Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Egy összeszokott társaság
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Livak, a körmönfont szerencsevadász-lány, Ryshad, a D'Olbriot-ház rettenthetetlen vazallusa és Shivvalan, a levegő- és a vízelem adeptusa immáron valóban kiforrott csapatot alkotnak: ha úgy hozza a szükség, megküzdenek bárkivel és bármivel. És egyre gyakrabban hozza úgy a szükség...
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Lapötletek (64962)
HKK kérdés? (47092)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mocskos Buddha 106. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. szept. 13. 9h:32'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
305. játékheted kezdete: szept. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3708
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 92
Extra forduló: 15

MOCSKOS BUDDHA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,109] koordinátán. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+189 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+72 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 572. hetének nyerõszámai: 27, 28, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ragyás burástya nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 279.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: kiveszel a bankból az 1115. tárgyat
Kiveszel a bank széfjébõl 1 örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1115. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 274.]


h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag ropogós rókafarkat. Nyami-fali! Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 9 arany! (+4 szerencse.) 127 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 272.]

ftv 50 646 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 646. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[139,109] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a sûrû erdõ. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [138,108] Tovább barangolsz a fák között. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,108] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy szõrös bozsó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szõrös bozsó szõrös mellkasát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Rövid karddal néhányszor megcsapod a szõrös bozsó jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szõrös bozsó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Varkaudar szablyával kilukasztod a szõrös bozsó jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Rövid karddal megcsapod a szõrös bozsó szõrös mellkasát. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A szõrös bozsó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szõrös bozsó mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szõrös bozsó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 47 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus jobb karját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Rövid karddal néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Az ötpróba sátor elõtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínûleg felfigyel kiemelkedõ tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az alakváltó suhanc elsõ próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erõpróba kipipálva... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerûen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelõt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerõen bólogat tudásod láttán... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglõrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idõ közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A negyedik próba. Feldobsz egy követ a levegõbe, majd felkapod az asztalra készített mézsört, hogy a teljes mennyiséget a gyomrodba önthesd. A kõ csak ezután koppan a földön, ügyes voltál... Az ötödik próba húzás kártyákból. Pusztán a szerencsédre kell hagyatkoznod. Kiválasztod a jobb szélsõ kártyát a jósnõ kezében és remegõ kézzel felmutatod neki. Õ elismerõen rád mosolyog, sikerült! 255 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed. - Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.) A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. - Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Garokk, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Déja vu, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebbõl levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétõl vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 255 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 39 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar bajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok sima, kék bõrét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok sima, kék bõrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [60 pontot használtál fel, van még 212.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[136,109] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy grok-képzõdményt.

(Továbbmész...) [135,110] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Rövid karddal végigvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledõ pattanóböde mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a pattanóböde testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Rövid karddal felnyitod a pattanóböde tüskés bõrét. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. (+103 életerõ.) [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[135,111] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc jön feléd.

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb vállát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Rövid karddal végigvágod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következõ kincseket találtad: 8 ubuk tüske. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod az ásót. Vad csatakiáltással, felemelve az ásót ellenfeledre támadsz. Ásóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (13 életpontot sebezve). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy orgoró támad rád.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró ollóját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró bal lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Rövid karddal néhányszor megkarcolod az orgoró testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Rövid karddal épp hogy megvágod az orgoró bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre teljesen fehér! Tharr felszentelt papja. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [136,112] Szûnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Folytatod az exkavációt. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következõ kincseket találtad: egy szöges páncél. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgõ csontjait. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (12 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró jobb lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kõvéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Rövid karddal kissé megkarcolgatod az orgoró testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (10 életpontot sebezve). Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod az orgoró ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Rövid karddal épp hogy megvágod az orgoró ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rézsisak, egy mutáns csont, egy tolmokov-koktél és 2 sallank nyíl. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,113] Szûnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelõre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Folytatod az exkavációt. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid íj. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (12 életpontot sebezve). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Rövid karddal néhányszor meglegyinted az óriás csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvágod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bõrt a bal karodon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+347 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Hu, azért valószínûleg nem ez volt a csatamezõt uraló fõszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Rövid karddal néhányszor súrolod a csontváz lord jobb karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (10 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Rövid karddal megkarcolod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következõ kincseket találtad: 7 ubuk tüske, egy bakkura csizma, egy díszes rézpajzs és egy rövid íj. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívõi építették. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [122 pontot használtál fel, van még 70.]

kb 124 10 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 2 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

bb 416 1067 2 beraksz a bankba a 416. tárgyat (1067 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 teknõcteknõt. Beraksz a bank széfjébe 1 jegesmedve bundát. Beraksz a bank széfjébe 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

hu 166 131 416 hulladék: 166 131 416
Hulladékgyûjtés törölve: ugh méreg. Hulladékgyûjtés törölve: ubuk tüske. Hulladék, ezért nem gyûjtesz teknõcteknõt. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 70.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: beraksz a bankba az 1115. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítõje máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 5 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 65.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 35 fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 30, 20. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következõ körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakõbõl hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselõje minden alaptulajdonságát (erõ, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettõvel növeli. A tárgy nem átadható.



