP költséget csökkenteni, pl 2 TVP-re a 10-ről. Egy kis karakter esetén ez a 15 befejlesztett TU-nál (eredetileg 150 TVP, az első módszer szerint pedig alkalmanként 30 TVP) összesen 30 TVP-t jelentene, és mindegy, hogy egyszerre teszi-e be, vagy részletekben. Ez nagyon nagy segítség a kicsiknek, viszont kitolás a nagyokkal, akiknek az első módszer valamivel hasznosabbnak látszik, hiszen egyszerre letudhatnak egy későbbi képességbe szükséges 30-40 TU-t is. Ha ez a módszer lenne, valszeg a TU lefelé adogatása válna általánossá, és egyenletesebben oszlana meg a fejlesztés a tagok között. Persze mérlegelni kell, hogy a 2 TVP/TU költség mennyire teszi könnyűvé a fejlesztést. Még a 3, 4 vagy 5 TVP is nagyon-nagy segítség lenne.

3. módszer a hibrid megoldás.
Legyen egy fix induló költség, amit minden EF parancsnál ki kell fizetni, függetlenül a bepumpált TU mennyiségétől. (Ez lenne mondjuk 10 TVP), és emellett lenne 1 vagy 2 TVP minden egyes TU befejlesztése. Ezáltal a fejlesztés költsége nem válik komolytalanná (kezdeti TVP), és lesz különbség a mennyiségből fakadóan is. (10 TU az eredeti 100 TVP helyett 10+10/20=20 v. 30 TVP, az első verzió szerint 30, a második verzió szerint 20 TVP; 30 TU befejlesztése esetén az eredeti 300 TVP helyett 10+30 v. 60=40 v. 70, az első verzió szerint 30, a második verzió szerint 60 TVP.)

Szerintem.
 
20 forduló az a 30... És mindezt az mondja, hogy nem nagy szám ha bukod, akinek mindene megvan... Kissé pofátlannak tartom de elnézem neked, remélem nem sokan látják úgy mint TE...
 
Javaslom a fejlesztés monitorozását: ahol FELMERÜL a rabszolgázás GYANÚJA, ott azonnal és kőkeményen lecsapni: a kötelező fejadag a 10x-esére nő. Máris nincs értelme rabszolgákkal fejleszteni. Pont.
 
Most is mindenkire uazok a szabalyok vonatkoznak, Azzal egyetertek hogy alacsony fordulo szam melett nehezebb (sokkal) eloteremteni a TVP-t a fejlesztesre. De azzal nem, hogy akkora katasztrofa lenne ha nem kapna 30 fordulonkent +1TNO /+1KNO t se azzal hogy ne tudna szerezni TU-t fejlesztesre ha akarna. Uitt jegyeznem meg hogy a jatek eleje ki van balanszirozva es nem kell hozza semmi extra tap a kepessegfabol. Ha akarja a kiskarakter akkor akar 1 ev mulva is kifejlesztheti a kepesseget, akar 5 fordulo alatt 5 ot... Ha vki nem akar MXTU ra aldozni, (csunya: venni) akkor lassabban megy. De mindig uoda jutok ki, az o dontese mi az ami a prioritas. Felre ne ertsetek nagyon nem erint ez a tema, egy kör alatt beteszem a normat minden karimmal, ha akarom. De ne essunk tulzasba, amiert nem kell kuzdeni annak nem is lesz erteke...
 
A képességfa nincs egy éves, vonatkozzon mindenkire ugyanaz szerintem!
 
és miért kellenne hogy annak aki 1 évet játszott uazok a lehetőségei legyenek mint aki 16 ot? Ha elolvasod amit irtam, azt mondtam hogy középút kell s nem a favagó megoldás amit ti nyomtok.
 
Utállak is, mert csak a játék élét látod, ezért és az éljátékosok miatt ment el rossz irányba a TF, mert csak magatokat néztétek...

Jóhogy nem mindegy, ha valaki 800TVP-t költhet el, meg ha valaki 140-200-at... Ebből igenis borsos még az elő képesség kedvezményes 150TVP-je is, nemhogy azoknak ahol NINCS kedvezmény és rögtön 30TU 300TVP, erre mondom barátom NAGYON nem jól van ez így... Nagyon sok karakter van aki a TU-t sem szarja, mint TI, neki akkor is be kell nyomni ám a mnimumot JÓ REGGELT!

