Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Piroslámpás ház
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől." - részlet egy Alanorban járt naív kalandozó fordulójából
Nézz szét a galériában!
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. július 14., Vác
Hatalom Kártyái verseny - 2024. június 27., Szeged - Barcraft

A lista folytatása...
TF help (6658)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
N.C. Brave 344. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 30. 9h:11'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: okt. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5622
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 379
Extra forduló: 6

N.C. BRAVE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû elf nõ. Elenios korlátlan hatalmú fõpapja. Egy Bufa páncélját, egy Eldaran ékkövét, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy élõholt õsmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. Egy meghökkentõ lénnyel találkozol. Alakját tündöklõ, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselõje részleteit. Az ismeretlentõl való félelem érzésével állsz tovább. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy fekete, hosszú hajú, barna szemû ember nõ. A bõre kreolszínû. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy Hantas karperecét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil kesztyût, egy mihlanil medált, egy obszidián karkötõt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy törpe védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy márvány sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy hófehér galamb. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfi. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre. Õ Darlan férje! Tharr félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy Emma kötényét, egy hókeresztet, egy Huddens kesztyûjét, egy jegygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.gyémántját, egy õsmágus fülbevalóját, egy rinóbõr övet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyûrûjét és egy Xanathal karkötõjét visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy hófehér, hosszú hajú, szemüveget viselõ ember férfi. Bõre mélykék színû. Fairlight kisebb avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyûrût, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil kesztyût, egy örökkéval.gyémántját, egy õsmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy tûzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy Techiulan trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Õrült Montrix trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû az alávaló. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy rövid ezüsthajú, kék szemû kobudera férfi. Körszakálla és bajsza van. A bõre kreolszínû. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy tûzúr csizmáját és egy Urgod fétisét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy drótszõrû mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Lõfegyvere egy hajító csillag. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 2. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, õ Shadowmage. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy Batharak vállemezét, egy fattylord derékövet, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyûrût, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku nadrágot, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötõt, egy Urgod kesztyûjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy élõholt õsmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 2. napon ismét valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû elf nõ. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. Az aranytermõ erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+29 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+458 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 514.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 509.]


a 209 5011 2 átadod a 209. tárgyat az 5011. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 2 szuperkötelet Rõtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

a 273 5011 1 átadod a 273. tárgyat az 5011. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szuper dobóhálót Rõtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 499.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerõséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a fõteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyûrûjében találod magad. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. A következõ kincseket találtad: 2 bõrsisak, egy nyu-shuriken, egy kígyóbõr kesztyû, egy göcsörtös bunkó és egy orgyilkos tõr. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszõt lõ feléd. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvesszõ. 1470 tapasztalati pontot kaptál. A sorból újabb helybeli lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy melletted levõ bokor indái megnyúlnak, megnõnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erõvel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyrõl, szülõhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyû illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 6 arany és egy ezüst kulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. A legerõsebb, legtermetesebb falulakó elõrelép az egyik sátor tövébõl, ahonnan eddig ráérõsen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Távolról gigaököl varázslatot lõ rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor keményen megütöd a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (19 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhetõ csapásait. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 fekete gyöngy. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu fõterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következõ kincseket találtad: egy ezüsttõr, egy bõrsisak és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább idõzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. A hatás rögtön érezhetõ! (+89 életerõ.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 454.]

ba 6 nem támadod a 6. fajúakat
BA 6 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 454.]

m 2 mozogsz keletre
[203,117] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan õt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.) A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy õsi csatamezõt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [27 pontot használtál fel, van még 427.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 424.]

kt 80 6 elkészíted a 80. tárgyat (6 darabot)
Itt nincs korongfa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lapkorongot készíthess/gyûjthess. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

kt 313 20 elkészíted a 313. tárgyat (20 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelõ terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

m 4 1 7 mozogsz délre, északkeletre, északnyugatra
[203,118] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbõrû gazdája futásnak indul az ellenkezõ irányba. Hamar eltûnik a szemed elõl, mintha soha nem is találkoztatok volna. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar varázsló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lõ rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (20 életpontot sebezve). Távolról pusztító végzet varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 1880 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [204,117] Szûnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erõ, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erõd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot. [bot ->eldobod] A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy õsi csatamezõt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy õsi csatamezõ van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [203,116] Szûnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy õsi csatamezõt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [51 pontot használtál fel, van még 373.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
[204,116] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 829 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következõ tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 530 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 829 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a csontváz lord zörgõ csontját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a csontváz lord vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpajzs és egy díszes rézpajzs. Egyre erõsödõ szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezõt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [204,115] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kultúrmasztodon. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon bal oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Rövid idõn belül érzed a hatást. (+96 életerõ.) Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgezõ bogyókat, gyilkos leveleket gyûjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtõ áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [204,114] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [81 pontot használtál fel, van még 292.]

m 3 mozogsz délkeletre
[205,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod õket. (+2 gonoszság.)

