Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
(Ősök Városa építmény)
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Lapötletek (64995)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (1)
HKK kérdés? (47176)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Elf Pilla 349. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:47'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1686
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 554
Extra forduló: 3

ELF PILLA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [153,31] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 yeti mokasszint (666 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belõle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erõt, ifjúságot kínál; cserébe hûséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erõvel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermõ erszény 70 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+51 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+414 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy bunthar nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 616.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.] Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.] Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 610.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 595.]


a 189 3467 7 átadod a 189. tárgyat a 3467. kalandozónak (7 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 7 vas dobónyilat Leon Silver részére. [5 pontot használtál fel, van még 590.]

a 189 3467 7 átadod a 189. tárgyat a 3467. kalandozónak (7 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 vas dobónyilat Leon Silver részére. [5 pontot használtál fel, van még 585.]
m 1 1 4 mozogsz északkeletre, északkeletre, délre
[154,30] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [155,29] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dûnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bunthar közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar fejét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Idõben félreugrasz a bunthar rúgása elõl. Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelõ szarvai elõl. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 bunthar bõrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Veronel elõtt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [155,30] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy sivatagi doareg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg bal oldalát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sivatagi doareg testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Veronel hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Találsz valamit: 1 bõrpáncél. Elrakod. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 555.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[155,31] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 97 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal elsõ lábát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [155,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 48 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja jobb karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 535.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kõsisakos Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy bronz fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 525.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetõleg egy tányérszerû kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gránitvállú Pergor nevû törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy ködcsillag. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy kdole. Hát, ez könnyû! Válaszod részletes és kimerítõ. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van elõtted három ketrec, három különbözõ szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az elsõ sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Kalapácskezû Tarfin. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy hordóagyú mamelukot!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 93 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szõrös testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerõ). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 24 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]

Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varlkultrippók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy gromak páncélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 485.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladatod egy aurapollátor legyõzése. Már nyitják is a ketrecet!

A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor fejét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.

Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkdorplakmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy cápaölõ tõr. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy árnyéksár. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcsõ? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Bergin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-39 életerõ). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 455.]

gy 26 gyógyítás 26 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+55 életerõ.) [26 pontot használtál fel, van még 429.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[155,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledõ legyengült quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 897 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy quwarg bolyt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [154,34] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:

Ha itt vagy, te is az vagy:
A lángok elõl menekülõ,
A halál elõl nyüszítõ,
Magát idáig elverekedõ...

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdetõ magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdetõ magszim jobb oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdetõ magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A vérfürdetõ magszim csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 404.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Elõvéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a massza szutykos vetõjét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 pular kristályt. 3226 tapasztalati pontot kaptál. Körbekémlelsz, a régmúlt idõk kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erõöv, egy rézsisak és egy sallank nyíl. Elhagyod a phua-kúpot. [100 pontot használtál fel, van még 304.]

kt 906 50 elkészíted a 906. tárgyat (50 darabot)
Begyûjtöttél 50 troglodita tüskét. Erõd TF-elõdött. [100 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 7 1 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre
[153,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynõ. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynõ nyakát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynõ bal oldalát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [152,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Észreveszel egy grok-képzõdményt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [153,32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely keletrõl folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 174.]

m 8 mozogsz északra
Az utad folytatása elõtt - mielõtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekrõl.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED

(152,33) grok-képzõdmény (#149), 39. jellempróba
(153,32) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), patak
(153,34) márványtorony (#175), arató csattanatok (#144), quwarg királynõ (#153)
(154,30) Chara-din monolitja (#534)
(154,34) phua-kúp (#372), vérfürdetõ magszimok (#148), massza (#217)
(155,29) buntharok (#396), mûvészi porolit (#720)
(155,30) sivatagi doareg (#240), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(155,31) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Raia oltár, kultúrmasztodon (#227)
(155,32) borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Raia szent lovagja (#239),
hordóagyú mameluk (#254), aurapollátor (#222)
(155,33) quwarg nagymester (#214), quwarg boly (#359), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

[153,31] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 164.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktõl: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktõl. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 124.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 84.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 44.]

szk 396 240 151 keresed a 396. szörnyet a 240. szörnyet a 151. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 44.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 41.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 27, 7. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be az aurapollátor. 6 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Ebben a körben 41 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 41 pontot vihetsz át. Kapsz még 490 pontot. A következõ körben tehát 531 pontot költhetsz el.


