Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Spekulációk egy témára
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"A nyomokból ítélve itt vagy egy ősi szertartást hajtottak végre, vagy valaki véres tappancsokkal körbe-körbe járt, majd eltűnt, mint a kámfor. Az előbbi tűnik valószínűbbnek." - a kép kedvéért kicsent, döbbenetes gondolatok az itt látható galetki agyából
Nézz szét a galériában!
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Lapötletek (64961)
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Kopasz Erõs 266. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 19. 9h:57'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: okt. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5937
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 23

KOPASZ ERÕS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [220,68] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 3. napján találkozol egy fekete, kontyos hajú, kék szemû troll nõvel. Fekete a bõre. Tharr nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy törpe bakancsot és egy Urgod kesztyûjét visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun lidérc trófea teszi egyedivé. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Atrix. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. A lány érdeklõdve hallgat, de ez inkább udvariasságából, mint az irántad való vonzalomból fakad. Nem vagy jó nála! Varázserõd regenerálódik. (+468 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 629. hetének nyerõszámai: 2, 27, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 469.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+7 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 449.]


cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 444.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 439.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [207,60] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy csápos otagi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy õ is Téged. Aztán a lény otthagy. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [206,59] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmû, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bõr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítõ munkájukat. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy legyengült vark. kardtáncos. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [205,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csataremák. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 401.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[204,57] A bozótost ritka erdõ váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Nos, ennyit errõl! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy göcsörtös bunkó. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi õselementál jön feléd.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 116 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bûvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi õselementál párolgó héját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A pszi õselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag követ és csontot sikerül elõtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi õselementál készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bûvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi õselementál testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lõ rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyûség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy trófea nyaklánc, 2 borostyán függõ és 6 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zangrozi csizma és egy lánckesztyû. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [203,58] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon mirõl sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltûnnek az ellenkezõ irányban. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy varkaudar katona. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekezõ pszit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 33 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd a varkaudar katona jobb oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A varkaudar katona fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod a varkaudar katona kivillanó vállát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona jobb karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A varkaudar katona támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Felfedeztél egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy rát-fát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Elsõ alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a krathan szablyát. Megmarkolva a krathan szablyát a másikra ugrasz. Krathan szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Pengepajzzsal megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: elõkapod a krathan szablyát. Megmarkolva a krathan szablyát ellenfeledre rontasz. Krathan szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Pengepajzzsal alaposan megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbrõl megvizsgálod. Találtál 1 kis vaspajzsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy varkaudar falut. Délre egy rúnakõ van. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 kék orchideát. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [202,59] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a krathan szablyát. Meglengetve a krathan szablyát ellenfeledre rontasz. Krathan szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a norpadolótika testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Krathan szablyával megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a norpadolótika szõrös gömbtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Csak egy megsebesített ryuku gólem. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku gólem bal lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével néhányszor megcsapod a ryuku gólem bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [150 pontot használtál fel, van még 251.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod elõtt materializálódik.

Feje van, de haja nincsen,
Szeme van, pillája nincsen,
Szárnya van, de sosem repül,
Felhõ útjába nem kerül.

[5 pontot használtál fel, van még 246.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(202,59) phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, norpadolótikák (#226), ryuku gólem
(#394)
(203,58) varkaudar katona (#691), márványtorony (#175), Tharr oltár, gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ:
#135), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), fekete kaktusz
(#577, belõle készíthetõ: #578), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), 43. jellempróba, rát-fa (#77, belõle
készíthetõ: #69), 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132)
(204,57) Chara-din fattya (#236), pszi õselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamezõ (#432), Chara-din
monolitja (#534), oltár
(205,58) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár,
gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 31. jellempróba, Chara-din
monolitja (#534), csataremák (#694)
(206,59) vark. kardtáncos (#693), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), Chara-din monolitja (#534), 43.
jellempróba
(207,60) quwarg nagymesterek (#214), 27. jellempróba, csápos otagi (#395)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

pki 250 kiveszel a bankból 250 aranyat
Kiveszel a bankból 250 aranyat. A számládon van még 8537 arany. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

fa 615 3437 feladod a 615. tárgyat a 3437. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Lord Steyr részére szánod. Átadsz 1 Ovgun nyakláncát. Ennek elküldése 25 arany lesz. Mielõtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. Lélegzetvételnyi idõ múlva visszaadja a küldeményt, mivel a címzett kalandozó tartózkodási helye teljesen ismeretlen. A pénzedet szerencsére visszakapod. [3 pontot használtál fel, van még 233.]

fa 365 3946 feladod a 365. tárgyat a 3946. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Elõnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Hádzsimádzsimú részére szánod. Átadsz 1 tyrkiai mászógépet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

faa 1158 1089 feladod az 1158. tárgyat az 1089. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Hádzsimádzsimú részére szánod. Átadsz 1 ryuku vadászinget. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 1 ulkor kötényt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedbõl a csomagot, és mire kettõt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 224.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 6 borostyán függõt 36 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 Thargodan esszenciát 20 aranyért.

Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû kobudera nõvel. A bõre kreolszínû. Egy sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg elõtted, amikor ámulva nézed az õsök e nemes lovagját. Õ Ababo felesége! Elenios korlátlan hatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédõjét, egy jegygyûrût, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyûrût, egy rubin fülbevalót, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy zafír erõövet és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy Thargodan zsoldos trófea, egy viharóriás trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 lótuszvirágot. Ügyességed TF-elõdött. [18 pontot használtál fel, van még 206.]

ea 551 35 eladod az 551. tárgyat 35
Eladtál 3 dentor bõrt. 105 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 156.]

m 4 6 7 mozogsz délre, nyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [202,59] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 57 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bõrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,58] Dombos terepre érkeztél. Felfedeztél egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõvel. Fekete a bõre. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ében sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Lõfegyvere egy moa stuki. Összeismerkedtek. Az õ neve Holdsárkány. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. [41 pontot használtál fel, van még 115.]

v 21 14 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 14 kaja. [-42 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 110.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különbözõ gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 100.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 2055 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. (+1 ügyesség.) [50 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 160 236 184 keresed a 160. szörnyet a 236. szörnyet a 184. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tyrannoszaurusz rexet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 50.]


* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: használod a 305. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 48.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 8. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 48 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 48 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következõ körben tehát 455 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.



KARAKTERLAP
Kopasz Erõs, egy kopasz, barna szemû troll férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd színe zöld. Tharr nagyhatalmú fõpapja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

 Erõ:33 (49)  Szint:26  Merészség:10/5 Magasság:257 cm 
 IQ:42 (52)  Támadás:31  Agresszió:5 Testsúly:463 kg 
 Ügyesség:36 (39)  Védekezés:69  Menekülés:30 % Életkor:22/25 év 
 Egészség:30 (33)  Életpont:452/389  Jellem: semleges (-4) Tul. pont:
 Szerencse:40 (45)  Varázspont:853/265  Pénz:308 arany Kép. pont:23 
 Tudatpont:21/4   Pszi pont:189/154   Halhatatlanság:1 %   EFejl:15 
Eddig összesen 1842 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17915 TP-t kaptál. Jelenleg 1774120 TP-d van. A következõ szinthez még 225880 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, varkaudar katona, ryuku gólem. A Hófarkas tetoválását viseled. A 266. fordulódban 8537 arany került a bankszámládra. 8537 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/4   ökölvívás: 7/5   szúrófegyverek:10/93
  vágófegyverek: 23/24 (+7%)   ütõfegyverek: 31/30 (+7%)   lõfegyverek:22/56
  dobófegyverek: 26/1 (+7%)       

