Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Egy ryuku gólem
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye." - részlet a ryuku gólemekről írt fejlegyzésekből
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
XXVII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47089)
Legendák Viadala (46)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Lapötletek (64959)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gal Mantelpe 170. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. márc. 3. 14h:56'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 170. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: márc. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2302
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 127
Extra forduló: 8

GAL MANTELPE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Hétkilenceddel. Fairlight tanítványa. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbõr kesztyût, egy nekrofun medált, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fagyféreg trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 álomport (51 arany), 50 álomport (52 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 aurach bõrt. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erõsödését, de nem törõdtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltûnik... - Utána - kiáltja a vezetõtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedrõl a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élõk nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielõtt a pecsét kényszerítõ erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.

Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetõdik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetõre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtõn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+23 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]


dd 36 eldobod a 36. tárgyat
Elhajítasz 30 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

kt 1118 2 elkészíted az 1118. tárgyat (2 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

pki 200 kiveszel a bankból 200 aranyat
Kiveszel a bankból 200 aranyat. A számládon van még 5130 arany. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

m 8 mozogsz északra
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy útonálló. Ettõl nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Összefutsz Hétkilenceddel. Fairlight tanítványa. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbõr kesztyût, egy nekrofun medált, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy fagyféreg trófea, egy vérfürdetõ magszim trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [15 pontot használtál fel, van még 279.]

be 572 2 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 229.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. A bõre kreolszínû. Tárgyai között kitûnik egy dorony duda, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot és egy szürke bõrkesztyût visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldõ trófea, egy ork sámán trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Oradea Morphilia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Hopp, átugrik egy aranypikkely! [15 pontot használtál fel, van még 214.]

ve 183 4 megveszed a 183. tárgyat 4
Vásároltál 4 vaskulcsot. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ve 677 2 megveszed a 677. tárgyat 2
Vásároltál 2 szulfagor agyart. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ve 186 megveszed a 186. tárgyat
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ve 333 20 megveszed a 333. tárgyat 20
Vásároltál 20 rákfatty váladékot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ea 514 eladod az 514. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ve 667 16 megveszed a 667. tárgyat 16
Csak 15 darabra van elég pénzed. Vásároltál 15 nektoraf faggyút. 90 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Elõvarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Játszani kezdesz a dudán. Egy saját szerzeményt adsz elõ, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínûleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért [+164 arany]. Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy aranylánc! Ez jól esett! (+57 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétõl felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [130,24] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 acéltût. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [131,25] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg jobb oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. Erõd TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 acéltût. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [132,26] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi elementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[133,27] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyû. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista farkát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,28] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy pszi elementál. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a pszi elementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 96.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A játékosok kérésére mostantól a templomkeresõ IMához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni. Szíves megértésedet köszönjük!) [0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 mozogsz keletre
[134,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy friss csatamezõt. Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sötét motyogó vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Elrakod a távcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 81.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 81.]


* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [2 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 913 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 59.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 24. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 311 pontot. A következõ körben tehát 341 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Gal Mantelpe, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Raia eljövendõ papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 170. fordulód.

