Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Quwarg méreg
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Érdekes módon a Túlélők Földjén nem a patkányok, hanem a quwargok - ezek az apró kis bogarak - jelentik a legnagyobb problémát az egyszeri embereknek. Ezért aztán nem a patkányméreg, hanem a quwarg méreg a vegyesboltok legjobban fogyó árucikke.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Kitaposatlan utakon (1)
HKK kérdés? (47143)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ...
Nézet:
Szerintem úgy nem sokat ér a kereső képessége, hogy ködözöl mellé, így arra változtatnám, hogy: "Kijátszásakor keress elő egy "köd" lapot a paklidból (akkor is, ha már használtál ködkeresést).
De egyébként korrektnek tűnik, szerintem jöhet.
 
Ez tetszik nekem is. Gyors mégis hatásos pörgös szörny.
 
Egyetértek a többiekkel,ne piszkáljuk meg a Semmit. Ha jól emlékszem Bubu sem támogatja az ilyen jellegű ötleteket,ez kerüljön le a lapról.
 
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=4677

http://www.beholder.hu/?m=hkk& in=hkk.php&kartya=5366
 
Rájöttem, hogy a kijátszási feltétel fölösleges. Ha célzunk vele, akkor úgyis kell egy építmény, ha meg másolunk, akkor is.

1 Vp Vár állott
általános Raia

Célpont építmény a gyűjtőbe kerül VAGY kapsz egy jelzőt, ami minden tekintetben egyezik egy játékban, gyűjtőben vagy Semmiben lévő építménnyel (kijátszáskori képességei létrejönnek).
Áramlás: keress elő egy építményt a paklidból vagy a kiegészítő paklidból.

flavour:

"... s most kőhalom."
 
1 Vp Vár állott
általános Raia

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban, egy gyűjtőben vagy a Semmiben építmény.
Célpont építmény a gyűjtőbe kerül VAGY kapsz egy jelzőt, ami minden tekintetben egyezik egy játékban, gyűjtőben vagy Semmiben lévő építménnyel (kijátszáskori képességei létrejönnek).
Áramlás: keress elő egy építményt a paklidból vagy a kiegészítő paklidból.

flavour:

"... s most kőhalom."
 
Egy komplett zén koncepció
 
Semmiség

1 Nekron

Tharr általános

Kijátszása után számold meg hány lap van a semmidben. Minden negyedik lap után kapsz 1 Vp-t vagy húzz egy lapot a kör végén de max 3-at. Ha ez a lap bárhonnan (pakli, kéz, gyűjtő) a semmibe kerül, kapsz 1 Vp-t és húzz egy lapot.

Hajtó

Raia szörny

1 Zsz

csont

Semlegesítés: gyűjtőbe küldő forrás.
K: Az ellenfél célpont lénye amin még nincs "Préda" jelző kap egyet. A "Préda" jelző a következő Jutalmat adja a lénynek: 1 Ép, 1Vp, 1 lap húzása. Ez akkor is kisül, ha a lény a harci fázisban kerül a gyűjtőbe.

"Csak hajtó vagyok, ne lőjetek!" -A hajtók dala

0/2

Vadászmester (új)

2Vp
Raia szörny
Csont, szárnyak, KF
Szörnyek ellen kap +3/3-at.
P: Célpont lény amiben van Szk, a gyűjtőbe kerül.
S, 1 Szk: Kapsz egy Tüskecsapda (új) lapot a tartalékodba aktívan.

2/3

Főúri vadászat

1 Vp

Raia azonnali

Védekezés

A kör végén húzz egy lapot!
Az ellenfél minden lényére kerül egy "préda" jelző.
A "préda" jelző a következő Jutalmat adja a lénynek: 1 Ép, 1 Vp, 1 lap húzása, akkor is kisül, ha a lény a harci fázisban kerül gyűjtőbe.

"Hallani halihó, vadászni volna jó!" -A vadászok gyülekezője

Fenséges trófea

1 Vp 1 Nekron

Bűbáj lényre

Húzz egy lapot!
Büntetés: X lap kézből gyűjtőbe dobása.
A lény a következő jutalmat kapja:
X Ép, X Vp, X Szk X lap húzása, akkor is kisül, ha a lény a harci fázisban kerül a gyűjtőbe.
X: a lény idézési költsége.

"Õzek mert kecsesek, gõgjükért a sasok,
Egyszarvúak, griffek, sárkányok, táltosok." -A zsákmány terítéken...

Vadorzó

Dornodon szörny
Csont, KF, Szárnyak, Védekezés

Semlegesítés: Csapda
Ha bárki bármikor lényből Szk-t nyer ki, azt te kapod meg helyette.
S, 1 Szk: kör végén húzz egy lapot.

