Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Vállat vállnak vetve
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
... Így küzdenek a csatatéren a Túlélők Földje kalandozói. Ezen a földön szükség is van az állandó harckészültségre, hiszen hol a portyázó szörnyek, hol a más vallási elképzeléseket magukénak tudó harcos papok támadnak Ghalla fiaira és leányaira.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64962)
HKK kérdés? (47092)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. jan. 18. 14h:07'
EZ A 253. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
254. játékheted kezdete: jan. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2137
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 78
Extra forduló: 12

MERSANT DE FOIX KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Bemutatkozik, az õ neve Pehelykéz. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja. Egy denevér szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy Rhatt páncélját, egy mágusköpenyt, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy zafír erõövet, egy roxati üvegszemet, egy mithril kesztyût és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy õsdentor trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kincsekben dúskáló, vigyorgó Árnymanó. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Üdvözlitek egymást, majd megkezdõdik a párviadal.

Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt ellenfeledre rohansz. Szívkeresõvel megdöfködöd Pehelykéz jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy megérintgeted Pehelykéz bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Mágusölõvel Pehelykéz kegyetlenül összevagdalja a bal karodat. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! (A seb gyógyul +38 ÉP.) Pengepajzzsal Pehelykéz néhányszor megcsapja a fejedet. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! (A seb gyógyul +11 ÉP.) Szívkeresõvel többször eltalálod Pehelykéz testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy megérintgeted Pehelykéz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Mágusölõvel Pehelykéz irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágja a jobb karodat. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! (A seb gyógyul +38 ÉP.) Pengepajzzsal Pehelykéz végigvagdossa a bal lábadat. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! (A seb gyógyul +13 ÉP.) Elmúlt a vámpirizáció hatása. Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.

Összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Egybõl bemutatkoztok egymásnak, õ Ashikaga Josui. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy kvazár kesztyût, egy zangrozi csizmát, egy optiri agysisakot, egy arany masszariasztót és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy õsquwarg trófea és egy aranyfecske trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hangos csatakiáltással egymásnak rontotok.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Távolról puha ütés varázslatot lõsz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod Ashikaga Josui bal oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod Ashikaga Josui fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Ököllel Ashikaga Josui többször kegyetlenül megüti a testedet. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) (A seb gyógyul +39 ÉP.) Pengepajzzsal Ashikaga Josui mély sebeket nyitva megvagdossa a testedet. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Szívkeresõvel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Ashikaga Josui fejét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Orgyilkos tõrrel valamennyire megsebezgeted Ashikaga Josui bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Ököllel Ashikaga Josui halálos csapásokat osztva péppé veri a bal oldaladat. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (7 támadással 243 életpontot sebezve.) (A seb gyógyul +49 ÉP.) Pengepajzzsal Ashikaga Josui néhányszor megcsapja a jobb lábadat. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Összeakadsz egy szõke, copfos hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Fekete a bõre. Á, hiszen ez Lad! Tharr személyes tanácsadója. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy mithril kesztyût, egy Rughar gyûrûjét, egy Rhatt páncélját, egy arany papi karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy zafír erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Morgan sipkáját és egy Eldaran karkötõjét visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy óriásölõt, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lõsz a másikra. Semmi hatás! Marokra fogva a szívkeresõt a másikra rontasz. Szívkeresõvel megdöfködöd Lad bal oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod Lad jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Óriásölõvel Lad hatalmas csapásokat adva felmetszi a testedet. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! (A seb gyógyul +28 ÉP.) Szívkeresõvel megdöfködöd Lad testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod Lad bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Óriásölõvel Lad hatalmas csapásokat adva felmetszi a bal lábadat. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled regenerálódik! (A seb gyógyul +25 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ez jó kis testmozgás volt, mindketten talpon maradtatok. Az arénában bámészkodva találkozol egy hófehér, tüsi hajú, izzóan vörös szemû troll nõvel. Bõre teljesen fehér! Megismerkedtek, az õ neve Kocsulina. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy vassisakot, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyût és egy mágusköpenyt visel. Felszerelését egy hordóagyú mameluk trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy Raia szent lovagja trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy csontpozdorját, bal kezében egy mithril pajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Felálltok egymással szemben, és elkezdõdik a tánc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Elszántan a másikra rontasz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod Kocsulina testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Orgyilkos tõrrel néhányszor megkarcolod Kocsulina bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Csontpozdorjával Kocsulina többször kegyetlenül megüti a jobb lábadat. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) Szívkeresõvel jól megszúrkálod Kocsulina testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod Kocsulina jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Csontpozdorjával Kocsulina gyilkos csapásokat szórva összezúzza a fejedet. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ellenfeled összeesik. Gyõztél! Ashym, amikor összefutottatok, adott Neked 3 pszi követ. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ongóliant hadúr (ld. enc.), az óriásféreg (ld. enc.), a halálosztó kain (ld. enc.) és a kvazár kovács (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ostromlétrát (ld. enc.), gnóm nyílpuskát (ld. enc.), jing-jang fejpántot (ld. enc.) és tatu ködmönt (ld. enc.). Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szõrcsomó, mely az imént tûnt el egy föld alatti lyukban. De eljõ a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+344 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+7 vérpont). Elhagyod az arénát.
* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed az Urgod kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 581.]


kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 71 28 53 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.] Beizzik a turbómágia. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.] Beizzik a turbómágia. Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 575.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 26 63 elmormolod a 26. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 573.] Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.] [A parancs tárolásra került.]

vv 224 161 86 elmormolod a 224. varázslatot a 161. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 571.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.] Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

kf 420 2 kézbeveszed/felveszed a 420. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tõrt, majd a bal kezedbe veszed az agyartõrt. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

flh 20 249 felt. lõfegyver haszn. 20 a 249. tárggyal
Ok, FLH 20 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

v 1 200 18 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 18 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ftv 50 146 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 146. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ek 257 t. energia kisütése: 257
Érzed, ahogy a vér szétáramlik testedben, hogy megóvja azt a pusztulástól (-1 vérpont). (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 564.]

ek 352 2 t. energia kisütése: 352 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 564.]
bk 500 1 Hibás parancs, nem tudom értelmezni. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

vv 59 227 elmormolod az 59. varázslatot a 227. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.] Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]

hu 99 665 657 hulladék: 99 665 657
Hulladék, ezért nem gyûjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz elkarog szõrt. El is dobod a birtokodban levõ 9 darabot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[186,58] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledõt. Csak egy õrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ deus ex machina. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az õrült varázsló testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresõt a másikra támadsz. Szívkeresõvel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az õrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Agyartõrrel valamennyire megsebezgeted az õrült varázsló testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az õrült varázsló pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Látsz egy templomot. Leah hívei emelték. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerõ.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [170,58] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Affine Fall Merong elõtt. Látsz egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy õsi csatamezõ van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt ellenfeledre támadsz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod az ekharion testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). Agyartõrrel épp hogy megszúrod az ekharion jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Nem sikerült az ekharion ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 3 pszi élõsködõ, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.) [24 pontot használtál fel, van még 536.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kõ még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-68 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlõdött! Elegendõ tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a kar.lapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 531.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 32 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 531.]

v 181 187 106 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(170,58) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, egy ismeretlen isten
rúnaköve, törpe bánya (#435), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), 21. jellempróba, ekharion (#232)

[187,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívõi építették. Egy magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Feltöltöd a vizestömlõt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész királyi emlékmût. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 19050 pontot kell rá költeni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Vlagyimir szobrát. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) Van itt egy királyi palota (652. épület.). [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 521.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Mindenekelõtt jelentkezel a munkafelügyelõnél, aki meghatározza, hogy hol melózzál. Nekilátsz az építkezés folytatásának. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a királyi emlékmû. 337 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [150 pontot használtál fel, van még 371.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsõsor felé. Amikor elédlép egy palotaõr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az õr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaõrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az õrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcsõ vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerûséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted. - Nagyszerû! - mondja az írnok. [ 500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következõ feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos... - Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok elõször döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig. - Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelõtt egy Morgan nevû varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különbözõ helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következõ: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron! - Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

*p1646x146Y

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 3 mérföldre található. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[186,106] Még mindig a városban vagy. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Eladsz 1 szöges bunkót 10 aranyért, 3 gromak bõrt 24 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 7 fekete gyöngyöt 42 aranyért, 1 bõrsisakot 5 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért, 7 aurach fogat 7 aranyért.