 Erõ:24 (25)  Szint:18  Merészség:8/3 Magasság:162 cm 
 IQ:24  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:47 kg 
 Ügyesség:23 (24)  Védekezés:28  Menekülés:30 % Életkor:153/153 év 
 Egészség:18 (20)  Életpont:272/137  Jellem: jó (185) Tul. pont:
 Szerencse:23 (25)  Varázspont:328/1  Pénz:166 arany Kép. pont:11 
 Tudatpont:14/12           EFejl:
Eddig összesen 757 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2515 TP-t kaptál. Jelenleg 303868 TP-d van. A következõ szinthez még 36132 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, ekharion, borzalmas varkaudar. A 170. fordulódban 5130 arany került a bankszámládra. 5130 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 25 (+1)   vágófegyverek: 1   ütõfegyverek: 1
  lõfegyverek: 21        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -11.); bronzhegyû nyíl (#94) (12 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 12   2. nyomkövetés: 46   3. mászás: 4
  4. csapdakészítés: 12   5. csapdaészlelés: 2   6. gyógyítás: 34
  7. titkosírás: 4   8. felderítés: 8   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 21   11. taumaturgia: 26   12. versengés: 4
  13. zene: 54   14. szörnyismeret: 7   15. vadászat: 11
  16. bányászat: 9        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 4 darabot ), acéltût (#334) (max. 4 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Raia hívõk (#993), A Pentagramma Testvérisége (#9127), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), védelem tûz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> árnymanó (#4)
villámcsapás (#50) >> velociraptor (#161)   tûzesõ (#61) >> gonoszok (#988)
tûzesõ (#61) >> epokitféreg (#147)   villámcsapás (#50) >> quwarg királynõ (#153)
villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * fekete bõrcsizma (#247) 2 * gromak páncél (#270) 2   kígyóbõr kesztyû (#49)
1   kígyóbõr öv (#410) 1 * kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1   sötét kámzsa (#699) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
1   tankány karom (#237) 1   vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
2   bot (#4) 1   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11)
1   ezüsttollú nyíl (#363) 1   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6   mérg. ubuk tüske (#137) 1   nyílvesszõ (#108) 17 * orgyilkos tõr (#225)
2   sallank nyíl (#129) 1 * tünde íj (#553) 4 * tünde nyíl (#554)
3   ubuk dobónyíl (#138) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   arany karperec (#194) 1   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191)
1 + Eldaran karkötõje (#373) 2   ezüst karkötõ (#158) 1   igazgy. fülbevaló (#197)
1 * korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141) 3 * obszidián függõ (#195)
3 * obszidián karkötõ (#229) 1   réz papi karkötõ (#307) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * umbatari karkötõ (#278) 1   zafír medallion (#514)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   acéltû (#334) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 2   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) 1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
4   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 2   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 2   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186) 1   olló (#335)
1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
2   szent jogar (#150) 1   távcsõ (#42) 5   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 5]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 68 csepp spiritusz (#170), fér még: 72]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 64 csepp ugh méreg (#166), fér még: 32]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
5   zöld üveg (#82) [bennük 33 csepp ragasztó (#83), fér még: 67]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
109   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658) 30   aurach fog (#657)
19   csuklyavirág (#133) 2   darázsfarok (#654) 3   dözmöng szív (#122)
45   drótszõr (#37) 4   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) 1   grákóbõr (#41) 20   gyöngymangó (#135)
4   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205)
2   kõszem (#304) 1   lapkorong (#80) 18   madártoll (#112)
3   magszim bél (#103) 4   mandibulapenge (#125) 1   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 16   nektoraf faggyú (#667) 2   ormánygõte csont (#21)
2   párducbõr (#1066) 2   párducszem (#1073) 23   pirkit (#153)
1   rézdarab (#70) 9   rinóbõr (#651) 1   rókafarok (#124)
9   smirglilevél (#29) 1   sünmedve tüske (#14) 2   szulfagor agyar (#677)
3   szvó-ektoplazma (#151) 3   téfea-agy (#172) 1   trikornis szarv (#198)
1   vadász tatu bõr (#15) 2   varkaudar tekercs (#653) 2   vasérc (#152)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 94.76 kgMegterheltség: 157%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 30 fáklya (#36)
5 kaktusztüske (#114) 1 madártoll (#112) 1 pirkit (#153)
1 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 acéltû (#334) 1 aranylánc (#191) 1 kaja (#2)
1 nagy vaskulcs (#186) 15 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tõr (#225)
3 ragasztó (#83) 16 rákfatty váladék (#333) 2 szulfagor agyar (#677)
1 tünde nyíl (#554) 4 vaskulcs (#183)    



E körben tett lépéseid térképe

(130,24) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36)
(131,25) epokitféreg (#147)
(132,26) pszi elementál (#221)
(133,27) Tharr rúnaköve, 21. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(133,28) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, Chara-din monolitja (#534), pszi elementál (#221)
(134,28) friss csatamezõ (#262), patak, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Gal Mantelpe 170. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffõniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135)
sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166)
orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174)
élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) bazaltelementál (#204) drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
ekharion (#232) vadász quwarg (#241) áeratikus hasnyák (#243) pordémon (#253) õrjáratozó katona (#274)
Védõnõvér (#280) manaelementál (#290) óriáspók (#303) ében sárkány (#327) zafír sárkány (#329)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362)
partravetett medúza (#363) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368)
rõtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420)
kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) rozmárember (#643)
fagyelementál (#644) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647) eszkimó óriás (#648)
jégzabáló (#649) animált hókutya (#651)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg. vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) acélpengõke (#231) furulya (#233) tatu dob (#234)
dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238) kis aranykulcs (#240)
smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) márványkulcs (#245) fekete bõrcsizma (#247)
pszi kõ (#248) bumeráng (#249) smaragd koszorú (#252) nekrofun medál (#253) tatu ködmön (#255)
templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260)
friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) sárga erõöv (#276)
umbatari karkötõ (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) zan indukátor (#288) kõszem (#304)
réz papi karkötõ (#307) arany papi karkötõ (#309) galachmit (#310) taposó tappancs (#318) ezüsttõr (#322)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) olló (#335)
pukkanó tûcsapda (#336) piranha zsákvédõ (#337) rézgolyó (#343) lovagi tabard (#349) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400)
kígyóbõr öv (#410) aranypikkely (#415) teknõcteknõ (#416) teknõcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502) zafír medallion (#514) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) troll dorong (#550) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) fõnixtoll (#563)
Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) rinóbõr (#651) darázsszárny (#652)
varkaudar tekercs (#653) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bõr (#658)
elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) orvosságos zacskó (#682)
tímárkunyhó (#684) rinóbõr öv (#685) tûzfény (#686) ryuku kesztyû (#690) Ezüstmágus kürt (#697)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) Rahn ékkõ (#701) kobudera csont (#705)
smaragd karkötõ (#707) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720)
gyöngyberakásos öv (#732) korinthai talizmán (#814) párducbõr (#1066) párducszem (#1073) csodák kútja (#1096)
varkaudar csont (#1113)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.