Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A szerelem hatalma
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Szép dolog a szerelem! Még a Túlélők Földje veszélyekben hemzsegő világában is! Meghódíthatod mások szívét azzal, hogy mákrózsavirágot ajándékozol neki, illetve kedves szavakat suttogsz kiválasztottad fülébe. Ha szerelmed viszonzásra talál, akkor ha a frissen szerzett bőrök mosására, vagy brekkfőzésre nem is, egyéb programra azonban biztos, hogy rá tudod bírni szíved választottját!
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Keményebb bicepsz (149. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
TF help (6751)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (90)
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08. (1)
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón (7)
Lapötletek (65042)
Jégmágus kt. alakulna (9376)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Sosem lehet megunni!!!!
 
Mintha a Google fordító írta volna... Igazi gyöngyszem
 
A jó védelem és a halál topik idején még 4 szín volt megengedett.

http://beholder.hu/?m=hkk&in=forum.php&action=topic&id=4122
 
Figyi egy versenypakli nem 3 szinböl(+szintelen,bufa)állhat?
 
Akkor nincs más hátra, mint Zsangtiger úrtól (vagy hölgytől ez nem derült ki számomra) leckéket venni.

"Üdvözlök mindenkit.

Na mostakkor. Itt van egy már kicsit drágább. Ám bár ettől függetlenül fullra megéri. A paklit Rhatt, Dornodon, Fairlight ,Chara-din lapok vannak benne.

Na akkor. Rögtön kezdeném a védelemmel. Itt van 3 szibarita váz. Csak varázslat üti és biztos halál a teknősökre. Uwalla. Na őt eléggé nehéz verni de nem lehetetlen ám ettől függetlenül elég kellemetlen tud lennni. 3 Felhízott manavortex. Ő a manát is adja rendesen 2 körig tartasz 3 az köröd elején 6 mana. És egyébként mágikus támadás védfelem tehát őrposztba sem utolsó. B. Jagumir és testvére T. Vlagyimir dettó. Mindee mágikus varázslat nme üti őket. Kedvenc cselem. A második körben egy bűvös tavacska és abból egy lávasárkány. Na ha ez emgvan akko én uralom a menetet és már nem igazán képes ellentámadni az ellenfelem. Meonech megsemmisítő olcsó erős és ha csont kell nyugodt szívvel áldozom fel annak tudatában hogy még úgy is van belőle 2. Támadásra. Az ében halálhajcsár sokat üt olcsón és a vp-t is adja ha éppen arra lenne szükséged. Bár ez a pakli nem húzódik el addig hogy mindent kelljen használni amit írok. Az igazi támadás a fókuszkristályok erejében van. 2 rubin 3 smaragd és már egy sárkánnyal támogatva nyertél is. Dettó ha sokat húzol a zafír ral és sokat raksz a rubinnal. A végeredmény ugyan az lessz. És ha valaki van elég erős. Megfékezi a sárkányt a vlagyimirt a jagumirt a ménoecheket a fókikat meg a szibaritákat arra jönnek a tűzvarázslatok. Mivel már legyengítettük az ellenfelet egy kis segédtűzzel biztos a nyerés. Ha meg nem akkor nme a paklival hanem a játékossal vannak ÓRIÁSI bajok."

Az utolsó mondatot külön kiemelném.
 
Többen nerfelésre ítélnék a Mennyek Úrnőjét.
Kettő versenyen játszottam vele. A Beholder-es tiltott mágián "A KOMBÓVAl" 1 kört nyertem. A többi mecsset más módon nyertem meg.
A Phantom-ban az egy színű versenyen utolsó lettem. Néztem ahogy az ellenfeleim játszanak és rommá vernek. A pakli építésem is gyengére sikerült, erre is foghatjuk!
Nem mondhatjuk azt sem, hogy mostanában játszott követő lenne. Sőt.. top 5-ben se lehet látni.
Ha valaki zsínorban nyerné a versenyeket "A KOMBÓ" miatt, akkor megértem a nerfelést!
Én továbbra is ezzel a követővel próbálkozok versenyezni. Ha sikerült kört(öket) nyernem. Nagyon szívesen bemondom, hogy "A KOMBÓ" miatt győztem-e vagy sem. Így feljegyezhető és nyomonkövethető!
A legtöbb esetben lények megmentésére használtam a K képességet!
 
