Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Víziósólyom
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Roxat céhei csereakció
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok
Varázsdimenzió lapelemzés 3. rész

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47140)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (2)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ...
Nézet:
Jaja, az olvasnivalók között asszem megtalálod . K.vajó!
 
Jahm, ez egyéni kérdés hogy ki melyik fajhoz vonzódik ) Szerintem egyébként 90%-ban úgyis az határozza meg a karaktered táposságát hogy hogy játszol vele, a többi nem annyira fontos. (és a maradék 10%-ban is nagyon elenyésző a faj ) Szerintem mindenki válasszon fajt ízlés szerint és ne táp alapján
Nekem ilyen volt a kronológiám:
94 aug: Mentha Arvensis, elf férfi, nyugatról (átadtam)
97 vége: Chardonnay, ember nő, nyugatról (kedvencem )
00 nyara: Timna, elf nő, nyugatról (pihen)
00 vége: Williamette, elf férfi, ghallaszülött (ld lentebb most újra aktív)

Meg persze volt még régen próbálkozásom egy alakváltó csajjal meg egy troll nővel is, utóbbi rabszolga lett volna. Chardonnay 2 kölköt szült, ebből 1 elkódorgott, 1 meg Feduer Geladorf néven kalandozik egy haverom irányítása alatt. (hú de király statokkal született, papááám! Anyjafia!!! )
 
Setét Patkány naplóját nem ismered? ) ALAPMŰ! )
 
Valaki írta hogy a kobuderák sokba kerülnek. (kolostor) Nos ezt tanúsíthatom. Egy kezdőnek nincs rá pénze így kénytelen rátenni a KNO-is amiket később másra is tehetne...
 
Max 1 napot várj vagy írj a KFT-nek, hogy akkor most mi van.
 
Bárcsak az én kis törpikém is így nézne majd ki...Mondjuk az ügyessége és a szerencséje felcserélve picit jobb lenne
 
Fú, de baromi sokat írkáltatok itten össze-vissza
Azért én is elmondom a véleményem. Nekemvan 2 törpém 1 elfem és 1 kobuderám is. A törpéket kedvelem igazán hisz Radul volt az első karim aki ugyebár törpe. Gradist: ne halgass arra a sok bolondra és legyél gonosz! Chara-din hívő. Ő a leghatalmasabb ősi istenség!
 
Abam con Gradist

Régi jó fejvadászomtól örökölve...
 
Sehogy mivel ott mindíg ki lehet találni hogy merre menny.... De ki lehet jelölni jobb gombbal az útvonalad ha mindenképp azt akarod. Én egyébként régen mikor még nem volt térképem ceruzával vezettem papírrra.... azóta minden megváltozott.
Sok sikert a Túlélők Földjén!

Mi a karid neve?
 
Nézegettem a hípert, egyenlőre nem sokat értek belőle de majd idővel.

A map-hez tudja vki hogyan kell tök üres térképet csinálni? Vagy ti hogy vezetititek a sajátotokat?
 
Nem bírtam tovább.
És IGEN végre hosszú vívódás után megszületett az első karakterem a Túlélők Földjén.

Alakváltó és férfi.

Aztán majd meglátjuk.

Köszi mindenkinek.
 
Nem törvényszerű hogy lesz gyereked csak ha teszel érte. Kell hozzá egy úgynevezett feltételes udvarlás parancs.
Indíts egy karit gyorsan azt meglátod milyen, ha szerepjátszol egebet is akkor úgysem fogsz megállni egynél.
Inkább légy alakváltó és jó jellemű, mint egy árnymanó tolvaj.
 
A tápolás mint olyan nem fenyeget. Túlságosan régóta szerepjátszom ahoz, hogy tudjam mit veszítek vele. Ezért is jó, hogy tudom a gnóm a legtáposabb. Azzal tuti nem leszek.
De ez igazából még mindig nem világos, hogy ha nővel vagyok akkor törvényszerűe, hogy később gyerekem is legyen.

