Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Nyneave
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Nyneave, korábban Emondmező javasasszonya, most erős aes sedai, magához öleli a saidart, az Egyetlen Hatalom női részét. Nagyhatalmú sa'ngreal ékszerekkel erősített mágiája nagyban segített Randnek az Egyetlen Hatalom férfi felének, a saidin megtisztításában.
Nézz szét a galériában!
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47175)
Lapötletek (64993)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vérvörösalkonyfény 150. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. febr. 23. 9h:21'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 150. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: febr. 25.
A következõ fordulódat legkorábban
a 151. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #4115
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 65
Extra forduló: 2

VÉRVÖRÖSALKONYFÉNY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,64] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 tolmokov-koktélt (1 arany kikiáltási áron), 1 deus ex machinát (1 arany kikiáltási áron), 1 deus ex machinát (2 arany kikiáltási áron), 1 deus ex machinát (3 arany kikiáltási áron), 1 deus ex machinát (4 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 kristálygömb (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany), 5 deus ex machina (eladási ár: 261 arany, ebbõl a kezelési költség: 26 arany) ellenértékét. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 evaporõr hájat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+37 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+50 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]


ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el fél év (legutóbb 2004. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[73,65] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 58 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy trikornis elõtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rá költeni.)
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Az egyik sátor elõtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyõzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. - Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülõ lapokat: 2 Tisztítótûz, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Temetõ. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Tisztítótûz, 3 A bajnok manifesztációja. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következõk voltak: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Szerencsejáték, 1 Sötét motyogó. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülõ lapokat: 2 Temetõ, 2 Vérfürdetõ magszim, 1 Sötét motyogó. Ez két pár! Rövid licitálás kezdõdik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévõ lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 3 Temetõ, 2 Vérfürdetõ magszim. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következõk voltak: 1 Kisebb quwarg istenség, 2 Piromenyét, 1 Sötét motyogó, 1 Szerencsejáték. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Mákrózsa fõzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét halál, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerõ lapokat kaptál-e: 3 Mákrózsa fõzet, 1 Sötét halál, 1 Temetõ. Ez terc! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó elõtt a következõ hever: 4 Temetõ, 1 Ellenvarázslat. Ez póker! Vesztettél. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 74 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregetõ árnymanót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,66] Továbbra is dombság. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kõevõ. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,67] Továbbra is dombság. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 46 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévõ távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. [54 pontot használtál fel, van még 256.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[72,66] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívõi építették. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [72,65] Még mindig hegyvidéken vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leanan. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rá költeni.) Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsõbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Találsz valamit: 1 tüskecsapda. Elrakod. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol Szittyával. Egy gromak páncélt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy karmazsin huhogó trófea, egy dûnekukac trófea és egy alpesi tehén trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontszablyát tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: semleges jellemû a hitvány! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [72,64] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy mûvészi porolit van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy drasmólyom közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 220.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[73,63] Továbbra is magashegységben vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Látsz egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtõzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késõbb óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [73,62] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült emberevõ lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 270 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtõzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Ráismersz a lényre. Egy drasmólyom. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyûjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erõd TF-elõdött. [9 pontot használtál fel, van még 175.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörûen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+58 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétõl felhergelve, rád ront egy nyuhaj karbin. Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyérõl. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-342 TP] [30 pontot használtál fel, van még 145.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+58 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétõl felhergelve, rád ront egy vadtroll.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-3 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 180 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+54 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétõl felhergelve, rád ront egy vadtroll.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 58 életpontot sebeztél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 180 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 85.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] A befejezéshez még 161 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 5.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 66. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [2 pontot használtál fel, van még 0.] Iszol a vizestömlõbõl. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tõröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erõs, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tõrt, hogy náluk ez nem történt meg? Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 1, 30. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 291 pontot. A következõ körben tehát 291 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Vérvörösalkonyfény, egy vörös, rövid hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Fekete a bõröd. Leah követõje vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 150. fordulód.

