Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Bíbor möszék
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Kitaposatlan utakon (1)
HKK kérdés? (47143)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ...
Nézet:
X zanszilánk Régészeti feltárás (új)
általános Sheran

Kompenzáció: 1 lap húzása.
Vegyél vissza X (de max. 3) tárgyat a gyűjtődből a kezedbe.
Áramlás: tegyél vissza egy fix. max. 2 idézési költségű tárgyat a gyűjtődből a játékba.
 
Elysa
követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden lapodra, amely rendelkezik „P” képességgel +1 VP reagálni és ellenfeled minden forrása, amely ilyen lapodat célozza vagy hatna rá 1VP-vel drágább.
S: aktivizálhatod egy P képességgel rendelkező lapod.

Sziránusz kalkulátor

2 VP 1 nekron 2/4 tharr szörny/sziránusz KF 1 SZK

K: megnézheted a paklid felső lapját és ha akarod a gyűjtődbe dobhatod.
K: ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: ellenfelednek a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe kell dobnia.

Megnyerő külső

2 VP elenios bűbáj lényre

Csábítás: 1.
A lényt a te körödben nem lehet megsebezni.
Ha a lény megsebzi ellenfeled egy lényét: az aktívan a tartalékodba kerül.

A boszorkánykirály szelleme

2 VP dornodon bűbáj lényre

Kijátszásakor, ha akarod: keress elő a paklidból egy max. 2 idézési költségű, lényre rakható lapot és rakd rá arra a lényre, amire ezt is.
Ha a lény, amire a boszorkánykirály szellemét raktad a gyűjtőbe kerül, 1 VP árán a boszorkánykirály szellemét átrakhatod egy másik lényedre: ekkor újra kisül a kijátszáskori képessége.

Chara-din vétója

1 VP chara-din azonnali/reakció „ősmágia”

Akkor játszhatod ki, hogy egy játékos bármilyen módon (akár követővel is) előre kikészített lapot hozna játékba. A játékos a lapot nem kapja meg, te pedig kapsz aktívan a tartalékodba egy Chara-din fattyát.
Áramlás: kör végén húzz egy lapot!
 
Igen, köszi, az lemaradt

1szk Fojtogató inda
Sheran, tárgy

Sikeres kijátszásakor átkerül célpont játékoshoz aktívan. Gazdája minden előkészítő fázisban kap egy Fojtogató indát (használj előre kikészített lapot).
Áldozd fel egy lény lapodat: a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: Nem áldozhatod fel. Gazdája az előkészítő fázisában sebződik 3ÉP-t
 
1szk Fojtogató inda
Sheran, tárgy

Gazdája minden előkészítő fázisban kap egy Fojtogató indát (használj előre kikészített lapot).
Áldozd fel egy lény lapodat: a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: Nem áldozhatod fel. Gazdája az előkészítő fázisában sebződik 3ÉP-t
 
A boszorkánykirály aurája

1 nekron dornodon bűbáj lényre

A lény láthatatlan lesz, kap +X/+X-et és ellenfeled minden forrása, ami a lényt vagy ezt a lapot célozza vagy hatna rá X VP-vel drgább.
X annyi, ahány rátett lap van a lényen, de max. 5.

A fekete kos jele

1 VP dornodon bűbáj lapra

A lap, amire raktad és minden más lapra tett lapod rezisztenciát kap.
S áldozd fel egy másik lapra tett lapodat: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy másik lapra rakható lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.

Vyarg álomkeltő

1 VP 1 nekron elenios szörny/szkritter 1 SZK „szárnyak”

Láthatatlan.
Ha sebzést okoz: célpont lényre tehetsz 2 álomjelzőt, ha saját lényedre raktál így álomjelzőt: a kör végén húzz egy lapot.
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor szétoszthatsz max. 3 álomjelzőt célpont lények között.

Fluxáló vyarg

4-X VP 3/3 elenios szörny/szkritter 1 SZK „szárnyak”

X annyi, ahány szkrittered van játékban vagy a gyűjtődben, de max 3.
Minden szkrittered kap +2/+2-t.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül, te pedig kapsz 8 VP-t, vagy visszavehetsz a gyűjtődből max. 2 szkrittert a kezedbe.

