Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Az a hírhedt gnóm szolgáló
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földje egyik labirintusában egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló vár rád, aki semmilyen páncélt nem visel, s fegyvere sincs. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hidd el, még így is igen veszélyes! Az effajta szolgák bármire képesek gazdájukért.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Totemmester (553. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Lapötletek (64962)
HKK kérdés? (47092)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Sziasztok,

Az elmúlt napokban egyetlen dologra koncentráltam, a tárgyhelybővitésre. Ne tudjátok meg, mennyi macera volt vele... Sajnos az adatrekordokat nem lehetett egyszerűen megnövelni, mert akkor az LCSben és más többszemélyes parancsokban csökkent volna a maximális résztvevők száma. Ezért az egész adatstruktúrát újra kellett csinálni, minden utilityt és editort újraforditani átirni.

De remélem, hogy ez elég jelentős segitség a játékosoknak, hogy megérte a fáradozást, az eddigi 190 helyett 290 tárgynak lesz hely a következő patchtól, a barlangbővités parancson keresztül lehet az új tárgyhelyekhez hozzáférni.
 
miklos a valtozasok rovat olyan kihalt mostanaban (: mar csak ha a TFel hasonlitom ossze akkor is

plzplzplz (:
 
Hali!

Hogy egy kicsit eltérjek a támadás-védekezés
problémától - bár engem is érint - kábé egy éve
volt egy olyan ígéret a fejlesztés részéről, hogy
a kontakt. ősökkel vari kétparaméteres lesz. Ez
azóta sem valósult meg, pedig a labcsik egyre na-
gyobbak a 11-en meg különösen hasznos lenne.
Ráadásul - feltevésem szerint - nem is jelentene
olyan nagy munkát.

Köszi,
Lolita
 
Sziasztok,

A képlet még nem végleges, a katonák 2.5x szorzóját azért raktuk be, hogy azonnal legyen valami megoldás, ezzel a találati esélyük jelentősen megnőtt a többiekéhez képest. Az, hogy a bónuszt az osztás után adjuk hozzá, nem lett volna jó, mert igy a katonáknak továbbra is biztos találati esélyük maradt volna.

Az alábbi képlet, amely a korábbi lineárist logaritmikusra csökkenti, egész jónak tűnik, átgondolom, ez jó megoldás lenne a katonáknak is.
 
Gondolkoztam gyokeresen mas kepleten, mert ezzel a mostanival eleve az a problema, hogy mig a tamadast, vedelmet ugy tudjuk novelni, hogy hozzaadunk, es nem tudjuk szorozni pl masfellel, vagy ilyesmi, addig a kepletben nem a tamadas es vedelem kulonbsege, hanem a hanyadosa jatszik szerepet. Ebbol fakadnak a torz, aranytalan eselyek, amik tulsagosan is az 50% korul mozognak.
Ehelyett ime a kovetkezo javaslat:
A tamadas es a vedelem kulonbseget tekintsuk X-nek.
Ha X=50, akkor 50% esely van talalni.
Ha X ennel nagyobb, akkor minden 2 novekedes ad +1% talalati eselyt egesz X=100-ig (az igy 75%), utana 150-ig minden 4 novekedes er majd 1%-ot, aztan 50-esevel tovabb felezodik.
Vedelem eseten ez kicsit erosnek tunt, ezert ha X kisebb, mint 50, ott inkabb 40-esevel lehetne csinalni ugyanezt.
Ez igy persze elsore kicsit atlathatatlan, bar ugyanazon az elven mukodik, ahogy a nyomker esely novekedese, de ime nehany konkret szam az erthetoseg kedveert, hogy mekkora eselyhez mekkora kulonbseg kell (elso ertek a tamadas-vedelem kulonbseg, masodik a talalati esely):

-150; 11,25%
-110; 12,5%
-70; 15%
-30; 20%
-10; 25%
10 ; 30%
20 ; 35%
30 ; 40%
40 ; 45%
50; 50%
60 ; 55%
70 ; 60%
80 ; 65%
90 ; 70%
100; 75%
120; 80%
140; 85%
170; 90%
220; 95%
336; 99%

