| A kívülálló
követő/epikus
Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.
Technokolin (új)
2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.
Garokk (új)
2 VP 3/1 tharr szörny
Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.
Bakkura (új)
2 VP 1/1 tharr szörny
Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.
Gátvakond (új)
2 VP 2/2 tharr szörny
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP. |
Tomboló fatty (új)
4 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+1]
Kijátszásakor egy célpont sebződik 5-öt, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz annyi Chara-din fattyát, ahány permanenst áldoztál a költségének.
Fattyak hordája (új)
3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya
X annyi, ahány fattyad van kijátszásakor játékban.
Kijátszásakor válassz X különbözőt: „szárnyak” „rezisztencia” „háló” „[+2]” „Élet: 1” „mágikus támadás és védelem” „kap 1 izom jelzőt”.
Idéző fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldoz fel ezt a lapod és még X (min 1) fattyad: játékba rakhatsz a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X+1 költségű fattyat, vagy megakadályoz egy X költségű lapot.
Fatty testvériség
1 VP chara-din azonnali „védekezés”
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy Éjfatty biogenezist.
Kijátszási feltétele, hogy legyen fattyad játékban.
A fattyakat kivéve minden permanens kap 1-1 dermesztés jelzőt.
A fattyak hatalma
1 VP chara-din azonnali/reakció
Megakadályoz egy varázslatot, és ha „duplakötelék” akkor kapsz egy Chara-din fattyát. |
Páros jutalom
2 VP sheran általános
Keress elő egy 2 költségű lapot!
Ha a kör végéig nem játszol ki a keresettel megegyező nevű lapot: a kör végén kapsz 2 VP-t és húzz 1 lapot!
Kettes számú pusztító gép
2 nekron tharr tárgy/moa
Semlegesítés: max 1 költségű lap.
S ha ebben a körben nem használtál/játszottál ki reakciót: célpont páratlan költségű lap a gyűjtőbe kerül.
Nekrofun amulet
2 SZK fairlight tárgy „kincs”
S játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy 2 költségű permanenst.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 2 VP-t.
Ikertorony
2 építő tharr építmény 2 SP „szárnyak”
Ellenfeled minden lapja „1 VP, kivéve a 2 költségűeket.
Dobd a kezedből a gyűjtődbe: célpont páratlan költségű lapra tehetsz egy dermesztés, vagy elmúlás jelzőt.
Útkereső egér
1 VP bufa szörny 1/1
Időleges hatás: 1: ellenfeled nem tud megsebezni.
E feltámad, de ekkor a következő hátrányt kapja: „Ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a Semmibe kerül.” |
Zarknod láncai
szabálylap
Az első 3 körben nem lehet megszüntetni.
Minden permanens egy dermesztés jelzővel kerül játékba.
Egyik játékos sem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe saját forrásával.
Chara-din pillantása
1 nekron chara-din általános/vízió
Minden játékos eldob egy nem chara-din lapot.
Ha ellenfeled kisemmizi, vagy újrahasznosítja: kapsz egy Chara-din fattyát.
Mo’khabut fétis (új)
1 ZSZ tharr tárgy „kincs”
Anti-mágia: 2. De ha SZK-ból fizetted a költségét, akkor lehet helyette anti-semlegesítés: 2.
1 SZK: visszakerül a kezedbe. |
Morbid humor
1 nekron leah azonnali/reakció
Ha nincs lapod játékban: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy forrást, és ha ez egy asztalon lévő lap képessége volt: a lap a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: a következő köröd végéig minden lapod +1 nekron.
Óriáscsirke
2 VP 5/5 sheran szörny „szárnyak” „rezisztens” [+2]
Hátrány: nem támadhat lényt.
Fixálás
0 VP sheran azonnali/gnóm
A kör végéig minden gnómod egy aktiválást kívánó képességét egyszer ingyen használhatod VAGY max 2 célpont lap kap 1-1 fixálás jelzőt. Ha egy lapon ilyen jelző van, a gazdája nem hajthat vele végre olyan cselekvést (pl. áldozás), amitől az kikerülne a játékból.
„Én csak úgy hívom, Fixálás… Nezopurrafixálás.” |
A tokozó bosszúja
1 VP elenios azonnali „mentális”
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben került le álomjelző lényről.
Kompenzáció: tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.