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 20 tüskét. Egészséged TF-elõdött. [47 pontot használtál fel, van még 245.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270)
(203,116) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Leah oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(203,117) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, 21. jellempróba
(203,118) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Tharr oltár, varkaudar varázsló (#271)
(204,114) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(204,115) kultúrmasztodonok (#227), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 46. jellempróba
(204,116) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263)
(204,117) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 32. jellempróba
(205,115) quwarg boly (#359), 22. jellempróba

[142,61] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Utad során felfedezel egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy amniosz-fát. Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárõrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Utad során felfedezed egy barna hajú, barna szemû törpe férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy Ovgun trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû az alávaló. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött. [-50 varázspont.] [90 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 1 balkezes gyûrût 200 aranyért, 2 ezüst gyûrût 12 aranyért, 2 ezüst kulcsot 24 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 5 gyöngymangót 10 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elõdött. [42 pontot használtál fel, van még 113.]

v 22 161 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 108.]

be 704 bemész a 704. épületbe
Bent meghitt, barátságos közeg fogad: a tartópillérek itt is bársonyos rózsaszirom színben pompáznak. De a teret nem osztják durva kõfalak: az üzleteket üveggel választották el egymástól. Így már elõre látható kirakatokban, hogy melyik boltocska milyen kínálattal várja a kedves vásárlókat. Belépésedkor azonnal megindul feléd egy kedves Múmia, segítõ szándéka egyértelmû. - Üdvözöllek, én Imhotep vagyok, és én leszek segítségedre, hogy gond nélkül tudd nálunk költeni a pénzed. Ezután röviden elmeséli, hogy a boltban lehetõséged van készleteid feltöltésére, és feleslegessé vált tárgyaid eladására. Az üzlethálózat készlete a következõ (zárójelben a tárgy sorszáma): deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bõr (#15) 2 ap /db, ormánygõte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszõr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbõr (#41) 6 ap /db, távcsõ (#42) 32 ap /db, surranó kígyó bõr (#47) 4 ap /db, antilopbõr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bõr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, szem szimbólum (#142) 24 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ezüst karkötõ (#158) 28 ap /db, borostyán függõ (#162) 12 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, uzbány csõr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db, ezüst gyûrû (#180) 12 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyûrû (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függõ (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfû (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fûszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdõ (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, smaragd védõgyûrû (#223) 600 ap /db, obszidián karkötõ (#229) 60 ap /db, lánckesztyû (#230) 300 ap /db, acélpengõke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, pszi kõ (#248) 1000 ap /db, regeneráló gyûrû (#254) 1600 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bõr (#268) 16 ap /db, aranytû (#272) 8 ap /db, szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, sárga erõöv (#276) 250 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötõ (#278) 200 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, bíbor erõöv (#291) 600 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, varázskõ (#305) 150 ap /db, réz papi karkötõ (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötõ (#308) 300 ap /db, arany papi karkötõ (#309) 800 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, Eldaran karkötõje (#373) 500 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekõ (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, zafír erõöv (#397) 15000 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, rájabõr (#404) 6 ap /db, rájabõr úszógatya (#405) 30 ap /db, kígyóbõr öv (#410) 16 ap /db, teknõcteknõ (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, kholden kulcs (#470) 40 ap /db, norgat kulcs (#471) 48 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, fiatalság itala (#473) 400 ap /db, zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db, Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, Rughar gyûrûje (#518) 3000 ap /db, drakolder kulcs (#524) 200 ap /db, moa töltõ (#525) 200 ap /db, angyalok gyûrûje (#529) 450 ap /db, dentor bõr (#551) 70 ap /db, õselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, csalánvirág (#582) 16 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, mópat token (#585) 30 ap /db, toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, arkog kõ (#632) 2 ap /db, törpe õskõ (#633) 1000 ap /db, rinóbõr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szõr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, jegygyûrû (#736) 100 ap /db, Natharion karkötõ (#738) 1110 ap /db, bo'adhun gyûrû (#743) 1050 ap /db, bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, natharion opál (#747) 100 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db, jácint díszkõ (#753) 100 ap /db, csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db, obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db, aranyfétis (#766) 100 ap /db, tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, tl'urlang erõkõ (#825) 200 ap /db, dlathog kõzet (#829) 100 ap /db, Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db, Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, vörös zselé (#862) 10 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, halgar kulcs (#877) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, káoszkulcs (#884) 100 ap /db, agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, cápazsír (#932) 8 ap /db, bahrot bõr (#938) 10 ap /db, ében talizmán (#944) 9900 ap /db, tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, Xanathal karkötõje (#956) 2200 ap /db, dramoan kõ (#967) 150 ap /db, drakolder gyûrû (#969) 15000 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, mammutbõr (#1078) 12 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, hollókristály (#1102) 1000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, holdbõr (#1236) 28 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, balkezes gyûrû (#1549) 600 ap /db, Huddens alkarvédõje (#1550) 510 ap /db. A következõ tárgyaid iránt érdeklõdnek a boltban: áldott kõ 20 ap /db, aranyló ugarhéj 4 ap /db, vasérc 2 ap /db, borkonyó bibe 5 ap /db, denevér szimbólum 10 ap /db, deus ex machina 25 ap /db, dözmöng szív 3 ap /db, ében toboz 5 ap /db, etra hályog 25 ap /db, pirkit 2 ap /db, Fekete Kehely 110 ap /db, fokhagyma 4 ap /db, fûszertartó 6 ap /db, grifftojás 10 ap /db, huhogó bibe 8 ap /db, hûségérme 40 ap /db, jégszilánk 3 ap cseppje, kavadu iszák 2 ap /db, kazmár gyökér 4 ap /db, kis ónixkulcs 95 ap /db, kötél 1 ap /db, kulcskarika 80 ap /db, lótuszvirág 4 ap /db, madártoll 1 ap /db, mágusszelence 25 ap /db, márványkulcs 16 ap /db, mászókampó 12 ap /db, mocsári penke 1 ap /db, molluszk ház 2 ap /db, nagy aranykulcs 24 ap /db, nyílcsapda 22 ap /db, obszidián karkötõ 30 ap /db, olló 7 ap /db, párducbõr pénztárca 25 ap /db, párducszem 2 ap /db, praglonc hártya 200 ap /db, rinóbõr öv 150 ap /db, ryuku védõkenõcs 24 ap /db, sáfránypor 20 ap cseppje, smaragd védõgyûrû 100 ap /db, spiritusz 1 ap cseppje, sullár hólyag 7 ap /db, szárnyas hernyó 2 ap /db, szeksztáns 20 ap /db, szent jogar 50 ap /db, szent kehely 16 ap /db, távcsõ 16 ap /db, trikornis szarv 12 ap /db, uzbány csõr 6 ap /db, varkaudar látógömb 100 ap /db, vizestömlõ 7 ap /db, xirnox szív 10 ap /db, zöld üveg 3 ap /db áron. [Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 103.]