Asszem amúgy az alakváltónál maradok, bár az árnymanó is nagyon tetszik...igazából kéne vagy 3-4 kari! ))

Abam con Gradist
 
Persze férfiként is cselekedhetsz, de a gyerek a nőé. Mint a földön. Az árnymanó naplójával nem tudom mire gondolsz... talán a Nyafogó Nefelejcsre de az egy másik játék volt és van. Bár lehet hogy nem arra gondolsz.
Egyébként létezik olyan hogy karakterátadás így kaphatsz újszülöttet, és ők aztán tényleg táposabbak. ÉS az infókat amiket tudnak de TE nem érted meg tudod nézni a hyperben...
Az fontos a fajban hogy tudjál vele azonosulni. Én az emberrel tudok ))
 
Hmmm.... ha az én elfem így kezdte volna..
Gratulálok hozzá!
 
Chardonnay! A kedvencem nekem is ember, mert az vagyok és büszke is vagyok rá hiszen Ő az első karim.
 
Hát a vallásokat a linkek közt a webhyperen megtalálod hogy milyenek vannak, mik a beáldozási tárgyak, hol találsz rúnakövet. Ott van a térkép is.
Ahhoz hogy jó legyél jó dolgokat kell cselekedni.... ezt jellempróbákon teheted meg amikkel előbb utóbb találkozol. Ott néha szükség van arra is hogy legyen nálad valamilyen tárgy(ezt is írja a webhyper).
Azt meg hogy miért irányíts női karit.... mert kevesen vannak.... és szerintem még egy kis érdekes színezetet is ad. Szerintem bár lehet hogy mások máshogy gondolják nem az a lényeg hogy te legyél a legtáposabb, mert az egyszerű matematika.... hanem hogy valami különleges legyen benned. Na egyenlőre ennyit aztán még úgyis lesz kérdésed... Ha akarsz írhatsz a freemailomra is: greenfairy@freemail.hu
Bár az igazat megvallva a kezdetekre kicsit kevésbé emlékszem, de biztos tudok segíteni.
Egyébként igaz amit itt valaki írt hogy a kobodera az nagyon tápos.... na meg az is hogy a varázslásnál a gnóm. De mindennek van előnye... ne ez alapján dönts mert azért nagyjából ki vannak egyensúlyozva, bár tényleg nem éri meg törpe varázslót csinálni, mert igaz ami igaz azért bosszúság mikor próbálsz mindent jól csinálni azt egy gnóm simán leköröz, persze ilyenek mindíg lesznek, mert például vannak olyano akik most indítanak egy karit és rögtön átadnak neki egy csomó cuccot a tapasztaltabb karitól, mert az eleje tényleg unalmas ha sokszor csinálod....
 
Ja és még egy kérdés.
A vallásokat meg lehet ismerni valahonnan vagy ez is menet közben alakul majd ki?

Abam con Gradist
 
Kapisgálom...

Tehát ha nővel vagyok akkor szülhetek gyermeket Ghallára?
És férfiként nem nemzhetek egyet?

Kezdem sejteni miért táposabbak.
Amúgy ha jól látom a játékélmény szempontjából nincs nagy jelentősége a fajnak, mindenképpen érdekes. Bár régen olvasgattam egy árnymanó naplóját, nem tudom tart-e még a történet és azon hatalmasakat röhögtem...

Abam con Gradist
 
Szerintem a kobudera drágább, mert ha KNO-t akarsz spórolni akkor rohadt drága a kolostor. A fegyverek meg filléresek többé kevésbé
Az alakváltók meg nem rosszak, de alakot váltani nem nagyon tudnak használhatóan. FlyXannak van igaza, matematikailag a gnóm a legtáposabb, aztán az elf meg a troll. A ghallaszülöttek persze mindnél táposabbak fajtól függetlenül.
 
itt van az én kis ghallaszülött elfem 0. forcsija.
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=fordulo.php&karakter=TF1708&fordulo=0
 
szerintem meg tökmindegy mivel játszik, nincs nagy különbség. egyedül a ghallaszülöttek jobbak a 80-as tulajdonságösszeg és a jó pozízió miatt. Mellesleg a kedvenc karakterem ember )
 
A tulajdonságoknál nem átlagolnak, hanem valami más módon hozzák ki a kezdő tulajdonságokat. Ne kérdezd hogyan, nem tudom. A többiben igazad van.
 
