| Chara-din bajnoka
3 VP
Chara-din szörny
KF, szárny
Idézési költsége annyival kevesebb, ahány Chara-din lényed van a kezedben VAGY a gyűjtődben (választásod szerint), de nem mehet így 1 VP alá.
Semlegesítés: nem Chara-din lap.
Raia, Elenios és Rhatt lappal +1 VP célozni és reagálni rá.
[3]/3
A nyomorúság ideje
1 VP
Chara-din bűbáj
védekezés
Kijátszhatod az ellenfél körében, közvetlenül a húzási fázisa után is.
Időleges hatás, 4: egy játékos sem kaphat VP-t és SZK-t forrásnak köszönhetően.
Ha nem védekezésként játszottad ki, kör végén húzz egy lapot.
A rothadás szentélye (új)
1 építő
Chara-din építmény, szentély
Anti-mágia: 1
S, 3 ÉP: Kapsz egy Chara-din fattya lapot aktívan a tartalékodba.
K, Áldozd fel egy Chara-din fattyadat: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több lényedre hatna.
Ha az ellenfeled bármilyen módon megszüntette a követődet: S, 1 VP, dobd a kezedből a Semmibe: kapsz 2 Chara-din fattya lapot passzívan a tartalékodba.
3 SP |
Porladó lepke
szörny
leah
3 vp
repül
sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisban, minden olyan asztalon maradó lapra amelynek van aktivizálást igénylő képessége kap egy lepel jelzőt. amelyik lapon lepel jelző van anyuval több vpbe kerül az aktivizálást igénylő képességének a használata amennyi jelző van rajta.
1/1
Dögevő teknős
sheran
szörny / teknős
3 vp
1 es anti-mágia
2es mérgezés + anyi ahány méregjelző van rajta
körönként egyszer célpont gyűjtőből egy lény lapot átrakhatsz a semmibe kapsz (szk)t és a dögevő teknősre kerül egy méregjelző
az előkészítő fázisban a méregjelzők miatt csak akkor kerül a gyűjtőbe ha az aktuális életpontjának minimum kétszerese a rajtalévő méregjelző
3/3 |
Landragór börtöne
1 VP chara-din bűbáj „védekezés”
Ha akarod, passzívan jön játékba.
Minden lap passzívan jön játékba.
Ellenfeled lényei játékba kerülésük körében nem jelölhetőek ki támadónak és nem használhatják aktiválást kívánó képességeiket.
Csendes álom
1 VP elenios általános/vízió „mentális” „ősmágia”
Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, vagy célpont lény kap 1 álomjelzőt.
Amíg a gyűjtődben van: ellenfeled minden forrása, ami a gyűjtődből egy vagy több lapot a semmibe küldene: 1 VP-vel drágább (több ilyen hatás összeadódik).
A kívülállók vezetője
Követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden altípussal nem rendelkező lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá. Ilyen lényeidre +1 VP reagálni és ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több ilyen lényedre hatna 1 VP-vel drágább. Minden altípus nélküli lényed kap +1/+1-et.
Mentát csele
? VP elenios azonnali/reakció „mentális”
Idézési költsége 1 VP, de ha van álomjelző, vagy mentális lap játékban: akkor 0 VP.
Megakadályoz egy varázslatot és célpont lény kap 2 álomjelzőt.
Orchnod, a kegyetlen
3 VP 3/7 fairlight szörny/triklem drakolder „legendás” 1 SZK
Minden sebzése villámsebzés. Villámra immúnis.
+3-mas villámsújtás (ÉP-ből is erősítheted)
Legendás képesség: kijátszása után ellenfeled minden lénye sebződik 3 ÉP-t. |
Kompenzálás
Szabálylap
Az előkészítő fázisban bármely játékos dönthet úgy, hogy nem kér varázspontot, ehelyett a húzási fázisban fele annyi lapot húz (felfelé kerekíts), mint amennyi varázspontot kapott volna.
Ha a játék elején megszűntették + 1 lapot húzol.