ve 14 30 megveszed a 14. tárgyat 30
Vásároltál 30 sünmedve tüskét. 60 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ve 267 9 megveszed a 267. tárgyat 9
Vásároltál 9 fülemüle agyart. 90 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ve 334 1 megveszed a 334. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

a 50 5011 400 átadod az 50. tárgyat az 5011. kalandozónak (400 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 400 aranyat Rõtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 98.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 93.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-3 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 9, 24. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a bölcs szilmill. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 93 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 93 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következõ körben tehát 578 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
N.C. Brave, egy hófehér hajú, kék szemû troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

 Erõ:37  Szint:25  Merészség:7/5 Magasság:254 cm 
 IQ:35 (41)  Támadás:28  Agresszió:7 Testsúly:506 kg 
 Ügyesség:28 (30)  Védekezés:64  Menekülés:30 % Életkor:25/25 év 
 Egészség:38 (40)  Életpont:378/295  Jellem: gonosz (239) Tul. pont:
 Szerencse:38 (42)  Varázspont:555/155  Pénz:1189 arany Kép. pont:23 
 Tudatpont:21/12      Halhatatlanság:1 %   EFejl:30 
Eddig összesen 2346 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14991 TP-t kaptál. Jelenleg 1602018 TP-d van. A következõ szinthez még 97982 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, küklopsz, taalru. A 300. fordulódban 1053 arany került a bankszámládra. 1516 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/4   ökölvívás: 17/16   szúrófegyverek:1/28
  vágófegyverek: 25/46   ütõfegyverek: 30/31 (+10%)   lõfegyverek:28/28 (+1%)
  dobófegyverek: 9/40       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -21.); vashegyû nyíl (#176) (22 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11/53   2. nyomkövetés: 77/17 (+8%)   3. lopás:3/71
  4. mászás: 7/12 (+2%)   5. csapdakészítés: 23/76 (+5%)   6. csapdaészlelés:6/50
  7. gyógyítás: 76/37   8. titkosírás: 5/55   9. felderítés:27/25 (+7%)
  10. szörnyidomítás: 7/45   11. teológia: 48/40 (+6%)   12. taumaturgia:49/52 (+33%)
  13. versengés: 9/79   14. harcmûvészetek: 7/20   15. zene:29/36
  16. szörnyismeret: 20/18   17. zárnyitás: 1/6   18. vadászat:13/2
  19. bányászat: 30/69   20. úszás: 8/95   21. fõzés:2/86 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot , csak egyszer), vashegyû nyilat (#176) (max. 50 darabot , csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot , csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot , csak egyszer)
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Jo-Lee a Mágus (#4821) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), bûbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), gnóm (#6)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP)szárazság (#48, 6 VP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)agyroppantás (#91, 16 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231) sötét halál (#45) >> 22. szintû lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$3   bõrsisak ($57) $1   bronzpajzs ($89) $1   bronzsisak ($88)
$1   díszes rézpajzs ($84) $1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1   kvazár sisak (#266)
$1 * lánckesztyû ($230) 1 * lidérckorona (#531) 2   mászókarom (#78)
1 * Rhatt páncélja (#458) 1 * rinóbõr öv (#685) $1   szöges páncél ($65)
1   tankány karom (#237) 1   törp sisak (#897) 1 * varkaudar csizma (#317)
1   zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
3   bumeráng (#249) 1   csontszablya (#64) 10   ezüsthegyû nyíl (#323)
$1   ezüstshuriken ($327) 7   ezüsttollú nyíl (#363) $2   ezüsttõr ($322)
1   fúvócsõ (#20) $1   göcsörtös bunkó ($123) $1 * hosszú íj ($111)
>1   kõkalapács (#13) >1   kõkés (#6) 1 * Mjölborg kalapácsa (#523)
$3   nyílvesszõ ($108) $1   nyu-shuriken ($157) $1   orgyilkos tõr ($225)
$1   rézgolyó ($343) $4   sallank nyíl ($129) 6   tolmokov-koktél (#351)
20   tüske (#22) 1 + varkaudar szablya (#516) 1 * Zombilapító (#721)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * denevér szimbólum (#140) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * jegygyûrû (#736)
4   korinthai talizmán (#814) 2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
2 * vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   áldott kõ (#642) $3   aranypikkely ($415) 1   aranytermõ erszény (#819)
1   ásó (#34) 1   bolondok aranya (#506) 5   deus ex machina (#1)
3   fáklya (#36) 3   gyógykenõcs (#313) 1   hûségérme (#1141)
20   kaja (#2) 1   kis ónixkulcs (#1110) 4   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 2   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 3   nagy aranykulcs (#246) 1 + nyílcsapda (#243)
1   olló (#335) 1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
3   ryuku védõkenõcs (#1154) 1   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   szeksztáns (#32)
1   szent jogar (#150) 1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
1   varázskõ (#305) 1   varkaudar látógömb (#1107)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
8   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 37]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
9   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
3   mágusszelence (#1076) [bennük 7 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 23]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1   sullár hólyag (#168) [benne 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 15]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
10   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 120]
11   vizestömlõ (#3) [bennük 216 korty víz (#27), fér még: 4]
11   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 220]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
34   borkonyó bibe (#312) 2   dözmöng szív (#122) 27   ében toboz (#578)
1   etra hályog (#712) 1   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
9   fülemüle agyar (#267) 10   grifftojás (#179) 1   kazmár gyökér (#205)
26   lótuszvirág (#447) 51   madártoll (#112) 11   mocsári penke (#148)
3   párducszem (#1073) 14   pirkit (#153) 1   praglonc hártya (#215)
30   sünmedve tüske (#14) 34   szárnyas hernyó (#69) 9   trikornis szarv (#198)
1   varkaudar tekercs (#653) 7   vasérc (#152) 12   xirnox szív (#213)

Összsúly: 110.62 kgMegterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
22   bunthar bõr (#733) 4   dentor bõr (#551) 9   kék orchidea (#68)
1   mammutbõr (#1078) 31   polip szívóka (#391) 24   purifikátor háj (#269)
1   szigony (#389) 1   teknõcteknõ (#416) 43   vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
174 arany (#50) 1 balkezes gyûrû (#1549) 2 ezüst gyûrû (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyógykenõcs (#313)
2 gyöngymangó (#135) 1 mutáns csont (#331) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 szuper dobóháló (#273) 2 szuperkötél (#209)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 3 bõrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 ezüsttõr (#322) 9 fülemüle agyar (#267)
1 göcsörtös bunkó (#123) 8 kaja (#2) 1 kígyóbõr kesztyû (#49)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvesszõ (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 orgyilkos tõr (#225) 14 pirkit (#153) 30 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 14 tüske (#22) 7 vasérc (#152)
59 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(142,61) fõutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69),
gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút, egy törpe férfi
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák
Shop (#704), fõutca (#399), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.