Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
A pillanat képe
Vermon teknős
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny február 15. - Versenybeszámoló
Beholderes Tiltott mágia verseny február 15-én
Pontbeváltási akció: 2025.02.07. - 02.28.
XLIX. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Online HKK Alfa paklikkal

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47369)
Beholderes HKK verseny február 15. - Versenybeszámoló (11)
TF help (6780)
Versenyhirdető (1836)
Lapötletek (65109)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (270)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tükörmágia

X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.


Phua kúp (új)

1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény

Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.


Estelle csettintése

2 VP fairlight azonnali „védekezés”

Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.


Éji vad

2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”


Fordított nap

szabálylap

Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.
Cserepados minotaurusz

1 VP 3/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha visszakerül asztalról, vagy gyűjtőből a kezedbe: játékba rakhatsz egy minotauruszt a kezedből (de köröknként csak egyszer, és a következő kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe).
E: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.


Elátkozott mező

1 VP chara-din/sheran bűbáj

Ellenfeled körönként 1 varázslatot játszhat ki a kezéből.
Hátrány: nem játszhatsz ki varázslatot e kezedből.


A gyűjtő hívása

1 VP leah azonnali

A paklidból a gyűjtőbe dobhatsz egy lapot, ami nem vízió, nem támad fel és nincs jelenés képessége.


Önfeláldozó farkas

1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

„kötelék”: S feltámad (kivéve a körben, amikor gyűjtőbe került).
Kijátszásakor ellenfeled köteles rá reagálni, ha tud.
Ellenfeled forrásai más vérfarkasodat nem célozhatják.


A jégsárkány pecsétje

1 VP leah azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és szétoszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
Van másik

0 VP chara-din általános

Keress elő egy olyan lapot a paklidból, amilyen nevűt ebben a körben ellenfeled megakadályozott, vagy forrásával gyűjtőbe küldött.


Inkább ezt

0 VP rhatt azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: keress elő ellenfeled paklijából egy a megakadályozottal azonos színű, vagy típusú lapot és ezt ellenfeled a kezébe veheti.


Butanüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Anti-mágia: 1 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lapot a játékosok dobtak ennek a képességnek.
K dobj egy Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: megakdályoz egy varázslatot, vagy „Semmizés: 1”.


Ganüid derivátor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

S kapsz anyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
E dobj egy ganüidet a gyűjtőbe: célpont lap passzivizálódik.


Ganüid integrátor

1 VP (3)/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

J dobj X (max 3) ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: célpont ganüid kap X izom jelzőt.
S: megakadályoz egy forrást, ami egy ganüidedre hatna.
Denevérpók

2 VP 2/2 sheran szörny/denevér, pók

2-es mérgezés.
S: kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
K végy le róla X jelzőt: megakadályoz egy X költségű varázslatot.


Radioaktív óriáspolip

4 VP 5/5 sheran szörny/polip

4-es mérgezés.
Kijátszásakor minden nem polip lény kap 1-1 méreg jelzőt.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül.


Problémás ganüid

1 VP 1/3 rahtt szörny/ganüid

Dobd ezt a lapot és egy másik ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy célzó forrást.
Ha ellenfeled lapot húz/keres, vagy VP-t kap: kapsz egy Ganüif ifjoncot a kezedbe.


Minotaurusz szabotőr

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe.
S keverj vissza 2 minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.


Ganüid szubtraktor

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid

Ganüidjeid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
E mutass X ganüidet a kezedből: célpont lény kap -X/-X-et a kör végéig és ha csak Ganüid ifjoncot mutattál, akkor ez ellen semmilyen immúnitás nem működik.
Polipember

3 VP (4)/4 sheran szörny/ polip, ember

Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.


Trükkös burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.


Kézlevágás

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.


Pörölycápa

2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa

Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.


Fellebbezés

? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció

Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
Motyogó berzerker

1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.


Végtelen sötétség

1 VP leah bűbáj

Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.


Éjjeli fenevad

1 nekron 1/1 leah szörny

Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.


A hármas mágikus ereje (új)

3 VP sheran általános [+3]

Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Latyakember

2 VP 3/3 chara-din szörny/ember

Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.
Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1.
Élet: 9.
K végy le egy lényedről 1 élet jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
A köröd végén, ha legalább 20 élet jelző van a lényeiden: azonnal megnyerted a játékot.