Álomharcosok
2 VP 2/1 elenios kalandozó/vízió, ember KF
Semlegesítés: semmiző forrás, vagy újrahasznosítás.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor játékba rakhatsz egy vízió lényt a gyűjtődből (olyat is, amilyen nevűt már játszottál ki ebben a körben).
Az álmok ura
2 VP elenios kalandozó/ember KF
Semlegesítés: max X költségű lap, ahol X az álom jelzők száma.
Nem működnek ellenfeled álom jelzős lényeinek képességei.
Álomgyerek
0 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”
Kijátszásakor tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Ha a kör végén a gyűjtőbe kerül: tehetsz célpont lapra 2 dermesztés jelzőt.
Az utolsó rémálom
? VP leah azonnali
Kijátszási feltétele, hogy semmizz egy azonnalit, vagy általánost a gyűjtődből.
Minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha a semmizett varázslatot játszanád ki (de továbbra is víziónak számít) |
Meglepő fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Dobd a kezedből a semmibe: „semmizés: 2” VAGY ha „duplakötelék” akkor tehetsz célpont lapra 1 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.
Testőrök céhe
tharr céh
Ha egy lényed bemegy az őrposztba: kapsz egy testőr jelzőt az őrposztba (2/2-es tharr szörny, semmilyen módon nem kerülhet ki őrposztból, ellenfeled lényei csak testőr jelzőt támadhatnak és ellenfeled célzó forrásai csak testőr jelzőt célozhatnak).
J 2 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna.
Börtjauk nevetése
1 VP 1 nekron tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 2 nekront költöttél.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: előkereshetsz egy 2 nekron költségű lapot.
Vérsörényű pegazus
3 VP (4)/4 dornodon szörny/pegazus „szárnyak” [+1]
K 2 ÉP: minden játékosnak fel kell áldoznia annyi lapját, hogy minden színből csak egy lapja maradjon.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan lapot, amilyen színű már van játékban.
Végzetes pegazus
3 VP 2/2 leah szörny/pegazus „szárnyak”
IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 különböző színű pegazus gyűjtődből semmizésével.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, majd a Végzetes pegazus kap annyi izom jelzőt, amennyi a lap költsége volt. |
Tobzódó burástya
1 VP 1/1 elenios szörny/burástya
J: ellenfeled következő azonnalijának a hatása erre módosul: „Ellenfeled kap 1 Burástya kölyköt”
Áramlás: kapsz annyi Burástya kölyköt amennyi lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott (min 1-et).
Gyengeség (új)
szabálylap
Minden játékos 5-tel kevesebb max. ÉP-vel és max. VP-vel kezd.
Minden gyógyító forrás 2-vel kevesebbet gyógyít.
Minden VP adó forrás 1-el kevesebb VP-t ad.
Kettős erőbedobás (új)
szabálylap
A 2. körödtől kezdve minden játékos kétszer annyi lapot húz a húzás fázisában, mint egyébként.
A 3. körödtől kezdve minden játékos +1 VP-t kap az előkészítő fázisában.
Jóképű hentes
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF
Nem cserélhet gazdát.
Csábítás: 2.
E: célpont lény, vagy építmény sebződik annyit, amennyi a játékban lévő lények csábítása összesen.
Zarknod verme
szabálylap
Egyik játékos sem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül és nem húzhat lapot a húzás fázisán kívül (hátrányra egyik sem vonatkozik).
Az első 3 körben semmilyen módon nem lehet megszüntetni, sem feláldozni. |
Robbantó
1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF
Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.
Brákó, a mentalista
követő/epikus
Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.
Kísértetbarlang
1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”
Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
Negatív követő
követő/epikus
Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.
Alvilági agresszor
követő/epikus
Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap. |
Minotaurusz nehézgyalogos
4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás
Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.
Bozótlakó
3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”
Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.
Emberevő farkas
1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.
Aravis
2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.
Z’ontar, a dolog a Daxxról
2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]
Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet. |
Soha ki nem hunyó láng
1 VP dornodon azonnali „tűz”
Egy célpont sebződik 1-et.
A kör végén kapsz 1 VP-t és vedd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Bozóttűz
1 VP dornodon azonnali „tűz” „védekezés”
Egy célpont sebződik annyit, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
S áldozd fel egy követőd, vagy szabálylapod: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.
