Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Nedonkutya
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8141)
Lapötletek (64959)
HKK kérdés? (47085)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Yorakh 33. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 19. 9h:40'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: aug. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4976
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 698
Extra forduló: 12

YORAKH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,-2] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+14 varázspont.)


m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,-1] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah híveié.

(Továbbmész...) [101,0] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy legyengült élõholt quwarg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [100,1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Jó lenne valami kaját keresni. [30 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[99,1] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy Mallon ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).

(Továbbmész...) [98,1] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatõleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltetõ Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Mallon. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 151.]

pki 15000 kiveszel a bankból 15000 aranyat
Kiveszel a bankból 11896 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

pbe 15000 1124 beraksz a bankba 15000 aranyat
Dailen Chen számlájára átutalsz 11896 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[99,0] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Észreveszel egy csodák kútját. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Meglapulsz egy árok mélyén. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy orgyilkos. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemû ember nõvel. A bõre kreolszínû. Leah tanítványa. Egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élõholt mágus trófea, egy ryuku légiós trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nem tûnik túl barátságosnak. Odébbállsz. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [100,-1] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy agglomerátor. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Felfedeztél egy elpusztított gyíkfû csomót. (ld. enc.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.)

(Továbbmész...) [101,-2] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtõzni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy szintszívó. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 121.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


e 30 élelemszerzés 30 pontért
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 61.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 31.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerõltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következõ körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsõbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt elõléptetés fõgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális fõgnómok (a kalandozóknak köszönhetõen ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idõ után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy fõgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint õ, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyûjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét fõgnómként valaha elérhetett volna.

GYÍKFÛ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fûcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfû. A gyíkfû bizonyos idõközönként terem, duzzadt, nedvedzõ szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyûjtesz belõle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyûjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fûben lapuló halvány mágikus erõ, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezõt léphetsz.

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bûzû párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhõre emlékeztetõ, alaktalan plazmaszerû lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerõdet, tested lassan kihûl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek elõle. [Megjegyzés: a szintszívó elõl mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentõdobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nõttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]



KARAKTERLAP
Yorakh, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemû troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr hûséges követõje vagy. Ez a 33. fordulód.

 Erõ:19 (21)  Szint: Merészség:1/7 Magasság:256 cm 
 IQ:18  Támadás:12  Agresszió:1 Testsúly:470 kg 
 Ügyesség:13  Védekezés:15  Menekülés:90 % Életkor:16/16 év 
 Egészség:15  Életpont:119/112  Jellem: semleges Tul. pont:10 
 Szerencse:11  Varázspont:25/25  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 94 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 9609 TP-d van. A következõ szinthez még 2391 TP szükséges. Trófeáid: manifesztátor, uzbány, sóhajtó dorony.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 9   dobófegyverek: 8   

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9 (+1)   2. nyomkövetés: 2   3. gyógyítás: 3
  4. teológia: 1   5. vadászat: 4 (+1)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
ork sámán (#345), süvítõ rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)   

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az elsõ ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   csontszablya (#64) 1   csontszurony (#12) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötõ (#229)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   fáklya (#36) 1   kötél (#92) 1   rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 24]
1   vizestömlõ (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 1   antilopbõr (#48) 3   evaporõr háj (#105)
2   gyöngymangó (#135) 3   hebrencs állkapocs (#130) 2   kavadu lebeny (#24)
1   lajhár csont (#236) 2   lapockacsont (#33) 3   madártoll (#112)
3   magszim bél (#103) 2   móri gyümölcs (#116) 6   sallank karom (#128)
17   sünmedve tüske (#14) 13   tigroszlán fog (#63) 1   vadász tatu bõr (#15)
2   varányszem (#30) 2   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 26.30 kgMegterheltség: 50%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(98,1) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökõkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), Mallon (#960)
(99,0) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131), egy ember nõ
(99,1) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Mallon (#960)
(100,-1) agglomerátor (#138), gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201)
(100,1) Tharr oltár
(101,-2) szintszívó (#96)
(101,0) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, élõholt quwarg (#202)
(102,-1) Leah oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.08.19 08:45 Változások a számládon! 560 zsetont átutaltak a(z) 11406. számláról!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.