Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Zén Legendái: Rémháború
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64981)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ...
Nézet:
Az Elterelést kombináld össze Arochos-sal...
 
X Vp Elterelés (új): Érdekes lap, azt meg kell hagyni, az erejében már több a kételyem. Alapvetően a passzív lények harcba küldését érzem a legnagyobb erősségének, ebben van potenciál jócskán (Megaszaurusz maximusz 4ver ), de a kvázi egy körig végtelenített őrposztban annyira nem látom a lehetőséget. Aztán ki tudja A visszaküldést egy láthatlansággal kombinálva érezném erősnek, így annyira nem, hisz ha erős lények vannak az ellen őrposztjában, akkor így is úgy meghal mindenki.

1 Vp Viszolygás: 1-2 esetben el tudom képzelni, hogy jó, de szerintem az esetek 90%-ban egy lapot és egy manát szerintem nem éri meg erre pazarolni, így a cipősdobozban kötne ki.

1 zsz Hálátlanság: Alapvetően nem szeretem az ellenféltől függő lapokat, de ez nagyon ötletes és akár hasznos is lehet. Tetszik.
 
Azért remélem, hogy ez egy humoros ötlet volt...
 
X Vp Elterelés (új)
azonnali Sheran

Ebben a körben a támadók kijelölésekor minden tartalékban lévő lényt őrposztban lévőnek kell tekinteni minden szempontból (mintha a tartalékokban nem is lenne lény), a harci fázis végén pedig max. X általad választott, őrposztban lévő célpont lény passzívan a tartalékba kerül.

1 Vp Viszolygás
általános Sheran

Idézési költsége nem növelhető.
Nevezz meg egy lapot. Ilyen nevű lap a játék végéig kézből nem játszható ki és aktiválást kívánó képességei sem használhatók.
Sikeres kijátszása utána Viszolygás a Semmibe kerül.

1 zsz Hálátlanság
bűbáj lapra Sheran
vízió

Önálló jelzőre is kijátszhatod.
A célpont permanens az alábbi hátrányt kapja: "Jutalom: 2 Vp, 2 szk, 3 Ép, 2 lap húzása."

"A hálátlanság ellenségeink egyik legkönnyebben kihasználható jellemhibája - Lady Terilien."
 
jöhet, de a Szkupien testvérek nem használhatják ezt a lapot
 
Sztem még cantrip lehetne.
 
1 vp 1 nekron Öntörvényű fatty
szörny, 1 szk, KF, háló, Chara-din,
Chara-din fattya

A paklidban bármennyit használhatsz.
Kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálódik.
K, 1 zsz: ebben a körben bármennyi fattyat kijátszhatsz a kezedből (a korlátozó forrásoktól és szabályoktól függetlenül), VAGY kap egy életjelzőt és ellenfeled sebződik annyit, ahány életjelző van játékban (de max. 9-et).

"Vége a világnak! Chara-din fattyai megtanultak önteni!"-Rhatt ministránsa

2/2
 
Baze ezér külön accot csinálni, Istenem tényleg külön topik kéne nektek
 
Bocsi, nem ide.
 
Teljesen igazad van!
 
Engem arra neveltek, hogy akkor fogalmazzak meg kritikát, ha építő jellegű javaslattal és/vagy jobb megoldással tudok előállni. -természetesen nekem se sikerül mindig-

A bűbájnak fantasztikus (kreatív) képessége van. Gazdagíthatná ez a képesség a metát. De a bűbáj játszhatatlan, mert nem éri meg belefektetnem az erőforrásaimat abba, ami addigra, hogy hasznot hoz, már kikaptam.

Miszitkus Erők lapokat újítanak mostanság, így jutott eszembe az alantas játék felújítása.
Mint említettem bűbájként játszhatatlan a képesség, ezért fordultam a szabálylap megoldás felé.

Nem hívhatom Alantas játék (új) -nak, hiszen erősen megváltozott a lap típusa. Viszont tetszik (és kreatívnak) tartom a lap képessége és neve közti párhuzamot. Szerettem volna, hogy ez megmaradjon.
Pontosan annyit csináltam, hogy szabálylapra faragtam a bűbáj képességét.

Mitől lesz egy lap kreatív?
"Fogtündér
1 vp, bufa, kalandozó.
Élet 1. K: tegyél egy célpont lényre egy álomjelzőt: Célpont kalandozó kap egy izomjelzőt.
1/1"
Ez kreatív?

A kreatívság ott jelenik meg az Alantas Játékok-ban (szerintem), hogy általa olyan koncepciók térhetnek vissza illetve születhetnek a versenyasztalra, melyek eddig nem voltak benne a játék körforgásában. pl: nekronhorda.

[K] pedig biztosan kell rá. Első körben akár 6-7 nekront is el lehet költeni.
Ez több, mint az ellenfél paklijának a fele, ha nincs k.

