Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Feltámadás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A Feltámadás varázslat az isteni hatalom kiterjedése, az örök élet titka. Ha magadra mondtad, nem kell többé attól tartanod, hogy egy-egy vérmesebb csata után Leah árnyvilágában fogsz kikötni.
Nézz szét a galériában!
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón
Varázsdimenzió ritkák
Varázsdimenzió lapbemutató 5. hét
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (56)
Békés megyei HKK-sok jelentkezzenek! (6355)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (140)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8166)
Lapötletek (64978)
HKK kérdés? (47109)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Quwarg rajzás 2.


A beígért történelmi esemény ezúttal egy új quwarg rajzás lesz. A "kalandozók kalandozók ellen" esemény majd valamikor később kerül megrendezésre. Írok pár dolgot arról, hogyan tervezzük, és az ünnepek alatt lesz idő átgondolni, és kommentálni a dolgokat.

Tehát a "hagyományos" quwarg rajzás lesz, vagyis minél közelebb mész a középponthoz, annál jobban felerősített quwargok jönnek majd. (Ráadásul a vámpirizáció hatékonysága is csökken majd, minél beljebb megy valaki a rajzásba.) Bizonyos számú quwarg leölése esetén csökken a rajzás mérete, a középpontja gyengül, így egy idő után be lehet menni a középpontjába, és lezárni a rajzást.

Mindenkinek lesz egy számlálója, ami nem a megölt quwargok számát mutatja, hanem azok erejét. Tehát egy duplára erősített quwarg kétszer annyit számít, mint egy sima. A végén ezen számláló alapján quwarg érdemérmeket osztunk ki, amik az örökkévalóság ékszerekhez és az olimpiai medálokhoz hasonlóan adnak majd bónuszokat.

Fontos dolog, hogy elkerüljük ama szerencsétlen esetet, hogy pár nagy lemaradású karakter gyorsan megoldja az eseményt. Ennek érdekében számolni fogjuk azt, hogy melyik karakter hány mezőt lépett a rajzásban. Ha a lépésszám a rajzás kelte eltel idő függvényében egy bizonyos értéket elér, akkor a quwargok elbújnak a karakter elől, és a rajzásban is csak olyan lesz, mintha normálisan lépett volna az adott mezőn, tehát nem jön neki quwarg. Emiatt a sűrűn lépő karaktereknek nem érdemes ott tölteni minden idejüket. És a ritkábban lépőknek sem kell minden fordulójukat a rajzásban lelépni. Sőt az is mindegy lesz így, hogy valaki fordulónként bevállal 2-3 lépést a rajzásban, vagy pár fordulónként egy teljes fordulót lép benne. Hozzávetőlegesen úgy számolunk majd, hogy egy nem túl nagy lemaradással rendelkező karakter mondjuk lép heti hármat, és mindegyik fordulójának felét tölti a rajzásban. Vagyis heti 15 lépés. Ez az adat csak iránymutató, az esemény alatt nem tudunk olyan reklamációt elfogadni, hogy "számításaim szerint nekem még kellett volna jönni quwargnak, de nem jött".

A történelmi események sarkalatos kérdése még, hogy elég tápos legyen ahhoz, hogy a normál tápsort hanyagolva érdemes legyen részt vennie benne. A táposságnak két ismérve van: TP és kincs. A TP egyrészt megoldott azzal, hogy felerősített quwargokkal harcolhat a karakter. (Figyelem! Sem a quwarg katalizátor sem a DVK nem fog működni a rajzás quwargjaira.) Illetve erősítünk még azzal a dolgon, hogy egy mozgás parancsra nem egy, hanem három szörny jön a rajzásban fixen. A kincs kérdést úgy oldjuk meg, hogy ha valaki leveri a mezőn a harmadik quwargot is, akkor csatamezőszerűen talál kincset. (Fontos, hogy a 3 szörny között nem lehet majd gyógyítani.) Itt ne számítsatok egyedi kincsekre, kb. olyasmi lesz, mint az adott terület kutatnivalóiban a gyakori kincsek, egy-két ritkább, de nem egyedi kinccsel megspékelve.

Az utolsó sarkalatos dolog, hogy elkerüljük azt, hogy a KF-es karakter visszamegy, és a keleti rajzás közepébe sétálva egyedül bezárja azt. Azt még nem említettem, hogy 4 rajzás lesz: nyugat, kelet, ryuku, KF. Mindenhol a területre jellemző quwargok jönnek majd, és a területnek megfelelő kincset generál. A program megnézi majd, hogy az adott karakter melyik területre jutott el, és ha annál gyengébb rajzásba megy, nem kap pontot a quwarg ölésért, nem csökkentheti a rajzás méretét, és nem zárhatja be azt. Tehát, ha valaki például eljutott a ryukura, hiába megy vissza a keleti rajzáshoz. SF-en nem lesz rajzás, és a kelet különböző tájegységein sem, tehát aki átúszott a csatornán, de még nem ment át ryukura, azok számára egy rajzás lesz.

A fentiek még csak tervek, bármi változhat még a megvalósításig. Várom a véleményeket, felvetéseket, az esetlegesen felmerülő problémákat. Kérem, hogy CSAK konstruktív hozzászólásokat írjatok. A poénkodást, offolást, gagyizást mellőzzük.

Dani Zoltán és Maturicz Iván

Létrehozás: 2011. december 14. 12:23:08
Utolsó frissítés: 2011. december 14. 13:28:24
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.