Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Rand al'Thor és az aes sedai-ok
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Rand al'Thornak, az Újjászületett Sárkánynak behódol az aes sedai-ok küldöttsége. A háttérben Mazrim Taim, a Rand által alapított Fekete Torony vezetője.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati ostrom II. (539. tudati képesség)
Termékismertető - Kártyavédő fólia
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic

A lista folytatása...
Lapötletek (64961)
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Roxxon 200. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 19. 10h:37'
EZ A 529. JÁTÉKHETED, 200. FORDULÓD
530. játékheted kezdete: okt. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3758
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 301
Extra forduló: 3

ROXXON KALANDJAI


58 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,25] koordinátán. Sex Action átadott neked a 1. napon 4 TU-t.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 rövid íjat (35 arany kikiáltási áron), 1 rövid íjat (40 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (390 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 sallank nyilat (69 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 sallank nyilat (69 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 rövid íj (eladási ár: 35 arany, ebbõl a kezelési költség: 3 arany), 2 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 390 arany, ebbõl a kezelési költség: 39 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 bronzhegyû nyilat (29 arany), 3 mérgezett vasnyilat (79 arany), 4 sallank nyilat (79 arany), 1 vashegyû nyilat (39 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 rövid íj (eladási ár: 40 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 sallank nyilat (29 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 bronzhegyû nyilat (79 arany). Angel átadott neked a 56. napon 5 MXTU-t. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Jo-Lee a Mágus a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 ormánygõte csontot.

Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 2. napján összefutsz Chaotic Sunstroke-kal. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínû sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 9. napon összefutsz Amulett-tel. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 14. napon ismét összefutsz Chaotic Sunstroke-kal. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 25. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû alakváltó nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Õ Don Marquez felesége! Elenios bíborosa. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy gyöngysort, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. topázát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy barátposzáta piheg a vállán. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Csillagpermet. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 32. napon találkozol egy vörös, rövid hajú, zöld szemû elf nõvel. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Aynas E'od. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 37. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû troll férfival. Bõre mélykék és nagyon rücskös. Leah nagyhatalmú fõpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy monstrum vállvédõt, egy obszidián karkötõt, egy rózsaszín bugyogót, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy fagymágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy aurapollátor! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Az állat elkezd hozzád dörgölõzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késõ! Az aurapollátor zsebkendõnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Grog. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Aki lop, csal, rabol, gyilkol, jutalmat kap Dornodontól!" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 38. napon újból összeakadsz Aynas E'oddal. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 39. napon megintcsak összefutsz Groggal. Ahogy jobban megnézed, észreveszed, milyen gusztustalan nyál csorog a szájából. Egyszer csak egy hatalmas, orkánszerû tüsszentés közepette az arcodba küldi azt, ami az elõbb még a szájából ömlött. Fúj de undorító! Ha nem lenne itt a gazdája, biztos kitekernéd a nyakát. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Motyogni kezd: " Aki lop, csal, rabol, gyilkol, jutalmat kap Dornodontól!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 42. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr fõpap-jelöltje. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Összeismerkedtek. Az õ neve Hínárhajú. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Elismerõen fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 46. napon újból találkozol Amulett-tel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Ariella d'Amor, amikor összefutottatok, adott neked egy sárkánypikkelyt (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemlélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+48 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+116 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Hosszú ideje vagy már a Túlélõk Földjén: most van 5 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot! Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy manifesztátor nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 362.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új álompor. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: átadod a 259. tárgyat a 2641. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szopókõ. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 342.]


kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védõgyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 327.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
V 15 1252 6 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
GYK 28 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

t 111 111 támadod a 111. szörnyet a 111. szörnyet
FT 111 parancs tárolva. FT 111 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[116,79] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,78] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledõt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc nyakát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku futárbérenc pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Messze hajítod a vacak kis purifikátor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku futárbérenc trófeát. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [117,78] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sistergõ Pumpa. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ragyás burástya. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 10 arany. Elteszed õket. [30 pontot használtál fel, van még 297.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[117,77] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kõrétegbõl áll. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 33 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [116,76] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû kobudera nõvel. Bõre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy bundás kabátot, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Káliána al Doum. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

(Továbbmész...) [115,75] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Dort Amessix. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [54 pontot használtál fel, van még 243.]

