Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Rikácsoló kolibri
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár kibocsátani képes magából." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (99)
HKK kérdés? (47245)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
1 / 14. kör

Ezúttal az első törpevadász ork kezdi a csatát. A törpevadász ork karja meglendül, de nem talál el téged.
Úgy tűnik, a második törpevadász ork harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. A törpevadász ork melléüt a karjával.
Kezdôdik a harc, az ork fejvadász rád támad. Az ork fejvadász karja bunkóként csap le a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (88 sebzés). Az ork fejvadász megcsapkod a karjával. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (88 sebzés). Az ork fejvadász feléd rúg, de te elugrasz elôle. Az ork fejvadász melléd rúg a lábával. Testeden mágikus eredetű fájdalom kúszik végig (20 életpontot vesztettél).

Nekilendülsz, hogy elsöpörd az ork fejvadászt. Megütöd a sebzés +5-ös durmitbuzogányával. Tűz csap ki (5 sebzés) . (8 támadással 261 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (25 sebzés).
Rendeltetésszerűen használod a regeneráció +5-ös durmit harcikalapácsát. Tűzcsóva lövell ki (5 sebzés) . (3 támadással 68 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (25 sebzés).
Ellenfeled lassan összecsuklik, és kihuny benne az élet utolsó szikrája is. (280 TP-t kaptál).

2 / 14. kör

Megtámad az első törpevadász ork. A törpevadász ork csak hadonászik a karjával, egyelôre esélye sincs, hogy eltaláljon.
Rád ront a második törpevadász ork. A törpevadász ork megpróbál behúzni neked egy iszonyatosat, de te ügyesen félrehajolsz.

Támadod az első törpevadász orkot. Eltalálod a sebzés +5-ös durmitbuzogányával. Tűzcsóva lövell ki (5 sebzés) . (8 támadással 260 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (10 sebzés). Mágikusan megerősített aurád hat ellenfeledre. (5 sebzés).
Hatalmas suhintásokra használod a regeneráció +5-ös durmit harcikalapácsát. Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (3 támadással 69 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (10 sebzés).
Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (190 TP-t kaptál).

3 / 14. kör

Megpróbálod meglepni a második törpevadász orkot, forgószélként rontasz rá. Felemeled a sebzés +5-ös durmitbuzogányát, és lesújtasz vele ellenfeled legkényesebbnek vélt pontjára. Az ellenfeled létfenntartáshoz szükséges legvitálisabb pontját találtad el! Tűz lobban elôtted (5 sebzés) . (8 támadással 572 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (10 sebzés). Mágikusan megerősített aurád hat ellenfeledre. (5 sebzés).
Lesújtasz rá a regeneráció +5-ös durmit harcikalapácsával. Tűzcsóva lövell ki (5 sebzés) . (3 támadással 75 életpontot sebeztél) Tüskék mélyednek testedbe. (10 sebzés).
Igen, igen, igen, gyôztél! Ellenfeled hullája a lábad elôtt hever. (190 TP-t kaptál).

Berzerkerként küzdöttem. 27. szintű vagyok.
Tairngir
 
Már nem emlékszem, hogy milyen szintű, de nem a származásod számít, hanem a szinted.
 
Milyen szintű a lidérc elementál?Nogyon erős?Mármint egy félóriás(csonttörő)vándor(semmi) számára.
 
Harcosunknak nagy mázlija volt! Mutay közelében jogardarabkák-aréna-lasvator-mágikus hasadék-dimion küldetések egy időben való végrehajtása közben kb 250-280 energiából három erődből bejött a 3 Lasvator, sőt a bűvös zafírok mellett pottyant egy jogardarabka is!
 
viszont másik tüsis karimat simán tropára verték ezek a mocskok.
Igaz annál nem volt torden fiola csak ork zsepi a 69 es tüsi a 29es vbör meg a 30as aura semit sem ért.
a harmadik körben feküdt.
na nem baj, jön még mészárosra dér.
 
no nekimentem 3 mészárosnak
1 kör -300 ép
2-3 körben ütöttem az egyiket.
akkor villant az agyamba hogy a harmadik körtöl már zsepihasználatot terveztem be....
nézem életpontomat 4kör elején
..... 1 )))))))))
hát mitmondjak, mázli
ittam egy torden fiolát és leütöttem a maradék kettö mészárost
hatalmas mázlimat egy talált mészáros fülkarikával fejeltem meg
 
)

Sõt leszel még öt napos is.
 
basszus.....