A halhatatlanok nagymestere (ÚJ)

követő/epikus

Kedvelt lap: élet képességgel rendelkező lény.
Ellenfeled lapjainak és forrásainek „életkioltó” képessége nem működik.
S 1 VP, vagy 2 ÉP: a következő lényed, ami játékba kerül, kap 1 élet jelzőt.


Xenó pretoriánus

3 VP 3/6 chara-din szörny/xenó

K megakadályoz egy forrást, ami egy xenódra hatna.
S ellenfeled eldob választása szerint 1, vagy 2 lapot, te pedig húzol annyit, amennyivel kevesebb lapot dobott mint 2.


Ganüid hamukotró

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

K dobj egy lapot a Semmibe: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját, ezek közül a ganüideket vedd kézbe, a többit dobd a Semmibe. Majd gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, ahány Ganüid ifjonc került így a kezedbe.


Burástya kitinhajtogató

2 VP 3/3 elenios szörny/burástya

S: előkereshetsz a paklidból bármennyi Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből a kezedbe.
E: célpont lap passzivizálódik.
Reaktív krabber

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló” „védekezés”

Ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott: „Semlegesítés: lap.”
Ha nem semlegesített, akkor kijátszásakor előkereshetsz egy krabbert, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.


Krabber elitista

1 VP 4/1 leah szörny/krabber „háló”

A saját körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
Az ellenfél körében nem lehet megsebezni.
Áramlás: kapsz 1 Csattogó krabbert.


Topologikus transzformáció

2 VP chara-din azonnali „védekezés”

Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy gyakori tókent, aminek a típusa megegyezik a célpont lapéval.


Kényszersorozás

1 VP chara-din bűbáj

S rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből a Semmibe egy lapot, ami képes előre kikészített lapot játékba hozni: kapsz egyet egy olyan olyan előre kikészített lapból, amit a semmizett lap képes játékba rakni.


Brutális xenó

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó „háló”

Élet: 1.
S minden játékosnak el kell dobnia egy nem xenó lapot.
Szurkáló manó

2 VP 1/4 elenios szörny/manó „szárnyak”

IK-ját helyettesítheted egy lap Semmibe dobásával.
K ha ellenfeled pontosan 1 ÉP-t sebződik: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!


Az elnyomó

2 VP 4/2 chara-din szörny „legendás”

Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba.
Legendás lényeid kapnak +1/+1-et és játékba kerülésük után aktivizálódnak.
Legendás képesség: ellenfeled passzív lapjainak a képességei nem működnek.


Igazságos csere

szabálylap

Minden játékosnak az adott körben elsőként kézből kijátszott nem reakció lapja a következő képességet kapja: „Kompenzáció: kapsz X VP-t, és húzz egy lapot!”
X a lap idézési költsége.


Ljerpin (új)

2 VP 1/3 rhatt, Chara-din kalandozó/mutáns „szárnyak”

P: nézd meg a paklid legfelső lapját és ha ez egy fix max 2 költségű permanens, akkor játékba rakhatod, egyébként keverd vissza a pakliba.


Energiasólyom (új)

2 VP 1/3 fairlight szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap annyi erő jelzőt, vagy feleannyi (lefelé kerekítve) izom jelzőt, mint ahány VP-d van.
Különleges művelet

1 VP tharr általános

A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.


Isteni szél

2 VP chara-din azonnali

Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.


A bábok mestere

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.


Moa karomfúró

2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”

Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Újévi fogadalom

1 VP bufa általános

Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
Energiakristályosító (új)

1 építő fairlight építmény 6 SP „szárnyak”

Tárgy is építheti.
Kijátszásakor mindenki elveszti minden VP-jét, majd kap annyi SZK-t, ahány VP-t így vesztett.
P: egy célpont sebződik annyit, ahány SZK-d van (játékos max 7-et).


Elcsigázott fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor, ha nincs lap a kezedben: húzz egy lapot!
K dobj egy lapot a kezedből a Semmibe, vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy gyakori tókent.


Összefonódott sorsok

szabálylap

A játék elején nevezz meg 2 laptípust!
Ha egy játékos sikeresen kiijátszik a kezéből egy megnevezett típusú lapot: ellenfele előkereshet egy, a másik megnevezett típusba tartozó lapot!


