Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Felirin és a sárkánycsontok
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen Felirint, a bárdot láthatjuk egy sárkány csontváza előtt a Száműzött herceg című könyvből kiragadott jelenetben.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók
Hatalom Szövetsége - 56. félév végeredmény
Tron'dar nerf

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47417)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (14)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)
Lapötletek (65119)
Legendás cél: 1000 lap (34)
Tron'dar nerf (10)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Kérdezz-felelek 10. (Hírek, újdonságok, változások: Hírek, újdonságok, változások) 
     

Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
 
98. Magicmaster17 (előzmény: schumi-hkk 96.)2011.01.18. 20:25
 
 
Ahha, tényleg
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
97. Balage (előzmény: Guldor 95.)2011.01.18. 18:41
 
 
Jaja, ugy ertem

Tunekeny: tesztelesen szerintem nem akadtunk fenn az ilyen reszleteken sajnos
Igazabol a regi is bubaj lapra volt, ezert lett az uj is, es a regivel se latom, hogy sok problema lett volna, pedig hasznaltak...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
96. schumi-hkk (előzmény: Magicmaster17 94.)2011.01.18. 16:20
 
 
de müködik a saját dobatására, mert:

elősször mindig létre jőn a forrás maga (jelen esetben a dobatás), és utána az ősszes többi, amit a forrás kivált (és ilyenkor már a gyüjtőben van, igy az ő hatását is kiváltja)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
95. Guldor (előzmény: Balage 93.)2011.01.18. 16:20
 
 
Gondolom úgy érted ezt, h a dobatás után rögtön a gyűjtőbe kell, h legyen. Különben, ha kidobatják, nem jönne vissza, hiszen "nem látta" a gyűjtőben lévő képesség, h dobattak.

Balázs: a Tűnékeny csábítás szerinted nem lenne jobb, ha sima bűbáj maradna? Eggyel több lap csinálná ami rá van írva, nem lenne értelmetlen magyarázat rajta meg nem lennének olyan parák, h akkor ha leszedik visszamegy-e a lap stb. Mert ha visszamegy, (hiszen rátett lap, ami folyamatosan lopja, lekerült róla) akkor meg minek van rajta, h kör végén is visszamegy (amikor ugye leesik a vízió róla)
Abba már nem is akarok belemenni, h a szabályok szerint, mivel rátett lap, folyamatosan hat a célpontra, így az életjelzők szépen lepotyognak róla és átjön a delikvens.

Egy seregnyi problémát számolna fel, ha a lap azt csinálná, ami rákerült. (ahogy teszteltük)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
94. Magicmaster172011.01.18. 16:14
 
 
Most nézem, hogy az új nem is olyan mint a régi... Lemaradt róla, hogy "ebben a körben", feltételezem szándékosan, viszont ez esetben, ha őt magát dobatják ki nem jön vissza kör végén, mint a régi. Jól látom? Mert így egy picit gyengébb, de legalább izmot kap...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
93. Balage (előzmény: Bon-Less 91.)2011.01.18. 16:08
 
 
Amikor dobatnak, akkor a gyujtoben kell lennie a Dorkanak, hogy kisuljon a kepesseg. Ha a kepesseg kisult, attol meg a kor vegen a gyujtoben kell lennie a Dorkanak, hogy visszajohessen, mert azt mondja: "a gyujtobol a tartalekodba"
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
92. Numth Kul (előzmény: Balage 90.)2011.01.18. 15:58
 
 
az új dorka miért nem kf-es?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
91. Bon-Less (előzmény: Balage 90.)2011.01.18. 15:44
 
 
Nekem is lenne kérdésem az új dorkával kapcsolatban.

A kör végén kell, hogy a gyűjtőbe legyen a dorka, hogy visszajöhessen?

Működik-e akkor a dorka, ha előbb dobatnak valamit a kezemből, majd ezután kerül a gyűjtőbe a dorka?

Nekem sajna nem egyértelmű a szövege alapnak.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
90. Balage2011.01.18. 15:22
 
 
Tobb helyutt lattam/hallottam azt az elkepzelest, hogy az Osoreg Dorka (uj) nem mukodik Edralianra.
Nos, ezt egy picit arnyalnam azert:

1: Ha Dorka mar a gyujtoben van, es ugy dobatnak Edraliannal, akkor mukodik: Dorka szovege (2. mondat ofkorz): ...ellenfeled arra kenyszeritett, hogy lapot dobj...
Itt szo sincs forrasrol, ebbe a 'kenyszeritett' szoba siman belefer a koveto is.

2. Ha viszont magat Dorkat dobod el az Edraliannak, az ugy nem fog mukodni, mivel a Semmibe kerul, es mivel az elso mondataban forrasrol van szo, ez a kovetotol nem ved. (Ilyenkor a koveto ram hat, es ez igy nem forras).