"Gazemberek, zsiványok!" -Thormedor

1/2

Vadászkutya (új)

X Zsz

Raia szörny
Csont, szárnyak

Semlegesítés: Max x-es nem varázslat lap.
P,Áldozd fel: Max x Célpont lény kap 1-1 "préda" jelzőt. A "préda" jelző a következő Jutalmat adja a lénynek: 1 Ép, 1 Vp, 1 lap húzása, akkor is kisül, ha a lény a harci fázisban kerül gyűjtőbe.

"Szagot kapott a falka, Mentsd az életed!" -Az áldozatok áriája

x/x+1

Bumeráng

1 Zsz

Raia tárgy, Védekezés

Sikeres kijátszásakor célpont lény vagy játékos sérül 3 Ép-t. P: Célpont lény vagy játékos sérül 2 Ép-t.
Ha az asztalról vagy a kezedből a gyűjtőbe kerülne, a kör végén vedd vissza a kezedbe.

Lakoma

Raia általános

2 Vp.

Senki nem játszhat ki lapot kézből a következő főfázisodig. Kapsz egy lomha morfot a tartalékodba egy életjelzővel és 2 álomjelzővel.
Hátrány: Minden játékos húz annyi lapot, hogy 5 legyen a kezében és kap 5 Vp-t.

"Legyen ebéd vagy vacsora,
Életformánk a lakoma."
 
Ez jól tápolná az etnikumokat, az Ősi legendák ennyiért tetszőleges lapot keres, így viszont lapelőnyt adna a megfelelő pakliban.

Eredetileg a vicces lapok közé akartam, de érdekes metaformáló lehetne:
Zarknod őrzője
szabálylap

Egyik játékos sem húzhat lapot a húzás fázisában. Ha ellenfeled Zarknod bilincse vagy Zarknod börtönében szabálylapot használ, annak hatása nem érvényesül. Zarknod őrzője mellett nem használhatsz követőt.
Bármely játékos a gyűjtőbe dobhatja egy lapját vagy feláldozhatja 2ÉP-jét a fő fázisában (a sajátjában, körönként egyszer): húz egy lapot
 
Érdekes lapötletek.
Szerintem a vészjósló rúna op, nincs szüksége ilyenre a játéknak.
Viszont az őrangyal közbelép tetszik, azt jól eltaláltad. Nem mintha szüksége lenne a Raia decknek még egy nullás counterre, de úgyis most lett a követő nerfelve, pont a legjobbkor jönne neki egy kis erősítés
 
Az előnye tényleg az, hogy bilincs mellett is keres, ráadásul kánterelhetetlenül, de nincs +1 lap és nem tudnál meglepetést okozni. Ha húzás után, a fő fázisodban tudnál keresni anélkül, hogy megmutatnád, akkor Edralian féle korlát kellene rá, különben imba lenne.

3VP Vészjósló rúna
bűbáj, horgony, Chara-din

Semlegesítés: nem Chara-din lap. Passzívan jön játékba.
P, 1 VP, áldozd fel: megakadályoz egy lapot (reakció)
2 VP, rakd a gyűjtődből a Semmibe és dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy nem varázslat lapot
Hátrány: kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban sebződsz 3ÉP-t. Ez passzívan és a gyűjtőből is működik.

2VP Goblin nekromanta
szörny, goblin, Tharr

P, 2SZK: rakj a gyűjtődből a tartalékodba aktívan egy goblint

1/3

0VP Az őrangyal közbelép
azonnali, Raia

Kijátszási feltétele, hogy feláldozd egy Kisebb angyal lapodat.
Megakadályoz egy lapot.
 
Egy jó barátom zseniális ötlete

Hétfejű paszajta bogár
1 vp
Sheran szörny
0/3
Repül.
Áldozd fel 1 ép-d a bogár +1 sebzést kap. Ha a bogár sebzése 7 vagy annál több lesz, azonnal a gyűjtőbe kerül.
 
Egy jó barátom zseniális ötlete

Hétfejű paszajta bogár
1 vp
Sheran szörny
0/3
áldozd fel 1 ép-d a bogár +1 sebzést kap. Ha a bogár sebzése 7 vagy annál több lesz, azonnal a gyűjtőbe kerül.
 
1ZSZ Motyogó átok
Leah ősmágia bűbáj Motyogó
Kötelék:Antimágia:0 és Forrásokra immunis
K: Célpont játékos sebződik annyit, amennyi lapja van a semmibe (minimum 3-at, max. 8-at),a játékos minden eggyes sebzést csökkenthet egy lapjának a pakliból a semmibe dobásával.
 
Jó ötlet, hogy kötelékes lapokkal operál, ilyen nem nagyon volt még, de szerintem a köteléket nem érdemes gyengiteni, az egyik legjobb módja annak, hogy egy lap egy koncepcióban erős legyen anélkül, hogy általános spoiler lenne.
 
1 Vp Gúzsbakötés
bűbáj védekezés Sheran

Semlegesítés: kötelékkel rendelkező lap.
P, 1 zanszilánk: célpont, kötelékkel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: 1 zanszilánk: keress ki célpont pakliból mx. 3 kötelékkel rendelkező lapot, és azokat dobd a Semmibe.
 