A januári Beholder Kft. által szervezett versenyen már lehet kvalifikálni az idei Nemzeti Bajnokságra?
 
Hát nagyon sajnálom az acuntomat pedig nagyon komáztam...Túlbonyolitás a véd bónusz?Ne mán!Akkor a védekezés,idézés,áramlás,jelenés,kör végi húzás,kijátszási sorrend, a jelzötenger,(méreg,álom,élet,dermesztés stb.stb.) muligen ezek milyen kategóriában vannak?A kezdőelönyel a játék kb.25 éve nem boldogul.Most ezeket nem piszkálás miatt irom pusztán csak kérdezek.És most idéznék egy másik játékostól:"3 éve van rota de hatását még nem érezzük.."Az én véleményem meg az hogy amikor kirotál a HD meg a 11.kiadás itt olyan visitozás lesz hogy egy süketnéma isten is meghallja.. Ott meg majd átesünk a ló túloldalára.Üdv!
 
Mellette meg az, hogy mindig is a játék része volt.


ez azért elég gyenge érv pont akkor amikor a passzív épületek rombolhatatlanságát eltöröltétek.
ellenben a játék balanszot illetően egy fontos elem.
 
Én amikor kezdőket tanítok, a védekezés bónuszt sosem említem, egy kezdő játékos számára abszolút felesleges túlbonyolítás.

Annak idején amikor a játékot kitaláltuk, ezt csak azért került be, hogy ellensúlyozzuk a támadó előnyét, mivel ő dönt arról, melyik lénnyel támadja melyiket. De valóban jelentősen nehezíti a játék megtanulását.

Ez egy nyomós érv lenne az eltörlése mellett.
Mellette meg az, hogy mindig is a játék része volt.
 
Szerinted nem szempont szerintem meg igen.És én itt el is engedtem a témát mert nem akarok új acuntot gyártani..(Mondjuk amig az éljátékosok meg a tesztelök is igy gondolják addig nekem sincs okom toporzékolni a véd bónuszért..)Úgyhogy csocsika és üdv!Adam gyerek..
 
Ez ma már nem szempont,ha az egyszerűsítés a cél. Boldog karit!
 
Részedröl felesleges ,részemröl meg fontos alapszabály a véd bónusz.A kezdetetektöl velünk van kéretik békén hagyni.Boldog karit.Üdv!
 
Ennek a szabálynak (Kódex 135.2) ha jól rémlik az volt a háttere, hogy a jelzőknek nincs gazdája/tulajdonosa. Így a jelzőt elvileg nem tudni ki tette a lényre, amikor meghalt a kör elején, akkor nem lehetett meghatározni, kit sebezne a Büntetés például.
 
Szerintem ez azért két nagyon különböző dolog.

Teszem hozzá, ha rajtam múlt volna, én ezt a szabályt sem törlöm el, mert szerintem tök jó hangulati elem a játékban, de itt megértem azokat az érveket, hogy aki pl. nem ismeri ezt a szabályt, annak ez nem lesz túlságosan jó a hangulata...meg eleve egy marginális szabály.

Ellenben a védekezési bónusz egyrészt sokkal inkább benne van a köztudatban, másrészt az eltörlése azért elég sok mindent befolyásolna. Az "S"-re, "K"-ra, kijátszáskor vagy áldozásra sebző lapok közül az összes ereje megnőne, míg pl. egy Villámháború gyengülne (pl. Császári kínmester rögtön ki is esne). Szóval ennek azért lenne metaformáló hatása, ami komolyabb tesztelést igényel. És személy szerint nem ebbe szeretném belefektetni az amúgy is limitált időnket és energiánkat, főleg, mert igazából komolyabb baj nincs a szabállyal.
 
