1 VP Veszélyes játékok
bűbáj, ősmágia, Dornodon
Anti-mágia: 0
S: Ellenfelednek meg kell neveznie egy lapot a paklijából/gyűjtőjéből. Ezután te eldöntheted, hogy mi történjen ezzel a lappal. Kijátszhatod a saját, vagy ellenfeled forrásaiból a te oldaladon (vegyesen is, de ellenfeled erőforrásaiból nem áldozhatsz vagy passzivizálhatsz), visszakeverheted/visszateheted a paklijába/paklija tetejére/aljára, a gyűjtőbe/Semmibe dobhatod. |
Rég írtam már ide De ittvan pár ötlet
Arachnid Sámán (új)
2Nekrom Dornodon szörny pók 1szk
Repül
Anti-mágia:0
+: 1-es energiatüske (nekronból is)
Büntetés:3ÉP
"Még szerencse, hogy nem egy nekronsárkány...."-az Utolsó mondások könyvéből
4(M)/2
Az Ellenség támadása (Új)
2Nekron Dornodon általános védekezés
Anti-mágia:0
Célpont permanens a semmibe kerül.
Az esetleges büntetés és kárpótlás nem jön létre, ha lény volt, nem jár belőle szörnykomponens.
Zu'lit közbelépése
0Vp Fairlight azonnali ősmágia
Vegyél vissza egy aktív lényedet az asztalról a kezedbe: tegyél egy Zu'lit sárkánya lapot aktívan a tartalékodba vagy az őrposztodba (választásod szerint), majd a kör végén húzz egy lapot. Ha Fairlight lényt vettél vissza, akkor azonnal húzd fel a lapot. Ezt lapot reakcióként vagy életmentő hatásként is kijátszhatod.
Tőr-tetés
1Nekron Tharr azonnali
Nem lehet eldobni a saját anti-mágiádnak.
Egy dobótőröd és az ellenfeled egy permanense gazdát cserél.
1Vp, rakd át a gyűjtőből a semmibe: kapsz egy dobótőr nevű lapot.
"meglepő, hogy egy nyakhoz szorított penge mimindenre képes..."
Mit gondoltok? ![](pic/smiley/biggrin.gif) |
Am:0-s, forrásimmunis lapból már így is túl sok van. |
A tisztesség manifesztációja új UR
3 VP Raia avatár kf 0/7
Anti-mágia:0
Sikeres kijátszásakor sebződsz 8-at.
Forrásra immunis.
Sebzése semmilyen módon nem mehet 0 fölé.
K: Célpont játékos sebződik 12-t.
Ezt a képességet csak a harci fázis után használhatod, és csak ha T.M. az őrposztodban van. |
A kígyó taktikája új
1 mana sárga azonnali, ősmágia
Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzási fázisa után is. Célpont játékos veszít 5 manát, de ebben a körben minden lapja olcsóbb 1 manával, de nem mehet 1 alá.
Ha ez a játékos ebben a körben kijátszik legalább egy lapot, húzhatsz egy lapot azonnal, és egyet a kör végén. |
2 VP Fájdalmas búcsú (új)
azonnali, vízió, Bufa
Nem lehet rá reagálni. Anti-mágiának nem lehet eldobni.
Minden játékos megmutatja a kezében lévő lapokat, majd minden olyan lapot, amit lehet reakcióként (is) kijátszani/használni, a Semmibe dob. Ezután minden játékos sebződik annyi ÉP-t, amennyi lapot eldobott. Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Elek Attila |
2 Vp Planned Flamedix (új)
kalandozó KF Tharr
troll
Kijátszásakor egy játékban lévő izomjelzőt áttehetsz rá VAGY aktivizálhatod.
K: 2 Ép: maximális életpontra gyógyul VAGY kap egy életjelzőt (csak akkor, ha nincs rajta).
Ha sebzést okoz, húzz egy lapot.
Kárpótlás: húzz 3 lapot VAGY keress ki egyet a paklidból.
3 / 4
2 Vp Bőrnyakú Lombard
kalandozó KF Leah
troll
'repül' Méregre immunis.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.
