lv 2 látogatás a Legendák Völgyébe (9. szinten)
Ellenfeleid egy quwarg lidérc (#264) [aura: regeneráció: 20.], egy lidércláng (#85) [aura: elektr.lehelet: 13.] és egy arhomad varangy (#82).
Győzelem!
[A csatában összesen 219 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 98/0, a mélységi ent: 39/6, a quwarg harcos: 23/0, a kék-vörös atya: 0/0.] Győztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 34% jut. Viszed, ami mozdítható: az angyalok díszes karkötője, egy könnyű nyílpuska és 136 arany. A mélységi ent táplálkozik. (+13% jóllakottság.) A quwarg harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Ellenfeled egy X-1 (#493). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
Győzelem!
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 0/56, a mélységi ent: 0/51, a quwarg harcos: 26/49, a kék-vörös atya: 0/61.] Győztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak 29% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenóbőr pajzs, egy xenomorf bőrgyűrű, egy vaspajzs és 74 arany. [ld. enc.]
Ellenfeled egy Oówoóron (#491) [aura: áttörés: 20.]. [ld. enc.]
Győzelem!
[A csatában összesen 268 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 78/0, a mélységi ent: 30/35, a quwarg harcos: 46/24, a kék-vörös atya: 0/65.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 26% jut. Ideje enni! A kajára veted magad. (+27% jóllakottság.)
Ellenfeled egy Firebi, a tűztáncos (#482). [ld. enc.]
Győzelem!
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 34/0, a mélységi ent: 50/74, a quwarg harcos: 163/78.] Győztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Elrakod a zsákmányt, ami a szalamandra obszidián amulettje, egy Tűzúr aranyozott fülbevalója, egy káoszsárkány nyaklánca, a gyorsaság fekete csizmája, egy tűzlehelet itala, 12 drágakő és 8 pirgamit. [ld. enc.]
Ellenfeled egy Lady Athelena (#47. [ld. enc.]
Győzelem!
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 138 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 203/0, a mélységi ent: 126/26.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak 38% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy Lady A. talizmánja, egy arany nyaklánc és 80 arany. [ld. enc.] Ideje enni! Hozzálátsz az ételhez. (+31% jóllakottság.) |
ROTFL
Foleg ha ugye tudnad mirol is van szo... |
szerintem hülyeség ezb a játék fejlesztés de ez a én véleményem |
Ha már senki nem tesz semmi infót ide akkor ime egy tanulságos csata tőlem. Csak bámészkodtam a völgyben és egyszer csat ott feküdt elöttem egy helott torzszülött. Ki ölhette meg?...
Ellenfeled egy Gyorskezű Trix (#476) [aura: IQ: 40.]. [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A Gyorskezű Trix feléd mozog. A Gyorskezű Trix felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A Gyorskezű Trix rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéd a bőrébe fúródik. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lecsap rád bal karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéd szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** A Gyorskezű Trix téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád bal karmával. (1 ép-t sebződtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) A Gyorskezű Trix halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 340 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Győzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+167%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy Trix gyűrűje és 59 arany. [ld. enc.]
A gyűrű egyébként +7% védelem és minden paralizáló méreg végtag speckóra szintén +7 |
Köszi ez kicsit vigasztal, de azóta már azért kipörgött a dolog... Mintahogy azt páran tudják is... Thnx |
játékok/Ősök városa aztán baloldalt új játékosoknak |
Hahó!
Bocs, én még új vagyok. Hogy lehet a játékot elinditani? |
Valami erdemi infot nem tud feltenni senki????? |
Hi!
Vega ha tudtad volna, hogy van lv 1 es lv 2 parancs akkor se futott volna le, mert ha megfejted a remetet csak a kov forduloban mehetsz a volgybe. |
U.I.: nem csak olvasni, gépelni se tudok
))))))))) |
Azóta sajnos én is tudom, h mi az a z lv1 és lv 2... De legalább nem csak én szoptam igy... Pedig engem kiröhögtek, h mekkora balfasz vok, h nem tudok olvasni, pedig kurvára nincs sehol leirva... Nmebaj majd legközelebb hentelek...
Vega |
Azóta már biztos tudod, de leírom. Szal ha helyes megfejtéssel fordulsz a remetéhez, az két szörnycsoportot árul el neked, és kiválaszthatod melyikkel akarsz megküzdeni.
É. |
csak az LV parameterezese hianyzik belole, kiadtam egy forcsiban BE 20 20 1 et es LV t mire kozolte, hogy az ebben a foriban mar nem adhatok ki LV 1 vagy LV 2 parancsot :-o
de mi azaz LV 1 es mi azaz LV 2? |
Ime az alap info BE 20 parancsra. Hatha segit valakinek.