KARAKTERLAP
Mocskos Buddha, egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû mutáns nõ vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Leah hittérítõje vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

 Erõ:22 (24)  Szint:15  Merészség:10/10 Magasság:181 cm 
 IQ:30  Támadás:21  Agresszió:5 Testsúly:260 kg 
 Ügyesség:26 (28)  Védekezés:38  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:19  Életpont:255/251  Jellem: gonosz (118) Tul. pont:-2 
 Szerencse:25 (27)  Varázspont:332/328  Pénz:7222 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/9   Pszi pont:179/242       EFejl:20 
Eddig összesen 617 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11715 TP-t kaptál. Jelenleg 117309 TP-d van. A következõ szinthez még 2691 TP szükséges. Trófeáid: Éjvadász, miksziszi húsgólem, sarki óriásteknõs. A 104. fordulódban 5096 arany került a bankszámládra. 5121 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 2   vágófegyverek: 23
  ütõfegyverek: 8   lõfegyverek: 2   dobófegyverek: 22

Feltételes fegyverváltás: ásó (#34) (250%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10   2. nyomkövetés: 23   3. lopás: 1
  4. mászás: 6   5. csapdakészítés: 11   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 17   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 6
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 16 (+1)   12. taumaturgia: 20
  13. szerencsejáték: 2   14. versengés: 5   15. harcmûvészetek: 1
  16. zene: 1   17. szörnyismeret: 12   18. pszi: * 20
  19. zárnyitás: 1   20. vadászat: 2   21. bányászat: 3
  22. fõzés: 7        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kõkorszaki szaki (#109) (csak egyszer), ember (#1) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Éjvadász (#502)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
varkaudar íjász (#687), smaragdgólem (#417), purifikátor (#157), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tudatrombolás (#111)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
agykorbács (#97) >> kardfogú fülemüle (#146)   villámcsapás (#50) >> Éjvadász (#502)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendõ alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 2)

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XIX. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bakkura csizma ($96) $1   díszes rézpajzs ($84) $1   fekete bõrcsizma ($247)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * párducbõr övtáska (#1117)
$1   rézsisak ($72) $1   szöges páncél ($65) 1   szürke bõrkesztyû (#271)
$1   tankány karom ($237) 1 * topáz erényöv (#731) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
5   bronzhegyû nyíl (#94) 2   csontpálca (#329) 2   ezüstshuriken (#327)
1   kerek kõ (#19) $1   mérg. ubuk tüske ($137) 2   mérg. vas dobónyíl (#190)
$2   orgyilkos tõr ($225) $4   rövid íj ($107) 1 * rövid kard (#171)
$3   sallank nyíl ($129) 10   tolmokov-koktél (#351) 18   ubuk tüske (#131)
1 * varkaudar szablya (#516) 16 * vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5   ezüst gyûrû (#180) 2   ezüst karkötõ (#158) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1 * gólem talizmán (#811) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1   hatalom fülbevalója (#817)
1 * jegygyûrû (#736) 1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   ritualista amulett (#708) 1   smaragd orrkarika (#730) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * vark. pecsétgyûrû (#1171)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
6   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bolondok aranya (#506)
7   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 23 + gyógykenõcs (#313)
1   hûségérme (#1141) 3   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   kristálygömb (#265) 1 + Krugrog terítõje (#507) 1   mászókampó (#165)
1 + nyílcsapda (#243) 1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   teremtés zsákja (#818)
1   varkaudar pálinka (#1137)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne $6 csepp tinta ($101), fér még: 4]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
5   huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 54]
6   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 47 csepp spiritusz (#170), fér még: 33]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 5]
1   zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 13   álompor (#396) 1   berzerker tüske (#713)
1   cru formázó minta (#300) 7   drótszõr (#37) 1   elf csont (#664)
3   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 1   halcsont (#390)
19   kaktusztüske (#114) 2   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205)
1   kobudera csont (#705) 5   kõszem (#304) 61   madártoll (#112)
1   mákrózsa virág (#56) 1   mocsári penke (#148) $1   mutáns csont ($331)
4   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269) 4   rakolits por (#669)
3   remák szív (#264) 3   rókafarok (#124) 6   smirglilevél (#29)
1   sünmedve tüske (#14) 2   szulfagor agyar (#677) 26   szvó-ektoplazma (#151)
5   téfea-agy (#172) 1   tükör (#43) $1   vasérc ($152)

Összsúly: 64.77 kgMegterheltség: 102%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   alligátorbõr cipõ (#662) 5   darázsfarok (#654) 13   dözmöng szív (#122)
2   jegesmedve bunda (#1067) 127   kaja (#2) 3   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   örökkéval.smaragdja (#1115) 18   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   smaragdkõ (#678)
1   súlyzó (#347) 1   szulfin (#676) $1   teknõcteknõ ($416)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 arany (#50) 1 gyógykenõcs (#313) 1 jegesmedve bunda (#1067)
3 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 teknõcteknõ (#416)
5 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 hatalom fülbevalója (#817)
4 kaktusztüske (#114) 2 kõszem (#304) 1 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 2 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72)
1 rókafarok (#124) 2 rövid íj (#107) 2 sallank nyíl (#129)
1 szöges páncél (#65) 4 szvó-ektoplazma (#151) 6 tinta (#101)
1 tolmokov-koktél (#351) 15 ubuk tüske (#131)    



E körben tett lépéseid térképe

(135,110) trappoló dinymákok (#118), Elenios oltár, vaskohó (#155), 35. jellempróba, pattanóböde (#145)
(135,111) sírlidérc (#172), csontváz (#48), szintszívó (#96), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár, mûvészi
porolit (#720), tavacska, szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba, egy mutáns nõ
(136,109) grok-képzõdmény (#149)
(136,112) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár, mûvészi porolit
(#720)
(137,108) szõrös bozsók (#149), Dornodon rúnaköve, mûvészi porolit (#720), vortexmágus (#418), varkaudar bajnok
(#190)
(137,113) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), mûvészi
porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, 27. jellempróba




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.