Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Tleikan enyészvarázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tleikan hadsereg élén álló hadurak félelmetes hatalom birtokosai. Megjelenésük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, az ellenség saját kínjában és mocskában fog fetrengeni előttük. Márpedig amikor a tleikanok harcba indulnak, rendre ezzel a tömegirtó varázslattal kezdődik a csata...
Nézz szét a galériában!
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. június 15., Kondor Béla
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
Lapötletek (64963)
HKK kérdés? (47092)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. szept. 24. 9h:55'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5565
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 50
Extra forduló: 13

SZEMFÉNYVESZTÕ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+13 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+16 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)


ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1121 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[103,-31] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vad szamóca illatát hozza a szél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tûrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. (Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy topránypolip!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [102,-31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 174 tapasztalati pontot kaptál. Nini, mi van a földön! Több tõnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,-32] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. [67 pontot használtál fel, van még 236.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,-33] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödt szörnyeteg elõl. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erõteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Összeakadsz egy hollófekete, copfos hajú, homokóra szemû árnymanó férfival. A bõre kreolszínû. Leah kisebb papja. Egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy vassisakot, egy réz masszariasztót, egy aranygyûrût, egy tankány karmot, egy ónix masszavadítót, egy ezüst gyûrût, egy borostyán függõt, egy trófea nyakláncot és egy obszidián függõt visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Ódon sírhantok gyûrûjében álló fekete tölgy. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Összeismerkedtek. Az õ neve Sompolygó Sompi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülû barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [25 pontot használtál fel, van még 211.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Begyûjtöttél 30 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 181.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,-33] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. A sûrû aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelõ szemek elõl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy trikornis. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy halálmadár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálmadár testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a halálmadár bal szárnyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csõrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver).

(Továbbmész...) [98,-33] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy grok-képzõdményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy botot. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,-33] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy purifikátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+14 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 136.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerõ). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[96,-34] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 69 pontot kell rá költeni.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy virág szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy ezüst papi karkötõt és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy kétfejû troll trófea, egy velociraptor trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû a hitvány! Összeismerkedtek. Az õ neve Shadow Killer. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû törpe nõvel. A bõre kreolszínû. Fairlight hittérítõje. Egy villám szimbólumot, egy ezüst papi karkötõt, egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy obszidián karkötõt, egy igazgy. fülbevalóet és egy trófea nyakláncot visel. Ruházatát egy epokitféreg trófea, egy földsárkány trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Tatina. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [96,-35] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy grok-képzõdményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával felnyársalod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy fekete bõrcsizmát, egy umbatari karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy vassisakot és egy bõrpáncélt visel. Ruházatát egy gyilkos tetû trófea és egy uzbány trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Nireli. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézõen mosolyogsz eltátott szája láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [20 pontot használtál fel, van még 111.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megdöbbentõ, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlõdtél! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+20 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 78.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]


tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következõ körben tehát 317 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAPOD


Szemfényvesztõ, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû elf nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Leah tanítványa vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

erõ : 23
iq : 23
ügyesség : 23
egészség : 21
szerencse: 16
tudatpont: 7/ 6
szint : 16
támadás : 17
védekezés: 25
életpont : 242/133
varázspt : 237/231
merészség: 5/ 3
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (7)
pénz : 0 arany
magasság: 142 cm
testsúly: 40 kg
életkor: 171 év
tul.pont: 0
kép.pont: 0
EFejl: 3 TU

Eddig összesen 559 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1711 TP-t kaptál. Jelenleg 153439 TP-d van. A következõ szinthez még 26561 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, purifikátor, élõholt quwarg. A 142. fordulódban 301 arany került a bankszámládra. 319 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 1/52 szúrófegyverek:*19/01 vágófegyverek: 1/00 ütõfegyverek: 3/67 lõfegyverek: 17/04 dobófegyverek: 12/54 Felt. lõfegyver használat: semmi (0.); tüske (1-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 21/49 nyomkövetés: 49/68 lopás: 12/29 mászás: 6/08 csapdakészítés: 9/98 csapdaészlelés: 11/48 gyógyítás: 32/23 titkosírás: 3/34 felderítés: 7/12 szörnyidomítás: 2/64 teológia: 12/95 taumaturgia: 19/81 zene: 6/11 szörnyismeret: 6/73 zárnyitás: 1/10 vadászat: 20/71 bányászat: 10/79