A LEGENDÁK VÖLGYE
A Legendák Völgye egy rejtett szurdok a Hegy mélyén. Bizonyos időnként itt találkoznak az intelligensebb (és kevésbé intelligens) torzszülött fajok vezetői, hogy egyezségeket kössenek, vagy párbajra hívják egymást. Kissé rémisztő, hogy a torzszülöttek már eljutottak arra a szintre, hogy szövetségbe képesek tömörülni a galetkik ellen. Ugyanakkor nincs vonzóbb és izgalmasabb dolog mint a Legendák Völgyében vadászni ezekre a fejedelmi vadakra. A Völgy felfedezése persze hétpecsétes titok. Csak a felső szintek galetki lordjai, a császár személyes barátai tudnak róla, ők vadásznak itt kedvükre a legendás ellenfelekre. Persze idővel minden titok kiszivárog, így jutott a tudás a remete birtokába, és mint a rendszer egyik bomlasztó eleme, nem átallja továbbadni a titkot a többi galetkinek. Persze, ha a dolog mindenkihez eljutna, ha minden galetki tudna róla, akkor ez nem lenne többé titok, és a Hegy elitje azonnal tenne róla, hogy a magadfajta többé ne tehesse be a lábát erre a csodálatos helyre. Ezért a remete először megbizonyosodik, hogy megfelelően intelligens vagy-e, rád bízhatja-e a Völgy helyének titkát. Ehhez először egy tesztet kell kiállnod, mely hasonlatos az Ősök Csarnokának feladványaihoz. Ha meglátogatod a remetét a BE 20 20 1 paranccsal, 5 TVP-ért, elmondja a feladványt.
A következő fordulóban megfejtheted a feladványt a BE 20 20 {megoldás} paranccsal, 5 TVP-ért. Ekkor a remete elárulja, hol találod a Legendák Völgyének a bejáratát, és még egy igencsak fontos dolgot. Tudnod kell, hogy a Legendák Völgyében mindig vadászik egy galetki lord. Szolgáinak hadát a völgy bejáratánál hagyja, így észrevétlenül képtelenség bejutni. A remete azonban elmondja neked ennek a csapatnak a pontos összetételét, hogy megfelelően fel tudj készülni. Így aztán nincs más dolgod, mint a Legendák Völgye: LV paranccsal odalopakodni a következő fordulóban (ezt a BE 20 20 {megoldás} parancs kiadását követő fordulóban teheted meg), és elpusztítani őket. Ez a parancs 60 TVP-be kerül. Ha végeztél velük, beléphetsz a völgybe, és te is vadászhatsz ott!
A Legendák Völgyében csak akkor vadászhatsz, ha a neves lények épp összegyűltek, ekkor a remete útmutatása alapján meg kell keresned a megfelelő bejáratot. Csak bizonyos időközönként nyílik erre lehetőség, attól függően, hogy hogy boldogultál odabent:
- Ha a már a szolgák ellenében kudarcot vallottál, az LV parancsot újra kiadhatod a következő fordulóban, és próbálkozhatsz ugyanazzal a csapattal, vagy ha akarod, a BE 20 20 1 paranccsal kérhetsz új rejtvényt.
- Ha az első vagy második neves lényt nem tudtad legyőzni, már a következő fordulódban kérhetsz új rejtvényt a remetétől a BE 20 20 1 paranccsal.
- Ha az első két neves lényt legyőzted, egy fordulót várnod kell, és csak utána adhatod ki a BE 20 20 1 parancsot.
- Ha mind a négy neves lényt legyőzted, akkor az LV parancs utáni harmadik fordulóban adhatod csak ki a BE 20 20 1 parancsot.
Példa:
A 200. fordulódban kiadod a BE 20 20 1 parancsot, a remete közli a rejtvényt. A 201. fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal megoldod. A 202. fordulódban kiadod az LV parancsot, de már a lord szolgái is kifognak rajtad. A 203. fordulóban kiadod az LV parancsot újra, ekkor legyőzöd a szolgákat, de az első neves szörny kifog rajtad. A 204. fordulóban BE 20 20 1, a 205.-ben BE 20 20 {megoldás}, és a 206.-ban újabb LV, ahol ezúttal a negyedik neves szörnyet is legyőzöd. A következő BE 20 20 parancsodat ekkor csak a 209. fordulóban adhatod ki legkorábban. Ha magát a rejtvényt nem sikerül megoldanod, próbálkozhatsz a következő fordulódban, majd az utána következőben, amíg nem sikerül. Ha úgy gondolod, a feladatot nem tudod megoldani, a következő körben kérhetsz új feladatot is a BE 20 20 1 paranccsal.
A remete segítségképp megemlíti, hogy a kaland során fontos, hogy hatalmas legyél. Szolgák, magas szívósság, méret mind mind segítenek. Ha a szívósság fejlesztésére nem fordítottál elég energiát, javasolja, hogy kísérletezz a szívósság italának előállításával, amelyhez az olajon és porrá tört drágakövön kívül szükség lesz jelentős mennyiségű lélekenergia feláldozására.
A remete végül megemlíti, hogy valahol a Legendák Völgyének mélyén rejtőzik egy titkos város is, tele ismeretlen legendás lényekkel, de odáig még a galetki lordok sem jutottak el, nemhogy egy hozzád hasonló ifjú.
Megjegyzések: a Legendák Völgyébe magaddal viheted a szolgáidat, és használhatsz feltételes gyógyítást. A Legendák Völgyének lényei kötődnek kincseikhez, így ha annihilálsz egyet, vele együtt megsemmisülnek tárgyai is.
| Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|