Szkritter halottbolygató

2 VP 1 nekron 2/4 chara-sin szörny/szkritter 1 SZK „Szárnyak”

P: az idézési költség kifizetésével kijátszhatsz egy szkrittert a gyűjtődből varázslatként.
A halottbolygatót kijátszhatod általános varázslatként is: ekkor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy szkrittert, mintha kijátszottad volna, a halottbolygató pedig a semmibe kerül.
 
2 Vp Michael, a szabaduló
kalandozó KF Dornodon
árnymanó

"repül"
Kézből való kijátszásakor húzz egy lapot VAGY 1 Vp árán keress ki egyet a paklidból.
Kijátszáskori képességei mindenképp létrejönnek, akkor is, ha azt egy szabálylap, követő, forrás vagy hátrány megtiltaná.

"Az az átkozott egy szabadulóbajnok! Lehetetlen bebörtönözni - Lord Korell."

2 / 2
 
Toran, a boszorkánymester

2 VP 2/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy más lapra rakható lapot.
K ha egy lapra egy bűbáj, vagy egy orkodra bármilyen lap kerül: kapsz 2 VP-t vagy húzz egy lapot.

Tudati erőforrás

3 VP elenios bűbáj lapra

Csak saját lapra teheted.
Kijátszásakor kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot azonnal, egyet pedig a kör végén.
Hátrány: ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: választásod szerint vesztesz 1 VP-t vagy dobsz egy lapot a kezedből a semmibe.

Asztrális kapcsolat

1 VP elenios bűbáj lapra

Húzz egy lapot!
K ha a lap gazdája használta a célpont lap egy aktiválást kívánó képességét: kapsz 2 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot!

A határok feszegetése

1 VP dornodon bűbáj lapra

A lap S vagy K megkötéssel használható képességeit körönként eggyel többször lehet használni (de az S-t továbbra is csak saját körben, az automatikusak is eggyel többször sülnek ki).
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: kör végén húzz egy lapot!

Kreiton átok

1 VP dornodon bűbáj lényre „védekezés”

Semlegesítés: nem lény lap.
A lény -5 sebzést kap és nem működnek a speciális képességei.
 
? zanszilánk Notermanthi bölcsesség (új)
azonnali Chara-din

Húzz három lapot és mutasd meg azokat az ellenfelednek.
Idézési költsége 3 zanszilánk, de kijátszhatod 2 zanszilánkért is. Ekkor a húzott lapokból ellenfeled kiválaszthat egyet, amit vissza kell tenned a paklid tetejére.

1 építő Ork barakk (új)
építmény Dornodon
ork

Minden orkod annyi plusz sebzést kap, ahány aktív orkod van játékban.

flavour maradhat

5 Sp
 
Dérfarkas

1 VP 2 nekron 3/1 leak szörny/vérfarkas 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: gyógyító vagy VP-t adó forrás (feltámadáskor nem).
Feltámad. Hidegre immúnis.
Ha sebzést okoz: kapsz egy jégdiszkosz lapot.

Őshangya király

2 VP 1/1 sheran szörny/őshangya „szárnyak” 1 SZK

Semlegesítés: max. X idézési költségű lap, ahol X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor minden őshangyád kap 1 élet és 1 izom jelzőt.
Áramlás: ellenfeled kap 2 haldokló quwarg lapot passzívan a tartalékába.

Thu’zad (új)

1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF

Élet: 1.
Szingularitásaid kijátszási feltételét nem kell teljesítened.
S ha kijátszol a kezedből egy szingularitást: Thu’zad azonnal kap 1 izom jelzőt és te kapsz 2 VP-t vagy húzz egy lapot.
Bazmaon fia

2 VP (3)/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak” 1 SZK

Ha bármilyen okból ÉP-t áldozol (kivéve követőnek) elég feleannyi ÉP-t áldoznod (felfelé kerekítve).
K dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, Bazmaon fia kap 1 izom és 1 élet jelzőt, ha nem találod el, akkor lekerül róla 1 izom és 1 élet jelző.