Eleven rettenet (új)
3 VP (3)/5 chara-din szörny „szárnyak”
Lények képességei nem hatnak rá. Lények nem támadhatják meg.
Ha ellenfeled játékba hoz egy lényt, az eleven rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
Holt rettenet
3 VP (3)/5 leah szörny „szárnyak” „élőholt”
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy varázslatot, a Holt rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Tü’phón, az elfajzott óriás
4 VP 1 nekron (6)/6 sheran/tharr szörny/óriás, kígyó „szárnyak” [+1]
3-mas mérgezés.
Ellenfeled mágikus védelmű és/vagy támadású lényeinek képességei nem működnek.
S, ha van rajta kívül óriásod, vagy kígyód játékban: kapsz egy Ekharion bébit, vagy 1 VP árán előkereshetsz egy szörnyet. |
A túlbuzgók büntetése
szabálylap
Ha valaki sikeresen kijátszik egy lényt a kezéből: sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: sebződik annyit, amennyi a varázslat költsége.
Agyrohasztó ork
1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF szárnyak
Ha kézből, vagy asztalról a Semmibe kerülne: helyette a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem áldozhat fel lapokat.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Khór fiai
2 VP 2/2 dornodon szörny/ork, varkaudar KF szárnyak
Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz egy orkot, vagy varkaudart a paklidból.
Minden orkod és varkaudarod (kivéve Khór fiait) annyi sebzést kap, ahány orkod és varkaudarod van játékban.
Tharrgodan
1 ZSZ 2 SZK (4)/4 tharr/chara-din szörny/thargodan
Ellenfeled a zanszilánk költséget csak SZK-ból fizetheti.
K, ha ellenfeled SZK-t kap, vagy költ: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Mhorgot.
Gyanús összefonódások
szabálylap
Ha egy játékos egy lényből SZK-t nyerne ki: helyette ugyanannyi VP-t kap.
Ha egy játékos egy forrással VP-t kapna, helyette ugyanannyi SZK-t kap.
Olcsó játék
szabálylap
Minden kör végén minden játékos kivehet egy lapot az ellenfél paklijából, majd a Semmibe rakja.
J: ellenfeled a következő kör végéig nem játszhat ki olyan lapot, amilyen nevű lapja már van a Semmiben. |
Az átváltozás mestere
követő/epikus
Kedvelt lap: alakváltó.
K: egy alakváltód átkerül a másik alakjába.
J 1 VP: visszavehetsz egy alakváltót a gyűjtődből a kezedbe.
Alakváltó (új)
2 VP sheran kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Párduc: 4/1 Láthatatlan. Ha sebez: kapsz 1 VP-t.
Humanoid: 1/4 Rezisztens. E, húzz egy lapot!
A tengerek ura (új)
2 VP sheran/elenios kalandozó/alakváltó, szirén KF
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Szirén: 2/2 S 1 VP: ellophatsz egy célpont lapot.
Ember: 3/3 K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot.
Gwendolen (új)
2 VP elenios kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Álomhozó: 4/2 K: célpont lény kap 2 álom jelzőt.
Dermesztő: 2/4 K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.
A reménytelenség bajnoka (új)
3 VP chara-din kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Káosz forma: 3/5, Ha sebzést okoz, ellenfeled eldob egy lapot. Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot.
Harcos forma: 6/4 Ellenfeled nem célozhatja. Ha megüt egy lényt, vagy épületet: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ködmágus
2 VP színtelen kalandozó/alakváltó KF „köd”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Tűzmágus: 3/1 „tűz ikon” K egy célpont sebződik 2-t.
Gyógyító: 1/3 K egy célpont gyógyul 4-et. |
Inkább majd én
1 VP chara-din azonnali/reakció
Anti-semlegesítés: 0.
Megakadályoz egy varázslatot, majd előkereshetsz egy a megakadályozottal azonos nevű lapot a paklidból.
Konfigurált káosz
szabálylap
A játék elején válassz 2-t ezek közül:
Senki sem tehet ellenfele lapjaira jelzőket.
Senki sem vehet le jelzőket ellenfele lapjairól.
Minden lény passzívan jön játékba.
Minden varázslat + 1 VP.
Minden köröd végén 1-gyel nő a max. ÉP-d és max. VP-d.