Kedves barátom! Ha a hozzád hasonló nagymenőket minden nap engedném fellépni, akkor a kutya sem lenne kiváncsi a goblinvadász kezdőkre. Ezért Te csak három naponként jöhetsz az arénába.

ha most megittam volna egy csomo frága és értéke italt/töltetets tárgyat akkor nagyon anyáznék
szerencsére azt gondoltam 3mészáros ellen, egy ork sör bőven elég
 
Első körben 30. csatáig érdemes arénázni, mert 3. zónában kaszt küldi, hogy érj el 40 győzelmet, de ha több, mint 30 van, akkor is kéri a +10 győzelmet.
Lord Cormacc
 
eljutottam arénában 2 mészárosig

félúriásom simán lenyomta öket, két törlés kellett csak a végén az agyonhasznált orkanc zsepivel

tüsis szerzetesemnek meg jol elbénáztam, amikor használni akartam zspit véletlenül a töltetes tárgyaimra nyomtam, a tárgyak használata helyett persze jol levertek közben

na egyszóval kis trükközésel megkesz a 3 mészáros is holnap, készülök a kisebb isteni küldöncre. Veteránok mire számithatok ellene? milyen ez a brutális sebző vari amit irnak hyperben?

többi karim nagyjábol leragadt a 32es csatánál, elvetemült mágus nem akar leesni nekik
 
tüsis tüzgolyós csodabogaramnak ugyanez a csata 3 kör volt )
 
félóriásom verekedett arénában a Bikafej Xeoth Crxitlix Anthixlichan négyessel.
bele van irva tudatzavarással megy a csata (felezi a szakértelmeket)

még szerencse hogy nem iszogattam meg a jó kis varázsitalaimat, semmi tudatzavarás nem volt simán 3x támadtam pld jobbkézzel mindig, szét is ütöttem 6 kör alatt öket.

Vagy lehet hogy félreértem ezt a tudatzavarást?

viszont az elvileg tápos szerzeteseimnek boxerrel nem igazán akar elvetemült mágus leesni, tök keveset sebeznek. valamit ki kell találnom nekik, de nincs kedvem átpakolgatni cuccokat
 
Szia!

Külön idegesítő, hogy még Arénából is el tudnak szaladni. A gyökerek varázslat ez ellen van.
Lord Cormacc
 
nem is tudtam hogy az ellenség is megfutamodhat..
 
àvatosan megközelíted a sáskák sebtében felhúzott erôdítményét. Minden kétség kizárva: egy imádkozó sáska és kettő sáska druida az, akivel harcba keveredtél.

A harc lehetôsége felvillanyoz, és villámgyorsan támadóállásba szökkensz.

/ 8. kör

Ellősz kettő nyílvesszőt. A nyílvesszô mélyen beléfúródik. (2 támadással 11 életpontot sebeztél)
Megkínálod egy lendületes csapással az első sáska druidát. Megcsapod az armingtoni pengével. (2 támadással 33 életpontot sebeztél)
Kinyiffantottad az ellenfeledet. (46 TP-t kaptál).

Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán az imádkozó sáska rád veti magát. Az imádkozó sáska melléd rúg a lábával.
A második sáska druida megidézi a mágia hatalmát. Létrejött az intenzív idegkorbács varázslat. Egy vörös fénysugár csapódik melledbe. Átkozott a második sáska druida! (11 életpontot vesztettél) Rád támad a második sáska druida. A sáska druida rúgását csak úgy tudod kivédeni, ha földre hemperedsz, de legalább megúszod sérülés nélkül. Villámgyorsan felpattanva folytatod a harcot.
2 / 8. kör

Nekilendülsz, hogy elsöpörd a második sáska druidát. Nekirontasz ellenfelednek az armingtoni pengét használva. (2 támadással 29 életpontot sebeztél)

Az imádkozó sáska megpróbál végezni veled. Az imádkozó sáska közelít feléd, s te már ebbôl észreveszed, hogy rúgni fog. Nem is tévedsz, és elôrelátásodnak köszönhetôen a lába baj nélkül zúg el melletted.
A második sáska druida megidézi a mágia hatalmát. Létrejött az intenzív idegkorbács varázslat. Egy vakító vörös fénysugár érkezik a második sáska druida felől. Majdnem felordítasz fájdalmadban, amikor testedbe csapódik. (8 életpontot vesztettél) Pech, de a második sáska druida szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A sáska druida rúgását csak úgy tudod kivédeni, ha földre hemperedsz, de legalább megúszod sérülés nélkül. Villámgyorsan felpattanva folytatod a harcot.
A második sáska druida nem szégyelli magát, és megfutamodik.
3 / 8. kör

