Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Varázslatot lövő fegyverek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Korok múltával a Túlélők Földje világképe teljesen megváltozott. Miután a felfedezők az egész kontinenst feltérképezték, a számtalan régi ereklyék között olyan fegyverek is előkerültek, melyek a csatában varázslatok garmadáját képesek az ellenségre zúdítani. Ez a tulajdonságuk bizony nagyon hasznossá teszi őket.
Nézz szét a galériában!
Zén Legendái: Rémháború
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64981)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ...
Nézet:
1 Vp A méreg sodra (új)
azonnali Sheran

Idézési költségét helyettesítheted egy méregjelző lényről való levételével.
Célpont lényre három méregjelző kerül VAGY megakadályoz egy nem-lény lapot.

1 Vp 3 nekron A Semnmi hívása (új)
azonnali Tharr

Célpont permanens a Semmibe kerül.
2 Vp: áttehetsz célpont gyűjtőből max. 2 lapot a Semmibe. Ez a képesség a gyűjtőből működik.

flavour maradhat

1 Vp Illúzióméreg (új)
általános Sheran
vízió

Szétoszthatsz max. 2 méregjelzőt célpont lények között ÉS célpont játékos sebződik 2 Ép-t. Ha van mérgező lényed játékban, 2-vel több méregjelzőt oszthatsz szét, és a sebzés is 2-vel több.
 
A gépben lakozó szellem (új)
Sheran 2vp 1nekron általános

Húzz egy lapot. Csak a csere fázis után játszhatod ki. Minden játékos megfordítja a paklija felső két lapját ha asztalon maradó lapok rakd őket az oldaladon játékba aktívan egyébként dobd a semmibe őket. Az ellenfél lapjai a köröd végén mindenképpen a semmibe kerülnek, ha a gyűjtőbe kerültek onnan is.


Ében hadúr (új)
Chara-din 2zsz szörny ében íjász
repül 0/6 élet:1 antimágia:0

K: Mutasd meg a kezedből, egy másik íjászod képességébe beleszámolhatod őt is.
Ha az asztalon van akkor 2 íjásznak számold.
Ha a gyűjtőben van akkor 3 íjásznak számold.
 
A kiválasztott bukásánál arra gondoltam, h túl durva lenne, ha ezt minden körben meg lehetne csinálni. Pl. ha az ellenfél belőtte a követőmet, akkor a megnevezett lapot nem fogja tudni kijátszani, mert megölné magát. Így ki lehet kapcsolni a kulcslapokat a deckből, amiket nem akarunk, h kitegyen. Ha nem lőtte be a követőt, akkor is 9 sebzés elég sok, bár tényleg jobb lenne, ha lénybe is mehetne és nem kerülne a Semmibe használat után. Bár ha szerinted am is gyenge, akkor mindegy

A B ternvél úgy gondoltam, h ha 0-ra ütne az ellenfél, akkor is működik, csak rosszul fogalmaztam meg. Viszont tényleg blank a legtöbb esetben, lehet nem kéne erőltetni. Ha kapna valami alternatívát esetleg, de inkább felejtős 

Az utolsó rohamnál meg azért gondoltam a Hamis vacsorát tokenként, mert a Kisebb angyal lenne a legkézenfekvőbb, viszont az egy Raia deckbe láthatatlanként úgy, h nem foglal helyet az őrposztban, talán túl erős lenne. A Hamis vacsora meg permanensen kimehetne minden körben, meg nem jellemző egyik hordában sem, így univerzálisabb lehetne. Bár lehet rossz választás, mert ez a lap kb. a nyerése lenne egy agresszív decknek, így nem számít, h vízió-e a lap, ha úgyis megnyerjük a kört vele…
Köszi a válaszokat Bubu

Amúgy Elek Attila a nevem, de majd odaírogatom az ötletesénél.
 
Kristálymágia: Nem tudom...nekem valahogy vérszegény...általában ha már lenn van 2-3 kristályunk, akkor a kristályőrünk és a citrin kristályok miatt nem kell a csont...viszont 1-2 kristály antimágiájának meg nagyon bekavarhat ez a lap. Ha meg aktiválni akarunk, inkább Mestermágus.

Vérszomjas küklopsz: Megmondom őszintén nem tudom...nagyon nem szeretem azokat a lapokat, amiknél 2 körnek el kell telnie, hogy őkelme valami értelmes dolgot csináljon. Azt viszont el kell ismerni, hogy sok esetben nagyon be tudja akasztani az ellent. Még végiggondolom.

Xenomorf rém: Korrekt leszedés xeno deckbe, bár túl kreatívnak vagy nagyon hiánypótlónak nem nevezném.

Agyafúrt xenomorf: Na ez viszont agyon tetszik, abszolute hiánypótló lap, tökéletes reakció a meta jópár lényére. Én még azt is bevállalnám, hogy adnék neki egy védekezés ikont azzal, hogy védekezésből nem dobathat kézből.