Tu’faddil, a preferáló
4 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 1.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +2 VP.
Használhatod a gyűjtődben lévő éjfattyaid áramlását, mintha a kezedben lennének.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP), vagy húzz egy lapot!
T’áudún, a visszatérő
5 ZSZ (5)/6 leah szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
K vegyél vissza egy éjfattyat a gyűjtődből, vagy semmizés: 2.
Áramlás 1 VP: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy éjfattyat passzívan.
T’udamiru, a pusztító
6 ZSZ 9/5 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 2.
K ha használsz egy áramlást: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden más éjfattyad kap +2 SB-t.
Áramlás: célpont nem gonosz lap a gyűjtőbe kerül.
Kh’altúna, a keverő
4 ZSZ 4/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
K ha használsz áramlást: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Minden éjfattyad kap „2 ÉP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP) és gyógyulsz 5 ÉP-t. |
Jellemhibás pegazus
2 VP 4/3 tharr szörny/pegazus „szárnyak”
K mutass meg 3 különböző jellemű lapot a kezedből: ha az őrposztban van, akkor ellenfeled őrposztjából egyébként a tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz egy gyakori, semleges tókent.
Szárnyaszegett pegazus
2 VP 2/2 sheran szörny/pegazus
K: mutass meg 2 különböző jellemű lapot a kezedből, majd ha ezek
gonosz és jó jellemű: max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül
jó és semleges: kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot
gonosz és semleges: ellenfeled eldob egy lapot, vagy semmizés: 3.
Gránitsörényű pegazus
3 VP 6/3 dornodon szörny/pegazus „szárnyak”
Ha ellenfeled forrásával megakadályozza, vagy gyűjtőbe küldi az asztalról egy pegazusod: rakd játékba a kezedből, majd keress elő egy attól eltérő színű pegazust.
Épületek ellen +6 SB-je van.
Kíváncsi pegazus
2 VP 3/2 chara-din szörny/pegazus „szárnyak”
K, mutass meg 3 különböző jellemű pegazust a paklidból: ellenfeled ezek közül egyet kiválaszt, ezt vedd a kezedbe, a többit rakd a semmibe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Semleges pegazus
? VP 1/1 fairlight szörny/pegazus „szárnyak”
IK-ja 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Semlegesítés olyan színű lap, amilyen színűt megmutatsz a kezedből.
Ha nem semlegesített: egy másik pegazusodra tehetsz egy izom jelzőt. |
A világhódítás kardjai
1 VP színtelen általános
Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).
Médeni berta (új)
1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.
Sajbi (új)
2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!
Karacs
2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.
Médeni áldás
1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]
Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből. |
A generikum büntetése
szabálylap
Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.
Halhatatlan születése
1 VP színtelen, általános
Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.
A lich tanítványa
2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”
Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.
Lady Olivia macskája (új)
3 VP 3/1 elenios szörny
Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.
A halhatatlanok edzője
2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF
Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.
Druida őr
2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF
Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is. |
Haragos fúria
2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember KF „szárnyak” „rezisztens”
Ha megsebzi őt egy lény: az a lény a gyűjtőbe kerül.
K, ha egy lapod ellenfeled forrásától a gyűjtőbe kerül: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Raptorlovas
2 VP 2/4 chara-din szörny/varkaudar
K 1 SZK vagy 2 VP: rakj játékba egy Raptor szablyát.
S: megakadályoz egy varázslatot.
Ködhidra
3 VP (6)/3 sheran szörny „köd” „szárnyak”
Bármennyi lényt támadhat és nem ütnek vissza rá.
J: kapsz annyi Második fejet a kezedbe, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
Jobbágy
1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF
Bármennyi lehet a pakliban.
Nem cserélhet gazdát.
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t. |
Korlátlan elme
1 VP elenios azonnali/vízió „mentális”
Nevezz meg egy víziót: a kör végéig ilyen nevű vízióból bármennyit kijátszhatsz, de ha gyűjtőből játszod ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
E jelenés: előkereshetsz egy víziót, amilyen nevű már van a Semmidben.
Zanzásítás
1 VP elenios általános/vízió
Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, VAGY a kör végéig vízióid költségében a VP-t fizetheted ZSZ-ból.
Képzelt pajzs
1 SZK elenios tárgy/pajzs KF
A gyűjtődből is kijátszhatod.
