Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Íjászverseny Alanorban
(Túlélők Földje esemény)
Küldd el képeslapként!
Ha ellátogatsz Alanorba, nehogy kihagyd az íjászversenyt! A város északnyugati csücskében épült íjásztelepen ugyanis nonstop ilyet rendeznek, ahol minden lő-, illetve dobófegyver szakértelemmel megáldott kalandozó kockázatmentesen próbára teheti tudását.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Mágus Kártya ,avagy jobb mint a HKK (53)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (5)
Lapötletek (64995)
HKK kérdés? (47176)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Rainbow Flower 139. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 24. 9h:33'
EZ A 536. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
537. játékheted kezdete: okt. 27.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4628
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 37
Extra forduló: 13

RAINBOW FLOWER KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,89] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi követ (2099 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.

Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 7. napján Mit Lopez megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 8. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr fõpap-jelöltje. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy saválló fülbevalót, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdõn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre õ büszkén kihúzza magát. Odébbállsz. A 9. napon találkozol egy göndör aranyhajú, félszemû törpe nõvel. Õszülõ bajsza és hosszú õsz szakálla van. A bõre kreolszínû. Tharr hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Az õsök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Gyerekkel van! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû a hitvány! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót. A 9. napon összefutsz egy hosszú õsz hajú, kék szemû törpe férfival. Õszülõ bajsza és hosszú õsz szakálla van. A bõre kreolszínû. A Törpe Õsök e Hírvivõjének bölcsességét 1 arasznyi, azaz fél rõfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Az õsök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Gyerekkel van! Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 18. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre sárga. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mászó-karperecet, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy nanda trófea és egy quwarg parafenomén trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemû az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Tudása félelmetes, így meghajolsz elõtte. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Varázserõd regenerálódik. (+80 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 627. hetének nyerõszámai: 6, 19, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy uzbány nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Harci kalapáccsal meghorzsolod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 302.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]


h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következõ pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerõ.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen õrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erõforrását. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [pszi: 1. szint.] (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyõ. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 282.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

d 6 eldobod a 6. tárgyat
Elhajítasz 1 kõkést. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 267.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[109,90] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,91] Szûnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy megsebzett karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Harci kalapáccsal megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 508 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Fairlight rúnaköve. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [111,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 231.]

kt 69 8 elkészíted a 69. tárgyat (8 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Sajnos csak 5 szárnyas hernyó készítésére van lehetõséged. Begyûjtöttél 5 szárnyas hernyót. [50 pontot használtál fel, van még 181.]

m 2 mozogsz keletre
[112,92] Egy sejtelmes, baljós sûrû erdõbe érsz a síkságot elhagyva. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lekötözött Fõnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhõ varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar kósza bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza jobb karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner vérfürdetõ magszim trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar kósza trófeát. 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Belebotlasz valamibe: 1 pirkit. Elteszed. [12 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 209 2 elkészíted a 209. tárgyat (2 darabot)
Sajnos nincs nálad kõkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyûjthess. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 1263 1 elkészíted az 1263. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tünde tegezt készíthess/gyûjthess. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[113,93] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A föld süppedõs: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Felfedeztél egy mély kutat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kõ miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tûnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyû prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû törpe nõvel. Bõre bronzként csillog. Õ Daemon felesége! Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy szürke bõrkesztyût, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynõ. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [114,94] Vált a terep: ritka erdõben vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,95] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a khór darázs szõrös torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs szõrös torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs szõrös torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A khór darázs farkával melletted a levegõbe suhint. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a khór darázs testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [51 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 mozogsz délre
[115,96] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 30 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a trikornis bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Idõben félreugrasz a trikornis rúgása elõl. A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 106.]
v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ee 88 225 191 eladod a 88. tárgyat a 225. tárgyat a 191. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]



ee 141 140 183 eladod a 141. tárgyat a 140. tárgyat a 183. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]



ea 100 2 eladod a 100. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ea 169 8 eladod a 169. tárgyat 8
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

ee 30 268 166 eladod a 30. tárgyat a 268. tárgyat a 166. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]



m 2 mozogsz keletre
[116,96] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 kaja. Elteszed õket. A közelben álló lerobbant kis bungalóból éjjelente furcsa zajok hallatszanak. Kíváncsiságodtól vezérelve közelebb lopakodsz egy holdas estén, s bekukucskálsz az ablakon. Odabent egy irigylésre méltóan gyönyörû ember nõ ül, s furcsa szavakat kántál a sötétben. A nõ hirtelen feléd fordul, szemei fénye megbabonáz. Belépsz az ajtón, s leülsz mellé. "Anriel Adariana vagyok, már régóta hívlak, lépj közénk, hogy igazi nõ lehess!" Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû a hitvány! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [12 pontot használtál fel, van még 94.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 1765 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [50 pontot használtál fel, van még 44.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 44.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következõ körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

PSZI KÕ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád. - Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kõ. Mohón az esetleg megszerezhetõ mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kõ hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kõbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kõ elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külsõ mágikus energiákat, nem istenétõl kapott varázserõt használ, hanem a belsõ, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetõen a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtõl függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlõdik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYÕ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvetõ pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekrõl és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyõdet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyõ használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása egy teljes fordulón keresztül tart. Mûködése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtõl függõen) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erõ, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idõk folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig idõtálló.]