Öröklét

1 VP leah bűbáj lényre

Húzz egy lapot!
A lény kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap 1 élet jelzőt.
 
Tudom, hogy nem illik egyetlen hsz-ben ennyi ötletet beírni, de ez egy csokor. Így egész.

2 Vp A szelek ura (új)
szörny 1 szk Elenios
elementál

'repül'
'+': 3-as jéglehelet.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól), minden permanenst vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába. Saját lapjaid esetében laponként elkölthetsz 1 Vp-t: ekkor az adott lap a paklid helyett a kezedbe kerül vissza.

3 / 4

4 Vp Kronoelementál (új)
szörny 2 szk Elenios
elementál

'repül'
Kijátszásakor a gyűjtődből visszavehetsz a kezedbe egy elementált vagy egy olyan lapot, amin szerepel az "idő" szó vagy a "krono-" előtag (kivéve a színesítő szövegben).
Ha megsebzi az ellenfeled, annak a következő harci fázisa elmarad.

4 / 4

3 Vp Energiaelementál (új)
szörny 1 szk színtelen
elementál

'repül'
Áldozd fel, és tedd a Semmibe: keress ki a paklidból max. 2 elementált.
Ezt a képességet reakcióként, és akkor is használhatod, ha az Energiaelementál épp a gyűjtőbe kerülne (kivéve áldozástól).

3 / 3

2 Vp Fényelementál (új)
szörny 1 szk Raia
elementál

'repül', láthatatlan.
Leah, Chara-din és Dornodon forrásokra immunis.
'+': 5-ös fénycsóva (az ellenfél minden őrposztban lévő Leah, Chara-din és Dornodon lényét sebzi, de egyéb lényekre nincs hatása).

3 / 4

2 Vp Hamuelementál (új)
szörny 1 szk Chara-din
elementál

A gyűjtődben lévő, Párbaj képességgel rendelkező lapjaiddal is kezdeményezhetsz párbajt. Ez a képessége a gyűjtőből is működik.
K, kötelék: kapsz 1 Vp-t.
Párbaj: 3

2 / 3

X Vp Manaelementál (új)
szörny 1 szk Fairlight
elementál

'repül'
Kijátszásakor kapsz X-2 Vp-t.
Ha sebzést okoz, kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: X Vp.
Áramlás: 3 Vp.

(1) / 5

6-X Vp Őselementál (új)
szörny 2 szk Sheran
elementál

X annyi, ahány elementálod van játékban.
Minden elementálod (kivéve Őselementál) +X/+X-et kap.
S, tegyél át egy elementált a gyűjtődből a Semmibe: aktivizálódik.
Áramlás: 2 Vp.

X / X

2 Vp Tőzegelementál (új)
szörny 2 szk Sheran
elementál

Kijátszásakor és ha gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) kapsz egy tőzegdarabka jelzőt (1/1-es Fairlight szörny, elementál, az alábbi képességgel: "Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sérül 2-t".
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sérül 4-et, és kapsz egy tőzegdarabka jelzőt.

2 / 2

3 Vp Negatív elementál (új)
szörny 1 szk Leah
elementál

'repül'
Ha megsebez egy játékost, annak max. Ép-je is csökken annyival, amennyit sebzett rajta.
'+': halállehelet (ha ellenfele lény, az mindenképp gyűjtőbe kerül).
Büntetés: 3 max. Ép csökkenés.

(3) / 3

X Vp Vortex (új)
szörny 1 szk Leah
elementál

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban az ellenfél a paklijának felső X lapját ÉS a gyűjtőjéből max. X lapot a Semmibe dobhatsz. (X max. 3 lehet).
Büntetés: 2*X lap pakli tetejéről Semmibe dobása.

X / 2

2 Vp Vérelementál (új)
szörny 1 szk Dornodon
elementál

Az izomjelzők automatikus képességét használhatod sebzésre is (a játékból való kikerülésekor minden izomjelzővel 1 Ép sebzést okozhatsz célpont lénybe, vagy játékosba).
K2: Ha egy játékos forrástól sebződik, vagy Ép-t áldoz, tegyél rá 2 izomjelzőt.

