"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
7-x vp
Sötét óriás
Leah Gólem, Óriás
"Szárny", Rezisztencia, Ősmágia
Élet: X
Antimágia: X-1
X annyi, ahányadik kör van.
Sikeres kijátszása után egy gyűjtőből 6 lapot a Semmibe rakhatsz.
Nem lehet célpontja forrásnak.
"Eljő a sötétség, és mindent felfal"
5+X/(7+X)
Kértem én, de lusta ahhoz
Azzal védekezik, hogy már rég nem játszott, újra kéne tanulnia az egészet, össze kéne szednie egy új paklit, ami szerinte drága lenne, meg hogy előző gyűjtijét áron alul adta el(ami igaz...nem is kicsit áron alul)
De hát azért na...
Próbálkozom még
(de akkor nehéz, amikor épp Pesten van, koleszban, úgy 3 hetente jön kb haza... bukta van mindenhogy, pedig szervezném én az embereket..)
A kérdésem:
Ha A semmi mesterével játszom, és kint van egy Alantas játék, akkor az ellenfél paklijából rendesen fizetem a nekront, vagy A semmi mestere által előírt szabály szerint?
2 vp 1 nekron A Tél ura
Leah kalandozó elf kf horgony "szárny"
+:2-es jéglehellet(Nekronból is erősítheted).
Minden jég- és hidegsebzéssel bíró lapod 1-el olcsóbb(de nem mehet 1 alá).Ha kijátszol egy ilyen lapot, kapsz 1vp-t.
2/3
"Előbb utóbb...De úgyis eljön a Tél-A Tél ura."
2vp Jégvarázs
Leah bűbáj hideg ősmágia
Minden 2 jég- vagy hidegvarázslatod után, amit kijátszottál, húzhatsz egy lapot vagy ossz el 2 dermesztés- vagy fagyásjelzőt célpont lapok közt, vagy kapsz 2vp-t.
Fagyásjelző:ha egy ilyen jelző van a lényen nem tud sebezni, illetve képességei sem használhatók.Ellenfeled minden előkészítő fázisában leesik egy jelző.
Nekem ez jobban tetszik(ha szablapról beszélünk) :
Tél
szabálylap
Az első 3 körben nem lehet kikapcsolni(???).Minden jég- és hidegsebzéssel rendelkező lap 1-el olcsóbb.Az ilyen varázslatok 2-vel többet sebeznek.
Tőlem ember is lehet, az én dekkemet olyan nagyon nem zavarná A lényeg, hogy ha lent van vagy 15-20 kaller, egy tömegirtás ne zavarhassa meg a hokit, plusz hogy adjon egy kis erőforrást is Amúgy ott lenne a zén szolgája, de hát az lassítja a hokit...
Igaz, bocs, lemaradt...
2zsz Igazság bajnoka
Rhatt kalandozó végzetúr kf rezisztencia "szárny"
Blokkolás:2
Minden kalandozód kap 3 ÉP-s büntetést,
plusz annyit, ahányas szintű az Igazság
bajnoka.
(P):Húzz egy lapot.
2/2
(szerintem végzetúrként jobban befér a hokiba, pl.cyron vagy danielle wildrose miatt)
Legyen hát ahogy te mondod, úgysem én fogom eldönteni, hogy bekerül-e Addig is egy újabb ötlet:
3zsz Igazság bajnoka
Fairlight kalandozó kf rezisztencia "szárny"
Minden kalandozód kap 3 ÉP-s büntetést, plusz annyit, ahányas szintű az Igazság bajnoka.
(P):húzz egy lapot.
Még egy kis változtatás:
1vp 1 Nekron Sötét kántor(új)
Leah torzszülött kf 1szk "szárny"
Ha a gyűjtőbe kerül(kivéve áldozástól),
ellenfeled max.ÉP-je csökken 10-el, majd a
Sötét kántor a Semmibe kerül.
1 Nekron:Sötét kántor sebződik 1-et.
1/(3)
Én még őrző ikont raknék rá repülés helyett, de negatív visszajelzést kaptam azzal kapcsolatban.Erről vélemények?
Új verzió...
1vp 1 Nekron Sötét kántor(új)
Leah torzszülött kf 1szk "szárny"
Ha a gyűjtőbe kerül(kivéve áldozástól),
ellenfeled max.ÉP-je csökken 10-el, majd a Sötét kántor a Semmibe kerül.
1 Nekron:Sötét kántor sebződik 1-et.
1/(2)
2vp 1 Nekron Sötét kántor
Leah torzszülött kf 1szk "szárny"
(P): 2vp: Sötét kántor büntetése érvényesül az ellenfél játékoson, majd a Sötét kántor a Semmibe kerül.
Büntetés:10ÉP
2/(2)
Esetleg lehet még olyan a passzivizálás + 2 vp helyett, hogy ha megüti az ellenfelet, érvényesül a büntetés, és azután kerül a gyűjtőbe, vagy 2 nekron a (P) mellé, vagy ezen lehet még variálni.
1zsz chara-din bosszúja
chara-din/azonnali/ősmágia
Közvetlenül azután játszhatod ki,hogy ellenfeled
egy forrásnak köszönhetően lapot húzott.
Ellenfelednek el kell dobni egy véletlenszerűen
választott lapot a kezéből,majd ha akarsz,egy
célpont nem Chara-din lapot a Semmibe
küldhetsz.
1zsz chara-din bosszúja
chara-din/azonnali/ősmágia
Ellenfelednek el kell dobnia egy
véletlenszerűen választott lapját, majd ezután, ha akarod, egy nem Chara-din lap a Semmibe kerül.
Szabálykönyv
szabálylap
Ezenkívül még négy másik szabálylapot
használhatsz.Nem használhatsz követőt.Ha
ellenfeled ősi rúnát vagy semleges
csatamezőt használ, négy lappal kezdesz.
"A szabály kötelez!Bár, van amikor több
is..."
2vp Szürke lajhár(új)
sheran/torzszülött/3 szk/horgony/"szárny"
Amennyit sebződik, annyit gyógyulsz.
1/8
1zsz chara-din bosszúja
chara-din/azonnali/ősmágia
Ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerűen választott lapját. Egy nem chara-din, lény vagy nem-lény lap a Semmibe kerül.
Szabálykönyv
szabálylap
Ezenkívül még négy másik szabálylapot használhatsz.Nem használhatsz követőt.Ha ellenfeled ősi rúnát vagy semleges csatamezőt használ, első körödben kapsz plusz 1vp-t.
"A szabály kötelez!Bár, van amikor több is..."