(Továbbmész...) [185,106] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledõ õrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ deus ex machina. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ deus ex machina. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az õrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod az õrült varázsló fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Agyartõrrel kicsit megsebzed az õrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az õrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Az õrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerõ.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [170,58] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledõ woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szívkeresõvel többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartõrrel gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Szívkeresõvel többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Agyartõrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Affine Fall Merong. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy õsi csatamezõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 330.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szûk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végzõdik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegõt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) A barlang itt egyenetlenül tekerekve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 924 tapasztalati pontot kaptál. Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.) Továbbmész a nehezen belátható, tekergõdzõ folyosón. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy agyagelementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 924 tapasztalati pontot kaptál. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.) A Moa õsök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerõ.) A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínû... Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tûnik. [11. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 moa üveggömb (ld. enc.), 1 moa obszidián, 2 gyógykenõcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) [48 pontot használtál fel, van még 277.]
ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

fgy 70 40 felt. gyógyítás 70 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív dungeont? Hát, nem túl valószínû... Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetõleg nem tévedtél el. Hirtelen eltûnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetõen csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerõ.) Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínûleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy bazaltelementál! Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresõt ellenfeledre rohansz. Szívkeresõvel jól megszúrod a bazaltelementál jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartõrrel jól megszúrod a bazaltelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a bazaltelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) Nyomulsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) Mielõtt bevennéd a kanyart, félve elõrelesel - de semmi! [16. PONT.] Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kõ mozog kövön, ahogy az õsi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.) Továbbmész. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +83 életerõ.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.) Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-3 életerõ.) Továbbmész. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) [54 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 905 20 900 mozogsz 905 20 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Rossz elõérzettõl kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy bazaltelementál! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt a másikra rohansz. Szívkeresõvel jól megszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megdöföd a bazaltelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bazaltelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy (ld. enc.) és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-2 életerõ.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 23 25 29 mozogsz 23 25 29
Továbbmész. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Mielõtt bevennéd a kanyart, félve elõrelesel - de semmi! [16. PONT.] Szörnyen éhezel. (-3 életerõ.) Nyomulsz. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-2 életerõ.) Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínûleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerõ.) Ellenõrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betû bal felsõ csücskénél. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Elérkeztél a MOA felirat jobb felsõ csücskéhez. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy agyagelementál! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Az agyagelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 924 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-1 életerõ.) Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-1 életerõ.) Elérkezel az O és az A betû közötti átjáróhoz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.) Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerõ.) Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Egy pszi elementál lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementált veszel észre magad elõtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Lövedéked átfúrja a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) Belesel az elementális borzalom termébõl nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerõ.) [66 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 31 23 33 mozogsz 31 23 33
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kõre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergõ hang szûrödik el a füledhez a labirintus mélyérõl. Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-3 életerõ.) Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) Elérkezel az O és az A betû közötti átjáróhoz. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. Szörnyen éhezel. (-2 életerõ.) Elérkeztél a MOA felirat jobb felsõ csücskéhez. Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) Ellenõrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betû bal felsõ csücskénél. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-2 életerõ.) Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínûleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerõ.) Duzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz elõre. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.] Szörnyen éhezel. (-1 életerõ.) [60 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 36 38 905 mozogsz 36 38 905
Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerõ.) Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Erkharion szagot érzel! Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-2 életerõ.) Már nagyon közel vagy a végsõ rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínûsíthetõ kamrájához. [38. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerõ.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 68.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 39 900 mozogsz 39 900
Nem rettenve meg semmitõl, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy ekharion. Fegyvere egy vasalt bunkó. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szívkeresõt a másikra ugrasz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod az ekharion testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Agyartõrrel megdöföd az ekharion testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 38 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda belsejébõl kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erõ.) A szörnyû gáztól köhögni kezdesz. (-12 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Összeakadsz Sepp Dietrich-kel. Fairlight felszentelt papja. Egy villám szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy tankány karmot, egy Bufa páncélját, egy zafír fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erõövet, egy Rughar gyûrûjét, egy obszidián karkötõt, egy arany papi karkötõt, egy törpe bakancsot és egy gyémántsisakot visel. Felszerelését egy adószedõ trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belõled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa Szomjadat (+1 vérpont), és éhségedet. Áldozatod vesztett 33 életpontot. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 57.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 57.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