Álomszövés: Rengeteg álmos koncepciós lap jelenik meg itt . Nem tudom, lesz-e a Beho részéről erre bármi érdemi dolog, de én támogatom az ezirányú törekvéseket.
 
Első kérésem az lenne, hogy ha 3 lapot egymás után írsz, az kerüljön egy hozzászólásba!

Én a hármat megpróbálom felidézni:

A kiválasztott bukása: Úgy értékelem, hogy az utolsó mondatát el sem olvastam, mert ha az ott van, akkor eszméletlenül gyenge a lap (általában egyszer sebez, csak játékosba, azt sem biztos...ilyenkor javaslom 1-2 hasonló lap keresését, ennél pl. sokkal jobb a Szerencsés fürkészés, és azt se használja senki). Vízióként érdekesebb lap, bár annyit pontosítani kell, hogy csak a következő kijátszott lap esetén működhessen a dolog, mert különben teljesen követhetetlen, hogy akkor most mi lett megnevezve az első körben, ha már a tizedikben vagyunk. Úgy szerintem egy érdekes lap, bár a színén változtatnék, Dornodonként több pakliba férne be.

B terv: Az a baj a lappal, hogyha csak a "megnyered a játékot" képességre hat, akkor kb. fölösleges is a lap, mert a deckek több mint 95%-a ellen totál blank. Ha a 0-ra ütésnél is hat, akkor nyilván univerzálisabb, de nekem úgy is gyenge, mert csak egy kör haladékot ad egy lap árán. Ennél egy Visszavágás sokkal jobb, pedig ma már az is messze van a top spoiler lapoktól. Az ilyen ellenlapoknak vagy kemény meccsfordító lapoknak kell lenniük vagy muszáj rájuk valami alternatíva, különben nem rúgnak labdába.


A harmadik lapnál az a gondom, hogy nem támogatom azt, hogy kb. minden gyakori lapból token legyen. De arra még alszom egyet, mert nem rossz az ötlet.

Ja, és a nevedet írd le a lapötletek végére, hogy tudjam kié, ha valamit továbbküldök!
 
Utolsó roham
2 VP
Színtelen, azonnali
Nem lehet eldobatni a kezedből. Húzz egy lapot! Kapsz egy Hamis vacsora (új) lapot aktívan a tartalékodba (használj előre kikészített lapot). Minden lényed +3 sebzést kap kör végéig. Lényeid ÉP-je ebben a körben nem csökkenhet 1 alá.
 
B terv
1 VP
Fairlight, azonnali, reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled megnyerné a játékot. Ehelyett a kör azonnal véget ér és te következel. Ellenfeled a következő előkészítő fázisában megnyeri a játékot.
 
A kiválasztott bukása
1 VP
Tharr, azonnali, vízió
Kijátszásakor megnézheted célpont játékos kezében lévő lapokat. Ezután nevezz meg egy lapot. Ha ellenfeled kijátszik egy ilyen lapot, sebződik 9-et. Sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.
 
Igen, ezt lehet, hogy jobban át kellett volna gondolni
 
2 nekron Kardinális szimbólum
tárgy Rhatt

Blokkolás: 2
Minden lapod akkora Blokkolást kap illetve a Blokkolása annyival nő, ahány nekron szerepel az alap idézési költségében.
Minden Blokkolással rendelkező lapod az alábbi képességet kapja: "1 nekron, dobd a kezedből a Semmibe: ellenfeled max. Vp-je csökken 1-el."

2 Vp Hadicsel (új)
azonnali Tharr
reakció

Idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz egy lény vagy építmény feláldozásával.
Megakadályoz egy lapot és/vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.

flavour maradhat

Kettős erőbedobás (új)
szabálylap

A játék elején eggyel több lapot húzol.
A húzás fázisában minden játékos eggyel több lapot húz. Nem lehet átadni a kezdés jogát.
A követők megszüntetésekor öttel több Ép-t, és öttel kevesebb max. Ép-t kell áldozni.
 
Erre jó a kódex
 
Igen bármilyen lap kijátszható a gyerkőc szerint
 
Kristálymágia

1 VP rhatt általános

Kapsz annyi SZK-t, ahány fókuszkristályod van játékban, de max. hármat. Ezután aktivizálhatod max. 2 tárgyad.

Vérszomjas küklopsz

4 VP 4/6 tharr szörny/óriás KF 2 SZK

Ha egy lény vagy játékos sebződik: a vérszomjas küklopsz kap egy +1 sebzést adó vérjelzőt.
K végy le róla 1 vérjelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
S végy le róla 2 vérjelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül.

Xenomorf rém

2 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy lapot a gyűjtőbe dob.
K: ha sikeresen kijátszol a kezedből egy xenót: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.