Mako Balazs
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
89. Magicmaster17 (előzmény: Guldor 82.)2011.01.18. 13:18
 
 
Ez a kérdés még annó a Csernus Gabi elleni meccsemen vetődött fel. A faq az akkori ítéletet takarja, gyakorlatilag emiatt vesztettem el azt a meccset... Hiába bizonygattam az igazam, leszavaztak
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
88. David910 (előzmény: »ice« 76.)2011.01.18. 12:02
 
 
Isten vagy Iceman.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
87. Kfa (előzmény: sörtehajú ninsai 86.)2011.01.18. 08:06
 
 
Szerintem felesleges ebben bízni, amikor egy motyogóra képtelenek előholt ikont rakni vagy egy orkra KF ikont. Ha ilyenek átcsúsznak a rostán, a tökéletesen megfogalmazott kártyák kiegje csak álom marad
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
86. sörtehajú ninsai (előzmény: Guldor 82.)2011.01.17. 23:19
 
 
a szörnybűvölésnek továbbra sincs altípusa. gondolom típust akartál írni.

a megoldás a tesztelők és a behó jobban odafigyel arra, hgy mit adnak ki.... és azzal mit akarnak.

de itt plusz poén hogy a szörnybűvölés alatt még egy faq is van, ami a rosszra tanít, ami amúgy a la pszövege szerint még jó is lenne
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
85. »ice« (előzmény: gempa 84.)2011.01.17. 22:58
 
 
Igen. Hozzá hasonló lény pl Uwalla. Ő is sebez.
Rájuk nem hatnak a források.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
84. gempa2011.01.17. 22:46
 
 
Hello!
Őrző lord mellett, Repro tud sebezni? Illetve a hozzá hasonló lények?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
83. Kfa (előzmény: Guldor 82.)2011.01.17. 09:13
 
 
Egyetértek, minél többet olvasgatom a szörnybűvölés FAQ-ot, annál jobban nem értem mit is akartak ezzel a létrehozók.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
82. Guldor2011.01.17. 04:27
 
 
Az Árnyak megtestesítője - Szörnybűvölés FAQ a beholderes ítélet (és a józan ész) szerint szimplán baromság.

A szörnybűvölés szövege szarul van fogalmazva. Kétségtelenül félreérthető és jelenthetné azt is, h van kijátszáskori meg leeséskori képessége, pedig csak állandó képessége van. A zavart az okozza, h mikor ez a képesség elkezd hatni, mellesleg leszedi az életjelzőket is. Ettől általános varázslat benyomását kelti a lap. Szerencsére az altípusa segít eligazodni a problémakörben.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
81. schumi-hkk (előzmény: sörtehajú ninsai 80.)2011.01.16. 22:57
 
 
vagy csak egy szimpla tényállító mondat a faq, hogy igy van és kész. (függetlenül, hogy a szabálykönyv mást ír esetleg, legalábbis az útóbbi időben elég sok a rövid egy mondatos faq, és fölleg ezek azok amik a szabállyal szembe mennek)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
80. sörtehajú ninsai (előzmény: Kfa 78.)2011.01.16. 22:54
 
 
igen ez lenne a logikus, de akkor nem úgy kéne megfogalmazni őket, ahogy a szörnybűvölés van. ahogy a szörnybűvölés fogalmazva van, a szerint az alatta lévő faq lenne helytálló,viszont mint kiderült azt már egy azóta kijövő kérdez-felelek bejegyzés felülbírálta. szóva litt már nincs semmilyen logika, csak hasraütésszerű, egymásnak ellentmondó szövegek faquk és magyarázatok.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
79. o_attila2011.01.16. 22:28
 
 
Ha a Halálóriáson (új) már annyi jelző van rajta, mint az ÉP-je, akkor azonnal és végleg meghal.

tehát (ha más nem módosítja az ép-jét) akkor kap 2 jelzőt, 2 lesz az ép-je és mehet, végleg (ez esetleg semmibe kerülésre is utal??)

lehet, h alap ép-re vonatkozik, csak szóspórolás történt?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
78. Kfa2011.01.16. 09:34
 
 
Józan paraszti ésszel az lenne a logikus, hogy folyamatosan kifejti a lopó lap a hatását, és ha elveszti a képességét akkor visszakerül a lap.
Ha nem így lenne akkor minden lopó lap olyan lenne mint a Vak végzet, egyszeri, sima varázslat.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
77. Zomar842011.01.16. 08:21
 
 
Érdekes dolog ez a Szörnybűvölés (új) körüli szabály vita.

Van a Szörnybűvölésnek 1 FAQ-ja az Árnyak megtestesítője alatt. Az szerint nincs képessége a Szörnybűvölés (új)-nak, ha az Árnyak megtestesítőjével játszom ki.

