Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Víziósólyom
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Varázsdimenzió lapelemzés 1. rész
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón
Varázsdimenzió ritkák

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (61)
HKK kérdés? (47111)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (143)
Versenyhirdető (1828)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8168)
Békés megyei HKK-sok jelentkezzenek! (6355)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Szakértelem revamp

A felülemelkedés varázslatban a következő dolgok változtak:
  • papi hit*2-t gyógyít.
  • a használatakor a papi hit 3 % eséllyel csökken eggyel.
  • javítottuk a gyógyító totemet, hogy ez a varázslat is működjön benne.

  • Az energiaörvény nem csak gonoszokon, hanem minden ellenfélen sebez.

    Szakértelem változások:
    Rejtőzködés: Minden 20. szint után +1 támadás és sebzés lőfegyverrel, és fegyverrel az első közelharci körben. Valamint minden 20 szint után -1 mentődobás az ellenfélnek.
    Nyomkövetés: 40 szintenként 1 %-kal (max. 17 %) növeli az esélyt, hogy jön szörny a TF parancsra.
    Mászás: Bizonsoy másznivalókban már eddig is jött +1 szörny, aha a mászás meghaladta a min. mászást legalább néggyel. Mostantól minden másznivalóban jön még +1 szörny, ha a mászás eléri a min. mászás másfélszeresét, de legalább a min. mászás+7-et.

    Az egyszerűség kedvéért itt egy táblázat, hogy hol hány szörny jöhet:

    931491541671753594015898528851316168517401756178119541977
    1. szörny33/ +433 / +433 / +433 / +433 / +4100100100100100100100100100100100100
    2. szörny------100100100100100-100100100100100
    3. szörny--+4+4+4+4+4100100100100+4+4100100100100
    4. szörny+7+7+7+7+7+7+7*1,5*1,5*1,5*1,5+7+7*1,5*1,5*1,5*1,5

    100 = Fixen jön szörny. 33/+4 = Alapban 33 % esély, hogy jön szörny, ha a mászás néggyel meghaladja a minimum mászást, akkor fixen jön szörny.
    +4 = Ha a mászás néggyel meghaladja a minimum mászást, akkor jön szörny.
    +7 = Ha a mászás héttel meghaladja a minimum mászást, akkor jön szörny.
    1,5 = Ha a mászás eléri a minimum mászás másfélszeresét, akkor jön szörny.

    Csapdakészítés: Szintenként +2 csapdasebzés a tolvajon, aki beleesik. Szörnyelfogásnál -1 TVP 20 szintenként, de max. -10. 2 TVP-nél lejjebb nem csökkenhet a költség.
    Csapdaészlelés: Kétszintenként -1 sebződés, ha csapdába esel (lopásnál, vagy labirintusban).
    Gyógyítás: Minden lépés és szörny csata után gyógyulsz szakértelem/2-őt, labirintusban ennek harmadát. Összeadódik a Regeneráció képességfa képességgel.
    Felderítés: -1 TVP a KUT parancsokra a következő képlet szerint:
  • 200-ig minden 20 után -1,
  • utána 50-enként -1,
  • max. 15 TVP.
  • Csak akkor csökkent, ha a KUT legalább 20 TVP-be kerül, nem adódik össze a fürkésző szemekkel (a kettő közül a nagyobb csökkentés számít).
  • Szörnyidomítás: Egyelőre nem változott. A következő adatbázis konverzió után majd tovább növeli az elfogható állatok számát.
    Szerencsejáték: Város mezőn mozogva szakértelem*0-3 arany, de max. karakter szint*3 arany. Városmezőn táborozva kör elején dupla ennyi.
    Zene: Harci induló: új, a varázslótornyokban megtanulható taumaturgia varázslat, ami egész fordulóra ad zene szakértelem/10 támadást, max. 20-at.
    Szörnyismeret: 50. szintenként növeli 1 %-kal a szörnykeresés maximumát max. 50 %-ig.
    Vadászat: 20 szintenként 1 % kritikus ütés, max. 20 %. Összeadódik a KT-képességgel, és a kritikus ütést adó tárgyakkal.
    Bányászat: A kiégett földekre új drágakövek kerültek be, a metakövek. Ezeket nagyon ritkán ehet érzékelni, és nehéz kibányászni.
    Ha valaki ilyent érzékel, nem biztos, hogy épségben sikerül kibányásznia a törékeny drágakövet. Ha nem sikerül, a bányászata akkor is fejlődik. Ilyen követ csak bányászcsákánnyal vagy Trákin csákányával lehet bányászni. A siker esélyét erősen növeli a magas bányászat szakértelem, a trákin csákánya, és a törpe bánya jelenléte. (A KF-en átlagos 50-60-s bányászattal, csákánnyal és törpe bányával az esély 30-40 %.) A metakövek csak dombságban, alacsony és magas hegységben fordulnak elő. Minden típusuk kétféle tereptípuson ebből a háromból. Ha valaki H paranccsal használja a Trákin csákányát (mire egyébként nincs korlát, hogy egy fordulóban egy mezőn hányszor lehet), akkor is van nagyon kicsi esélye, hogy ilyen metakövet talál (törpe bányában kicsit több).
    Ha valaki bányászatot akar növelni, annak a HH Trákin paranccsal érdemes. Ha valaki metaköveket akar bányászni, annak olyan dombságban/hegységben érdemes mászkálni, ahol kevesen járnak, és jó eséllyel az adott mezőkre egy ideje nem lépett kalandozó.
    A metakövekkel a KF-es dragnitokat lehet továbbfejleszteni, illetve később küldetésekben is kellhetnek.
    Érdemes molekulaátrendezéssel is kísérletezgetni.
    Úszás: 10 szintenként +1 támadás és +1 védelem víz alatt.
    Hajózás: 15 szintenként -1 TVP a mozgásra tengeren, de 2 TVP alá nem mehet.

    Moa relikvia/Quwarg kitindarab/Nerub totemfétis beváltása:
    Új tárgy került be a játékba, ami még nem megszerezhető, de rövidesen az lesz. Ezt H paranccsal lehet használni. A használat költsége 5 TVP.
    H <új tárgy sorszáma> 1 parancs: Elhasznál mindhárom fenn említett tárgyból egyet, és 1 %-kal megnő a fegyverszakértelem fejlődési korlát arra a fordulóra.
    H <új tárgy sorszáma> 2 parancs: Elhasznál egyet a 3. paraméterben megadott tárgyból, és eggyel megnő a max. ÉP.
    H <új tárgy sorszáma> 3 parancs: Elhasznál egyet a 3. paraméterben megadott tárgyból, és néggyel megnő a max. VP.

    Létrehozás: 2012. április 10. 09:32:15
    Utolsó frissítés: 2015. november 6. 16:38:29
    Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2024
    E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.