K: 1 nekron: megakadályoz egy varázslatot VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
K: 2 nekron: megakadályoz egy lapot.
Hátrány: ha bármelyik képességét sikeresen használja, tegyél rá egy dermesztés-jelzőt.
4 / 4
1 nekron A kvazárszikla gyermeke
troll 1 szk KF Tharr
kalandozó
Ebből a lapból 3 helyett 5-öt használhatsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy nem-lény lapot VAGY célpont lény kap 1 izomjelzőt, és ha a célpont egy troll, akkor +2 izomjelzőt kap.
3 / 1 |
a zöldre rá is férne ![](pic/smiley/smile.gif) |
Spoiler lenne ha igy kiadnák... ![](pic/smiley/biggrin.gif) |
Kísérleti egér
0 vp
Sheran szörny 1 szk 'horgony' ősmágia 0/1
Semlegesítés: Reakció, VAGY egy forrás, ami egy vagy több permanensedre hatna.
Ha semlegesítésként játszod ki, a következő lapod nem jön létre, egyébként kör végén húzz egy lapot. |
Morgan familiárisa (új)
4-X VP
Leah szörny 1csont
Semlegesités: Fairlight lap vagy olyan forrás mely a pakliból gyüjtöbe dobat.
Láthatatlan. X az ellenfeled semmijébe lévő lapok száma.
Ha megsebzi ellenfeled paklijából X lapot a semmibe dob.
1/4 |
Akina, a pusztító: Élet és halál ura "B" verzió. Egy kalandozós deckbe jobb a színe, hálója, meg azonnal lő, viszont manaköltsége van, nincs "B" képessége. Szerintem a használhatóság határán mozog a deckjeiben.
Tisztás: Egy viszonylag egyszerű tápja egy koncepciónak. Elsőre jónak tűnik.
Beloran méregkutató: A 2 vp, és a "semlegesítés: lap" együtt nálam bőven elég ahhoz, hogy egy lapot ne olvassak tovább...most azért megtettem. Méregpaklit kellemesen pörgető a lap alapképessége, de a semlegesítésével együtt szerintem nagyon erős. |
A visszatérő: Érdekes, de kissé broken gyanús lap. A bármilyen módon veszélyes; kikerülés pl. áldozás, kézből visszavevés esetén azért elég jól megtermeli a lényeket, amik azért nem kis lények. Az ötlet nem rossz, de ez nekem picit sok. Az áramló képessége meg kicsit sok.
A mohóság jutalma: Az ilyen típusú lapokkal két komoly gond van: egyik, hogy teljesen kitesztetlhetetlen lapok, rengeteg lapra hat, és könnyen átjöhet valami broken a rostán. A másik, hogy a jövőre nézve is ad egy korlátot, a "vagy" képességgel rendelkező lapokat mindig háromszor át kéne gondolni, hogy mi lenne a Mohóság jutalmával. Ez pedig nem viszi el jó irányba a teszteléseket, és a játékot sem. |
Semmi gond, Nika ilyen! Ne foglalkozz vele, Katu. |
2 ZSZ A visszatérő
szörny, 2 SZK, Sheran
4/4
Ha bármilyen módon kikerül a játékból, vagy egy forrás miatt eldobod a kezedből, tegyél egy A visszatérő lapot aktívan a tartalékodba (használj előre kikészített lapot).
Áramlás: célpont permanensről levehetsz bármennyi jelzőt (életjelzőt is), majd a lap választásod szerint a gyűjtőbe vagy a Semmibe kerül.
A mohóság jutalma
követő
Megszüntetés: 14 ÉP
A játékot 3 lappal kezded. Ha ellenfeled szabálylapja vagy követője kikapcsolta, a játék elején kettővel több lapot húzol.
Az olyan lapjaid, melyek szövegében szerepel a „VAGY” szó (nagy betűvel) ÉS melyeknél választhatsz a rajta lévő hatások közül, azoknál nem kell választanod, létrejön mindegyik hatása a lapnak.