 Erõ:19 (23)  Szint:16  Merészség:6/5 Magasság:157 cm 
 IQ:16 (20)  Támadás:15  Agresszió:4 Testsúly:66 kg 
 Ügyesség:13 (15)  Védekezés:32  Menekülés:30 % Életkor:36/36 év 
 Egészség:13 (15)  Életpont:239/190  Jellem: gonosz (63) Tul. pont:
 Szerencse:13 (15)  Varázspont:146/122  Pénz:94 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:35/1   Pszi pont:99/32      EFejl:256 
Eddig összesen 608 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1517 TP-t kaptál. Jelenleg 161867 TP-d van. A következõ szinthez még 18133 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, troll ritualista, vérfürdetõ magszim. A 101. fordulódban 5683 arany került a bankszámládra. 6705 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 4   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 19   lõfegyverek: 8   dobófegyverek: 19 (+1)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23 (+1)   2. nyomkövetés: 24   3. mászás: 2
  4. csapdakészítés: 9   5. gyógyítás: 49   6. titkosírás: 1
  7. felderítés: 1   8. teológia: 2   9. taumaturgia: 24
  10. versengés: 5   11. zene: 53 (+1)   12. szörnyismeret: 3
  13. pszi: 15   14. vadászat: 14   15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
udvarolsz az 5331. karakternek
ásol max. 10 TVP-ért
cirkusz: küldetés, kártyabarlang (12)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
2   Halatir kalapja (#1262) 1 * lánckesztyû (#230) 1   Mágikus Koponya (#279)
1   mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1   párducbõr övtáska (#1117)
1 * szirén köpenye (#820) 1   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 15 * bumeráng (#249) 8 * csontpálca (#329)
1   csontszablya (#64) 15   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   fúvócsõ (#20)
2   harci kalapács (#174) 11   Kaldor varázspora (#1272) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 5   mérg. vasnyíl (#187) 8   orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 3   sallank nyíl (#129) 1   szögletes kõ (#17)
1   vasalt bunkó (#181) 1   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany karperec (#194) 1   arany papi karkötõ (#309) 2   aranygyûrû (#193)
11   ezüst gyûrû (#180) 2   ezüst karkötõ (#158) 2   ezüst nyaklánc (#117)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220) 1 * koponya szimbólum (#139)
1   obszidián függõ (#195) 3 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
1   réz masszariasztó (#436) 1   ritualista amulett (#708)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
5   bronzkulcs (#76) 2   csontkulcs (#74) 7 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   dorony duda (#235) 7   ezüst kulcs (#184)
1   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
20   kaja (#2) 11   kis aranykulcs (#240) 11   kis vaskulcs (#40)
1   márványkulcs (#245) 1   mérleg (#81) 1   nagy aranykulcs (#246)
5   nagy bronzkulcs (#185) 4   nagy vaskulcs (#186) 1   orvosságos zacskó (#682)
5   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234) 1   távcsõ (#42)
1   teremtés zsákja (#818) 6   tüskecsapda (#242) 3   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
12   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 44 csepp tinta (#101), fér még: 76]
1   fûszertartó (#210) [benne 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
13   huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 153]
12   kavadu iszák (#25) [bennük 39 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 81]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 95]
38   uzbány csõr (#169) [bennük 81 csepp ugh méreg (#166), fér még: 375]
1   vizestömlõ (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
9   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 176]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 8   álompor (#396) 1   arx formázó minta (#298)
2   aurach bõr (#658) 12   aurach fog (#657) 1   cru formázó minta (#300)
25   csillezsályalevél (#1253) 5   csuklyavirág (#133) 5   darázsszárny (#652)
3   dorony tüdõ (#212) 1   dözmöng szív (#122) 3   drótszõr (#37)
1   era formázó minta (#418) 8   evaporõr háj (#105) 2   extra takarmány (#1360)
5   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 26   grákóbõr (#41)
3   grifftojás (#179) 2   gyöngymangó (#135) 1   kazmár gyökér (#205)
4   királygyík bõr (#44) 1   kõszem (#304) 2   kvazár (#244)
5   lapkorong (#80) 3   lapockacsont (#33) 6   lidércesszencia (#1074)
11   madártoll (#112) 1   moa obszidián (#380) 1   mocsári penke (#148)
1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 3   nektoraf faggyú (#667)
13   óndarab (#85) 1   párducszem (#1073) 2   púderkõ (#119)
1   rakolits por (#669) 9   rákpáncél (#97) 9   rézdarab (#70)
5   sallank karom (#128) 1   surranó kígyó bõr (#47) 1   szárnyas hernyó (#69)
6   szulfagor agyar (#677) 1   tigroszlán fog (#63) 1   tükör (#43)
1   vadász tatu bõr (#15) 8   varányszem (#30) 14   varkaudar csont (#1113)
20   vasérc (#152) 1   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 127.47 kgMegterheltség: 179%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
9   bronzhegyû nyíl (#94) 75   csontpálca (#329) 16   fülemüle agyar (#267)
135   grákóbõr (#41) 4   hebrencs állkapocs (#130) 20   ilkin érc (#232)
10   jégszív (#282) 9   lajhár csont (#236) 26   rézdarab (#70)
31   sallank karom (#128) 29   trikornis szarv (#198) 60   ubuk tüske (#131)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
94 arany (#50) 7 drótszõr (#37) 4 kaja (#2)
1 orgyilkos tõr (#225) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 evaporõr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
11 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667) 3 spiritusz (#170)
6 tinta (#101) 1 tüskecsapda (#242) 2 vasérc (#152)