Agyafúrt xenomorf

1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó „háló”

Kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe dob, vagy célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe dobhatsz.
K: célpont lény kap annyi álom jelzőt, ahány izom jelző van rajta vagy annyi dermesztés jelzőt, ahány élet jelző van rajta.

Álomszövés

1 VP elenios bűbáj „ősmágia”

Húzz egy lapot.
Kijátszásakor szétoszthatsz 3 álomjelzőt célpont lények között.
S: célpont lény, amin van álomjelző: kap egy izom-, élet-, vagy dermesztés jelzőt.
 
1 Vp Haláljáró (új)
szörny 1 szk KF Leah
élőhalott, horgony

Kijátszási feltétele 2 Ép áldozása.
'repül'
Feltámad.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivévce áldozástól), húzz egy lapot.

flavour maradhat

2 / 1

2 zanszilánk Lidércláng (új)
szörny 1 szk Leah
kísértet

'repül'
Ha kijátszási feltételként feláldozod egy lényedet: forrásra és '+' képességekre immunis.

"Sosem létezett másutt, csakis a kalandozók rémálmaiban. De ezek a rémálmok persze számos halálos áldozatot követeltek..."

4 / (1)

2 Vp Nekromanta lord (új)
szörny 1 szk KF Leah
nekromanta
élőhalott

'repül'
K: Ha egy lényed áldozástól a gyűjtőbe kerül, tegyél rá egy izomjelzőt.
Minden nekromantád és élőholtad +1/+2-őt kap.
X annyi, ahány nekromantád van a játékban és a gyűjtődben (de max. 7).

"Ő az én leghatalmasabb generálisom - Morgan"

X / 1
 
X Vp Óriásmassza (új)
szörny 2 szk Chara-din

X max. 3 lehet. Semlegesítés: lény.
Kijátszási feltétele, hogy dobj kockával.
Alapsebzése és alap Ép-je összesen annyival több, amennyit dobtál (oszd el a dobott eredményt), és kijátszásakor sebződsz ugyanennyit.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: 'repül'.

X+? / X+?
 
1 Vp Kaotikus csata (új)
bűbáj Chara-din

A lényeid ütés fázisban leadott sebzését kockadobással kell meghatározni (lényeid alapsebzését, és annak minden egyéb módosítóját figyelmen kívül kell hagyni). Ha a lénynek volt mágikus sebzése, az továbbra is megmarad. Több Kaotikus csata esetén több kockával kell dobni.
 
Jelzem, hogy az Illúzió csak egyetlen ilyen lapkijátszást tett lehetővé (és nem asztalról K-ra bármennyit), és a szitu szabályozhatatlansága miatt ezer éve tiltólistán van...
 
Topdekk
1 VP 1 nekron

Raia általános

Nem lehet rá reagálni.
Dobd el az összes lapod a kezedből a semmibe: Keress elő egy lapot.
Sikeres kijátszása után a semmibe kerül.
Áramlás: Kör végén húzz egy lapot!
 
Milyen lapot játszhatsz ki ,bármit?(akkor egész jó lenne.....)
 
Mutáció 2vp bűbáj elenios ultraritka
(K) költs el x vp, ahol x egy lap idézési költsége és kijátszhatod a lapot mintha a kezedben lenne.

Kahn Benjamin lapötlete
 
A szirének átka

1 VP elenios azonnali „ősmágia”

Ellenfeled következő permanense, amit sikeresen kijátszik a kezéből, miután létrejöttek a kijátszáskori képességei, átkerül hozzád (ha lény: aktívan a tartalékodba).

Khor farkasa

2 VP 3/3 dornodon szörny/hátas 1 SZK

Élet: 1.
K: aktivizálhatod egy dornodon lényed.
Ha egy orkod vagy varkaudarod nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: a kör végéig orkjaid és varkaudarjaid immúnisak lesznek ellenfeled forrásaira és nem sebződhetnek.

Eszeveszett ork

0 VP 2/0 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Kijátszása körének végéig kap +3 ÉP-t.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: a kör végén húzz 1 lapot!
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz 1 VP-t.

Ork tábornok

1 VP 1 nekron dornodon szörny/ork KF 1 SZK

Minden orkod kap +1/+1-et.
S i ZSZ: a kör végéig nem működik a lapok „háló” képessége (követőé sem, de szabálylapé igen), VAGY célpont 0 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.

Morgan rúnája (új)

1 VP 1 áldozás leah azonnali/reakció

+3 VP rá reagálni.
Megakadályoz egy lapot.
Ha a megakadályozott lap idézési költsége legfeljebb 3: ellenfelednek a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe kell dobnia.
 
Az elme győzelme

1 VP

Elenios általános

mentális

Húzz egy lapot!
Ellenfelednek el kell dobnia max. 2 bűbáj lapját a kezéből a Semmibe.
Ha egy lapot sem tudott dobni,kapsz 1 VP-t.