A KF tárgy átvétel valóban egy hangulati elem,azonban imádtam ezt a kevéssé ismert szabályt. Sosem felejtem el,amikor avatároztam és Okulüpaj leütött valami varkaudart,aztán a pálinkáját a kis patáival magához vette

Egyébként már egyszer felvetettem,de részemről ugyanolyan felesleges szabály a védekezési bónusz is.
Fizikailag nem látható a lapokon, mindig fejben kell tartani,számolni kell vele,ráadásul nincsenek lapok,amik hivatkoznának rá (eltekintve 1-2 kivételt,amik ősrégiek).
Nem merült még fel a védekezési bónusz elhagyása? Miért ragaszkodtok hozzá?
Minden lény így ténylegesen annyit védene,ami rá van írva. A Fairlight bölcsinek meg már úgy is mindegy...
 
"4.7.10. Ha egy lap vagy szabály szövegében a „Semmibe kerül” megfogalmazás szerepel, annak megjelölése nélkül, hogy pontosan honnan kerül a lap a gyűjtőbe, ott ezt a hatást asztalról való gyűjtőbe küldő hatásnak kell tekinteni."

Ez itt az angvardnál nem zavar bele?

A másik ami logikailag nem jön ki az a gyengülés jelző és a véd bónusz kapcsolata. Furcsa hogy azt mondjuk hogy a lény a védbónusz elvesztése miatt hal meg a kör elején. Ezt a bónuszt minden körben elveszti, viszont nem hal bele. Akkor miért a bónusztól hal meg?
 
persze,csak ez alapból sztem fel se merül senkiben... az angvardot olvasva...
mert így egy kijátszás tiltás melett is leszedhető...
 
bármilyen módon kerül egy lap játékba, az kijátszás, igen.
 
viszont ha ez a gondolat menet a helyes-nincs levezetve, így csak következtetek-
Az angvard halálsikolya kijátszás is egyben?
 
Sztem itt az zavarhat be, hogy nem az van h gyüjtő helyett passzivan atartalékba...
ergó kikerül a játékból aztán kisül.-mint minden halálsikoly-
gyüjtőnél azt mondja passzivan tartalékba megy (mig más az h sebez). ez megtörténhet.
semminél is ezt mondja. de semmiből nem kerülhet ki lap.
ezért onnan pl. egy sebző sikoly kisül és sebez, ez is kisül,de nem kerül játékba...
 
this?
 
Nem akkor van baj a szomjazóval, amikor a 3. körben húzod be, hanem amikor az 1.-ben. Egy Leirára is lehet mondani olyan szituációt, amikor az haszontalan, de attól még bróken lap.
 
Ezt nem tudom másképp magyarázni, minthogy a legtöbb állandóan működő képesség bekapcsoláskor is okoz a játékban valamiféle állapotváltozást. A +1/+1 mellett hozhatnám még példának a forrásimmunitás megkapását (amikor a lapról leesnek a bűbájok) és még sok másikat.
Az általad írt alternatíva sajnos ezer sebből vérzik, a kijátszáskori képességet lehet kánterelgetni, letiltogatni pl. termikekkel, nem ez volt a cél, hogy exploitálgatni lehessen.
 
Igazad van, mindenképp kellenek erőforrás lapok, az alfás gyakorit és a túl mélyre ástakot elsőre írtam csak, több másik erőforrás lapunk is jön 2023-ban, ami szerintünk megfelelő erősségű, a korábbi évekkel ellentétben jóval több VP termelésünk lesz például, egyszeri, és körönkénti is, ha megnézed, már a Hódításokban is.
 
mennyek úrnő vs szomjazó féreg:
féreg: be lehet húzni belőle többet is kezdőkézre, be lehet húzni 3. kör után is, amikor gyakorlatilag haszontalan.
Úrnő: kockázat nélküli (!) tiszta lapelőny, egylapos kombópotenciál, be se kell húzni.
Tudom, hogy nem lehet összehasonlítani a 2-őt, de szeritnem jóval problémásabb faktor a játékban a követő.