m 6 8 1 mozogsz nyugatra, északra, északkeletre
[114,75] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelõ szarvai elõl. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy épület van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Dort Amessix. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,74] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Elszántan a másikra támadsz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélységi grittang állkapcsa a levegõben csattan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy dombi yeti. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti jobb vállát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Orgyilkos tõrrel eltalálod a dombi yeti testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [115,73] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel felnyársalod a mélységi grittang szõrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy quwarg boly van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rõtmanó berzerker került az utadba. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a rõtmanó berzerker bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rõtmanó berzerker tüskés bõrét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-8 életpont.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a rõtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rõtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A rõtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+72 életerõ.) [70 pontot használtál fel, van még 173.]

m 1 mozogsz északkeletre
[116,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Elteszed a látcsövet. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

bpb bef. parancs berakása:

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 163.] [A parancs tárolásra került.]

in 5558 757 1171 leírod az 5558. kalandozónak a 757. szörnyet az 1171. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lajhárlord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vark. pecsétgyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

in 5558 758 1404 leírod az 5558. kalandozónak a 758. szörnyet az 1404. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bandita. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

in 4675 142 1409 leírod a 4675. kalandozónak a 142. szörnyet az 1409. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy udvari mágus. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

in 4675 143 347 leírod a 4675. kalandozónak a 143. szörnyet a 347. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vadászkutya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

in 4675 757 187 leírod a 4675. kalandozónak a 757. szörnyet a 187. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lajhárlord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérgezett vasnyilat. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

in 4675 4675 194 leírod a 4675. kalandozónak a 4675. kalandozót a 194. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Noah Mebere. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

in 4675 5558 190 leírod a 4675. kalandozónak az 5558. kalandozót a 190. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 1799 TU szükséges. Erõd TF-elõdött. (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 123.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új csillezsályalevél. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 98.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 53.]


tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 2, 7. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Egy kaját bezabál a szõrös bozsó. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +24 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Karaktered már öt éve kalandozik a Túlélõk Földjén! Ezért egy speciális ajándékban részesülsz: A következõ körre nem max. 30, hanem max. 200 TVP-t vihetsz át ezentúl! Remélhetõleg ez sok segítséget fog jelenteni. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 341 pontot. A következõ körben tehát 371 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelmûen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetõvé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze õket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis õk sem halhatatlanok.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult õsmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törõdik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az õsmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különbözõ fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levõt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelõje a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd õket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!



KARAKTERLAP
Roxxon, egy szõke, tüsi hajú, kék szemû, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Sheran eljövendõ papja vagy. Papi hited: 76. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 200. fordulód.

 Erõ:30 (32)  Szint:18  Merészség:7/1 Magasság:145 cm 
 IQ:34  Támadás:21  Agresszió:3 Testsúly:49 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:30  Menekülés:30 % Életkor:30/30 év 
 Egészség:16 (18)  Életpont:285/206  Jellem: semleges (+4) Tul. pont:
 Szerencse:18 (20)  Varázspont:222/99  Pénz:1394 arany Kép. pont:
 Tudatpont:9/0         EFejl:
Eddig összesen 874 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4270 TP-t kaptál. Jelenleg 260163 TP-d van. A következõ szinthez még 79837 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynõ, quwarg harcos, ryuku futárbérenc. A 197. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 23/30 (+5%)   szúrófegyverek: 16/13 (+8%)   vágófegyverek:1/1
  ütõfegyverek: 1/78   lõfegyverek: 15/56 (+15%)   dobófegyverek:8/3