Elek Attila |
Zarknod kínzókamrája
szabálylap
Nem lehet a paklikból lapot előkeresni. Ha valaki valamilyen forrás vagy képesség hatására lapot keresne, akkor ehelyett annyi lapot húz, ahányat előkereshetett volna.
Azoknak a lapoknak, melyeket saját képességük szerint a pakliból elő lehet keresni, ez a képessége nem működik. |
Ez a szánalmas óvodás vergődés itt olyan, mint amikor Timmy és Jimmy a south parkból egymásnak feszül.
Nika, Katu, én tényleg szeretem a flamewart, és Pit lehet rám is fog szólni, de kérlek ezt beszéljétek meg vagy facebookon, vagy telefonon, vagy személyesen, vagy nyissatok egy Nika vs Katu topicot neki.
Ne itt. |
A túlvilág ajándéka
1 VP leah általános/szinguralitás „ősmágia”
Az első 2 körödben nem játszhatod ki.
Gyógyulsz 6 ÉP-t és húzz annyi lapot, hogy annyi lap legyen a kezedben, mint célpont ellenfelednek.
Ha így legalább 4 lapot húztál: elveszíted minden VP-det.
Xenó fürkész
1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó ’háló” 1 SZK
Élet: 1.
Ha egy forrásod véletlenszerű lapot dobatna ellenfeled kezéből: helyette átnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és ugyanannyi általad választott lapot dobathatsz el.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lap a semmibe kerül.
Xenó savmágia
1 VP chara-din azonnali/reakció
Megakadályoz egy max. X idézési költségű lapot, ahol X a játékban vagy a gyűjtődben lévő xenók száma, ezután ellenfeled sebződik hármat.
Z’rokhaug valóságfaló
2 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/éjfatty 1 SZK
Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy életjelzőt: célpont lény kap egy álom, élet, méreg vagy izomjelzőt.
K végy le egy lényedről egy életjelzőt: célpont nem lény lapra kerül egy dermesztés vagy egy elmúlásjelző.
Óriás csontváz (új)
4 VP 6/6 leah szörny/csontváz, „élőholt” KF
K mutasd meg a kezedben lévő óriás csontvázat: célpont lény az őrposztból a gazdája tartalékába kerül aktívan.
Kötelék: anti mágia: 0. és Élet: 1. |
Az eredeti sem tűz. A robbanás amúgy sem jár feltétlenül tűzzel, és nem feltétlenül okoz égést... Több olyan HKK lap is van, aminek a neve valamilyen robbanás, és nem tűz. |
3 Vp Gigantikus megarobbanás (új)
általános ősmágia Raia
Ha megakadályozzák, kapsz 2 Vp-t vagy húzz egy lapot.
Minden permanens a gyűjtőbe kerül.
Azok után a permenensek után, amelyek bármely okból nem kerültek így a gyűjtőbe (életjelző, immunitás, stb) a gazdájuk sebződik 3-3 Ép-t.
0 szk Elrontott ebéd
tárgy Sheran
S: kapsz 1 szk-t és sebződsz 2 Ép-t.
P, áldozd fel: vagy az ellenfél minden lényére tegyél egy-egy méregjelzőt vagy egy célpont lényre hármat.
Párbaj: 1
1 Vp Virrasztók (új)
általános Leah
Kapsz a tartalékodba 3 Virrasztót aktívan (1/1-es Leah szörny, nem lehet feláldozni, az ellenfél lényei ellen +3 sebzést kapnak, és ha ellenfelük élőholt, ellene mágikus védekezést is).
Áramlás: kapsz 2 Virrasztót aktívan a tartalékodba. |
1 Vp Márvány apostol (ú)
szörny 1 szk Fairlight
Kijátszásakor az összes olyan lényt visszaveheted a gyüjtődből a kezedbe, aminek az alap sebzése és alap Ép-je is 1 (kivéve Márvány apostolt). Ha nem veszel vissza így lényt, akkor repül és tegyél rá 2 izomjelzőt.