Hármas büntető osztag (új)

1 VP 3/1 chara-din szörny

Minden lapod (önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Okulüpaj lovagja (új)

2 VP 1/1 chara-din kalandozó/alakváltó

Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében Okulüpaj szerepel.


Okulüpaj sóhaja (új)

1 VP chara-din azonnali

Egy célpont sebződik 2-t, vagy előkereshetsz egy chara-din avatárt, vagy egy lapot, aminek nevében okulüpaj szerpel.
Ínséges idők (új)

szabálylap

Az előkészítő fázisában egyik játékos sem kaphat 3 VP-nél többet (kivéve szabálylappal).


Zirri átokcsapás

1 VP 1 ZSZ 1 nekron fairlight aznollai „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki, akkor ellenfeled kap egy Zirri átokmacskát.


Őrült macskás nő

1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz egy lényt, aminek nevében a macska szó szerepel akár ragozva is.
S áldozd fel egy lapod: egy célpont sebződik 3-mat.


Minotaurusz harcművészet

1 VP tharr azonnali/minotaurusz, reakció

Megakadályozza egy asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatását és a lap visszakerül kézbe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
S jelenés: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.


Ősi erő

1 VP chara-din azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan lényed, aminek nincs képessége és/vagy van hátránya.
Megakadályoz egy lapot vagy forrást.
Sziszifuszi munka

szabálylap

Ha egy játékos saját forrásábal VP-t kap: el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Ha saját forrásával lapot húz, vagy keres: veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.


Ragadozó teknős

2 VP (3)/3 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 1.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Xenó agyszippantó (új)

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve önmagától): előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Xenó parazitát.


Életerős moa

1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/moa

Élet: X, ahol X annyi, ahány moád van a Semmiben.
Moáid költségéből minden nekront helyettesíthetsz egy élet jelző levételével lapjaidról.
Jelenés: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.


Oruh-vahn politikus

1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa

Anti-mágia: 1.
J: ellenfeled a következő előkészítő fázisában 1-el kevesebb VP-t kap.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. A saját körödben ez a képesség gyűjtőből is működik.
Harmadik szem

1 VP elenios bűbáj/mutáns

Húzz egy lapot!
S: nézd meg egy pakli felső lapját, majd ha akarod, keverd meg a paklit.
Ha bármikor van 3 azonos nevű lapod játékban: nem sebződsz.


Hálószoba

1 ZSZ 4 SP sheran építmény/pók „háló”

Sheran lapok kijátszása nem számít bele a „háló”-ba.
Pókjaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: előkereshetsz egy pókot, vagy kapsz egy Fekete özvegyet.


Kavics a cipőben

1 SZK tharr tárgy

Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből, vagy sikeresen használ egy aktiválást kívánó hatást: sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés: kapsz egy Elemi követ.


Landragór láncai

szabálylap

Minden játékos körönként 1 varázslatot játszhat ki sikeresen.
Minden permanens passzívan jön játékba. Passzív lapok képességei nem működnek.


Poluu-hska Petry

1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
E ha ellenfeled ebben a körben az előkészítő fázisban kevesebb VP-t kapott, mint normálisan kellett volna: kapsz 1 SZK-t és a kör végén húzz egy lapot!
Manda (új)

2 VP (2)/3 chara-din szörny/kígyó

Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.


Tűzvirág

1 VP dornodon bűbáj „tűz”

K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.


Yowie

1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.


Desztilláció

1 VP chara-din általános „sav”

Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.


Malvina lobara (új)

2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF

Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Akmal csele

0 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy azonnalit, de ha van játékban olyan lényed, aminek az aktuális ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél, akkor varázslatot, ha pedig olyanod, amin van ÉP-t csökkentő jelző, akkor lapot akadályoz meg.


Áldozatkész ganüid (új)

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Áldozd fel: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Az előkészítő fázisodban visszaveheted a gyűjtőből kezedbe, ha eldobsz a kezedből egy Ganüid ifjoncot a Semmibe.


Ingerlékeny fatty

1 VP (2)/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S: aktivizálódik.
Magánál nagyobb SB-jű lények ellen kap +5/+5-öt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


Hármaspont

1 VP chara-din bűbáj

J a kör végén, ha ebben a körben nem használtál „K” képességet: húzz egy lapot!
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből egy Hármaspontot a Semmibe: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Trolland

követő

Minden trollod kap +1/+1-et.
J ha van 2 kalandozó trollod játékban: húzz egy lapot!
J ha van 2 szörny trollod játékban: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
J ha van kalandozó és szörny trollod is játékban: kapsz 1 VP-t, vagy semmizés: 2.
Mardakor remete

4 VP (3)/3 színtelen kalandozó/gnóm KF

Élet: 1.
Ha a paklidban van (a játék elején mutasd meg): a minimális pakliméreted 5-tel kevesebb, mint egyébként.