Dimenzióutazás
Szabálylap
Nem lehet megszűntetni. Nem használhatsz mellette követőt.
1 VP: Kör végén húzz egy lapot.
2 VP: A húzás fázisodban eggyel több lapot húzol.
2 VP [1]: Keress ki egy lapot a paklidból.
Mindegyik képességet csak a saját körödben, körönként egyszer.
Ha használtál egy képességet, már nem játszhatsz ki lapot. |
Poxi,a gyámoltalan
2 VP
Tharr kalandozó
törpe
Ha nincs követőd játékban,nem lehet rá reagálni.
Repül.
Élet:1
[S],Ha KF tárgy kerül rá,ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
Ahány KF tárgy van rajta,annyi plusz sebzést kap.
1/3
"Poxi csak addig volt gyáva,amíg Caloni kezébe nem adta fokosát"-Arzgul
Miki,ha nem nevezel meg neki kijátszásakor semmit,akkor csak morfra kijátszott reakciót akadályoz,ha lila xenóként jön,akkor meg xenót vagy morfot érintő reakciót csíp meg. |
Lávacsiga: korrekt lap. Legalább piros hordát is lehetne összerakni. A tűzleheletet vegyesen is lehessen használni.
Lappangó morf: tetszik az ötlet, de ha jól értelmezem így csak morfra kijátszott reakciót fog meg.
Poxi: ez túl erős lett. Körönként csak egyet dobathasson! |
Köszönöm az értékeléseket
Álomőr (javítva)
1 VP 2/2 elenios kalandozó/KF
Annyival drágább rá reagálni, ahány álomjelző van játékban (de max. 3-mal).
Ellenfeled forrásai nem távolíthatnak el álomjelzőket a lényekről.
Minden lényed +X/+X-et kap, ahol X az adott lényen lévő álomjelzők száma.
S: ha van rajta álomjelző, aktivizálódik. |
csatamező,Dornodon követő és jól mondod,akár járjba is befér,mint mini Nekronsárkány |
Poxi,a gyámoltalan
2 VP
Tharr kalandozó
törpe
Ha nincs követőd játékban,nem lehet rá reagálni.
Repül.
Élet:1
Ha KF tárgy kerül rá,ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
Ahány KF tárgy van rajta,annyi plusz sebzést kap.
1/3
"Poxi csak addig volt gyáva,amíg Caloni kezébe nem adta fokosát"-Arzgul
Lappangó morf
0 VP
Színtelen szörny
morf
Semlegesítéslyan reakció,amivel egy ugyanolyan altípusú lényedre reagáltak,mint amilyen a Lappangó morf altípusa.
Minden vele megegyezű altípusú lényed 1-es Büntetést kap.
0/1
Lávacsiga(új)
2 nekron
Dornodon szörny
Repül.
2-es tűzlehelet(nekronból is).
Kárpótlás:1 lap.
2/1 |
Kite, a túlélő:kicsit a szemtelen ördögfiókára emlékeztet. Elég gusztustalan kis dög ez is. Akit zavar,fogja meg...
Álom zárja le a szemem:teljesen korrekt.
Krónikus fáradtság:hasznos kis időhúzó papírnak tűnik. kicsit torqan szaga van. Nem baj,maradhat,vízióban iszonyat hasznos lesz.
Álomharcos:tokozókompatibilis,viszont szerintem így is csak egy gyakori lap szintjén van
Álomőr:
A reagálás drágítását maximalizáld szerintem. Érdekesen hangzik,h passzívan alvó lényeink erősödnek az álmoktól. Persze egy tokozó lövésre vagy egy aktivizálós lapra építve már nem is olyan mókás a helyzet,tetszik. |
Hiába poén,a 3 áldozás miatt egyáltalán nem olyan könnyen teljesíthető a dolog. Nyilván a második képessége a vicc inkább
Gondolom a triumvirátus akarta is poén,mert IK-ja nincs is xd Ha nem,akkor legyen poén az is. |
Gnóm tarisznya:egy helyre jó,a saját dekcjébe. esetleg vmi kötelékes morf dekcben. dehát azoktól meg ki sajnálja ezt a kevés kis erőforrást?
a későbbi használhatóság jegyében lehessen neki asztalról vagy gyűjtőből is mutatni szerintem
Hitehagyott törpe:felejtős,1-ért ne antimágiázzunk 2-t (néha) reagálhatatlanul. a második képessége meg törpe hős,tehát szükségtelen |
Trinigan hatalma (ez csak poén)
3 vp 3 szk 3 nekron 3 áldozás
Kijátszási feltétele h a paklid a semmibe rakd.