Vízióra ingyen rakhatod, akkor is ha nem tud KF-elni.
Hordozója +1/+1-et kap, nem hatnak rá az ellenfél varázslatai és a kör végén nem kell feláldozni.
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.
Álomrém
1 VP 1 ZSZ 2/2 dornodon szörny/vízió
Vízió lényeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki (önmagát is) és a következő képességet kapják:
„Ha megsebez egy lényt, az a lény a gyűjtőbe kerül.”
Képzelt barát
1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember, vízió KF
K ha kijátszol egy víziót: azonnal dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Ha a gyűjtődben van: ellenfeled csak Képzelt barátot semmizhet ill. hasznosíthat újra a gyűjtődből. |
A kastplom hívása
1 VP dornodon azonnali
Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.
A kastplom kulcsa
2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”
S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.
A kastplom tornya
1 építő 4 SP dornodon építmény
Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.
Katplom főpap
1 VP dornodon kalandozó/ember KF
Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
A kastplom kapuja
1 építő 3 SP dornodon építmény
Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak. |
Asszisztáló womath
1 VP 1/4 raia szörny/womath
Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.
Átokmurgattyú (új)
2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.
Elmeszonda (új)
2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”
Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.
Brutális burástya
2 VP 4/2 elenios szörny/burástya
Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.
Izmos burástya
3 VP 6/3 elenios szörny/burástya
S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül. |
Alanori beszerző
2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”
K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.
Tedhkera, a magányos
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.
Sordeor, a halhatatlan
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.
Qitta, a gőgös
A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.
Shurtí, az időfaló
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.
Ékszerészek céhe
fairlight céh
J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat. |
Ganüid színlelő
2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid
K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Gyógyító ganüid
1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.
Ganüid kismester
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.
Agresszív pegazus
2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”
Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.
Varkaudar kommandós
2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar
Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost. |
Varázslattolvaj
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”
P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.
A zéró hatalma
1 VP chara-din azonnali
Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.
A végítélet farkasa
2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Szárnyas szirén
2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”
Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.
Egyszemélyes hadsereg
2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe. |
Köszönöm szépen az értékelést.
Multiverzum: ha így túl gyenge, akkor vagy a reagálhatatlanság, vagy a leszedhetetlenség megmaradhatna.
Mulgan áldása: azért került rá, hogy hátrány, hogy bilincs/börtön mellett ne lehessen lenullázni vele az ellenfél kezét.
G behajtó: Esetleg ha kicsit univerzálisabb lenne?
Ganüid behajtó (jav)
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Semlegesítés: VP adó/laphúzó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP-t ellenfeled kapoot, vagy ahány lapot húzottt volna.
S "duplakötelék": visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.
Ganüidinátor: Valóban, de voltak eddig is olyan reakciók, amik nem megakadályoztak lapot (pl. Robbanó birka, Manaszüretelés, árnyék képesség). És én speciel szeretem is az ilyeneket.
Armageddon: Na, már alig várom. |
Multiverzum
szabálylap
Bármennyi helyszín lehet játékban.
A helyszínek kijátszása normál lapkijátszásnak számít és ekképpen is lehet rájuk reagálni.
A helyszínek játékban lévő lapnak számítanak és nem csak olyan forrás hat rájuk, amire külön rá van írva.
Mulgan áldása
1 nekron színtelen általános
Nézd át minden játékos kezében a lapokat, majd bármennyi általad választott lapot keverj vissza a paklikba. Mindenki húz annyi lapot, ahány lapja így vissza lett keverve (hátrány).
E Jelenés 1 VP: húzz egy lapot!
Ganüid behajtó
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Semlegesítés: VP adó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP ellenfeled kapott volna a forrással.
S dobj egy ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.
Szurkáló ganüid
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”
Harci képesség: ellenfele sebződik annyit, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy egy célpont sebződik 1-et, vagy passzivizálódik.
Ganüidinátor
2 VP 2/3 rhatt szörny/ganüid
Ganüideid kapnak +2 SB-t.
Reakció; áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy gonosz lap volt, akkor kapsz 1 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüid armageddon
4 VP rhatt azonnali/ganüid
Kijátszásakor dobj 7 Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kezéből és asztaláról minden lap a Semmibe kerül, majd a paklija tetejéről 10 lap a Semmibe kerül. |
Bölcs tigris
követő/epikus
Kedvelt lap: tigris.