Pszi szövedék

2 VP X nekron elenios bűbáj „mentális”

Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t VAGY sebződik X ÉP-t, VAGY húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max 2-t).
Ha egy bűbájod vagy „mentális” lapod kijátszásához, vagy képességének a költségéhez feláldozod: kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 5 ÉP-t.


Tőcse a szúnyogirtó (új)

3 VP fairlight 3/3 kalandozó/ember KF „szárnyak” „ősmágia”

Semlegesítés: max 2 költségű lap.
P 2*X VP: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy max 2 költségű lapot. X annyi, ahány max 2 költségű lap van a kezedben (mutasd meg!).


Bosszantó szúnyog

1 VP 2/1 fairlight szörny „szárnyak”

Csak 0, vagy 3 költségű lappal és ilyen lap képességével lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!


7 bő esztendő

1 ZSZ elenios bűbáj „ősmágia”

Ha van bűbájod játékban: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Időleges hatás 7: az előkészítő fázisában mindenki +1 VP-t kap, a húzás fázisban pedig +1 lapot húz.
Troll kölyök (tóken)

1 VP 2/1 leah kalandozó/troll KF „szárnyak”

K4 1 VP, vagy 1 ÉP: gyógyul 1 ÉP-t.


Troll lady (új)

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Troll vaslady

1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF

Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.


Biztonsági troll

1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.


Nepotikus troll

1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF

Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
Kétéltű tank

1 építő 1 ZSZ 1 nekron 5 SP leah/tharr építmény/moa, krabber

Semlegesítés: olyan lap, ami nem abban a kiegészítőben jelent meg, mint ez a lap.
K: egy célpont gyógyul „kötelék” ÉP-t.


Betonfal (új)

3 VP 1 nekron (3)/6 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.


Tomboló ököl

2 VP 1 nekron (3)/3 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.


Kobudera nagyfőnök

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”

A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.


Chara-din konfliktusa

X VP azonnali/reakció

X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
Sóhivatal

1 építő 5 SP fairlight építmény/politika „szárnyak” „háló”

S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.


Korrupció

2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”

Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!


Összefonódások

1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika

K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!


Roxati köztisztviselő

2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF

S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.


Minotaurusz gerilla

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
Sötét gyalog

1 VP 1/2 leah szörny „szárnyak”

5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”


Sötét vezér

3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF

K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.


Sötét lovag

3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”

Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.


A sötétség bástyája

1 építő leah építmény 6 SP

S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.


Sötét király

1 VP leah szörny 1/(3)

S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.
A kezdők szerencséje

szabálylap

A gyakori és nem gyakori (gyngy) lapokat kivéve minden lap 1 VP-vel drágább.
A gyngy lapokat kivéve minden lap aktiválást kívánó képességei 1 VP-vel drágábbak.


Cipősdoboz

1 SZK tharr tárgy

IK-ját helyettesítheted 2 gyakori/nem gyakori lap gyűjtőből pakliba visszakeverésével.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy gyakori tókent.
P 1 ZSZ: előkereshetsz agy gyakori/nem gyakori lapot.


Névtelen katona

1 VP 1/1 bufa kalandozó/ember KF

5 lehet a paklidban.
S dobj a paklid tetjéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük gyakori, vagy nem gyakori lap, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, de ha Névtelen katona volt közöttük, akkor helyette ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a Semmibe.


Estelle testőre

1 VP 1/3 sheran kalandozó/druida KF

Dobd ezt a lapot és egy gyakori/nem gyakori lapot a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy ritka lapot.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy ritka lapot: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját és a gyakori/nem gyakoriakat vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe!


Mya

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/elf KF

Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t (a 2. körtől).
Ha ellenfeled megakadályozza, vagy egy forrásával gyűjtőbe küldi egy gyakori, vagy nem gyakori lapod: visszaveheted Myat a kezedbe (gyűjtőből is működik).


