Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Elayne és a Viharok Tálja
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Elayne, az andori trón örököse, kezében a Viharok táljával. Az ősi relikvia előkerülésével az aes sedaioknak újra lehetősége nyílik az időjárás befolyásolására.
Nézz szét a galériában!
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés
IV. Hungarian Card Expo 2024.06.08.
Varázsdimenzió előrendelés: 2024.06.03-tól.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (12)
Lapötletek (64973)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (103)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (225)
HKK kérdés? (47099)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8161)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Thingol 78. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. márc. 20. 9h:30'
EZ A 246. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
247. játékheted kezdete: márc. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4815
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 99
Extra forduló: 11

THINGOL KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy szõke, hosszú hajú, csillogó szemû elf nõvel. Egy örökkéval. rubinját, egy bõrpáncélt visel. Fegyverzetét egy yeti poronty trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az õ neve Vikitória. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összeakadsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfurja lelkedet... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon találkozol egy barna, göndör hajú, barna szemû gnóm férfival. Elenios hittérítõje. Egy szem szimbólumot, egy mászókarmot, egy láncinget és egy fekete bõrcsizmát visel. Fegyverzetét egy fagyféreg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy ulkor jéglény trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Álomutas Alex. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõvel. Fekete a bõre. Leah fõpapja. Egy koponya szimbólumot, egy cetbõr válltömést, egy vassisakot, egy bronzpáncélt, egy sárga erõövet, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy rothasztó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku nadrágot, egy a szirén köpenyét és egy lánckesztyût, egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy animált hókutya trófea, egy jégzabáló trófea és egy eszkimó óriás trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve High Density. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összefutsz Waron'Da Hullal. Egy láncinget, egy bakkura csizmát, egy vassisakot, egy szürke bõrkesztyût és egy obszidián karkötõt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy yeti poronty trófea és egy mélységi grittang trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 2. napon összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû troll férfival. Bõre mélykék és nagyon rücskös. Egy fekete bõrcsizmát, egy vasvértet, egy halálhozó karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy gólem talizmánt, egy a szirén köpenyét, egy smaragd védõgyûrût, egy hatalom fülbevalóját és egy vassisakot visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy quwarg parafenomén trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy karmos tankány. Pár pillanatra megállsz, hogy jobban megnézd az állatot. Ez elég volt az aurapollátornak: hatalmas tuskónak nézett és levizelte a lábad. A pokolba vele! Legközelebb megpróbálod elkerülni. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Grog. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Szívesen kibeleznélek k i s f i j a m !!!" Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 2. napon találkozol Bumbyval. Talpig ezüstösen fénylõ vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Fairlight ministránsa. Egy örökkéval.gyémántját, egy obszidián karkötõt, egy villám szimbólumot és egy sárga erõövet, egy ezüst gyûrût visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy dermesztõ lidérc trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 2. napon találkozol egy rövid õsz hajú, piros szemû mutáns férfival. Bõre színe zöld. Leah tanítványa. Egy koponya szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy bundás kabátot, egy sárga erõövet, egy vasvértet és egy szürke bõrkesztyût visel. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra trófea, egy rozmárember trófea és egy fagyféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Gergely Müller. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 2. napon összeakadsz egy kopasz, kék szemû ember férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Egy obszidián karkötõt, egy láncinget, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy nap szimbólumot, egy lánckesztyût, egy bíbor erõövet és egy Eldaran karkötõjét, egy örökkéval. rubinját visel. Ruházatát egy fagyféreg trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy ryuku gárdista trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Ecchar Twen-Cor. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. A 2. napon találkozol Vemhes Guppival. Raia hûséges követõje. Egy bõrsisakot, egy kígyóbõr kesztyût, egy rõtmanó kacagányt, egy nap szimbólumot és egy örökkéval. rubinját, egy fekete bõrcsizmát visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy ork sámán trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-13 ép.) Az elõzõ fordulóban másokkal együtt egy Közös Tudat létrehozását kezdeményeztétek. Ez sajnos kudarcot vallott, mivel nem volt jelen elegendõ alapító tag. Döbbenten nézel körül. A hó olvadozik, a sötét felhõk szétoszlottak, és a nap ragyogó sugarai kandikálnak elõ. A szörnyek békésen legelésznek ill. falják egymást, már nem vacognak. Igen, semmi kétség, tavaszodik végre! Véget ért volna a jégkorszak? Bezáródott a térkapu? Hihetetlen! Egy pillanatig szomorkodsz rajta, hogy nem láthatod többé az egzotikus jéglényeket, de csak egy egészen rövidke pillanatig. Azután táncra perdülsz, ünnepelve az egészen új és egészen különleges tavaszt. Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+54 életerõ.)