Van egy olyan, hogy nyilvános fordulók. Ha megkérsz valakit, biztos nyilvánossá teszi neked a 0. fordulóját. És ha az illető itt született, akkor már mindenféle fizetés nélkül ismered a gyerekek tulajdonságait. Ha jól tudom, az alaptulajdonságokat átlagolják, és lesz minden egyéb szakértelme 1. szinten, ami a szülőknek volt, és pszi 1. szinten akár volt a szülőknek, akár nem... De ezt én csak a HYPER-ben olvastam, meg kéne kérdezned...
 
Azért nő, mert ők kevesen vannak ;)
 
Az a legjobb, ha alakváltóval mászkálsz. Annak a speciális képessége, az alakváltás, egész jó, a hyper szerint. Én csak tudom, én kobuderával vagyok És talán azért legyél nővel, mert találkozhatsz hozzám hasonló őrültekkel (szerintem szép számmal vannak), akik a nőket kevésbé szívesen támadják meg. A gonoszokat persze mindenképp irtani kell...

De ha nem akarsz hegynyi aranyakat fegyverre költeni, a kobuderát javaslom. Ott a kí Az elegendő fegyvernek. Én is, itt nézem, milyen jó fegyverek vannak, de teljesen felesleges, itt van az öklöm

Ha kobuderával leszel, akkor talán be tudlak majd ajánlani egy KT-ba is És Elenios vagy Raia híve legyél mindenképpen! A fény ragyogjon rád!
 
Én a gnómot javaslom: megfelelő KTban elég gyorsan nő a taumaturgiája és a teológiája, márpedig mind2 szakértelem igen fontos...és az sem elhanyagolható, hogy (akárcsak az elfek és a törpék) nemigen halnak bele a természetellenes öregedésbe.
 
Hali!

Köszi a gyors választ.
Kíváncsi lennék a többiek vélaményére is.

És miért nő?
ha gondolod írj egy mailt
bud@webbiz.hu

Abam con Gradist
 
Tudod két karival játszom egy elffel és egy emberrel. Az embert semmiképp nem ajánlom. Én is csak azért választottam, mert eleinte nem bírtam dönteni, még azt is pénzfeldbással döntöttem el hogy jó vagy gonosz legyek. A pénz azt hozta hogy gonosz legyek, de jó lettem, aminek így utólag nagyon örülök.
Hoh kicsit eltértem. Amit javaslok hogy elf legyél. Egy büszke faj leánya, fia. Bár ha sokat gondolkozok a törpök egyre jobban tetszenek.
De minden közül a legfontosabb hogy jól érezd magad mikor játszol....

Az alakváltókat nem ismerem, de ha azzal akarsz és most úgy érzed hogy az jó lesz akkor nosza. Majd a második karid megint más lesz. Ja mndenképp javaslom hogy női karakterrel mászkálj....
 
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Feladtam egy ul-t. Elbasztam, aztán (javításléppen) feladtam mégegyszer. Csak a bibi ott lett, hogy hamarabb kiküldték az elsőt, mint betáplálták volna a javítottat. Ezt megis kaptam (a rosszat). A "javított" ulről meg megjött az ul ok levél (a már kiküldött forcsi számával). Tehát várjak mert megkapom mégegyszer, a mostani koordinátáimtól lépkedve, vagy küldjem a soron következőt. (neten küldöm az uleket)
Kössz!
 
  ... | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.