1 / 1 |
Most miért? Garantáltan egy blank lappal kezdesz. Elég szopás az. |
Túlvilági tartalék
4 VP
Leah, azonnali, ősmágia
AM: 0. Kijátszásakor keress elő 2 max. 3-as fix idézési költségű lapot a paklidból (nem kell megmutatnod) és tedd őket félre. Ezeket a normál szabályok szerint kijátszhatod az idézési költségük kifizetése nélkül, de egy körben csak az egyiket. Ezek nem számítanak sem a kezedben/paklidban/játékban lévő lapnak sem. Rakd át a gyűjtődből a Semmibe, célpont permanens kap 2 dermesztés jelzőt. |
Ugyan már ![](pic/smiley/smile.gif) |
Mardakor mágia
6 vp
Ha a játék elején a paklidban van akkor bármennyi színt használhatsz. A játék kezdetekor az első lap felhúzása helyett keresd ki mutasd meg és vedd a kezedbe.
Kapsz egy 5/5-ös Mardakor mester jelzőt passzívan a tartalékodba. |
Javítás:
1 építő Az örök ifjúság forrása
építmény Sheran
+1 Vp-be kerül reagálni rá.
A játékosok maximális életpontja semmilyen módon nem csökkenhet (áldozással sem).
K: passzivizáld X lényedet: X célpont lény maximális életpontra gyógyul VAGY passzivizáld 2 lényedet: célpont játékos maximális életpontra gyógyul.
4 Sp
X szk Hasznos holmik
tárgy Tharr
Újrahasznosítás: 3
Kijátszásakor célpont gyűjtőből egy max. X-es, fix idézési költségű tárgyat (kivéve: Hasznos holmikat) játékba rakhatsz, mintha kézből játszottad volna ki.
P, áldozd fel: ha nincs lap a kezedben, azonnal egyébként a kör végén húzz egy lapot. |
1 építő Az örök ifjúság forrása
építmény Sheran
+1 Vp-be kerül reagálni rá.
A játékosok maximális életpontja semmilyen módon nem csökkenhet (áldozással sem).
K: passzivizáld X lényedet: X célpont lény maximális életpontra gyógyul VAGY passzivizáld 2 lényedet: célpont játékos maximális életpontra gyógyul.
X szk Hasznos holmik
tárgy Tharr
Újrahasznosítás: 3
Kijátszásakor célpont gyűjtőből egy max. X idézési költségű tárgyat (kivéve: Hasznos holmikat) játékba rakhatsz, mintha kézből játszottad volna ki.
P, áldozd fel: ha nincs lap a kezedben, azonnal egyébként a kör végén húzz egy lapot.
4 Vp Rhatt nagyobb bajnoka (új)
kalandozó KF Rhatt
alakváltó
Blokkolás: 2
Idézési költségéből 4 Vp-t helyettesíthetsz egy blokkoló lap kézből, vagy két ilyen lapnak a gyűjtődből Semmibe dobásával.
'Repül' Feltámad.
P, áldozd fel: célpont játékos max. Vp-je csökken X-el, ahol X a játékban lévő permanensek száma (de max. 3).
2 / 3 |
Köszönöm az értékelést.
Vérszomjas küklopsz (javítva)
4 VP 4/6 tharr szörny/óriás KF 2 SZK "szárnyak"
Kijátszásakor és ha egy lény vagy játékos sebződik: a vérszomjas küklopsz kap egy +1 sebzést adó vérjelzőt.
K végy le róla 1 vérjelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
S végy le róla 2 vérjelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Agyafúrt xenomorf (javítva)
1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó „háló” "védekezés"
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe dob, vagy célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe dobhatsz.
K: célpont lény kap annyi álom jelzőt, ahány izom jelző van rajta vagy annyi dermesztés jelzőt, ahány élet jelző van rajta. |
Ősi bölcsesség (új)
szabálylap
A játék elején húzott lapok közül az utolsót nem felhúzod, hanem előkeresed a paklidból, (a többi lapot előtte normálisan húzd fel) majd a paklit keverd meg. E mellett a szabálylap mellett nem használhatsz követőt és nem kaphatsz VP-t ÉP-áldozás eredményeképp. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|