v 181 86 60 elmormolod a 181. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem mûködik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 57.]
* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 47.]
* 3. BP: nem támadod a jó jellemûeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
* 4. BP: nem támadod a semleges jellemûeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat
Leveszed a lánckesztyût, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyûjét. [0 pontot használtál fel, van még 47.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 10, 17. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása.
Ebben a körben 47 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 47 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következõ körben tehát 437 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY)
Elõször is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erõs, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhetõ hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyõzni.
ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettõl kezdve növekedni kezdett, és csak nõtt, nõtt megállás nélkül. Iszonyatos méretû óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetõség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nõtt, láb nélküli quwargra. Teste szõrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bõre ugyan puha, könnyen sebezhetõ, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.
HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY)
Képzelj egy egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelybõl hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elõ a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lõni belsõ állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kõvé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érzõ lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a gyõzedelmeskedõ hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során elõlép a függöny mögül és a trónban ülõ királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha fõmágusok kincsét õrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütõfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken!
KVAZÁR KOVÁCS (167. ELLENFÉL)

OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY)
Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erõdöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sûrû erdõben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lõ ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van.
GNÓM NYÍLPUSKA (546. TÁRGY)
A lõfegyverek elve igen egyszerû: minél nagyobb erõ repíti ki a lövedéket, az annál messzebbre és pontosabban száll. Mi lenne, ha a hosszúíjra nem egy, hanem két, össszecsavart magszimbélt feszítenél ki? Az eredmény cseppet sem meglepõ: alig bírnád megfeszíteni, célozni pedig szinte lehetetlen lenne vele. Egy nagyobb ágra erõsítve az egészet, ki tudnád peckelni a húrt egy sallankkarommal, és már kész is a számszeríj! Még két drótszõr és 60 TVP szükséges hozzá, hogy a karmot célzás közben ki tudd húzni, és már használhatod is ezt a pompás lõfegyvert, amely támadásodhoz +4-et ad. Persze, ez az egész gnóm okoskodás, és nemcsak hogy egy gnómon kívül más nem tudja elkészíteni ezt a bonyolult szerkezetet, de használata is túl összetett mindenki számára a gnómokon kívül. Ezenkívül nem árt min. 8-as lõfegyver szakértelem, mert egyébként csak bénáznál vele, amíg a szörny közelebb ér. Most már csak valami lövedéket kéne hozzá kitalálni. Tehát az elészítés receptje: 1 sallank karom, 1 vapárág, 2 magszimbél, 2 drótszõr, erdõs vagy bozótos terep, és persze hogy gnóm vagy.
JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY)
Egy harcmûvész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák elõbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bõrbõl készült pánt egy egyszerû tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkézt, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rádlõtt lövedékek elhárítását teszi lehetõvé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintûnek kell lenned. Elkészítése a következõképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbõr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod.
TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY)
Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bõrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bõrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettõvel javítja a védettségedet (persze nem viselhetõ egyszerre más páncélokkal).
MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörûen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?
MOA GYÖNGY (378. TÁRGY)
Gyönyörûen fényesített, mélyzöld színû gyöngy, a Moa gyöngyhalászoktól egy szakmájában mesternek számító csiszolón, majd minden bizonnyal seregnyi kincsvadászon keresztül jutott el végül hozzád.
MOA STUKI (413. TÁRGY)
Elavult, szétrozsdált Moa relikvia: egy vascsõ, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet mûködését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levõ kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerû valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerû izé eltûnt a relikviából, viszont a szemben levõ fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerû lövedéket, hogy pontosan mibõl is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port elõállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tûzgyújtásnál használt kovafû reszeléke is megteszi! És innen már könnyû dolgod van... A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafû reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lõdözhetsz vele. A gyenge helyettesítõ technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentõsen megnõni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erõ miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bõrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lõfegyvernek számít.

