A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
Igen, az élő-rendszer nekem is eszembe jutott. Ez egy jó ötlet, de sajnos szerintem nincs elég játékos a hkk-ban ehhez, és emiatt nagyon gyorsan inflálódna.
2 év múlva ugyanott tartanánk, mint most a profi pontokkal: egyeseknek 20-30x annyi lenne, mint másoknak.
Persze ha kicsit változtatnánk a sakkban bevett élő-táblázaton, pl a szorzót levinnénk amatőrben 5-re, profiban 2-re, akkor akár működhet is a dolog.
Egy próbát talán megér, hogy egy pár hónapig párhuzamosan menjen a két számítási rendszer.
Azt leszögezném elöljáróban, hogy ez a rendszer mindenképpen jobb, mint az előző.
Viszont szerintem mennyiségre, és minőségre is annyi különböző verseny van az országban, hogy nem lehet egy kalap alá venni az összeset profi pont szempontjából sem.
A legjobb az lenne, ha nem csak a profi pontokon múlna a dolog. A behós versenyeket ki lehetne emelni pl ilyen szempontból.
Teszem azt, aki behós amatőr versenyt nyer(de akár ide sorolhatnám a dungeonös és a blogos versenyt is), az minden mástól függetlenül azonnali hatállyal kapjon profi státuszt 6, esetleg 12 hónapra.
Aki pedig behós profi versenyen dobogós lesz, az a profi státuszt már ne tudja elveszíteni semmilyen módon (a nagytanács ítéletével sem), függetlenül a pontjainak számától.
Továbbá vidéki versenyen a győztes csak akkor kapjon profi pontot, ha legalább 15 induló volt, és a győztesen kívül volt legalább 2-3 profi játékos a mezőnyben.
Ezek csak olyan hirtelen jött ötletek, hogy mindenki értse, hogy NAGYJÁBÓL mire gondolok. Nem kell kőbe vésni pont ezeket a gondolatokat.
Az a véleményem, hogy a játék, úgy kompletten (formátumok, lebonyolítás, részt vevők száma, minősége) túlságosan változatos ahhoz, hogy egy C#-ben 2 sorban megírható algoritmus döntsön a profivá válásról.
De hangsúlyozom, ez az egész csak egy vélemény, egy iránymutatás, amivel a rendszer esetleg még inkább a megelégedésére szolgálhat a játékosoknak, és nem megy el az új játékosok kedve az esetleges túl korai profivá válás miatt, és sokkal több amatőr játékos lehetne a behós versenyeken, mint a régi szép időkben.
A mai változtatással talán elindult valami, amit ezúton is köszönök!