Feltételes fegyverváltás: krathan szablya (#854) (220%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -15.); ubuk tüske (#131) (16 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 14/14 (+22%)   2. nyomkövetés: 71/88 (+34%)   3. lopás:1/92
  4. mászás: 10/49 (+6%)   5. csapdakészítés: 18/29 (+6%)   6. csapdaészlelés:3/32
  7. gyógyítás: 25/69   8. titkosírás: 6/94   9. felderítés:23/51 (+12%)
  10. szörnyidomítás: 6/50   11. teológia: 50/21 (+39%)   12. taumaturgia:58/66 (+9%)
  13. szerencsejáték: 6/46   14. versengés: 16/49   15. harcmûvészetek:9/81
  16. zene: 2/5   17. szörnyismeret: 31/41   18. pszi:23/53 (+8%)
  19. zárnyitás: 1/44   20. vadászat: 7/39   21. vitalitás:1/19
  22. bányászat: 27/65 (+11%)   23. úszás: 7/41   24. fõzés:1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 65% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), fekete kaktuszt (#577) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 3 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó (#96), ongóliant (#159), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
Álomõrzõk (#9101), csápos otagi (#395), õrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), purifikátor császár (#393), tüskés gigaféreg (#256), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP)földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP)mágikus ütés (#147, 18 VP)becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)áldomás II (#169)méregsemlegesítés (#14)csupasz izom (#28)
óriáserõ (#53)varázsenergia (#161)éber kakukk (#3) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
élõholt pozdorja (#134)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tompítás (#40), varázsvédelem (#34), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> élõholt mágus (#175) tûzesõ (#61) >> orgoró (#170)
tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221) tûzesõ (#61) >> nómenklatúra (#158)
tûzesõ (#61) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> massza (#217)
Tharr haragja (#145) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)
tûzesõ (#61) >> óriás csontváz (#176) puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> áeratikus hasnyák (#243)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257) villámcsapás (#50) >> pszi õselementál (#258)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) jégcsóva (#41) >> õrült varázsló (#255)
tûzesõ (#61) >> taalru (#249)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegõben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * cápabõr csizma (#832) $1   kis vaspajzs ($159) 1   krapixlon fürdõruha (#454)
1   lánckesztyû (#230) 1   lidérckorona (#531) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril láncing (#457) 1   mithril sisak (#465) 1 * nehéz harci kesztyû (#464)
1 * ryuku köpeny (#693) 4   tankány karom (#237) 1   varkaudar csizma (#317)
2 * zafír erõöv (#397) 1   zangrozi csizma (#451) 1 * Zu'lit koronája (#821)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 8   bûvös shuriken (#562) 1   csontkés (#11)
3   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 2   ezüsttõr (#322)
2   fúvócsõ (#20) $1   göcsörtös bunkó ($123) 3   hajító csillag (#939)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkés (#6) 1   krathan szablya (#854)
2   nyílvesszõ (#108) 1 * pengepajzs (#425) 1   szigony (#389)
$1   szöges bunkó ($8) 1 * Thór pörölye (#640) 1   Tilnetor kardja (#474)
9   tolmokov-koktél (#351) 1   Trákin csákánya (#367) 12 * vas dobónyíl (#189)
4   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 * arany papi karkötõ ($309) 2 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * két kard szimbólum (#144) 1   korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853)
1   Ovgun nyaklánca (#615) 7   rothasztó talizmán (#815) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1   viharamulett (#611)
1 * zafír fülbevaló (#477)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   áldott kõ (#642) 1   ásó (#34) 1   bunthar zsák (#734)
4 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 2   fiatalság itala (#473)
2   furulya (#233) 5   fûszerkeverék (#1170) 1   gyógykenõcs (#313)
15   kaja (#2) 4   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246) 1 + piranha zsákvédõ (#337)
2   pszi kõ (#248) 1   Rodger profi üstje (#1168) 2   shinai gömb (#348)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273)
1   távcsõ (#42) 1   varkaudar pálinka (#1137) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 5]
15   fûszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 63]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
6   kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 45]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 83 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
2   szent kehely (#257) [bennük 19 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 112 korty víz (#27), fér még: 8]
9   zöld üveg (#82) [bennük 113 csepp ragasztó (#83), fér még: 67]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 81   álompor (#396) 7   amniosz (#203)
3   borkonyó bibe (#312) 5   csalánvirág (#582) 3   csillagbot (#929)
1   dorony tüdõ (#212) 2   dözmöng szív (#122) 119   drótszõr (#37)
3   ében toboz (#578) 1   era formázó minta (#418) 2   ezüstdarab (#326)
16   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 14   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 10   fülemüle agyar (#267) 5   galachmit (#310)
1   grákóbõr (#41) 2   grifftojás (#179) 10   gyöngymangó (#135)
5   ilkin érc (#232) 5   kaktuszbogyó (#429) 47   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 10   kék orchidea (#68)
15   kõszem (#304) 1   lapkorong (#80) 1   lapockacsont (#33)
4   lélekesszencia (#619) 9   lótuszvirág (#447) 33   madártoll (#112)
1   mandibulapenge (#125) 5   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa gyöngy (#378)
1   moa jádekõ (#382) 3   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
9   óndarab (#85) 3   ormánygõte csont (#21) 3   pézsmatökmag (#934)
30   pirkit (#153) 27   polip szívóka (#391) 2   praglonc hártya (#215)
11   púderkõ (#119) 14   pular kristály (#239) 6   rájabõr (#404)
13   ramit kõ (#226) 5   remák szív (#264) 1   rémplazma (#616)
9   rézdarab (#70) 34   sallank karom (#128) 1   sáska amulett (#668)
12   smirglilevél (#29) 24   sünmedve tüske (#14) 5   surranó kígyó bõr (#47)
15   szárnyas hernyó (#69) 2   szuperkötél (#209) 8   téfea-agy (#172)
1   teknõsesszencia (#702) 1   tükör (#43) 1   tyrex csont (#280)
1   ulkor gyöngy (#1072) 6   varányszem (#30) 1   varkaudar csont (#1113)
11   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 171.07 kgMegterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
110   gyöngymangó (#135) 90   isteni könnycsepp (#260) 11   kvazár (#244)
1   manakristály (#500) 19   mutáns csont (#331) 19   purifikátor háj (#269)
11   rókafarok (#124) 5   sáfránypor (#211) 1   súlyzó (#347)
3   szulfagor agyar (#677)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 borostyán függõ (#162) 3 dentor bõr (#551) 3 drótszõr (#37)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 púderkõ (#119) 1 ryuku vadászing (#1158) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 tyrkiai mászógép (#365) 1 ulkor kötény (#1089) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
251 arany (#50) 7 fekete gyöngy (#99) 1 göcsörtös bunkó (#123)
4 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2) 5 kék orchidea (#68)
1 kis vaspajzs (#159) 1 lánckesztyû (#230) 4 lótuszvirág (#447)
1 tyrex csont (#280) 4 ugh méreg (#166) 1 zangrozi csizma (#451)



E körben tett lépéseid térképe

(200,58) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, Raia oltár, érclelõhely,
Holdsárkány (4881. kalandozó)
(201,59) Elenios oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(202,59) phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba, norpadolótikák (#226), ryuku gólem
(#394)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, 2005. nov. 26-án szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22. kedd. Várunk nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai. 2005.10.07 09:08 Változások a számládon! 28 zsetont átutaltak a(z) 6796. számláról!

2005.10.17 09:14 Változások a számládon! 28 zsetont átutaltak a(z) 6796. számláról!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.