Feltételes parancsok


DX 6; ásol max. 48 pontért; gyógyítasz 30 % életerõ alatt, 40 pontért; gonoszkodsz max. 60 pontért; mászol max. 40 pontért; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 173; 96; Barátságosság: 111; 146; 148; 150; semleges jellemûek; jó jellemûek; 2; 104; 189; 155;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) beszéd a holtakkal (#17 *10) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) éhínség (#39 *7) villámcsapás (#50 *18) láthatatlanság (#76 *15) szopókõirtás (#174 *10) Feltételes varázslat-használat: 12. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 29 29 29 50 32 Kire 123 155 104 150 150

Elfogott szörnyeid: sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik;

Isteni küldetéseid


1.) Nehezen beszerezhetõ tárgy a xirnox szív, de én megtisztelõ áldozatnak tartanám. 2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! 3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*bõrsisak (#57) 1*bronzpajzs (#89) 1*kígyóbõr kesztyû (#49) 1*gromak páncél (#270) 2*fekete bõrcsizma (#247) 1 tankány karom (#237)

Fegyverek és lövedékek

2 kõkés (#6) 37 tüske (#22) 5 ubuk tüske (#131) 1*fúvócsõ (#20) 1 kerek kõ (#19) 1 szögletes kõ (#17) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 kõkalapács (#13) 1*vashegyû lándzsa (#182) 2 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12) 1 bot (#4)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1 zafír medallion (#514) 1*koponya szimbólum (#139) 1 ametiszt medál (#275) 1*obszidián karkötõ (#229)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 ásó (#34) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 deus ex machina (#1) 1 kis vaskulcs (#40) 1 márványkulcs (#245) 1 rézkulcs (#75) 1+hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92) 1 furulya (#233) 1 csontkulcs (#74)

Löttyök és porok, tartóstul

1 kavadu iszák (#25) [ benne 7 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ benne 5 csepp tinta (#101) ] 2 zöld üveg (#82) [ üres ] 4 uzbány csõr (#169) [ üres ] 1 fûszertartó (#210) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 kazmár gyökér (#205) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 vadász tatu bõr (#15) 3 gyöngymangó (#135) 3 purifikátor háj (#269) 2 mocsári penke (#148) 1 téfea-agy (#172) 1 mákrózsa virág (#56) 16 pirkit (#153) 3 vasérc (#152) 6 csuklyavirág (#133) 1 antilopbõr (#48) 4 óndarab (#85) 2 mutáns csont (#331) 2 tükör (#43) 1 rézdarab (#70) 1 surranó kígyó bõr (#47) 10 smirglilevél (#29) 3 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 3 elkarog szõr (#665) 4 madártoll (#112) 1 kavadu lebeny (#24) 2 karbin plazma (#199)

Összsúly: 44.92 kg megterheltség: 80 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(96,-35) grok-képzõdmény (#149), Tharr oltár, pszi elementál (#221), Nireli (3295. kalandozó)
(96,-34) oltár, Shadow Killer (3745. kalandozó), Tatina (4667. kalandozó)
(97,-33) purifikátor (#157), Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(98,-33) grok-képzõdmény (#149), Tharr oltár, bot (#4)
(99,-33) Dornodon rúnaköve, trikornis (#104), halálmadár (#351)
(100,-33) tetemember (#123), Tharr oltár, 42. jellempróba, Sompolygó Sompi (2633. kalandozó)
(101,-32) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(102,-31) oltár, vaskohó (#155), érclelõhely, mélységi grittangok (#103)
(103,-31) mély kút (#93), 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
topránypolip (#86)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.