2 / 2
 
Extradimenziós motyogó
2 VP
Leah szörny 1SZK KF
Ha ellenfeled bármely módon kikapcsolta,megszüntette követődet ingyen kijátszhatod.
Kijátszásakor kikereshetsz egy lapot,melynek a nevében szerepel a "motyog" szó(kivétel saját magát) ,akkor is megteheted,ha vmi,akár követő vagy szabálylap tiltja,de ekkor sebződsz 3ÉP-t.
Kobj egy lapot célpont gyűjtőből a semmibe,ellenfeled X lapot paklijából a semmibe dob,ahol X a kisemmizett lap maximális idézési költsége.
1/(3)
 
A csatacickány nyilvánvalóan poén volt, de egy "instant cipősdoboz" side lapnak jó

Kedvenc etnikumomon, az őshangyákon gondolkoztam el:
Az őshangyák istene (új)
követő

Megszüntetés: 14 ÉP
Őshangyáid idézési költsége 1VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1VP alá. Előkészítő fázisodban ellenfeled minden quwargja után kapsz 1VP-t. Ellenfeled a tartalékban lévő quwargjai után nem kap plusz VP-t az előkészítő fázisában.
[K] Ha ellenfelednek nincs quwargja játékban, kap egy Haldokló quwargot a tartalékjába passzívan.
[S] 1VP: célpont játékos kap egy Haldokló quwargot a tartalékjába passzívan.

6-X VP Őshangya császár (új)
Sheran, avatár, őshangya, repül

X: ahány őshangyád vagy Sheran lapod van játékban, egy lapot csak egyszer számolj. Sikeres kijátszásakor eloszthatsz X méregjelzőt a játékban lévő lények között.
[K] 1zsz: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, ahány Sheran lapod van játékban (játékosba max. 9-et sebezhetsz)
Áldozd fel egy őshangyádat: aktivizálódik.

(2)/(6)

1VP Őshangya fürkész
Sheran, szörny, repül

AM: 0. Sikeres kijátszásakor megnézheted egy célpont játékos kezében lévő lapjait.
[P]: Célpont pakliból megnézheted a felső X lapot és ebből egyet a Semmibe dobhatsz. X: ahány Sheran lapod van játékban.

0/3

0VP Őshangya (új)
Sheran, szörny, repül, token

Nem foglal helyet az őrposztban. Őshangyából 5-öt használhatsz a paklidban. Ha ellenfelednek van Dornodon lapja játékban, +1/+1-et kap.

1/1

1VP Őshangya gyógyító
Sheran, szörny, repül

[K] 1zsz: gyógyulsz annyit, ahány Sheran lapod van játékban

1/4

2VP Őshangya anyakirálynő
Sheran, szörny, őshangya

Sikeres kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy őshangyát.
[K] Rakj a tartalékodba passzívan egy Őshangya (új) lapot.

2/3

1VP Az őshangyák bosszúja
Sheran, azonnali

Ha van a gyűjtődben Sheran lap, ingyen kijátszhatod és +1VP reagálni rá. Kijátszásakor húzz 1+X lapot ÉS célpont lény vagy játékos sebződik 3-at. X: ahány Sheran lap van a gyűjtődben.
 
Trinigan megcsúfolása

1 VP

Bufa általános

Anti-mágia:0
Nézd meg ellenfeled kezét,majd eldobathatsz max. két darab 3-as idézési költségű lapot.
Kijátszhatod ezt a lapot 0 VP-ért is,de ekkor csak egy lapot dobathatsz és kijátszása után a Semmibe kerül.


Rughar furfangja

1 VP

Fairlight azonnali

ősmágia


Célpont gyűjtőből max. 5 lap a Semmibe kerül,majd húzz egy lapot!
Tedd át a gyűjtődből a Semmibe:célpont pakliból egy lapot a Semmibe tehetsz.



