Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Huddens mester
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A képen a híres kobudera harcművész, Huddens látható, aki először állított elő varázsitalt a lélek belső megtisztításával, és néhány mágikus komponens felhasználásával. Elixírjének cseppjei manapság keresett áruk mindenütt, hiszen a főzet amellett, hogy minden sebedet begyógyítja, állítólag segít a halhatatlanná válásban.
Nézz szét a galériában!
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés
IV. Hungarian Card Expo 2024.06.08.
Varázsdimenzió előrendelés: 2024.06.03-tól.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Lapötletek (64974)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (12)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (103)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (225)
HKK kérdés? (47099)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8161)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Heterózi Munfann 115. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. ápr. 11. 9h:47'
EZ A 153. JÁTÉKHETED, 115. FORDULÓD
154. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4640
SZÁMLA : #10732
ZSETONOK : 136
Extra forduló: 13

HETERÓZI MUNFANN KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,23] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 moa jádekõ (eladási ár: 412 arany, ebbõl a kezelési költség: 41 arany), 1 kötél (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 5 gyöngymangót, 4 elkarog szõrt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 obszidián karkötõt, 1 szulfint. Redyque érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: A mostani képességbe még 435 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! A táborozás 7. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, bajuszos kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpapja. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy trófea nyakláncot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ryuku csapásvezetõ trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Akhilleusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 9. napon újból találkozol Akhilleusszal. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 14. napon összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy karmos tankány. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fûbõl. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Johnnyu Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy csillezsályalevelet (ld. enc.). Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezõn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévõ részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+45 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+69 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 600. hetének nyerõszámai: 16, 3, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]


t 116 támadod a 116. szörnyet
FT 116 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos tetû! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetû testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a gyilkos tetû szõrös potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetû száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

vps 70 VP spórolása: 70
Félreraktunk, letiltottunk neked 70 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 78 elmormolod a 78. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kt 138 4 elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. Erõd TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

hu 107 108 hulladék: 107 108
Hulladékgyûjtés törölve: rövid íj. Hulladékgyûjtés törölve: nyílvesszõ. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

flh 1 108 felt. lõfegyver haszn. 1 a 108. tárggyal
Ok, FLH 1 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 15 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]

fog 137 219 elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[129,23] Az erdõt síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérõdzõ etra. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérõdzõ etra nyakát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kérõdzõ etra testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerõ.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,22] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy templomot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [128,22] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Scipio. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mínosz-kúpot. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Összeakadsz egy kopasz, vizenyõs szemû ember férfival. A bõre undorítóan nyálkás. Dornodon püspöke. Egy ametiszt medált, egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Zárlatos Inkubátor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [27 pontot használtál fel, van még 191.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[127,21] Vált a terep: ritka erdõben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szûrõdik be. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 182.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 15 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 182.]

jlk 6781 jelszó kimondása 6781
Itt semmi értelme nem lenne egy jelszót kimondani. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[126,20] Fák, mindenütt csak fák.

(Továbbmész...) [125,19] Fák, mindenütt csak fák.

(Továbbmész...) [124,18] Az erdõt síkság váltja fel. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy erszényes elkarog. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 155.]

m 6 mozogsz nyugatra
[123,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával végigvágod az arató csattanat fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 146.]

vpf 70 VP elõvétele: 70
Felszabadítottunk neked 70 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 50 3 kézbeveszed/felveszed az 50. tárgyat (õrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(123,18) arató csattanat (#144), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 21. jellempróba
(124,18) erszényes elkarog (#354)
(127,21) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68)
(128,22) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), 37. jellempróba,
Zárlatos Inkubátor (2696. kalandozó)
(128,23) gyilkos tetvek (#116)
(129,22) piromenyétek (#99), gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 37. jellempróba
(129,23) kérõdzõ etra (#368), oltár

[73,59] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerõs kutat. A polgárõrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 136.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 9 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 3 poszogó möszéd távozik az élõk sorából. Találkozol egy vörös, göndör hajú, zöld szemû gnóm férfival. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját és egy umbatari karkötõt, egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy bíbor szulfagor trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy dombi yeti trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az õ neve Jólvanovits Morgó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [5 pontot használtál fel, van még 131.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 128.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 128.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 88.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különbözõ körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 48.]


tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erõ.) [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 30, 8. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta elõnyöket. (ld. enc.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 256 pontot. A következõ körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színû virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövérõl (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyûgözõ lehet: - vagy max. életerõd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelõre nem tudni, remélhetõleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsõként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig a fordulóvégi állapot számít, ha a következõ köröd elejéig megváltozik a mezõ típusa, amin éppen táborozol, attól még a kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint mûködik.



