Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Varkaudar "házikedvenc"
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített házikedvencek gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek." - Encyclopedia Fantasia a khór darázsról
Nézz szét a galériában!
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (90)
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón (7)
Lapötletek (65042)
Szavazás: új kétszín szabály (14)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Áttérítés

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 3 szavazat alapján 7.7)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 5 szavazat alapján 5.0)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 4 szavazat alapján 8.0)

(AK11) Az ellenfelem a Sheran könnyei bűbáj segítségével le akarja szedni az egyik Leah lényemet. Használhatom-e a Varázsfestéket életmentő hatásnak? Nem. Életmentő hatásnak az számít, ami ÉP-t növel, regenerál, illetve a lap szövege alapján ezt a célt szolgálja (pl. Revitalizáció). Miután az ellenfeled bejelentette a könnyek használatát, már nem színezheted át Varázsfestékkel. Mindenképpen azelőtt kell megtenned, hogy az ellenfeled használja a könnyeket. Áttérítéssel viszont igen,mivel az Áttérítés szövegében szerepel, hogy közvetlenül azután is ki lehet játszani, ha valaki egy színre hivatkozó lapot vagy hatást használ.
(AK11) Ha egy az asztalon levő lap folyamatosan fejti ki a hatását, akkor mindig felülbírálja az egyszeri varázslatokat, hatásokat. Pl. a Chara-din fénykoránál hiába használok Varázsfestéket, vagy Áttérítést, a lap továbbra is színtelen marad.
(AK12) Ha az ellenfelem kijátszik egy Leah csontmarkát egy lényemre, megmenthetem, ha kijátszok egy Áttérítést, mivel az Áttérítés szövegében szerepel, hogy közvetlenül azután is ki lehet játszani, ha valaki egy színre hivatkozó lapot vagy hatást használ.
(AK17) Áttérítéssel megváltoztatható egy lap színe színtelenre. Játéktechnikai értelemben a színtelen is egy szín. Általánosságban elmondató, hogy minden olyan esetben, ahol a kártya színre hivatkozik, a szín lehet színtelen is. Ha azonban egy lap istent változtat, vagy egy istenre hivatkozik (pl. Isteni szövetség), akkor nem lehet a színtelent istennek tekinteni.
(AK18) Áttérítéssel meg tudom-e akadályozni a Dornodon visszavágot ? Nem, mivel az Áttérítés a szövege szerint célpont lapra hat, és célpont lap csak már az asztalon levõ lap lehet, a Dornodon visszavág pedig nem ilyen lapra vonatkozik.
(AK18) Összehoztam Chara-din kegy lapjait a játékban, húztam értük lapot, majd áttérítem őket Raiára. Teljesítettem-e a ismét egy kegyet, húzhatok-e ismét lapot? Nem, mivel egy játszmában csak egyszer élvezheted a kegy előnyét. Az viszont működik, hogy kijátszol két Tharr és egy Raia kegylapot, és ezután áttéríted a Raia kegylapot Tharra. Ekkor teljesült a kegy.
(AK72) Ha egy lényem 0 életpontra, vagy az alá kerül, akkor még mielőtt a gyűjtőbe menne, megmenthetem, ha azonnali varázslattal vagy hatással gyógyítok rajta, illetve növelem az életpontját. Ezeket az azonnali varázslatokat és hatásokat nevezzük összefoglalóan életmentő hatásnak. Mit is jelent ez pontosan? Mik azok, amiket azonnali hatásként használhatok? Azt gondolom, mindenki számára egyértelmű, hogy az olyan azonnali varázslatok, amire az van írva, hogy célpont lény, vagy lények egy csoportja gyógyul X életpontot (pl. Gemina balzsama), vagy nő valamennyivel ezen lények életpontja (pl. Tüskepajzs), az feltétel nélkül beleillik a fenn leírt szabályba. Természetesen nem menthetem meg a lényemet gyógyító, vagy életpont növelő általános varázslat vagy bűbáj kijátszásával, csak az azonnalikéval. Az asztalon levő lapok aktivizálást igénylő képességei azonnali hatásnak számítanak, tehát ezek működnek ilyenkor. Ilyen például a Fehér gyógyító ital. Vannak azonban olyan képességek, amiket csak bizonyos fázisokban lehet használni (pl. a saját köröd fő fázisában). Ha egy lényem olyankor halna meg sebződéstől, amikor az aktuális képesség használható, akkor ezekkel is meg menthetem a lényemet, de ha mondjuk az ellenfél köre van, és akkor a leírás szerint nem használható a képesség, akkor életmentő hatásként sem alkalmazható. Életmenő hatásként olyan varázslatot vagy képességet is lehet használni, ami egyedül nem növeli az életpontot, de közvetetten újabb lapok vagy varázslatok használata nélkül igen. Klasszikus példa a Raia oltára - Áttérítés esete. Raia oltára +1 ÉP-t ad a Raia lényeknek. Tehát ha Áttérítéssel Raiára változtatom egy lényem színét, akkor ezzel, újabb lap vagy hatás használata nélkül, megnövelem az életpontját. Ebben az esetben tehát az Áttérítés működhet életmentő hatásként. A regeneráció gyakorlatilag a lények beépített életmentő hatása, amit akkor lehet használni, amikor egy lényem megsebesült. Viszont az már nem működhet életmentő hatásként, ha egy lényem passzivizálásra regenerációt ad egy másik lényemnek, hiszen ekkor maga a regeneráció megadása egy cselekedet, ami nem növeli a lény ÉP-jét, és a lényem életpontja csak akkor fog nőni, ha még utána használom a regenerációt. Célszerű ilyenkor már előre megadni a másik lénynek a regenerációt, amit az a sebződés után már gond nélkül használhat a saját megmentésére. Életmentő hatás bármikor, bármely fázisban használható, amikor a lényem 0 életpontra vagy az alá sebződik. Ez alól kivétel az előkészítő fázis, amikor ugye nem lehet varázsolni, és aktivizálást igénylő képességet használni. Elméletileg a csere fázisban sem lehet, de ekkor a lényem sem tud sebződni, mivel nincs olyan lap, ami a csere fázisban sebezne.
Kiadás: Chara-din visszatér Gyakoriság: gyakori Lapszín (isten): Színtelen Típus: azonnali Szöveg: Húzz egy lapot. Célpont lap színe véglegesen megváltozik, az általad meghatározott színre. Kijátszhatod közvetlenül azután is, hogy valaki egy olyan kártyát játszott ki vagy képességet használt, amely valamilyen színre hivatkozik. Az általad átszínezett lapra ilyenkor már új színe szerint hat ez a kártya vagy képesség. Illusztráció: Nagy Zoltán

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:29
Utolsó frissítés: 2024. január 27. 02:27:44


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.