Ha zavaró a korai sok zsz termelés, akkor nem ártana felülvizsgálni a fürge elfet se. Lövi a 2022-es lények túlnyomó részét. laphátrány nélküli 2 zsz, ellenfelet megakasztja, szintén kockázat nélkül.

Nem azzal van bajom, hogy hozzá van nyúlva a szomjazóhoz, hanem az, hogy sokkal problémásabb lapok elvétve merülnek fel.



Vezércsel mekkorát szólt volna Iustitiában

Körbekeresős ugyan nem, de a goblin régész-kisebb zan "kombó" hál istennek még működni fog.
 
Csak érintőlegesen kapcsolódik a témához, olyan ötlet nem merült fel, hogy minden feltámadó lény egységesen S-re támadhasson fel?
Az újabb kiegek lapjainál ez már alapvető, viszont a 11-es lapok, illetve a Főnix fióka ezt kb. bárhányszor megteheti.
Egyszerű módosításnak tűnne a kódex vonatkozó pontjánál és közelebb hozná egymáshoz egy picikét a rota előtti és utána lapokat.
 
Na így megfogalmazva ez egy korrekt álláspont amivel lehet azonosulni. Ettől függetlenül nincs bajom a lapon található fogalmazással, nekem eleget mond. A megfogalmazások konzisztenciájával tényleg vannak problémák, de ennek kiküszöbölésére nemrég voltak egyszerűsítések és szabálymódosítások, reméljük a jövőben erre jobban figyelve lesz.
 
Szerintem egy ilyen fogalmazas nem bonyolultabb lenne (legfeljebb tobb karakter, az NEM ugyanaz), hanem tisztabb, egyertelmubb:

"Kijatszasakor minden lapodrol lekerulnek a dermesztesjelzok.
Lapjaidra nem kerulhet dermesztesjelzo."

Ezek letezo dolgok, a kijatszaskori kepesseg is meg az allando kepesseg is, semmi uj vagy bonyolitas nincs ebben.
Itt az "ugy nez ki, mint egy kijatszaskori kepesseg-kacsa, meg ugy hapog, meg ugy totyog, de megse az" ami engem zavart.

Az "allandoan mukodo kepesseg beapcsolasakor csinal valamit, ami MAS, mint amit allandoan csinal" na AZ a kicsit uj mechanika (igen, a Meregimmunitas fogalom hasonlo, de az se veletlen, hogy az egy kulon fogalom. Igazabol itt is szukseg lenne EBBEN a megoldasban akkor a "dermesztesjelzokre immunis" fogalomra - na EZ bonyolitas ).

De ezt mar csak magyarazatkent irom neked.
El van fogadva, ez a hivatalos es kesz.

Az is a gond, hogy jopar hasonlo "leirjuk roviden, slamposan, aztan magyarazzuk: igy van es kesz" dolog van most a lapokon (nem allitom, hogy tobb mint regen, nem hasonlitom ossze, de tul sok). A rengeteg szabalyvaltozas, uj szabaly meg komoly baj, szerintem es sok hasonlo velemenyt is olvastam, de ez fuggetlen ettol.
 
Te szoktad mondani, hogy ne legyenek bonyolítva a dolgok, túl sok új szabály lett behozva stb. Erre most egy tök értelmetlen dolog miatt erőlteted hogy bonyolítsunk túl egy mechanikát, csak mert neked úgy logikus. Szerintem teljesen jó az az álláspont, és én Miklóssal értek egyet, hogy egy automatikus képességnek valamikor el kell kezdenie működni. Onnantól nem lehet ilyen jelző a lapon, tehát ha volt rajta lekerül. Nekem így tökéletesen logikus és nem értek veled egyet, hogy ennek kijátszáskorinak kellene lennie. Főleg, hogy a te logikád szerinti működés csak bonyolítja a dolgokat, amivel csak magadnak mondasz ellent.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.