"A kísértést csak saját elménk erejével vagyunk képesek legyőzni."



Manakorall(új)

1 nekron

Színtelen szörny

Repül.
Látja a láthatatlant.
Kijátszásakor nevezz meg egy színt!
[K]:Ha kijátszol egy ilyen színű lapot vagy egy mágikus védelmű lényt a kezedből,húzz egy lapot!.
Ez a lap egyszínű versenyen tiltott.

0/(3)


Mutánsok kora

0 VP

Chara-din bűbáj

Anti-mágia:0
Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani.
Ha egy vagy több Chara-din lényed sebzést okoz a harc ütés fázisában,ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
Áldozd fel:célpont gyűjtőből max. 3 lap a Semmibe kerül.
 
1 nekron Morgan szelleme (új)
szörny 1 szk Leah
kísértet

'repül'
Kijátszásakor, ha megakadályozzák, és ha az asztalról a gyűjtőbe kerül, akkor célpont játékos 3 lapot a paklija tetejéről (választásod szerint) a gyűjtőbe vagy a Semmibe dob.
Nem lehet feláldozni.

3/1

3 Vp Pillanatnyi elmezavar (új)
azonnali mentális Chara-din

Idézési költsége annyi Vp-vel kevesebb, ahány 3 Vp idézési költségű lap van a kezedben (mutasd meg).
Gyógyulsz annyi Ép-t, amennyit ebben a körben eddig összesen sebződtél, majd célpont ellenfeled sebződik annyit, amennyit ténylegesen gyógyultál (de max. 9 Ép-t).
Párbaj: 3

1 Vp 1 nekron Szésőséges időjárás (új)
bűbáj Sheran

Húzz egy lapot. +1 Vp rá reagálni.
Minden azonnali varázslat idézési költsége +2 Vp VAGY a lények semmilyen aktiválást kívánó képessége nem működik VAGY a lapok csak akkor aktiválódnak az előkészítő fázisban, ha gazdájuk erre elkölt laponként 1-1 Vp-t.
 
2 Vp Egyszerűsítés (új)
általános Sheran

Minden bűbáj a gyűjtőbe kerül.
Ha a játék hátralévő részében bárki lapot keresne elő, akkor ehelyett húz egy lapot, ha pedig bárki forrástól Vp-t kapna, ehelyett gyógyul annyi Ép-t, amennyi Vp-t kapott volna.
Áramlás: X Vp: X+1 célpont jelző kikerül a játékből.
 
2 Vp Egyszerűsítés (új)
általános Sheran

Minden bűbáj a gyűjtőbe kerül.
Ha a játék hátralévő részében bárki lapot keresne elő, akkor ehelyett húz egy lapot, ha pedig bárki Vp-t kapna, ehelyett gyógyul annyi Ép-t, amennyi Vp-t kapott volna.
Áramlás: X Vp: X+1 célpont jelző kikerül a játékből.
 
2 zanszilánk Kiteljesedés
általános ősmágia színtelen

Célpont aktív építményt mostantól helyszínnek kell tekinteni minden szempontból (pl. nem lehet passzivizálni, kézbe visszavenni, feláldozni, stb.). A Kiteljesedés sikeres kijátszása után az esetlegesen játékban lévő más helyszín a gyűjtőbe kerül.

"Ha a világ csupán egyetlen szoba, minden megváltozik..."
 
Visszavenni csak szkritter altípusú lényt lehet. Arról nem is beszélve, hogy a Villámhorgonyon van egy... hmm... horgony (meg a kátrányköpülőn meg a Hörrentőn, teknősön, bohócon is) A víziónak meg lenne értelme? Nem hiszem, hogy a gyűjtőben megtartaná a vízió altípust. Szóval az elsőre nagyon brókennek hangzó kombók közül azért a legtöbb nem működne.

Viszont tényleg sok, potenciálisan erős lehetőség van benne, és kifejezetten egyedi ötletnek hangzik.
 
király bohóca szkritter?

miért is jó az?
 
Szerintem rengeteg lehetőség van benne. Ha víziót/szkrittert csinálsz a Villámhorgony, Kristálybarlang vagy Ork kátrányköpülőből elég komoly előnybe kerülhetsz. De lehet folytatni is a sort, pl. Masszaszövő, Creshif az orgyilkos, A lángok küldötte, Idéző teknős, Szirén gésa, Hörrentő…
A király bohócából szkrittert csinálsz, ha van kint 3 lényed, akkor konkrétan nyertél.
De nagyon durva a Manaszövőnél és a Céhmesternél is.
 
tedd akkor még bele, hogy Veszélyes faj formátumon beleszámít a 30 lapba.

amúgy elég gitt.
 
  ... | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.