Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
járj sárkánnyal szintén tud kellemes lenni, járj+kyorggal is lehet elég durva pereket okozni az ellenfélnek, a fehér hordának is van létjogosultsága, más most nem jut eszembe a kimradtak közül...sajnos a jelenlegi környezet nem kedvez a thargodanoknak (vagy csak kevés igazán jó lap van bele), pedig durván lehet pörgetni, a csatamezős horda sem olyan rossz jelenleg, meg elég olcsó, de nagyon extrém kivételektől eltekintve az ötlapos kontroll leveszi probléma nélkül, nyilván az ellen kell side-olni
A Molluszk és a Járj! a két legerősebb és legdivatosabb koncepció volt egy hónapja. Amikor megnyertem a dungeont csatamezővel, csak ilyen deckekkel játszottam (4 mollusz, 2 lassan járj xD)
azt azért furcsállom, hogy a járjas paklikat senki sem említi...kezdenek egyre erősebbek lenni megint, az éjfatty sóhaj sokat dob, főleg a vérfarkas verzión...
és majd most jön a dobató követős meg a terrgah ötlapos kontroll, ezek biztosan fognak aratni, pláne mert a profik szeretik használgatni az ilyen újdonságokat...