KARAKTERLAPOD


Mersant de Foix, egy fekete hajú, kék szemû ember nõ vagy. Bõröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

erõ : 22(23)
iq : 29(31)
ügyesség : 21
egészség : 23
szerencse: 39(43)
vérpont: 49/ 41
szint : 23
támadás : 18
védekezés: 41
életpont : 303/235
varázspt : 724/ 3
pszi pont: 124/180
merészség: 7/ 6
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(-2)
pénz : 8337 arany
halhatatlanság: 1%
magasság: 165 cm
testsúly: 76 kg
életkor: 7/348 év
tul.pont: 8
kép.pont: 7
EFejl: 62 TU

Eddig összesen 1951 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 14869 TP-t kaptál. Jelenleg 1083787 TP-d van. A következõ szinthez még 116213 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. Jóllakottság: 55%. A 210. fordulódban 5079 arany került a bankszámládra. 6044 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9 ökölvívás: 6 szúrófegyverek: 27 vágófegyverek: 7 ütõfegyverek:*22 lõfegyverek: 12 dobófegyverek:*25 Felt. fegyverváltás: << ököl (180%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-11.); bumeráng (12-19.); bumeráng (20-996.); ezüstshuriken (997.); tolmokov-koktél (998.); mérg. vas dobónyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 18 nyomkövetés: 77 mászás: 7 csapdakészítés: 21 csapdaészlelés: 7 gyógyítás: 6 titkosírás: 6 felderítés: 22 szörnyidomítás: 7 teológia: 32 taumaturgia: 70 harcmûvészetek: 3 zene: 3 szörnyismeret: 17 pszi:*25 zárnyitás: 1 vadászat: 4 bányászat: 26 úszás: 10

Feltételes parancsok


DX 1; mászol max. 100 pontért; kutatsz max. 80 pontért; maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *104; *110; 219; *165; *250; Barátságosság: Tharr hívei; 110; 286;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) örvénykerítés (#42 *10) villámcsapás (#50 *18) óriáserõ (#53 *24) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) fürgülés (#92 *22) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) felszínre ugrás (#109 *25) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyûjtés (#112 *300) pszi-ernyõ II (#113 *10) agybénítás (#114 *24) pszi-konverzió (#115 *50) az elme fölénye (#116 *16) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) hhaar burka II (#162 *10) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) vízlélegzés (#185 *15) a munka gyümölcse (#224 *10) villámmágia (#227 *36) kalmárszem (#228 *11)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés óriáserõ varázsenergia villámmágia Feltételes varázslat-használat: 16. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 162 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 50 50 50 31 60 60 50 50 50 162 162 Kire 164 158 180 362 998 999 150 221 146 998 999

Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütõ (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetõleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*rinóbõr öv (#685) 1 rájabõr úszógatya (#405) 1 lánckesztyû (#230) 1 mászókarom (#78) 1 rejtõköpeny (#277) 1 kvazár sisak (#266) 1*mágusköpeny (#453) 1*Morgan sipkája (#466) $1 vassisak ($160) 1*Urgod kesztyûje (#462) 1 optiri agysisak (#315) 1*zangrozi csizma (#451) 1*kvazár páncél (#251)