KARAKTERLAP
Heterózi Munfann, egy barna, göndör hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran kisebb papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 115. fordulód.

 Erõ:28 (31)  Szint:17  Merészség:8/7 Magasság:139 cm 
 IQ:27  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:73 kg 
 Ügyesség:19  Védekezés:24  Menekülés:32 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:15 (17)  Életpont:261/222  Jellem: semleges (+4) Tul. pont:
 Szerencse:27 (30)  Varázspont:429/60  Pénz:1501 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/10   Pszi pont:107/22       
Eddig összesen 633 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2800 TP-t kaptál. Jelenleg 237911 TP-d van. A következõ szinthez még 22089 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élõholt quwarg, dermesztõ lidérc. A 113. fordulódban 4789 arany került a bankszámládra. 4884 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 2/88 (+11%)   szúrófegyverek: 1/0   vágófegyverek:22/35 (+6%)
  ütõfegyverek: 11/23   lõfegyverek: 8/54   dobófegyverek:21/42 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (130%) << vasalt bunkó (#181) (270%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); nyílvesszõ (#108) (1 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5/48   2. nyomkövetés: 23/15 (+25%)   3. mászás:8/69
  4. csapdakészítés: 16/57 (+6%)   5. csapdaészlelés: 2/1   6. gyógyítás:12/13
  7. titkosírás: 1/32   8. felderítés: 4/20   9. szörnyidomítás:8/34
  10. teológia: 14/92 (+5%)   11. taumaturgia: 25/25 (+7%)   12. szerencsejáték:1/10
  13. versengés: 7/12   14. zene: 6/27   15. szörnyismeret:21/6 (+23%)
  16. pszi: 13/11 (+8%)   17. vadászat: 3/95   18. bányászat:15/51

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 36% életerõ alatt 34 TVP-ért
kutatsz max. 75 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
elfogod drótszõrû pincsit (#22) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)méregsemlegesítés (#14)láth. észlelése (#78) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), méregfelhõ (#37), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> tetemember (#123)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kõkorszaki szaki (#109)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 3   ezüstshuriken (#327) 1   hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 2   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
8   nyílvesszõ (#108) 1   rövid íj (#107) 1   rövid kard (#171)
4   tüske (#22) 7 * ubuk dobónyíl (#138) 30   ubuk tüske (#131)
1 * varkaudar szablya (#516) 1   vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   Eldaran karkötõje (#373) 5   ezüst gyûrû (#180)
2   ezüst karkötõ (#158) 3   ezüst nyaklánc (#117) 2 * obszidián karkötõ (#229)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bõrkantár (#1125)
2 + deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kulcskarika (#648)
1   mászókampó (#165) 1   súlyzó (#347) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 35]
1   huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 39]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 45 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3]
1   vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 2   aurach bõr (#658) 1   aurach fog (#657)
1   csillezsályalevél (#1253) 1   darázsszárny (#652) 1   dözmöng szív (#122)
6   drótszõr (#37) 6   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
8   gyöngymangó (#135) 1   kazmár gyökér (#205) 2   kék orchidea (#68)
3   kõszem (#304) 38   madártoll (#112) 1   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667) 2   pirkit (#153)
1   pular kristály (#239) 3   smirglilevél (#29) 4   sünmedve tüske (#14)
1   szulfin (#676) 2   szvó-ektoplazma (#151) 1   tükör (#43)
1   varkaudar csont (#1113) 1   vasérc (#152)    

Összsúly: 70.44 kgMegterheltség: 97%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bíbor erõöv (#291) 1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   fémrúd (#104)
1   kötél (#92) 10   pirkit (#153) 1   rinóbõr öv (#685)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
4 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 elkarog szõr (#665) 2 gyöngymangó (#135) 2 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 4 ubuk dobónyíl (#138) 5 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), fõutca (#399), vaskohó
(#155), oltár, ház (#400), városi kút, Jólvanovits Morgó (4321. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A bájital mûködését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.