Hulladékharcos

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr szörny/moa, gólem „szárnyak”

Csak gyakori/nem gyakori lappal lehet rá reagálni és hatni.
Csak ilyen lények tudják megsebezni.
Kitágult látókör

2 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

Anti-semlegesítés: 0.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban gyógyulsz 3 ÉP-t és anti-blokkolás: 2.
Ha bármikor van legalább 30 VP-d: megnyerted a játékot.


A káosz káosza

szabálylap

Minden játékos a pakli teteje helyett az aljáról húz.
Ellenfeled körében te jelölöd ki a támadókat.
A te körödben ellenfeled jelöli ki a támadókat.


Keserű pirula

1 VP chara-din azonnali „sav”

Célpont lény a gyűjtőbe kerül VAGY megakadályoz egy gyógyító forrást és ellenfeled annyit sebződik, amennyit gyógyult volna.


Adsz vagy kapsz

1 VP dornodon azonnali „ősmágia”

Ellenfelednek választania kell: sebződik 5 ÉP-t VAGY kapsz 2 VP-t és a kör végén húzz 2 lapot!
Törpe bányász

1 VP 1/1 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Törpetárnát, vagy egy 1 SZK költségű KF tárgyat, vagy kapsz 1 SZK-t.
Építmények ellen +6 SB-je van.


Törpe csákány

1 SZK tharr tárgy KF „kincs”

Törpére ingyen rakhatod, és ilyenkor a kör végén húzz egy lapot!
A lény a következő képességet kapja: „P: előkereshetsz egy „kincs” lapot, vagy egy célpont sebződik 3-mat.”


Törpe király

3 VP 5/5 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”

Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz egy KF tárgyat.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 3-mat.
K áldozd fel egy KF tárgyad: megakadályoz egy forrást.


Minotaurusz szektista

1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz

S 2 ÉP: mutasd meg a kezedben lévő lapokat ellenfelednek, ezek közül ő választ 1-et és ha ez egy minotaurusz, játékba rakhatod. Ezután a Minotaurusz szektista visszakerül a kezedbe. Körönként 1 lény játszhatsz ki így.


Labirintusmágia

1 ZSZ tharr általános

Rakj játékba a gyűjtődből egy minotauruszt. Az így játékba rakott lap a következő hátrányt kapja: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe.”
Visszafordíthatatlan korrózió

3 VP chara-din azonnali/reakció „sav”

Szabálylap nem olcsóbbíthatja.
Megakadályoz egy lapot, és ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Jelenés: egy célpont sebződik 1-et.


Maerju (új)

4-X VP tharr szörny 4/4 „szárnyak” „oltalom: 0”

Minden 0 költségű lap 3 VP-vel drágább.
Ellenfeled nem kaphat VP-t saját forrásával.
Hátrány: Kijátszásakor kap X db -1 ÉP-s gyengülés jelzőt.


Szorgalmas fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: olyan lap, aminek kijátszására ellenfeled nem költött VP-t.
Ha nem semlegesített: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Chara-din kacaja

X VP chara-din azonnali [+X]

Célpont X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. Ha ez egy nem chara-din lap volt: kapsz X Chara-din fattyát.


Irigy fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha ellenfeled egy forrásával lapot húz/keres, VP-t kap, vagy tókent termel: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Chara-din lényeid mágikus védelmet kapnak.


Fatty szerzetes

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „rezisztens”

S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t (a 2. körtől).
E 2 ÉP: kapsz egy Chara-din fattyát.
Járvány, az első

2 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/lovas KF

Lovasaidra ellenfeled nem rakhat jelzőt és nem is vehet le róluk.
Kijátszásakor és minden előkészítő fézisodban: minden nem lovas lény kap 1-1 méreg jelzőt és minden nem lovas nem lény lap 1-1 elmúlás jelzőt.


Háború, a második

2 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/lovas KF

Lovasaidat nem lehet megsebezni.
Minden lovasod kap +1/+1-et, minden nem lovas lény -1/-1-et.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, melyek ÉP-je alacsonyabb az alap ÉP-jüknél.


Éhínség, a harmadik

2 VP 1 nekron 1/3 leah szörny/lovas KF

Lovasaid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontjai.
Ellenfeled minden nem lovas lapja +1 VP és +1 nekron.
J: ellenfeled veszít „kötelék” VP-t.