Fegyverek és lövedékek

1 kõkalapács (#13) 9 bumeráng (#249) 1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 1 kõkés (#6) 1 szigony (#389) 1 mandibulakasza (#127) 1 fúvócsõ (#20) 1 bot (#4) 5 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttõr (#322) $1 cápaölõ tõr ($480) 9 tolmokov-koktél (#351) 1 csontpálca (#329) 1 vasalt bunkó (#181) 1*agyartõr (#420) 1 moa stuki (#413) 3 vas dobónyíl (#189) 1*szívkeresõ (#423)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$1 káosz szimbólum ($361) 1 Eldaran karkötõje (#373) 1*két kard szimbólum (#144) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 1*Tharr Keresztje (#287) 1*arany papi karkötõ (#309) $1*obszidián karkötõ ($229) 1*smaragd védõgyûrû (#223)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 távcsõ (#42) 1 kulcskarika (#648) 1 ásó (#34) 1 mászókampó (#165) 3 szent jogar (#150) 2 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 10 csontkulcs (#74) 3 aranytû (#272) 2 nagy aranykulcs (#246) 2 pszi kõ (#248) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 márványkulcs (#245) 2 gyógykenõcs (#313) 1 szuper dobóháló (#273) 2 bronzkulcs (#76) 1 szeksztáns (#32) 1 fáklya (#36) 10+pukkanó tûcsapda (#336) 2 furulya (#233) 1 ezüst kulcs (#184) 3 kaja (#2) 1 vaskulcs (#183) 1 kristályfolyadék (#449) 1 sötét tekercs (#535)

Löttyök és porok, tartóstul

6 vizestömlõ (#3) [ bennük 117 korty víz (#27) ] 6 kavadu iszák (#25) [ üres ] 7 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 5 fûszertartó (#210) [ bennük 16 csepp sáfránypor (#211) ] 9 sullár hólyag (#168) [ bennük 39 csepp spiritusz (#170) ] 19 zöld üveg (#82) [ bennük 135 csepp ragasztó (#83) ] 4 uzbány csõr (#169) [ bennük 41 csepp ugh méreg (#166) ] 9 huhogó bibe (#332) [ bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333) ] 1 molluszk ház (#353) [ üres ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

2 mákrózsa virág (#56) 1 tyrex csont (#280) 185 drótszõr (#37) 65 álompor (#396) 6+fõnixtoll (#563) 1 szárnyas hernyó (#69) 4 rájabõr (#404) 6 pirkit (#153) 4 etra hályog (#712) 23 gyöngymangó (#135) 1 teknõsesszencia (#702) 1 fémrúd (#104) 12 szvó-ektoplazma (#151) 5 dentor bõr (#551) 4 moa üveggömb (#383) 1 moa obszidián (#380) 1 lajhár csont (#236) 2 fülemüle agyar (#267) 1 trikornis szarv (#198) 2 kvazár (#244) 1 moa gyöngy (#378) 1 halcsont (#390) 5 smirglilevél (#29) 137 madártoll (#112) 1 kazmár gyökér (#205) 2 xirnox szív (#213) 2 vízionár szem (#102) 1 rinóbõr (#651) 60 polip szívóka (#391) 65 sallank karom (#128) 6 púderkõ (#119) 3 tükör (#43) 2 ezüstdarab (#326) 2 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 13 vasérc (#152) 4 liumbe hajtás (#655) 2 Thargodan esszencia (#328 10 jégszív (#282) 1 téfea-agy (#172) 10 galachmit (#310) 17 rakolits por (#669) 1 kõszem (#304) 1 kék orchidea (#68) 1 remák szív (#264) 21 rókafarok (#124) 2 fokhagyma (#403)

Összsúly: 140.59 kg megterheltség: 146 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


16 gyöngymangó (#135) 4 galachmit (#310) 1 arx formázó minta (#298) 371 kaja (#2) 7 manakristály (#500)

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.


E körben tett lépéseid térképe

(170,58) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, egy ismeretlen isten
rúnaköve, törpe bánya (#435), mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), 21. jellempróba, ekharion (#232), woorgard
(#231), a 70. labirintus bejárata, érclelõhely, agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204), pszi elementál (#221), Sepp
Dietrich (5340. kalandozó)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.