A katonabonusznak ez esetben tokeletesen megfelelne szerintem ez a mostani 2,5-es szorzo, valamint a max 95 helyett a max 99% esely.
A minimalis talalati esely, azaz a vedelem biztonsaga igy sose erheti el a 10%-ot, es realisan max 15-20%-ot lehet kihozni belole (es ez is tobb befektetest igyenyelne, mint amennyire korabban szukseg volt hozza).
Talalati eselynel viszont joval nehezebben ugyan, de tovabbra is elerheto lenne a korabbi 95 (katonaknak 99%) esely a kis vedelmu lenyek ellen.

Szerintem ez kb mindenkinek megfelelne, legalabbis azok kozul akiket megkerdeztem mielott felirtam volna ide, de ha megis valakinek nem tetszik benne valami
 
Ugy globalisan a 11. szinten bevezetett modositasok, uj kepessegek a torzaknak egyre inkabb abba az iranyba tereli a jatekot, hogy minel kiszamithatatlanabb legyen, minel tobbet szamitson a szerencse. Tamadas-vedelem valtozas, manaformazas, meregelnyeles.
Nyilvanvaloan erintett vagyok karakterileg is, hiszen egyik karakterem vedelemre es rezisztre epitett, ezenkivul egy darab kontaktmerges vegtagja van, igy minden teren egyre inkabb a randomra lesz bizva, hogy milyen lesz a fordulom.
De ez a tendencia ugy globalisan nem tesz jot a jateknak szerintem, ugyanis azzal, hogy no a veletlen szerepe, egyre kevesbe eri meg alaposan megtervezni a fordulot, hiszen ha nem foglalkozom vele, akkor is lehet tapos, valamint ha tokeletessegig optimalizalom, akkor is bukhatok mindent. Persze nem azonnal ilyen tragikus a helyzet, es meg nem is volt alkalmam szemelyesen megtapasztalni a dolgokat, csak jelzem, hogy szerintem nem ez a kovetendo ut, mert ez csokkenti azoknak a jatekkedvet, akik szeretik jol atgondolni a fordulojukat.
Termeszetesen az se jo megoldas, ha tokeletesen biztosra meg lehet mindent tervezni, egy kis veletlen kell bele. Viszont a legirritalobb az, amikor a jatekos nem is tud adott dolog ellen tenni semmit. Ilyen pl a manaformazas az attores helyett, es a meregelnyeles a kontaktimmun helyett.
Ezeket nagyon nem ertem, hogy miert kellett bevezetni...
 
Ez a keplet alapvetoen jol hangzik, de a regi (rang/2-es) tamadasbonusszal kellene szamolni szerintem.
Ahogy megneztem par 11. szintes csatat, a talalati eselyek alapjan es a keplet ismereteben az jott ki, hogy kb 50% vedelme kell legyen a torzaknak.
Aki utanaszamol, atlagban szinte nincs is kulonbseg a mostani 2,5-es szorzo, illetve e kozott, annyival megis hasznalhatobb, hogy a kis vedelem ellen nagyobb esellyel talal, nagyobb vedelem ellen viszont kevesebbet szamit. A 2,5-es bonusszal irrealisan nagy lenne a kulonbseg a katona es nem katona karakterek kozott.

Egyebkent ennel a kepletnel ujra kell gondolni az olyan dolgokat, hogy nem egyenerteku mondjuk a vedelemnoveles illetve az ellenfel tamdasanak csokkentese, az utobbi jelentosen hatekonyabb tud lenni. Nyilvan hasonlokepp mukodik a tamadasnoveles es vedelemcsokkentes is.

Lenne egy javaslatom, hogy valami mindenki altal hasznalhato varazslat/kepesseg (pl a sziklaero) mukodjon ugy, hogy ne a tamadasomat novelje, hanem az ellenfelek vedelmet csokkentse.
Ez a legtobb karinak elhanyagolhato elonyt biztositana, de megis meg lenne a lehetoseg ra, hogy a kis vedelmu lenyeket tenyleg szinte biztosan el tudja talalni, aki belefektet sok KNO-t.