Lényeid nem cserélhetnek gazdát. Tigriseid nem veszíthetik el kijátszáskori képességeiket.
J 1 VP: visszavehetsz egy tigrist az asztalról, vagy 2 VP árán a gyűjtőből a kezedbe.
Élőholt tigris (új)
3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt”
Kijátszásakor max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfeled paklija tetejéről 13 lap a semmibe kerül, majd az Élőholt tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden nem tigris lény kap -1/-1-et.
Szellemtigris
3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt” „horgony”
Kijátszásakor a gyűjtőkből játékba rakhatsz max 1 lényt, vagy max 2 tigrist (ezek a kör végéig nem cserélhetnek gazdát), majd a Szellemtigris átkerül ellenfeledhez.
Hátrányok: Nem másolható. Nem lehet a gyűjtőből kijátszani.
Bűvös tigris (új)
3 VP 3/3 elenios szörny/tigris
Kompenzáció: előkereshetsz egy tigrist.
Kijátszásakor ellophatsz max 2 permanenst, vagy bármennyi tigrist, majd a Bűvös tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris kap +1/+1-et.
Ezüsttigris
3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris
Kijátszásakor ellenfeled kezéből játékba rakhatsz egy általad választott permanenst, majd az Ezüsttigris átkerül ellenfeledhez.
Jelenés: ellophatsz bármennyi tigrist, vagy vegyél vissza egy tigrist a gyűjtődből.
Koralltigris
3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris
Kijátszásakor keress elő max 2 tigrist a paklidból, majd a Koralltigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris Idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá. |
Sziklarepesz (új)
? VP tharr azonnali „ősmágia”
Ha költsége 0: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t. Ha 1, akkor 2 ÉP-t.
Rakd a gyűjtődből a paklid aljára: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
A sziklák atyja (új)
2 VP 3/3 tharr szörny/óriás „szárnyak”
Amíg van helyszíned játékban: forrásra immúnis.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében a „szikla” szó szerepel, vagy kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe.
Sziklahajítás (új)
? VP tharr általános/óriás
IK-ja 4 VP, de ha „kötelék, akkor 1 VP.
Egy célpont sebződik 7-et.
Kompenzáció: kapsz 2 Sziklarepeszt a gyűjtődbe.
Sziklaomlás
2 VP 1 nekron tharr azonnali
Célpont lény, vagy épület a gyűjtőbe kerül.
Ha nem került így lap a gyűjtőbe, akkor kapsz 2 Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe (egyébként egyet).
Sziklagörgetés
1 VP tharr bűbáj
K X-1 VP: kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe, majd tégy rá egy görgetés jelzőt.
X annyi, ahány görgetés jelző van rajta. |
Moa drón
1 SZK 1 nekron 1 ZSZ tharr tárgy/moa „kincs”
K: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat.
Áldozd fel: célpont lény, vagy épület sebződik 10 ÉP-t, vagy ellenfeled elveszíti minden VP-jét és SZK-ját.
Sziránusz ellentámadás
1 VP 1 nekron tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben forrásával megakadályozta, gyűjtőbe küldte, vagy ellopta permanensed.
Megakadályoz egy lapot, vagy ellophatsz egy lapot.
Ha krabberre vagy olyan lapra hatott, aminek te vagy a tulajdonosa: a kör végén húzz egy lapot!
Krabber gátrobbantó
2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló”
Ellenfeled őrposztjának a mérete eggyel csökken.
K: célpont épület a gyűjtőbe kerül, majd ellenfeled egy lénye sebződik annyit, amennyi SP-je volt az épületnek.
Krabber puccskísérlet
1 VP leah azonnali/krabber
Ha több krabbered van játékban, mint ahány permanense van ellenfelednek: kapsz 2 VP-t, húzz egy lapot és célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egyéb esetben a kör végéig a most játékban lévő krabbereid nem sebződhetnek és immúnisak ellenfeled forrásaira.
Krabber mozgósítás
1 VP leah bűbáj/krabber „háló”
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz 2 Csattogó krabbert.
Minden krabbered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) és kap +1 SB-t.
A „háló” képesség nem korlátozza krabbereid kijátszását. |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|