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstõl elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelõ, az állatokkal szót értõ varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - õk úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idõvel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bõrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértõt! A varkaudar tekercset féltve õrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.



KARAKTERLAP
Rainbow Flower, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû elf nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Leah kisebb papja vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

 Erõ:22 (24)  Szint:16  Merészség:5/5 Magasság:141 cm 
 IQ:30  Támadás:20  Agresszió:5 Testsúly:47 kg 
 Ügyesség:32 (33)  Védekezés:32  Menekülés:30 % Életkor:156/156 év 
 Egészség:21  Életpont:261/262  Jellem: gonosz (142) Tul. pont:
 Szerencse:22 (24)  Varázspont:348/6  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/6   Pszi pont:8/8      EFejl:
Eddig összesen 629 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2845 TP-t kaptál. Jelenleg 157032 TP-d van. A következõ szinthez még 22968 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, tüskés harci gromak, varkaudar kósza. A 139. fordulódban 137 arany került a bankszámládra. 137 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/22   szúrófegyverek: 21/69 (+2%)   vágófegyverek:4/51 (+8%)
  ütõfegyverek: 12/78 (+17%)   lõfegyverek: *20/102 (+6%)   dobófegyverek:2/50

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (1 -4.); tüske (#22) (5 -9.); bronzhegyû nyíl (#94) (10 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9/66   2. nyomkövetés: 39/8 (+15%)   3. lopás:1/65
  4. mászás: 4/48 (+4%)   5. csapdakészítés: 10/18 (+5%)   6. csapdaészlelés:3/50
  7. gyógyítás: 23/8   8. titkosírás: 1/82   9. felderítés:5/42
  10. szörnyidomítás: 1/94   11. teológia: 16/89 (+27%)   12. taumaturgia:21/24 (+5%)
  13. zene: 4/2   14. szörnyismeret: 12/8 (+22%)   15. pszi:1/24 (+124%)
  16. zárnyitás: 1/4   17. vadászat: 11/44   18. bányászat:4/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [életszívás (#10)]
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
gonoszok (#988), Leah hívõk (#991), Dornodon hívõk (#992), elf (#2), fémbontó szójer (#150), Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), õrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP)gigaököl (#49, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), tompítás (#40), tükörpajzs (#101)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendõ alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1   bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230) 1 + Mágikus Koponya (#279)
1   mászókarom (#78) 1   tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13)
1   mandibulakasza (#127) 6   mérg. ubuk tüske (#137) 1   orgyilkos tõr (#225)
1 * tünde íj (#553) 7 * tünde nyíl (#554) 9   tüske (#22)
17   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264) 1   vasalt bunkó (#181)
1 * vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranylánc (#191) 1   denevér szimbólum (#140) 1 * koponya szimbólum (#139)
1   nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 5   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 54   kaja (#2)
1   kulcskarika (#648) 1   mászókampó (#165) 2   szeksztáns (#32)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
2   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 15]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 10 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 116]
2   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 40]
1   zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbõr (#661) 1   alligátorfog (#663) 10   álompor (#396)
6   aurach fog (#657) 1   berzerker tüske (#713) 1   csuklyavirág (#133)
4   darázsszárny (#652) 1   elkarog szõr (#665) 6   fõnixtoll (#563)
1   gromak bõr (#268) 1   karbin plazma (#199) 3   kazmár gyökér (#205)
2   királygyík bõr (#44) 1   kõszem (#304) 8   madártoll (#112)
1   moa gyöngy (#378) 1   mocsári penke (#148) 4   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 6   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239)
1   rinóbõr (#651) 2   sámán erszény (#650) 4   smirglilevél (#29)
1   surranó kígyó bõr (#47) 9   szárnyas hernyó (#69) 2   szulfagor agyar (#677)
1   trikornis szarv (#198) 1   tükör (#43) 1   varányszem (#30)
1   varkaudar tekercs (#653)        

Összsúly: 66.81 kgMegterheltség: 115%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bot (#4) 1   dobóháló (#221) 1   hebrencs csapda (#147)
3   kõszem (#304) 2   purifikátor háj (#269) 1   sárga erõöv (#276)
19   szögletes kõ (#17) 7   tükör (#43) 2   varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 kaja (#2) 1 kõkés (#6)
1 távcsõ (#42) 1 tükör (#43) 6 tüske (#22)
2 víz (#27) 1 pszi kõ (#248)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 darázsszárny (#652) 1 pirkit (#153)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szeksztáns (#32) 1 tankány karom (#237)
1 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csõr (#169) 1 varkaudar tekercs (#653)



E körben tett lépéseid térképe

(108,89) Mit Lopez (3955. kalandozó), uzbányok (#102)
(110,91) karmos tankány (#137), Fairlight rúnaköve
(111,92) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(112,92) óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209), Chara-din monolitja (#534), 52. jellempróba, varkaudar kósza (#347)
(113,93) mély kút (#93), 44. jellempróba, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), egy törpe nõ
(115,95) khór darázs (#348)
(115,96) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve
(116,96) mély kút (#93), egy ember nõ

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, 2005. nov. 26-án szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22. kedd. Várunk nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.