Nagyon fontos az elsô támadás: megpróbálod azonnal ledönteni a lábáról az imádkozó sáskát. Fájdalmas sebet ejtesz ellenfeleden az armingtoni pengét használva. (2 támadással 26 életpontot sebeztél)
Elpusztítottad a szörnyet. (17 TP-t kaptál).


Körbenézel a sáskavárban. Itt nincs semmi.
 
Az ember harcosom hadakozott pár védőlidérccel. Csaták végén: -177 Szerencse...
 
Hasonlo eset. Igaz az en csatam 2 koros volt, de 330 Tp.

1 / 12. kör

Megidézed az elektromos vihar varázslatot. A fejed felett egy mikrofelhő keletkezik, amiből irtózatos sebességgel csapkodnak a villámok. A varázslat megsebezte az első csíkos dárdahalat (- 15 életpont). Diadalmaskodtál ellenfeleden, hiszen elôtted fekszik a teteme. (55 TP-t kaptál).


A varázslat nem sebezte meg a második csíkos dárdahalat! A varázslat megsebezte a harmadik csíkos dárdahalat (- 12 életpont). A varázslat megsebezte a negyedik csíkos dárdahalat (- 18 életpont). Gratulálok, leölted az ellenfeledet. (55 TP-t kaptál).


A varázslat megsebezte az ötödik csíkos dárdahalat (- 10 életpont). A varázslat nem sebezte meg a hatodik csíkos dárdahalat!


Támadod a második csíkos dárdahalat. Lesújtasz rá az öklöddel. Lángnyelvek törnek elô (5 sebzés) . (2 támadással 42 életpontot sebeztél)
Megcsapod az öklöddel. Tűz csap ki (5 sebzés) . (1 támadással 17 életpontot sebeztél)
Ellenfeled elpusztult. (55 TP-t kaptál).



Egy pillanatig csak álltok egymással szemben, aztán a harmadik csíkos dárdahal rád veti magát. A csíkos dárdahal elkapja a válladat a fogaival, és csak egy darab hússal együtt tudod lerázni magadról. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (8 sebzés). Másvilágra küldted a szörnyet. (55 TP-t kaptál).


Úgy tűnik, az ötödik csíkos dárdahal harci lázban ég, még mielôtt bármit tehetnél, neked megy. A csíkos dárdahal fogai kiharapnak egy darabot a combodból. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (8 sebzés). Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (55 TP-t kaptál).


Megtámad a hatodik csíkos dárdahal. A csíkos dárdahal fogai kiharapnak egy darabot a combodból. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (8 sebzés).


2 / 12. kör

Támadod a hatodik csíkos dárdahalat. Beleütöd az ellenfeledbe az öklödet. Tűzcsóva lövell ki (5 sebzés) . (2 támadással 42 életpontot sebeztél)
Irtózatos erejű ütést mérsz rá az öklöddel. Tűzcsóva lövell ki (5 sebzés) . (1 támadással 18 életpontot sebeztél)
Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (55 TP-t kaptál).
 
na ilyen györsan sem szereztem 225TPt egy csatában )

1 / 8. kör

Meglepetésként kettő nyílvesszővel indítasz. A nyílvesszô pontosan oda fúródik, ahová szántad. (1 támadással 10 életpontot sebeztél)
Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (75 TP-t kaptál).

Erôsen figyelve a második haramiát, nekirontasz. Rendeltetésszerűen használod a rézbuzogányt. Tűz csap ki (5 sebzés) . (2 támadással 28 életpontot sebeztél)
Rendeltetésszerűen használod a réz harcikalapácsot. Tűz csap ki (5 sebzés) . (2 támadással 16 életpontot sebeztél)
Gratulálok, leölted az ellenfeledet. (75 TP-t kaptál).

Nincs menekvés, a harmadik haramia azonnal belelendül a harcba. A haramia válladba döfi a bronzhegyű lándzsát. (2 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (16 sebzés). Ez a szörny már soha többé nem árthat neked, megölted. (75 TP-t kaptál).
 