Köszi
 
Túlfejlett aranysárkány

8 VP 8M/8 fairlight szörny/sárkány 4 SZK „szárnyak”

Büntetés: 8 ÉP.
8-cas tűzlehelet (zanszilánkból is fizetheted)
Idézési költségéből bármennyi VP-t helyettesíthetsz aranysárkányok passzivizálásával. Egy Aranysárkány csemete passzivizálása 2 VP-t, egy Ifjú aranysárkányé 3 VP-t, egy Kifejlett aranysárkányé 4 VP-t helyettesít.
 
Zöld brekk

1 VP 3/1 sheran szörny 1 SZK

3-mas mérgezés.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt.

Méregsárkány lárva

1 VP 1/1 sheran szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”

1-es mérgezés.
Egy mérgező lényed idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz a méregsárkány lárva feláldozásával.
Késleltetett hatás 2: 2 ÉP, áldozd fel: a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy méregsárkányt aktívan.

Méreghidra

2 VP 1/6 sheran szörny 1 SZK „szárnyak”

3-mas mérgezés.
Ha sebződik (akkor is ha ettől a gyűjtőbe kerül): kap egy +1/+1-et jelentő fej jelzőt, majd ellenfeled minden lénye kap annyi méreg jelzőt, ahány fej jelző van rajta.

Gyorsított korrózió

1 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

Húzz egy lapot!
Ha egy lapon az elmúlásjelzők száma bármikor eléri vagy meghaladja a lap idézési költségét, a lap azonnal a gyűjtőbe kerül.
S: célpont lap kap egy elmúlás jelzőt.

Túlfejlett aranysárkány

8 VP (/8 fairlight szörny/sárkány 4 SZK „szárnyak”

Büntetés: 8 ÉP.
8-cas tűzlehelet (zanszilánkból is fizetheted)
Idézési költségéből bármennyi VP-t helyettesíthetsz aranysárkányok passzivizálásával. Egy Aranysárkány csemete passzivizálása 2 VP-t, egy Ifjú aranysárkányé 3 VP-t, egy Kifejlett aranysárkányé 4 VP-t helyettesít.
 
3 nekron Csordaszellem (új)
bűbáj Chara-din

Kijátszásakor egy max 1 idézési költségű lényről másolatot készíthetsz (kijátszáskori képességei nem jönnek létre). Minden olyan lényed, amiből legalább három van játékban +2/+3-at kap.
 
Azt hiszem ezért nem írtam fel semmit már egy ideje.
 
Mit szóltok ehhez?

Alantas Játékok
szabálylap
Közös képesség: [K]:A következő fix idézési költségű, nekronos lapod nekron költségét fizetheted úgy, hogy az ellenfél paklijából semmizel.
 
Degenerált démoncsökevény (új)

1vp chara-din szörny, szárnyak

Minden olyan lényed, amelynek az alap sebzése nagyobb az alap ép-jénél, kap +2/+2-t és 3 ép-s büntetést.
Ha egy ilyen lényed megsebzi az ellenfelet, húzz egy lapot.

2/1
 
Éjpók (új)

3 VP (2)/(2) chara-din szörny/pók 1 SZK „szárnyak”

3-mas mérgezés. Büntetés: 3 ÉP.
Kijátszásakor minden mérgező lényed kap 1 izom jelzőt, ezután minden mágikus védelemmel rendelkező lényed kap 1 élet jelzőt.

Elvyra

1 VP 1/3 elenios kalandozó/elf KF

Élet: 1.
K ha egy lényedről bármilyen okból lekerül egy életjelző: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t és gyógyulsz 3 ÉP-t.
P: célpont lény kap 1 élet jelzőt.

Méregdémon

2 VP 2/2 sheran szörny 1 SZK

3-ma smérgezés.
Semlegesítés. varázslat.
Minden lényed, amin van méreg jelző: kap +2/+2-t.
S 1 nekron végy le egy lényről egy méregjelzőt: célpont lény kap 1 izom jelzőt.

Repülő motyogó (új)

2 VP 3/1 leah szörny/motyogó, „élőholt” 1 SZK „szárnyak”

Kijátszásakor gyógyulsz 3 ÉP-t és célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Motyogóid +1 ÉP-t kapnak és kijátszásuk után aktivizálódnak.

Chara-din idézése

2 VP chara-din általános „ősmágia”

A paklidból játékba rakhatsz bármennyi fix és nem 0 idézési költségű chara-din lényt. Az így kijátszott lények idézési költségének összege nem lehet nagyobb, mint a játékban lévő chara-din permanenseid száma.
 
2 VP Törpe tisztogatás
Tharr azonnali Ösmágia védekezés
Nem lehet eldobni antimágiának. Anti-mágia:0
Minden nem törpe és nem gnóm altipussal rendelkezö lap a gyüjtöböl kerül. Minden forrásimmunis lap passzivizálódik (a lények elöször a tartalékba kerülnek). Idézési költségéböl minden eggyes VP-t helyettesithetsz egy törpe feláldozásával.
 
ha megnevezett laptípussal, és olyan lap képességével nem lehetne rá reagálni, akkor prémium lenne (bár akkor a tárgydeck csomagolhatna, ha ezzel kezdenek ellene...)
 