E körben tett lépéseid térképe

(72,64) nyuhaj karbin (#110), világítótorony (#156), drasmólyom (#60)
(72,65) olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó
(#155), Tharr oltár, érclelõhely, Szittya (4187. kalandozó)
(72,66) világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár
(73,62) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), érclelõhely, emberevõ (#119)
(73,63) világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253), nyuhaj karbin (#110)
(73,65) mélységi grittangok (#103), olvasztókemence (#86), mûvészi porolit (#720), Raia oltár, vaskohó (#155),
érclelõhely
(73,66) vaskohó (#155), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelõhely, kõevõ (#62)
(73,67) trappoló dinymák (#118), Tharr oltár, 26. jellempróba, vaskohó (#155)
(74,61) nyuhaj karbin (#110), csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253), drasmólyom (#60), vadtroll (#70)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Vérvörösalkonyfény 150. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67)
móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffõniksz (#106) fekete griff (#107)
vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élõholt mirg (#135)
sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejû troll (#163) bávatag golombár (#165) orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) drónkeselyû (#208) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
woorgard (#231) ekharion (#232) pordémon (#253) Védõnõvér (#280) manaelementál (#290)
ében sárkány (#327) zafír sárkány (#329) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363) fekete amõba (#364)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) halálhozó (#419)
korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639)
fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644)
jégdémon (#652) fagyóriás (#653) elemi hidegörvény (#664) csontlepke (#746) lajhárlord (#757)
bandita (#758) ryuku futárbérenc (#765) élõholt tigris (#766) proteinsólyom (#771) köpködõ bruhatag (#773)
mocsári ácsorgó (#774)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyû nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérg. vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196)
igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211)
dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225)
obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238)
kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) kvazár (#244) márványkulcs (#245)
nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) regeneráló gyûrû (#254)
templom (#256) nehezék (#258) bájital (#261) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) szuper dobóháló (#273)
Mágikus Koponya (#279) jégszív (#282) bíbor erõöv (#291) elit csatavért (#295) arx formázó minta (#298)
cru formázó minta (#300) kõszem (#304) arany papi karkötõ (#309) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323)
ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa obszidián (#380) moa üveggömb (#383)
moa burát (#384) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) fõutca (#399)
ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbõr öv (#410)
aranypikkely (#415) era formázó minta (#418) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
réz masszariasztó (#436) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) feketekard nyaklánc (#450) Dantor vértje (#469)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534)
sötét tekercs (#535) fõnixtoll (#563) hro formázó minta (#601) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648)
rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bõr (#658)
elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) sáfránykristály (#675) szulfagor agyar (#677)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) Rahn ékkõ (#701) troll csont (#704) ritualista amulett (#708)
etra hályog (#712) rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818)
szirén köpenye (#820) rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) párducszem (#1073) lidércesszencia (#1074)
cetuszony (#1075) ulkor kötény (#1089) varkaudar csont (#1113) párducbõr övtáska (#1117) párducbõr pénztárca (#1118)
Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) dal.kristálykesztyû (#1214) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218)
kir.érd.mûv. kitûzõ (#1220) sólyomcsõr (#1223) bruhatagnyelv (#1230) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Halatir kalapja (#1262) Kaldor varázspora (#1272) extra takarmány (#1360)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
AV   forma                            ?  alakváltás                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem          
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad                         
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad                         
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.