Sikeres kijátszásakor megnyered a játékot.
sk: Mutasd meg trinigan hatalmát és még három 3-as idézési költégű lapot kapsz 3 vp-t és húzz egy lapot.
A triumvinátus akarata
Idézési költségét helyettesítheted azzal, h megmutatsz két 3-as idézési költségű lapot.
Semlegesítés: lap
Ha eldobatják a kezedből kikereshetsz egy 3-as idézési költségű lapot.
Áramlás: szétoszthat 1 dermesztés és 1 álomjelzőt |
Kite, a túlélő
1 VP 3/1 sheran kalandozó/elf KF
A 2. körödtől „szárnyak” képességet kap.
Ha bármilyen módon (kivéve nem kényszerített áldozástól) a gyűjtőbe kerülne, vagy gazdát cserélne, ehelyett visszakerül a tulajdonosa kezébe (az előkészítő fázisban is).
Álom zárja le a szemem
1 VP elenios áltlános „mentális”
Ha van játékban Álomvilág +1 VP rá reagálni.
Előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében vagy leírásában az álom szó bármilyen formábn szerepel.
Krónikus fáradtság
1 VP elenios általános/vízió „menális”
Gyógyulsz 2 ÉP-t és tehetsz célpont lényre 2 álomjelzőt.
+1 VP-ért kijátszhatod azonnaliként is.
Álomharcos
2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF
Kijátszásakor minden lényed, amin van álomjelző: kap egy izomjelzőt, ezután ellenfeled minden lénye, amin van álomjelző: kap 1 méregjelzőt.
S tégy egy lényedre egy álomjelzőt: az álomharcos aktivizálódik.
Álomőr
1 VP 2/2 elenios kalandozó/KF
Annyival drágább rá reagálni, ahány álomjelző van játékban.
Ellenfeled forrásai nem távolíthatnak el álomjelzőket a lényekről.
Minden lényed +X/+X-et kap, ahol X a rajta lévő álomjelzők száma.
S: ha van rajta álomjelző, aktivizálódik. |
Köszi az értékelést.
Freddy nevével semmi baj, ő a mágia mesterei játék egyik szereplője .
Érdekes, amit mondasz. Én tkp. tokozót gondoltam egy ilyen pakli mellé, nem Elisát. De valóban kombós. |
Az álmok ura:nem is tudom. Álom sík ellen igen hasznos lap,tokozóra akár építhetne is. Avatárokhoz nem hiánypótló,de persze használná.
Álomgyerek:ez kifejezetten kreatív,hasonló nincs még. Viszont álmokat valahonnan isntant szórni kéne rá,és erre ismét csak a tokozó lehet a megoldás.
Freddy Króger, a rém:a nevekkel vigyázni kell,tudod,ezt szerintem vesd el. Bár akár magát a lapokat,nem sokban különbözik egy iszonyatos goblintól.
A forrás érintése:szerintem nem igényel még újítást a lap.
Elisa:védekező követő,kicsit felturbózott homályúrnak érzem
Összességében játszhatónak éreznék egy ilyen szettet,de még bőven kellene hozzájuk lap. Az előbb értékelt lapok is nyilván sokkal jobbak e követő ismeretében,először szerintem a követővel nyisd majd a sort,ha csinálsz hasonló szettet,utána másabb szemmel tudjuk értékelni a lapokat. |
Az álmok ura
6-X VP elenios avatár (4)/(4) 1 SZK
X a játékban lévő álomjelzők száma, de max. 5.