1 Vp Agyhalál (új)
általános mentális Chara-din

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust. Minden játékos a kezéből a gyűjtőbe kell dobja a kezéből az összes ilyen típusú lapját.
Kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor a Semmibe kerül.
 
A flux nem varázslat lapot fog. Ez nem lény lapot. Épp kiegészíti és még sem blank, mint ahogy a stigma tud lenni bizonyos paklik ellen. A fluxnak teljesen más képességei vannak... pl ez nem olcsóbbít, de nem is rontja el az ősmágiát, ráadásul hálós és van két teljesen egyedi képessége... szóval nem értem ezt a flux extra kifejezést rá, teljesen különböző tulajdonságaik vannak!
+ a játék hangulatvilágába abszolút belefér, te meg a Superman filmre gondolsz, mikor elolvasod a címét...
 
Tetszik. Egyedi dolgot tud,habár nem tud hol lehet nagyon erős az önálló jelzők másolgatása,de valahova biztosan. A második képessége elég brutális,az első inkább mókás. Kicsit félek,h túl hamar meghízna,olyan vízitündér-öntörvényű szaga van-lejött, és ha nem oldják meg rögtön,garantáltan kikapsz. Na persze ehhez el kell dobni egy lapot általában.
 
Techniána extra... Mellesleg a sci-fi távol áll a játéktól és ennek így is kell maradnia.
 
Nem kell újítani ezt a lapot. Ha mégis újítod,akkor ne új lapot kreálj,hanem újítsd.
 
Ősi bölcsesség új
Szabálylap

Nem használhatsz mellette követőt, és nem kaphatsz vp-t ép áldozás árán. A játékot az ellenfeled kezdi.
A játékosok első körében semmilyen immunitás, célozhatatlanság nem működik. Ez vonatkozik a reakciókra, azon belül az anti-mágiára is.
Az első két körében egyik játékos ép-je sem csökkenhet 1 alá, és egyik játékos sem nyerheti meg, vagy vesztheti el a játékot.
Mindkét játékos 5 lappal kezdi a játékot, függetlenül minden más módosító hatástól.
Te mind az öt lapot kikeresheted a játék elején, míg ellenfeled 3-at. A játék során semmilyen más módon nem lehet lapot előkeresni. Ha mindkét játékos ilyen szabálylapot használ, akkor a normál kezdési szabályok érvényesek, és 4-4 lapot kereshettek az 5-ből.
 
1 VP Terraformáló
bűbáj, védekezés, háló, Leah

Védekezéssel nem lehet rá reagálni.
K: 2 VP, vagy dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy nem-lény lapot.
Ha az előbbi képességét nem használtad az ellenfél körében, akkor a saját fő fázisodban levehetsz egy permanensről bármennyi jelzőt (életjelzőt is) VAGY aktivizálhatsz egy célpont permanenst.
 
1 Vp Jelmester
szörny 1 szk KF színtelen

Izom: 1. Élet: 1
S: egy játékban lévő önálló jelzőből kapsz egy másolatot, ha ez egy lény, passzívan a tartalékodba kerül.
K: egy játékban lévő nem-önálló jelzőből kapsz még egyet, és azt ráteheted egy célpont permanensre. Életjelzőt 2 Ép feláldozásával másolhatsz így.

1 / 2
 
2 ZSZ Ördögi mentor (új)
általános, Leah

+1 VP reagálni rá. Ha nem jön létre, húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Célpont gyűjtőből rakj 2 lapot a Semmibe. Ezután minden gyűjtőben lévő lényt a gazdája a tartalékjába rak aktívan, majd ellenfeled minden így játékba került lénye kap 1 álomjelzőt, majd minden lény kap egy méregjelzőt és minden nem-lény lap egy elmúlásjelzőt.
 
Xenó elmefaló

2 VP 2/3 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kötelék: nem lehet semlegesíteni, vagy anti mágia: 0.
K, ha ellenfeled bármilyen okból lapot dobott a kezéből: húzz egy lapot vagy kapsz 2 VP-t.

Ludolacra

1 VP 3/1 sheran szörny „szárnyak”

Minden „szárnyak” képességgel rendelkező lényed láthatatlanságot kap.
A ludolacra támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az nem üt vissza rá.
K: a ludolacra az őrposztodból a tartalékodba kerül.

Végzetes csel

1 VP chara-din azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kijátszhatod reakcióként közvetlenül azután, hogy ellenfeled egy forrásával azonnal megnyerné a játékot, ehelyett te nyered meg a játékot.

Xenomorf kultivátor

3 VP 4/4 chara-din szörny/xenó 1 SZK „horgony”

Kijátszásakor válassz: ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, vagy aktivizálhatod egy xenódat.
P: kapsz 1 VP-t és visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.

A káosz igazi arca (új)

1 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Ezután dobj fel egy érmét: ha nem találtad el az eredményt, akkor dobnod kell egy lapot a kezedből a semmibe és sebződsz 2 ÉP-t.
 
  ... | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.