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyû nyíl (#94) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 20/81 (+28%)   2. nyomkövetés: 48/32 (+28%)   3. lopás:1/7
  4. mászás: 7/97   5. csapdakészítés: 15/39 (+5%)   6. csapdaészlelés:1/75
  7. gyógyítás: 55/98 (+20%)   8. titkosírás: 3/54   9. felderítés:10/41
  10. szörnyidomítás: 5/35   11. teológia: 21/82 (+6%)   12. taumaturgia:3/29 (+60%)
  13. szerencsejáték: 3/0   14. harcmûvészetek: 21/0   15. zene:1/9
  16. szörnyismeret: 9/63 (+18%)   17. zárnyitás: 1/5   18. vadászat:16/66
  19. bányászat: 14/15 (+75%)   20. fõzés: 1/24   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 5 alkalommal)
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), bronzhegyû nyilat (#94) (max. 6 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +9 vp 5 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szõrös bozsó (#149) (építõ: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
törpemammut (#115) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezõn keresztül.
3.) Egy egyszerû áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * cetbõr válltömés (#1091) 1   mászókarom (#78)
1   sárga erõöv (#276) $1 * tankány karom ($237) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
24   bronzhegyû nyíl (#94) 1   csontkés (#11) 3   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   fúvócsõ (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1   kõkés (#6)
9   mérgezett vasnyíl (#187) 1   nyílvesszõ (#108) $1 * orgyilkos tõr ($225)
31 * sallank nyíl (#129) 2   szögletes kõ (#17) 17   ubuk tüske (#131)
1   vashegyû lándzsa (#182) 1   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötõ (#309) 2 * ezüst papi karkötõ (#308)
$1   obszidián függõ ($195) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * vark. pecsétgyûrû (#1171)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 7 + deus ex machina (#1) 2   furulya (#233)
3   gyógykenõcs (#313) 12   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243) 2   rézkulcs (#75)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 3   varkaudar látógömb (#1107) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
11   sullár hólyag (#168) [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 208]
1   uzbány csõr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 7 korty víz (#27), fér még: 53]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 3   álompor (#396) 8   csillezsályalevél (#1253)
1   csuklyavirág (#133) 1   dözmöng szív (#122) 5   evaporõr háj (#105)
2   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 1   grákóbõr (#41)
1   grifftojás (#179) 15   gyöngymangó (#135) 2   ilkin érc (#232)
22   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 2   lajhár csont (#236)
3   lapkorong (#80) 1   magszim bél (#103) 7   móri gyümölcs (#116)
1   nektoraf faggyú (#667) 10   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21)
4   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239) 1   ramit kõ (#226)
10   rézdarab (#70) 1   sárkánypikkely (#292) 10   smirglilevél (#29)
1   szárnyas hernyó (#69) 1   szuperkötél (#209) 1   téfea-agy (#172)
1   troll csont (#704) 1   vasérc (#152)    

Összsúly: 84.57 kgMegterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
23   aurach fog (#657) 18   nektoraf faggyú (#667) 1   rövid íj (#107)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 4 bronzhegyû nyíl (#94) 2 sallank nyíl (#129)
1 távcsõ (#42) 1 tükör (#43) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 álompor (#396) 5 csillezsályalevél (#1253)
2 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 6 spiritusz (#170) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32)        



E körben tett lépéseid térképe

(114,74) mélységi grittangok (#103), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba, érclelõhely,
dombi yeti (#366)
(114,75) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár,
világítótorony (#156), érclelõhely, fémbontó szójer (#150)
(115,73) mélységi grittangok (#103), érclelõhely, rõtmanó berzerker (#369)
(115,75) nyuhaj karbin (#110), mély szakadék (#154), érclelõhely
(116,72) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), szent tölgyfa (#393)
(116,76) Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelõhely, Káliána al Doum (4497. kalandozó)
(116,78) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Dornodon oltár, 25. jellempróba, álomvirág (#395, belõle készíthetõ:
#396), oltár, ragyás burástyák (#111), ryuku futárbérenc (#765)
(116,79) mûvészi porolit (#720)
(117,77) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelõhely
(117,78) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 46.
jellempróba, ragyás burástyák (#111)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, 2005. nov. 26-án szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22. kedd. Várunk nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai. 2005.10.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Roxxon 200. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kõevõ (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67)
móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135)
sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) hadroszaurusz (#162)
kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) orgoró (#170) sírlidérc (#172) dögkeselyû (#174)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187)
varkaudar behemót (#189) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209)
degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) adószedõ (#234) áeratikus hasnyák (#243) pordémon (#253) õrjáratozó katona (#274)
nektoraf (#355) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366) rõtmanó berzerker (#369)
lajhárlord (#757) bandita (#758) ryuku futárbérenc (#765)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) $kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) $kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) $fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) $királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
$surranó kígyó bõr (#47) $antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101)
$vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
$sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) $mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) aranylánc (#191) $aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195)
trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) $dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221) láncing (#222)
smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228)
obszidián karkötõ (#229) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256)
$nehezék (#258) szopókõ (#259) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) sárga erõöv (#276) zan indukátor (#288) bíbor erõöv (#291)
sárkánypikkely (#292) $varkaudar páncél (#294) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309)
gyógykenõcs (#313) varkaudar csizma (#317) ezüsthegyû nyíl (#323) huhogó bibe (#332) $rákfatty váladék (#333)
királyi korona (#338) rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) quwarg boly (#359)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
rothadás szentélye (#487) erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) obszidián erõd (#491) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) fõnixtoll (#563) aurach fog (#657) nektoraf faggyú (#667) troll csont (#704)
rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) cetbõr válltömés (#1091) varkaudar látógömb (#1107) Rodger kezdõ üstje (#1167)
tûzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyûrû (#1171) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404)
esélynövelõ (#1409)

RECEPTEK

fõtt étel (#1)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.