Kijátszásakor ellenfeled minden lénye kap 2 álomjelzőt, ezután minden lényed, amin van álomjelző aktivizálódik.
S 1 ZSZ: célpont lény, amin van álomjelző: választásod szerint a gyűjtőbe kerül, vagy kap egy izom- vagy életjelzőt.
Álomgyerek
2 VP 1 nekron X/X+2 elenios kalandozó KF
X annyi, ahány álomjelző van rajta. Álomjelzők nem hatnak rá.
S 1 ÉP: kap annyi álomjelzőt, ahány ebben a körben eddig rákerült.
Végy le játékban lévő lényekről összesen 2 álomjelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
Freddy Króger, a rém
2 VP (5)/5 tharr szörny/goblin „élőholt” 1 SZK
+2 VP rá reagálni. Ha van rajta álomjelző: forrásra immúnis.
S 1 SZK: aktivizálódik.
A forrás érintése
0 VP raia azonnali „ősmágia”
Kapsz X+1 VP-t. X annyi ahány lénye vagy ahány nem-lény lapja van ellenfelednek játékban.
Ha ellenfeled első körében játszottad ki és ő kezdte a játékot és legalább 3 VP-t kaptál vele: húzz egy lapot.
Elisa
Követő/ hordaparancsnok
A játékot -3 ÉP-vel és 4 lappal kezded és tégy rá 4 jelzőt, melyek száma semmilyen más módon nem módosítható.
K 1 VP végy le róla 1 jelzőt: célpont lény kap 2 álomjelzőt, vagy célpont nem-lény lap 2 dermesztésjelzőt. (Csak az ellenfeled körében).
Ha ellenfeled első körében használod ezt a képességet és ő kezdte a játékot: nem kell VP-t költened a használatára és 1 helyett kétszer használhatod. |
Áldozati máglya (új)
1 építő
leah
horgony
Mindenképpen passzívan jön játékba. Csak lény építheti.
Sikeres kijátszása után áldozd fel a máglyát építő lényt, majd keresd elő a paklidból az összes az építővel megegyező nevű lapot. (max 2-t) és rakd játékba őket.
P: rakd a semmibe, a gyűjtőből egy lényt rakj a játékba, és minden lényed kap egy életjelzőt. |
Azt gondoltam hogy minden lényem kapjon két izmot ,ilyen lap még nem nagyon van.És még mást is tudjon azért....
A (rendkívűl szellemes) flavor persze nem muszály |
Uh,jogos,ez eszembe sem jutott |
arochos-ba azért elég jó lapnak tűnik |
Flavor nélkül talán. De akkor sem tudom hova. Az áramlása viszont érdekessé teszi. |
Népszavazás
Szintelen
Általános
1vp 1 nekron
Ősmágia
Eloszthatsz a játékban lévő lények között kétszer annyi izom vagy méreg jelzőt (lehet vegyesen is)ahány lény van játékban .
Áramlás :lényeid kapnak 1-1 izom jelzöt.
"Miért kell szavaznunk hogy Teszkovics a gnóm boltos nyitva legyen-e vasárnap,miért nem rendeli el Borax király? -Mi hogy már elrendelte,akkor végépp nem értem........" |
Elátkozott sírok
1 VP
Leah bűbáj
Anti-mágia:0
Minden nem élőholt lény -2 sebzést kap.
[K]:ha kijátszol a kezedből egy élőholt lényt,húzz egy lapot!
Ha a gyűjtődben van,ellenfeled minden lénye -1 sebzést kap.
"Az átok még azokat is sújtja,akik csak a közelükbe merészkednek"-Arochos
Sabar-thin specialista
2 nekron
Tharr szörny
moa
KF
Semlegesítés:Színtelen vagy Bufa lap.
Kijátszásakor válassz:célpont permanens elveszíti minden speciális képességét VAGY max. 2 célpont Tharr lény kap 1-1 izomjelzőt.
Minden moád kap +1 sebzést.