a 270 5811 1 átadod a 270. tárgyat az 5811. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Agamennon részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

a 732 5811 1 átadod a 732. tárgyat az 5811. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 gyöngyberakásos övet Agamennon részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

a 308 5811 1 átadod a 308. tárgyat az 5811. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötõt Agamennon részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,-34] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült ulkor jéglény. (ld. enc.) A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledõt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következõ másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 238.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 mozogsz keletre
[72,-34] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 1600 TVP épült bele.) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Összefutsz Vikitóriával. Egy örökkéval. rubinját, egy bõrpáncélt visel. Fegyverzetét egy yeti poronty trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy kis bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erõd. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kotl 7 2735 K.T. létrehozása: 7 a 2735. kalandozót
Kinyújtva tudatodat, felkészülsz rá, hogy kapcsolatot teremts más, hasonló gondolkodású kalandozókkal (az eredményrõl a következõ fordulód elején kapsz tájékoztatást). [0 pontot használtál fel, van még 208.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 203.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 85 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 163.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 123.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 83.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erõ.) Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 43.]


tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következõ körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ULKOR JÉGLÉNY (641. SZÖRNY)
Az ulkor jéglény testét tömör jég alkotja, melynek szilárdsága ellenére ez a teremtmény rendkívül mozgékonynak tûnik. Legalábbis jégnek tûnik, de valójában egy eddig ismeretlen anyagból, ulkorból áll. Életerejét valószínûleg a mindent átjáró hidegbõl meríti, de szinte biztosnak tûnik, még a langymeleg napsütés sem képes eléggé ártani neki. Ezek szerint legyõzhetetlen? Talán nem, vámpirizálni azonban nem lehet belõle.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdõben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdõ elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhetõ halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyõzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.



KARAKTERLAP
Thingol, egy szõke hajú, kék szemû kobudera férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Fairlight követõje vagy. Ez a 78. fordulód.

 Erõ:14  Szint: Merészség:6/5 Magasság:146 cm 
 IQ:20  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:18 (20)  Védekezés:10  Menekülés:40 % Életkor:27/27 év 
 Egészség:14  Életpont:136/99  Jellem: semleges (+8) Tul. pont:
 Szerencse:14  Varázspont:0/0  Pénz:11 arany Kép. pont:
Eddig összesen 123 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 85 TP-t kaptál. Jelenleg 10546 TP-d van. A következõ szinthez még 1454 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, szeppent rákfatty, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 11   szúrófegyverek: 7   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 2   lõfegyverek: 6    

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -5.); nyílvesszõ (#108) (6 -);

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23   2. nyomkövetés: 15   3. mászás: 2
  4. csapdakészítés: 1   5. gyógyítás: 32   6. titkosírás: 1
  7. felderítés: 5 (+1)   8. harcmûvészetek: 8   9. zene: 1
  10. szörnyismeret: 1   11. vadászat: 13   12. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK
ásol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
mérges pók (#20) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
alakváltó (#7), kobudera (#8), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * mászókarom (#78) 1   bõrpáncél (#51) 1 * vassisak (#160)
1 * fekete bõrcsizma (#247)        
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 3   kõkés (#6) 1   bot (#4)
1   mandibulakasza (#127) 1   kõkalapács (#13)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5   fáklya (#36) 1 + nyílcsapda (#243)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   vizestömlõ (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 4   madártoll (#112) 1   acélpengõke (#231)
1   tükör (#43) 2   mákrózsa virág (#56) 6   aurach fog (#657)
6   óndarab (#85) 15   rézdarab (#70) 2   lapockacsont (#33)
6   sünmedve tüske (#14) 1   smirglilevél (#29) 4   grifftojás (#179)
4   móri gyümölcs (#116)        

Összsúly: 30.16 kgMegterheltség: 79%
GYJ: Tetszõleges értkû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27) 1 gromak páncél (#270) 1 gyöngyberakásos öv (#732)
1 ezüst papi karkötõ (#308)        



E körben tett lépéseid térképe

(71,-34) ulkor jéglény (#641), halálmadár (#351)
(72,-34) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), fõutca (#399), Fairlight
oltár, ház (#400), Vikitória (4425. kalandozó), útonálló (#130)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.