Ne csak a legnagyobbak TVP és erőforrás, TU készletét nézzük... Egy átlag Kt tag 14 vagy 21 MXTU-val rendelkezik, és nem 800 hanem gyakran 200-300TVP-vel rendelkezik, a játék közepén nem úgy van ám, hogy na most unatkozom, EF-elek 200TVP-ért...

Danair
 
jelentem rabszolgaval tolom be a TU-kat.. De ovatosan a koltseggel, ha konnyu lesz a fejlesztes megint elveszti az erteket es a 60 nap fog csak szamitani. Tudom nincs olyan hogy mindenkinek jo, de ne legyen setagalopp se. Lehet utalni de akkor is igy van
 
Csatlakozok az előttem szólóhoz, örülök, hogy újra a te kezedbe került a játék. És lenne egy kérdésem, kérésem ha már úgy is újra írod a képesséfát, nem lehetne a horror számba menő tvp költséggel vmit tenni? Mert a rabszolga nélkül lépőknek télleg durva. Esetleg működhetne rá a fejlesztés gyümölcse mindenkinek.
 
Nagyon durván nyomod Miklós!
Tényleg le a kalappal! Annak pedig külön örülök, hogy figyelsz a kommunikációra és tájékoztatsz minket arról, hogy hogyan állnak a dolgok.

Remélem, hogy tudsz elég erőt meríteni a "kemény mag" - ahogy Te is írtad ezt korábban - kitartásából és lelkesedéséből; illetve azt is remélem, hogy ez fordítva is igaz lesz és a játékosok is látják, hogy van apja a játéknak, van megoldóképlet a problémákra.

Én totál nem vagyok már szkeptikus és - bocsánatot kérek - örülök, hogy Szilárd helyett Te vetted kezedbe a dolgokat.

Hajrá!!!

István
(Chan és Lopez a de Francon klánból)
 
Egy kis helyzetjelentés: nagyjából átnéztem a komplett kt képességfás fejlesztést, és úgy döntöttem, hogy egyszerűbb, ha újra megírom az egészet, mert elég sok hiba van benne, és olyan megoldások, ami miatt nehézkes a fejlesztése. Viszont ezzel remélhetőleg az összes jelenlegi probléma megoldódik, remélem holnapra, csütörtökre elkészülök vele.
 
Kedves Matyi, légyszives olvasd el mit írtál, aztán csapj a homlokodra, mert nagyon nagy baromság.

Ez a képességfa nem ilyen, ha van kedvem fejlesztek, akkor is jó, ha nincs kedvem, ölembe pottyan a képesség, és nem fejlesztek semmit. A kedvezményekkel is az első képességbe kell 15TU 150TVP, másodikba 25TU 250TVP, harmadik 35TU 350TVP, elég borsos, nem beszélve arról, hogy addig, ameddig be nem fejleszted a KÖTELEZŐ minimum adagodat, addig hiába van meg a KT-dnak a képesség, neked nem lesz meg, csak ha beletolod a minimumot...

Aztán szépen lassan eljön az idő mikor 70TU, meg 700TVP lesz a képesség, ami egy kiskarinak nem viccelek, lehet 3-5 hónap is, még ha kap TU-t akkor is. EZ HORROR mennyiség egy kiskarinak, de egy nagykarinak se kismiska szerintem...

Minél többet gondolkozok ezen a dolgon annál nyilvánvalóbb lesz az, hogy ezt egyértelműen le kellene fixálni 10 TVP-ben TU-tól függetlenül, hiszen maga a képességFA amúgy is teljesen különálló dologként van kezelve, ezzel csak erősítenének ezen a "különállóságon"...

Danair voltam
 
Nem igazán értem, miért kéne a kis karaktereket jobban segíteni a TU/TVP fejlesztésben. Minden "nagy" karakter ugyanígy végigjárta a TVP-ínséges utat (ráadásul régen nem volt annyitáp+erőforrás, mint ami mostanában elérhető).
Nyilván egy KT-ban sem várható el, hogy a kiskarik uyanúgy kivegyék a részüket a fejlesztésből, mint a nagyok. Sajár erejükhöz mérten igen, de nem abszolút értékben.
A KT-k közti egyensúlyon persze azért lehet dolgozni, de az évek során átalakultak az erőviszonyok, így a KT képességek is újraértékelődtek...
 