1/2
Deego lantja
0 SZK
Bufa tárgy
hangszer
háló
Anti-mágia:0
[K],1 VP:célpont lény kap egy izom- vagy életjelzőt.
[K]:célpont lényen egy bármilyen jelzőt(életet is) kicserélhetsz egy izom- vagy méregjelzőre.
Áldozd fel:célpont lap kap 1 elmúlásjelzőt. |
Az a baj,h az ilyen jellegű lapok könnyen lehet,h olyan helyrehozhatatlan károkat okoznának a gyűjtőgenes pakliknak,mint amilyet a Szökőkút okozott a köderdőnek. Nem támogatom. Van elég semmizés,van elég ellenlap. |
Tetszik, fain, valami ilyesmire gondoltam, amikor blogon felvetettem az ötletet. |
A fattyak szaporodása (új)
2 VP 1 nekron chara-din azonnali
Párbaj: 4.
Kapsz annyi Chara-din fattya lapot passzívan a tartalékodba, ahány chara-din fattya nevű lapod van játékban. Ha ily módon legfeljebb 2 fattyat kaptál: húzz egy lapot. Az így játékba hozott fattyak a kör végéig semmilyen módon nem aktivizálódhatnak.
Olga
2 VP bufa kalandozó/ember 1/1 KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy ultra ritka lapot, vagy ha a követőd egy ultra ritka lap és ellenfeled nem ÉP áldozással szüntette meg: visszakapcsolódik.
Fatty lord (új)
2 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK KF
Büntetés: egy lap kézből semmibe dobása.
K 1 ZSZ: kapsz egy chara-din fattya lapot passzívan a tartalékodba, vagy előkereshetsz egy chara-din fattyat a paklidból.
A sötét földet VP költség nélkül játszhatod ki.
A kastplom tornya
1 építő dornodon építmény/templom, torony 4 SP „szárnyak”
Kijátszásakor, ha van Sötét kastplomod játékban vagy a gyűjtődben: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz és aktivizálhatod egy lapod.
Minden leah, dornodon és chara-din lényed kap +1/+1-et.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot és kapsz egy kastplom szolga lapot aktívan a tartalékodba.
Namekh-shin, a fertőzött
2 VP 1 nekron 0/4 tharr szörny/moa KF 1 SZK
Ha ellenfeled VP-t kap (akár az előkészítő fázisban is) Namekh-shin-re kerül egy fertőzésjelző, azután ellenfeled sebződik annyit, ahány jelző (nem csak fertőzésjelző) van Namekh-shinen (de max.ötöt).
K végy le róla X fertőzésjelzőt: megakadályoz egy forrást, aminek hatására ellenfeled X VP-t kapna vagy X lapot húzna (akár késleltetve is). |
Goblin harci kiáltás (új):Goblinok közé szerintem nem férne be.Járjba a színe nem az igazi. Marad a bűvös erdős köd,ami meg jelenleg nem létezik,illetve abba még szerintem a régi ugyanúgy használható lenne. Ráadásul ha helyettesítjük,ez elkapható reakcióval...
Kísértetkastély (új):Nem tudom hova használnám. Ha a saját lapomat akarom visszakapni,visszavétellel játszok. Ha az ellenféltől akarok lapokat kiszedni,semmizek. Épületbe pedig szín miatt nem jó.
Transzformációs mező (új):az a bajom,mint a kastéllyal,nem látom a helyét a lapnak. Ráadásul ha még ellenfelem is juthat extra manákhoz...
Orgling szolga:Tetszik. Nekronos orgling úgy sincs,és ha tudunk adni egy életjelzőt egy mágusnak,az elég megnyugtató. Ha pedig el tud csípni 1-2 KF tárgyat vagy izmot,az még jobb. |
Érdekesen hangzik,de építenél rá paklit? Én biztosan nem...Ez esetben marad a sok követős koncepció.Oda meg pont olyat nem tud,ami nagyon kellene a decknek,laphúzás. Én nem érzem elégnek,persze lehet h hirtelen nem jött át a dolog. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|