Esetleg a katonabonusz is mukodhetne igy az eredeti rang/2-vel, az tovabbi erositest jelentene nyilvanvaloan.
Majd a jatekvezetes szamoljon utana, es dontson, hogy szerintuk melyik fajta megoldas lenne a legmegfelelobb, ez nem a mi feladatunk, mi legfeljebb javaslatokat tehetunk, es otleteket adhatunk.
 
Igen szal kozben megbeszeltuk ircen, szoval lehet jobb ez a verzio
De hogy igy nem jo, abban megegyeznek a velemenyek.

Udv: Misi
 
ja aki szamara esetleg nem vilagos a keplet amivel szamoltam:

valos talalati esely= (tamadas+katonabonusz)/(vedekezes+tamadas+katonabonusz)

illetve az altalam javasolt keplet

valos talalati esely= (tamadas+katonabonusz)/(tamadas+vedekezes)
 
elso hozzaszolas. katona klan

csinaltam egy tablazatot a tamadas-vedekezesrol normal karinal es katona karinal az uj keplettel, es a katona klanbonusz 2.5szeresre emelesevel

a tamadast 250%nak vettem, mivel fenix atlag tamadas fordulo kozben 248.3%, a katona klanbonusz pedig 69es rangnal szamoltam ugyanezen okbol (35*2.5%=87.5%) de persze tobbi szamra is megvan a tablazat ha epp erdekel

a kovetkezot kaptam:

vedekezes valos talalati esely katona talalati esely
50 0,833333333 0,870967742
100 0,714285714 0,771428571
150 0,625 0,692307692
200 0,555555556 0,627906977
250 0,5 0,574468085
300 0,454545455 0,529411765

lathato hogy a klan a kari szamara a valosagban 7% plussz talalati eselyt ad majd 70es rangnal

modositasi javaslat: a bonusz valoban bonusz legyen, ne adjuk hozza a kepletben csak a szamlalohoz, nevezohoz ne, igz a kov tablazatot kapnank

vedekezes talalat katonak eddig javasolt talalat

50 0,833 0,870 1,125=> 1
100 0,714 0,771 0,964
150 0,625 0,692 0,843
200 0,555 0,627 0,75
250 0,5 0,574 0,675
300 0,454 0,529 0,613

ez meg mindig kozel sincs az eddigi 95%okhoz de azert erezheto bonusz a tobbi utoshoz kepest (25-16%)

remelem megtetszik a dolog es jogosnak talaljatok, jelenleg a katona klannak meg mindig a harmadlagos bonusza a legerosebb ami eleg nevetseges bar mar javult az teny
 
A 11. lakószinttől megváltozott támadás / védekezés képlet kicsit meggyengítette a katona klán bónuszát, ezért az a 11. szinttől 2,5x szorzóval számít támadáskor.

Talin Miklos nem igazan ezt igerte nekunk.
Arrol volt szo, katonak a keplet kiszamolasa utan kapjak meg a bonuszt, ami igy kisse durva lenne. Igy viszont semmit nem er. Kiszamolva kb 6-7% tmadast jelent pluszban, viszont ezzel sem tudunk 70% fole menni. Pedig a klannak ez lenne a lenyege.
Mondjuk ugy lenne ertelmes, hogy keplet kiszamolasa, majd ezutan a katona bonusz/2 hozzaadasa.
Pl: 70-es rangu katona 35% bonusz ugyebar.
tamadasa 300%, ellenfel vedelme 200%.

Sima utos: 300/500= 60%

Mostani bonusszal katona: 352/552= 64%

A masik variacio: 300/200= 60% + bonusz/2=17% azaz osszesen 77% meg igy is csak 4-bol 3, mikor regi kepletben ezt 99%-al talaltuk el.

Remelem ehhez hasonlo valtozast sikerul megkapnunk, mert ezzel semmit nem ertunk vegulis.
 
"1) Olyan csatákban, ahol egynél több játékos vesz részt, nem alkalmazzuk a 8. lakószint varázslat módosító hatását."

Ez tetszik.
 
Sziasztok.

Mától hozzá is lehet szólni a témához.

Talbot
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.