Halál, az utolsó

2 VP 1 nekron (3)/3 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled nem használhat olyan forrást, aminek szövegében a „gyűjtőbe kerül” vagy a „Semmibe kerül” kifejezések valamelyike szerepel.
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Fatty feldolgozás

1 VP chara-din általános

Újrahasznosítás: 5.
Ha csak fattyakat hasznosítottál újra és csak a te gyűjtődből: húzz 2 lapot!
Teki ánaflux
1 VP sheran bűbáj/teknős „ősmágia” „védekezés”

Anti-mágia: 0.
K 2 VP, vagy áldozd fel egy teknősöd: megakadályoz egy varázslatot.


Meganüid

3 VP (3)/(3) rhatt szörny/ganüid „életkioltó”

Kijátszásakor mutass meg X (max 3) Ganüid ifjoncot a kezedből: max X célpont permanens a Semmibe kerül.
Halálsikoly: kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid rajzás

0 VP rhatt azonnali

Ha ebben a körben csak ellenfeled játszott ki sikeresen lapot: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből.


Ganüid életművész

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a Semmibe kerül, vagy kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Manuális légzés

1 VP fairlight bűbáj

Minden körben ellenfeled első 2 kézből kijátszott lapja +1 VP.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy „ősmágiás” lapot: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Nekronfarkas

3 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S: Feltámad.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül.


Farkasodú

1 építő 1 nekron 5 SP leah építmény „szárnyak”

S áldozd fel egy vérfarkasod: játékba rakhatsz egy max 2 költségű vérfarkast a paklidból.
Ellenfeled minden „ősmágiás” lapjának kijátszási feltétele egy nekron elköltése.


Szürke farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

S feltámad.
K: ha bárhonnan lap kerül a Semmibe: kap 1 izom jelzőt.


Foltozottpáncélú teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 2 (csak olyan lapot lehet neki dobni, aminek leírásában a „célpont” szerepel.
Teknőseid nem lehetnek ellenfeled varázslatainak célpontjai.
K: célpont teknős gyógyul 3 ÉP-t.
Mutáns (új)

2 VP 1/2 elenios kalandozó/mutáns KF

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen mutánst.
Semlegesítés: lap.
Ha egy paklit megkevernek: visszaveheted a kezedbe.


Nekrotermik

1 VP 1/1 rhatt szörny/termik

S: rakj egy termiket a paklidból a gyűjtőbe.
K: megakadályoz egy semmiző forrást, vagy egy újrahasznosítást.


Offenzív fatty

1 VP (0)/0 chara-din szörny/chara-din fattya

Duplakötelék: kijátszásakor aktivizálhatod.
A saját körödben kap +10/+10-et.
Hátrány: csak olyan játékost támadhat, akinek van lénye az őrposztban.


A sárkány születése (új)

X VP leah azonnali „ősmágia”

Célpont max X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű lényt.
Kapsz egy X/X-es aktív sárkány jelzőt (leah szörny/sárkány).
Mia

2 VP elenio kalandozó/mutáns 2/4

Ha legalább 2 VP-t költöttél rá: „oltalom: 2”.
K keverj vissza két lényt a gyűjtődből a pakliba: megakadályoz egy varázslatot.
Ha egy paklit megkevernek: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 1 ÉP-t.


Elveszett ereklyék osztogatója

követő/epikus

Kedvelt lap: ereklye.
Ereklye képesség használatához kötrönként max 2-szer áldozhatsz lapot és nem kell a Semmibe raknod.
Ereklye képesség használata +1 SZK-t ad és +3 ÉP-t gyógyít.
J2 S 2 SZK: előkereshetsz egy ereklyét a paklidból.


Kelegish kristálya

1 SZK 1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy „ereklye” „kincs”

Kijátszásakor előkereshetsz egy moát, vagy ereklyét.
Ha gyakori, vagy nem gyakori lapot keresett: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Ha tárgyat keresett: ellenfeled következő húzó, vagy VP adó forrása nem jön létre (nem adódik össze).


Gruangdag csatlósa (tóken)

1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”

Nem tharr varázslatok nem hatnak rá.


Gruangdag harci dobja (új)

2 SZK tharr tárgy „kincs” „ereklye”

Semlegesítés: húzó, vagy gyógyító forrás.
P 1 ZSZ: kapsz 1 gyakori tharr tókent, vagy a kör végéig minden tharr lényed kap +2/+2-t.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.