2010. március híreiben pedig van a Kérdezz-Felelek rovat 7. felvonásában van olyan FAQ-hogy:

"A lapra rakható lopó lapok működése (pl. Szörnybűvölés, A morfok csábítása, A gazdagok választása, Tolvajkulcs stb.): A lapra rakható lopó lapok (bűbájok vagy tárgyak) folyamatosan kifejtik a hatásukat. Ha nem így lenne, akkor nem bűbáj lapra/lényre vagy KF-es tárgy lenne a típusuk, hanem mondjuk általános varázslat. Ha leszedik a lopó lapot, akkor a lap visszakerül az előző gazdájához. Ha semlegesítik egy időre, akkor is visszakerül, de amikor a lopó lap visszanyeri a képességét, újból ellopja a lapot. Ha a lopó lapon szerepel, hogy az ellopott lap a gyűjtőbe kerül, ha a lopó lap leesik (pl. Tolvajkulcs, Tirranda), akkor ha a lopó lap elveszti a képességét (még ha csak átmenetileg is), úgy kell tekinteni, mintha a gyűjtőbe került volna, így a lopott lapok is leesnek. Ezek alól a szabályok alól csak akkor van kivétel, ha egy lopó lapon más szerepel."

Az eddig elfogadott gyakorlat szerint a később kijött FAQ felülírja a régebbi FAQ-ot.


Bonyi esetét úgy vezetném le, hogy:

-kijátszották a Szörnybűvölés (új)-t
-kijátszotta rá a Leanthill-t
-de a kör végén visszakapja a Szörnybűvölés (új) a képességét és az újabb FAQ alapján mégis életbe lép a lopó képesség....Szerintem.

Az életjelzős dolgot meg a következő példával nézzük. Az életjelző definíciója alapján a rárakott lopó lap nem kerül a gyűjtőbe ha leveszem az életjelzőt.
Mi történik akkor ha a Nagy Limbó darálná a 100 életjelzős Thegedis-t? Mindenképpen megpusztul a Thegedis, mert ez van a Nagy Limbó FAQ-ban.


Hátrány:
Én is benéztem a Hatalom torzulása képességét a Zarknod bilincses paklimban. Vitatkoztam is Pécsen, hogy nincs ráírva .
Szerintem hátránynak minősülhet az a képesség:
kijátszása/létrejötte/használata után, semmilyen más asztalon/kézben lévő lapot nem figyelembe véve a kijátszójára bármilyen hátrányt fog jelenteni, ha pedig nincs meghatározva, hogy kire is hat ,rajta van az "ellenfeled" kitétel.
Kreatív affinitást ha ez ellenfélre játszom ki húz a kör végén, de ha magamra játszom ki én húzok kettőt
Szinguláris gyengeséget ha az ellenfél Méregsárkányára játszom ki, úgy hogy van rajta 6 méregjelző, kereshet 1 másikat jelzők nélkül és ha a saját Méregsárkányomra játszom ki, ugyanebben a helyzetben.......?

Jöhetnek a lehurrogások..........
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
76. »ice« (előzmény: »ice« 75.)2011.01.15. 22:04
 
 
Végig túrtam az összes kérdezz-felelek cikket - azokban nem volt motyogós téma. Az összes motyogót megnéztem, és csak a motyogórémnél találtam amit kerestél. (Ak126)

De ott van!!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
75. »ice« (előzmény: David910 73.)2011.01.15. 22:03
 
 
Hahóóó! Megtaláltam amit hetek óta kerestél
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
74. Bonyi rulez!2011.01.15. 22:01
 
 
Jó figyi, a bűvöléses faku alapján a bűvölés lopása kijátszáskori képesség, meccsem ment el rajta, h beleanthiloztam és az volt az ítélet, hogy kör végén átmegy...habi a faku system.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
73. David910 (előzmény: Bonyi rulez! 72.)2011.01.15. 22:00
 
 
Igy van....

De a leirt faq alapjan nem igy lenne...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
72. Bonyi rulez! (előzmény: David910 64.)2011.01.15. 21:52
 
 
nem erre gondoltam. Azt tudja rosszul, hogy élettel be lehet védeni a szörnybűvölés leesésekor visszakerülő lényt. behós ítélet, hogy nem védi meg az élet.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
71. »ice« (előzmény: »ice« 70.)2011.01.15. 21:38
 
 
csak az ikon hiányzik arról is....
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
70. »ice« (előzmény: sörtehajú ninsai 69.)2011.01.15. 21:37
 
 
Papesz, ebben benne van hogy az összes motyi élőholt - amugy van az a végzeturas motyi... az is élőholt!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
69. sörtehajú ninsai (előzmény: »ice« 67.)2011.01.15. 21:36
 
 
már csa kaz a kérdés, hogy az energiamotyogó a motyogórém előtt jött ki vagy utána?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.