KARAKTERLAP
Elf Pilla, egy fekete hajú, barna szemû elf nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja vagy. A Serény Múmiák (#9103) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 349. fordulód.

 Erõ:40 (45)  Szint:28  Merészség:10/5 Magasság:141 cm 
 IQ:40 (46)  Támadás:39  Agresszió:5 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:46 (50)  Védekezés:95  Menekülés:35 % Életkor:160/160 év 
 Egészség:34 (43)  Életpont:463/541  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:45 (53)  Varázspont:772/173  Pénz:1122 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/4   Pszi pont:106/14   Halhatatlanság:2 %   EFejl:14 
Eddig összesen 2134 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20544 TP-t kaptál. Jelenleg 2396651 TP-d van. A következõ szinthez még 203349 TP szükséges. Trófeáid: õrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc. A 324. fordulódban 1116 arany került a bankszámládra. 1305 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/91   ökölvívás: 30/75 (+9%)   szúrófegyverek:26/24
  vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek: 1/26   lõfegyverek:31/68 (+5%)
  dobófegyverek: 18/43 (+12%)       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ében nyílvesszõ (#848) (997 .); ében nyílvesszõ (#848) (998 .); troglodita tüske (#906) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15/4   2. nyomkövetés: 78/97 (+54%)   3. lopás:8/69
  4. mászás: 7/48   5. csapdakészítés: 19/62 (+6%)   6. csapdaészlelés:5/0
  7. gyógyítás: 106/38 (+15%)   8. titkosírás: 13/57 (+52%)   9. felderítés:21/64 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 4/87 (+10%)   11. teológia: 55/86 (+12%)   12. taumaturgia:64/86 (+15%)
  13. versengés: 10/48   14. harcmûvészetek: 27/16   15. zene:10/48
  16. szörnyismeret: 45/83 (+22%)   17. pszi: 11/94 (+12%)   18. zárnyitás:5/37
  19. vadászat: 26/28   20. bányászat: 15/25   21. úszás:9/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 35% életerõ alatt 31 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), gorombilla (#38) (csak egyszer), õrjáratozó katona (#274), kputtyintó csalán (#247), adószedõ (#234)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
jók (#990), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP)szárazság (#48, 6 VP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tolvajszem (#2)vámpirizáció (#1)kí koncentráció (#69) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
mágiatörés (#35) >> részeg kalandozó (#187) mágiatörés (#35) >> õrült varázsló (#255)
sötét halál (#45) >> õrjáratozó katona (#274)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * arany pikkelyvért (#456) $1   bíbor erõöv ($291) 1   bõrpáncél (#51)
1   bõrsisak (#57) 1 * hósárkánybõr csizma (#1088) 1 * Huddens kesztyûje (#649)
1 * lidérckorona (#531) 1 * mágusköpeny (#453) $1   rézsisak ($72)
1 * ryuku menetpajzs (#1320) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156) 1   szirén köpenye (#820)
1   törpe bakancs (#475) 1 * tünde tegez (#1263) 2 * zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1   bo'adhun nyílpuska (#930) 13   bumeráng (#249) 2   csillaglövedék (#931)
20   ében nyílvesszõ (#848) $1   ezüsttõr ($322) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 2   moa stuki (#413)
1   rövid íj (#107) $1   sallank nyíl ($129) 1   sárkánytõr (#626)
1   szigony (#389) 1   szívkeresõ (#423) 1   troglodita fúvócsõ (#905)
50   troglodita tüske (#906) 1 * tünde íj (#553) 19 * tünde nyíl (#554)
16   tüske (#22) 6   ubuk tüske (#131)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 1 * denevér szimbólum (#140) 2   gólem talizmán (#811)
1 * halálhozó karkötõje (#816) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * Huddens alkarvédõje (#1550)
3   korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853) 1   mászó-karperec (#392)
