Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Harci mutánsok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
2. Yaurri titkosírás verseny
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. október 27., KMO
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
Lapötletek (64961)
HKK kérdés? (47091)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
AnCor Aryon 1. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. ápr. 25. 14h:58'
EZ A 2. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
3. játékheted kezdete: máj. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5869
SZÁMLA : #7382
ZSETONOK : 530
Extra forduló: 14

ANCOR ARYON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,63] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.


vi 5 3 40 viselkedésed: 5 3 40
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettõl kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerõd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

cir 18 vándorcirkusz látogatása 18
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

fkt 4 1 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 102.]

fm 500 feltételes mászás 500
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

fku 500 felt. kutatás 500
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

gyj 0 200 1 felt. gyûjtés 200 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

kf 28 kézbeveszed/felveszed a 28. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[49,62] Egyre több a fa. Sûrû erdõben vagy. Találkozol egy hosszú, fehér szakállú, kék szemû öregemberrel. Rúnákkal teleszõtt köpenyén egy zöld emblémát látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy kõszáli disznó hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Õ a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenõrzése a feladata. - Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felõl, a Kiégett Földrõl. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következõ két helyet: innét nyugatra 201, északra 72 mérföldre él egy fura szerzet, és innét nyugatra 192, északra 36 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz.

(Továbbmész...) [48,61] Tovább barangolsz a fák között. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 pirkit. Elteszed õket.

(Továbbmész...) [47,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bûz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelõdtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember intéz feléd kihívást. Futsz, mint az õrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rambó bogár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rambó bogár jobb középsõ lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. [50 pontot használtál fel, van még 52.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[46,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy démontetû közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csáprágó csattan csípõd közelében. Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetû csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.

(Továbbmész...) [45,58] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. - 20 arany - háborodsz fel a belépõ drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokvarány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 5 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [44,57] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kõszáli disznó lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ezt a támadást elhibáztad! Mellkasodba bök a kõszáli disznó néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Sikeres döféseket ejt testeden a kõszáli disznó. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [30 pontot használtál fel, van még 22.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[43,56] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Itt kezdõdik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt gyõzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokvarány lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 5 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [42,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy démontetû. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetû megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 116 pontot. A következõ körben tehát 118 pontot költhetsz el.


KARAKTERLAP
AnCor Aryon, egy tüsi aranyhajú, kék szemû mutáns férfi vagy. Ez az 1. fordulód.

 Erõ:14  Szint: Merészség:5/5 Magasság:170 cm 
 IQ:15  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:78 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés: Menekülés:40 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:15  Életpont:69/28  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:21  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
    Pszi pont:9/9       
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 TP-t kaptál. Jelenleg 40 TP-d van. A következõ szinthez még 60 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1
  vágófegyverek: 1   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 1
  dobófegyverek: 1       

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 1   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 1   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 1   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 1
  10. szörnyidomítás: 1   11. versengés: 1   12. harcmûvészetek: 1
  13. szörnyismeret: 1   14. pszi: 1   15. vadászat: 1
  16. bányászat: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) 

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1   bot (#4)        
2   pirkit (#153)        

Összsúly: 3.10 kgMegterheltség: 8%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 2 pirkit (#153)    



E körben tett lépéseid térképe

(42,55) démontetû (#15)
(43,56) érclelõhely, homokvarány (#16)
(44,57) kõszáli disznó (#34)
(45,58) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), homokvarány (#16)
(46,59) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), mûvészi porolit (#720), démontetû (#15)
(47,60) friss csatamezõ (#262), rambó bogár (#14)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz. Kedves Játékostársunk! Lehetõség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel: 1. Kérjük, hogy amennyiben lehetõség van rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES UL-rõl fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt faxoljátok el. 2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok! 3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belõle az UL-t! 4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!) 5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl vékonyon fogó tollal! 6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minõségjavító opció), akkor használjátok azt! 7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!! 8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni nem áll módunkban. A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!) Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.