1 Vp Gúzsbakötés
bűbáj védekezés Sheran

Semlegesítés: kötelékkel rendelkező lap.
P, 1 zanszilánk: célpont, kötelékkel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: 1 zanszilánk: keress ki célpont pakliból 3 kötelékkel rendelkező lapot, és azokat dobd a Semmibe.
 
Gyengének érzed? Azt, hogy minden lapodat előkeresed, bilincs mellett is, piti 3 ÉP-ért, és csak fél körrel később rakhatod ki?
 
Nem elsősorban a mutogatós lapokra gondoltam, hanem arra, hogy legyen a kezedben kánter az ellenfél körében, Zarknod bilincse mellett is lehessen keresni rúna nélkül vagy csak simán segítse a kombós dekkeket.
De így utólag, ebben a formában gyengének érzem: elmarad a húzás és a lappal sem tudsz meglepetést okozni. Ha a fő fázisodban körönként egyet kereshetsz 3 ÉP-ért sokkal jobb, talán túl erős is.
 
4VP Öngyilkos játszma
bűbáj, horgony, ősmágia, Chara-din

Kijátszási feltétele: ÉP-d legalább 10. Idézési költségéből 3VP-t helyettesíthetsz 2 véletlenszerűen kiválasztott lapod kézből Semmibe dobásával.

Ha bármely játékos ÉP-je 0-ra csökken, azonnal megnyerte a játékot. A játékosok nem áldozhatnak ÉP-t.

Áldozd fel: rajtad kívül minden játékos kap 2VP-t és gyógyul 2ÉP-t
 
Racionális kockázat
szabálylap

A húzás fázisodban laphúzás helyett 3 ÉP feláldozásáért előkereshetsz egy lapot a paklidból (meg kell mutatnod). Ebben a körben ilyen lapot nem játszhatsz ki.
 
Sötét középkor
szabálylap

Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja, akkor még a lapok felhúzása előtt használhatod a side-od.
Nem működik az ősmágia, a védekezés, a semlegesítés, a háló, a csábítás, a kötelék, a kincs és nem lehet kézből lapot dobatni. A forrásimmunis lapokat +1 VP-ért lehet célozni. Egy lapra nem kerülhet 1-nél több jelző.
Minden ritka és ultra ritka lap idézési költsége 1 VP-vel drágább.
Minden gyakori és nem gyakori lap idézési költsége 1-el olcsóbb (de nem mehet így 1 alá).
Gyakori-nem gyakori versenyen ez a lap tiltott.

 
2 VP Ruvaghan ostroma (új)
bűbáj, védekezés, Tharr

Anti-mágia: 0
Nem lehet eldobatni a kezedből. Húzz egy lapot!
Minden lényed +1 sebzést, +1 ÉP-t és láthatatlanságot kap.
Áldozd fel, 1 ZSZ: kapsz még egy harci fázist és ebben a körben lényeid ÉP-je nem csökkenhet 1 alá.
Áramlás: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe VAGY kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t (utóbbit az első körben nem használhatod).
 
2 VP Iszonyat (új)
bűbáj, ősmágia, Leah

Minden előkészítő fázisban célpont játékosnak fel kell áldoznia a legkisebb idézési költségű lapját. Egyenlőség esetén te választasz. Ha nem akar, vagy nem tudott áldozni, sebződik 5 ÉP-t.
Áldozd fel: Keress elő egy Xenomorf mátriárka (új) lapot a paklidból.
Rakd a gyűjtődből a Semmibe: célpont játékos eldob egy véletlenszerűen választott lapot.

JuFe biztos örülne egy felújításnak
 
Igen, ezekre a nagyobb illusztrációs kártyákra gondoltam, azt hittem mindenkinek egyértelmű lesz :-)
Így, mivel a lap morf és a tokenlapok közül bármelyiket be tudja tenni, elég univerzális.
 
2 nekron Egy bolond százat csinál
bűbáj Bufa

K: Az ellenfél egy célpont lényének egy aktiválást kívánó képességét te használhatod. A képesség esetleges költségeit te fizeted (de a lényt ebből a célból áldozhatod vagy passzivizálhatod is).
Kárpótlás: játékba rakhatsz egy lényt a gyűjtődből (de kijátszáskori képességei nem jönnek létre) VAGY keress ki egy lapot a paklidból.
 
vol2.

(páros, plusz balanszolás miatt)

Új éra
szabálylap

Nem használhatsz kiegészítő paklit. A játék elején minden játékos kiegészítő pakliját bele kell kevernie a paklijába.
 
3 VP Ouitmlen alkuja (új)
Chara-din általános

Célpont játékos minden permanense a Semmibe kerül, kivéve azokat, melyekért elkölt 1 nekront VAGY eldob két véletlenszerűen választott lapot a kezéből VAGY feláldozza 3 ÉP-jét
 
?
 
Jam. Egyelőre ez még nem szabály, csak elböfögtem előre...
 
  ... | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.