1   natharion gömb (#865) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
2   rothasztó talizmán (#815) 1   roxati üvegszem (#443) 1   Rughar gyûrûje (#518)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)
1 * zafír védõgyûrû (#532)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
21   acéltû (#334) 19   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ erszény (#819)
29   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 8   deus ex machina (#1) 22   ezüst kulcs (#184)
1   fáklya (#36) 8   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
37   kaja (#2) 1   kinemfogyó tegez (#368) 2   kötél (#92)
9   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648) 1   lant (#238)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   megsemmisítõ (#1540) 1   moa töltõ (#525)
2   nagy aranykulcs (#246) 15   nagy bronzkulcs (#185) 13   nagy vaskulcs (#186)
1   pszi kõ (#248) 1   pszi kristály (#618) 1   Ramirez feszítõvasa (#1261)
1   roxati zárfaló (#314) 4   shinai gömb (#348) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 3   szent jogar (#150) 1 * trikornis nyereg (#1536)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
14   fûszertartó (#210) [bennük 8 csepp sáfránypor (#211), fér még: 62]
1   huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
8   sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 152]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
2   uzbány csõr (#169) [bennük $5 csepp ugh méreg ($166), fér még: 19]
7   vizestömlõ (#3) [bennük 136 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) $1   alligátorfog ($663) 1   arx formázó minta (#298)
8   bordacsont (#16) 8   bunthar bõr (#733) 2   cru formázó minta (#300)
112   csuklyavirág (#133) 3   din formázó minta (#301) 47   drótszõr (#37)
2   ében toboz (#578) 2   Eldereth szilánk (#512) 14   ezüstdarab (#326)
$1   fekete gyöngy ($99) 1   fémrúd (#104) 26   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 2   galachmit (#310) 1   gnóm csont (#706)
1   gór formázó minta (#444) 1   halcsont (#390) 1   hro formázó minta (#601)
3   ilkin érc (#232) 1   kazmár gyökér (#205) 17   kék orchidea (#68)
5   kvazár (#244) 1   lajhár csont (#236) 2   lapockacsont (#33)
1   lótuszvirág (#447) 218   madártoll (#112) $1   magszim bél ($103)
7   mandibulapenge (#125) 16   manifeszt.nyúlvány (#214) 3   moa üveggömb (#383)
11   óndarab (#85) 3   párducbõr (#1066) 2   párducszem (#1073)
92   pirkit (#153) 1   praglonc hártya (#215) 36   púderkõ (#119)
$1   pular kristály ($239) 1   ramit kõ (#226) $1   remák szív ($264)
26   rézdarab (#70) 16   rókafarok (#124) 72   sallank karom (#128)
1   sámán erszény (#650) 10   smirglilevél (#29) 2   sünmedve tüske (#14)
9   téfea-agy (#172) 1   teknõsesszencia (#702) 4   varányszem (#30)
4   vasérc (#152) 2   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 175.24 kgMegterheltség: 113%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 40   csuklyavirág (#133) 2   esszenciakristály (#350)
86   gyöngymangó (#135) 3   jegesmedve bunda (#1067) 28   karbin plazma (#199)
2   manakristály (#500) 1   Natharion karkötõ (#738) 30   stukilövedék (#414)
84   Thargodan esszencia (#328) 81   tünde nyíl (#554) 51   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 drótszõr (#37) 1 kristályfolyadék (#449) 13 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 bíbor erõöv (#291) 1 bõrpáncél (#51)
1 bunthar bõr (#733) 1 ezüsttõr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
11 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 1 pular kristály (#239)
1 remák szív (#264) 1 rézsisak (#72) 1 sallank nyíl (#129)
50 troglodita tüske (#906) 1 tünde nyíl (#554) 5 ugh méreg (#166)
16 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(153,31) nekrofun (#173)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.