Sziasztok,
Az Ősök Városának fejlesztésével elkészültem, így nekiálltam a TF-nek. Várhatóan holnap, szerda este lesz már egy patch. A KT képességfával kapcsolatos problémákkal kezdem, mint pl. nem mennek ki enciklopédiák, és természetesen nekiállunk feldolgozni az alábbi javaslatokat is. Illetve, pont ma volt egy gyöngyszem:

Ma, feb.24-én effektive nullázódott a KT képességfás adatbázis. Az adatbázist a tegnap esti mentésből visszaállítottuk. Aki feb.24-én fejlesztett képességet, kérjük írja meg Zolinak a tf kukac beholder pont hu címre, hogy melyik kt képességébe mennyit EF-elt, és ő jóváírja. Természetesen utánajártam, hogy
mi okozhatta ezt a hibát. A jelenségből arra következtettem, hogy valamilyen módon az a program futhatott le, ami annak idején a teljes képességfás adatbázist inicializálta. A forrás sajnos már nem volt meg, de végül sikerült azonosítanom a kódot, és gyökerestül kiirtottam, úgyhogy ilyen atrocitás többet nem lesz, a problémáért elnézést kérünk.
 
Maximálisan egyetértek,ha fix költségért lehetne fejleszteni a képességfát akkor nem reklamálna senki valszeg a fejlesztés gyümölcse ill. társai miatt, s egy csomó felesleges levelezést és rinyálást meglehetne spórolni.
 
Aztata' én sem nem értem-e, hogy aztatat' mé' nem teszi meg és akkor lezárhatna egy lehet értelmetlenségbe fulladó eszmefuttatást 1. Kedves JV: hallgass a játékosokra ők tudják mi a jó nekik. 2. ne hallgass rám 3. ha az első kettőt betartod a 3. pontra nincs szükség de szegd meg a negyedikkel. 4. hallgass a játékosokra.
 
TL csak arra celzott, hogy a JV reagalhatna valamit a kis eszmecserenkre...
 
A játékosok véleménye és írásai sokkal jobban érdekeltek mivel a játékvezetők sosem nyilatkoznak csak megteszik amit akarnak és a végeredményt közlik. Persze ez nem jó de ez van. A játékosok beszélgetése a megoldásokról sok más miatt is érdekel. Több tehetséges emberke is feltünt és nem csak nekem. Ezekből a játékosokból ma már játék készítők lettek és a maguk világát formálják és elég sikeresen. a JV pedig nem hagyhatja magát, hogy befolyásolják a játékosok de azért 50%-ban valóban hallgathatna rátok. Én nem vagyok profi játékos de azért mivel ti jobban átlátjátok a rendszert én igy tanulok tőletek. Szóval nem látok bajt abba, hogy elolvasom az írásaitok
 
Az a baj, hogy a mi eszmecserénket (ill. a többiekét) olvasod, és nem a játékvezető reakcióját:

a.) menjetek a francba, marad 10 tvp/TU
b.) igazatok lehet, átgondoljuk fix tvp alapra

Pedig remélhetőleg ő is olvassa ezeket...
 
Fly: tom', így már értem miért fontos a dolog amiről beszélgettetek. Úgyértem eddig is fontos volt csak nem tudtam azt amit te most igen: azaz 2 év még. Az valóban rengeteg idő. Csak vajon hogy lehet mindkettőt fejleszteni egyszerre? Na ez már másik topic téma ez igaz. A KT képességek rendbe tétele azonban fontos igy is úgy is, úgy hogy figyelmesen olvasom a további eszmecserétek. :-)
 
Nem tudjuk mit hoz a jövő. Az online TF lehet hogy nem fog működni, lehet hogy párhuzamosan fog futni az offline-nal (ahol a TVP-nek igenis jelentősége van). Továbbá Miklós kb. két év múlvára ígérte, hogy az online verzió fejlettségi szintben utóléri az offline-t. 2 év! Az min. 104 forduló és akkor nem számoltam a lemaradásokkal, EXTrákkal, 6 napos játékhéttel, stb. Sok ám az...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.