óÓó de jól indult a mai arénázásom....
Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab sárga manaital , 1 darab bronz hosszúkard , 1 darab Anthixlichan páncélja

semmi kincskeresés, csak mázli.
mondjuk nem egy nagy táp, de unic!
 
izé nem tpvel hanem ep-vel
 
Na én is mentem egy kört Bruchwaldban
2* meg is sz*pattak
elöször mondom benézek egy kisebb tengeri barlangba
nézem ellenfél egy mutáns ammonites meg még pár kisebbb lény na hát nem tudom mi sz még vsn száz hp-m nshát megnézek egy kört aztán ha erős max elmenekülök na szépen be is vertek 2 kör alatt, hogy csak ugy keresztbeállt szerencsétlen nyomoronc gnómom szeme, első körbe 60 hp val megvágtak , menekülésnél meg a maradék 40et is leszedték, hurrá...
2jára meg nem akart elmenekülni a szerencsétlen egy vámpir elöl állandóan lebénitott és a végén beütöttek 25 tpvel(pedig 30 alatt automata menekülés van-gondolom azért nem menekült mert nem ütöttem bénitás miatt)
na mindegy legközelebb inkább felgyógyitom magam és nem felelőtlenkedek 100 tpvel
 
na mentem 5 kört Bruchwaldban.
450 energiábol ilyen TPkat szereztem
8986-5775-6975-9286-8025
átlag 7809
vagyis egy 4-5 energiás lépéssel számolva, lépésenként cc 78 Tp.

Aki elég erösnek érzi a karakterét 1 zonában, annak itt érdemes egy kicsit begyorsitani a fejlödését.

láttam egy karit útközben, legerösebb ellenfele egy kobold volt. na mondjuk nem ilyenekre gondolok

bocs ha mindenkit untatok
 
egyébként már edzeget egy uj félóriás titánom (Pityergő Zabagép)
Ha magasabb szintú lesz ősszedobok neki pár szörnyes cuccot, és kiküldöm a pusztába.
még csak 3ik szintü de azért elég jól áll
 
ááá a Bruchwald szigeti egyszerú pusztában gyaloglás simán megéri még itt az 1es zonában.
volt hogy egy 400as energiakörre 8120 TP jött össze a szörnyekböl. ez a legtáposabb terület
az alap szörnyek 75 TP sek (harcosoknak) jön néha 3-4-5 pusztalakó, meg haramiák is csapatostul.
Persze viszi az ÉPt is rendesen egy két gyógyitólötyi kell már a kör végére.
most betankoltam pár fenőkővel (elsösorban a mokasszin javitása miatt) meg éhségüző italokkal (de van ott egy fogadó is ugyhogy ez sem kell) és hajrá. Félretett energiája az mondjuk nincs, de másik karim (Pöpi) is ott van vele tesztelgetek erőteljesen. majd megnézem vele 8-10 kanyar után mennyi az átlag TP.

a legnagyobb probléma hogy a fegyverek iszonyat gyorsan kopnak van hogy 2-2 rézbuzogányt+harcikalapácsot elkoptatok
 
Naná, én is úgy értettem a továbblépést, hogy már javában gyakhatnál későbbi zónában ilyen paraméterekkel.
 
haha :p
azé a 8ik szintüek közt egész jó
 
Üdv,
ahogy elnézegetlek a statisztikában, ez a továbblépés már igencsak ráfér Monyára:-))
 
Szörös Monya félóriás harcosnöm az első karakterem akivel elértem az 500 TP/elhasznált energia mutatót
Valószinüleg ö lesz az egyik akire befizetek, bár lemaradása az nincs.

azért ide irtam mert nincs büszkélkedös/arcozós topic és nem akartam újat nyitni.
 
uhh ez kemény volt, még jo hogy második körben lecsaptam

Rád ront a raptil kolosszus. A raptil kolosszus megsuhint farkával. A szörny egész közel jön, és mielőtt bármit tehetnél megragad. Megpróbál összeroppantani! (-2 támadás) (2 támadástól 184 életpontot vesztettél)

135-ös erőm volt , nem tudom számit e roppantásnál.
a tőrpémnek mondjuk kevesebb volt, és nem roppantott ekkorát a kolosszus.
 
az igaz csak a jó kis FP esik belöle
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.