Koplaló motyogó(új)


1 VP

Leah szörny
motyogó


élőholt


Repül.
Kijátszása után ellenfelednek 3 lapot a paklija tetejéről a Semmibe kell dobnia.
Ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerül,ahelyett a Semmibe kerül.
A Koplaló motyogó nem kerül a gyűjtőbe attól,mert az ÉP-je 0 vagy kevesebb lesz.


(1)/0
 
Barden, a felderítő:feltűnt valakinek,hogy nem adnak ki mostanában hordaparancsnokot? Nem véletlen szerintem,kontrollon kívül nem nagyon épült rájuk semmi. Ebből is lenne egy kontroll,ami hatékony a kombók ellen és más kontrollok ellen. Ráadásul a képessége roppant idegesítő.

Nukleáris csatacickány (új): Fontos tudni,hogy sugárzás hatására veszíti az ÉP-t! Hát nem tudom,nagyon esetleges lapnak érzem. Inkább nem erőltetném.

Eleven fókusz:Ez viszont nagyon jó. Tökéletes avatárba és Fókuszba. Kragoruban is kipróbálnám. Szerintem tuti továbbküldi Bubu
 
X Vp Handa-banda
általános színtelen

X min. 1 max. 3 lehet. Kapsz X morf altípusú, 1/1-es szörnyet passzívan, mintha az(oka)t kézből játszottad volna ki.
Áramlás: 1 zanszilánk: célpont morf-ról másolatot kapsz, mintha azt kézből játszottad volna ki.
 
Hangulatos,bár ilyen lapok vannak már,így egy töltelék gyak lenne
 
Khrak kőóriás light
 
Moa szaporítótartály vari varzió?
Am meg mik a paraméterei a lényeknek? :P
 
X Vp Handa-banda
általános színtelen

X min. 1 max. 3 lehet. Kapsz X morf altípusú szörnyet passzívan, mintha az(oka)t kézből játszottad volna ki.
Áramlás: 1 zanszilánk: célpont morf-ról másolatot kapsz, mintha azt kézből játszottad volna ki.
 
Tetszik
 
ötletes
 
1 szk Vékony jég
tárgy hideg Leah
csapda

Kijátszásakor egy célpont min. 3 alap Ép-jű, őrposztban lévő lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha ilyen lény mozog a csere fázisban, az 50% eséllyel a gyűjtőbe kerül (használj pénzérmét!)
Büntetés: minden ilyen lény a gyűjtőbe kerül.
 
Barden, a felderítő
követő, hordaparancsnok

A játékot 5 lappal és -3 ÉP-vel kezded. A játék kezdetén rakj rá két jelzőt, ezek számát semmilyen más forrás nem módosíthatja.
[K]: vegyél le róla egy jelzőt: átnézheted ellenfeled pakliját és abból max. 2 lapot a Semmibe dobhatsz.

1VP 1 nekron Nukleáris csatacickány (új)
Tharr, szörny
1/5

Ha egy játékos bármilyen módon SZK-t költ, minden elköltött SZK után sugárzás hatására 2ÉP-t sebződik.
[K] 1 zsz: Minden játékos sebződik annyit, ahány SZK-e van

3+X VP Eleven fókusz
Elenios, avatár
(3)/(5)

Ha nincs lap a kezedben, a fő fázisodban 3 VP elköltésével előkeresheted a paklidból. Körönként egyszer kereshetsz Eleven fókuszt.
X annyi, ahány lapod van kijátszásakor rajta kívül a kezedben.
[S] ha nincs lap a kezedben, húzz egy lapot
 
Ja, persze hogy lehet, csak nem tudok olvasni.
 
csak máshogy kell megfogalmazni
 
Áramlásra miért ne lehetne reagálni?
 
Áramlásra és követő aktiválást kívánó képességére nem lehet reagálni. (Persze ez a lap felülírhatná ezt a szabályt, de nem érzem indokoltnak csak ezért megtörni.)
 
1 ZSZ 1 nekron Változó labirintus
építmény, szárnyak, Rhatt

Blokkolás: 2
Semlegesítés: Áramlás, vagy kézből működő/létrejövő hatás/forrás. Ha nem semlegesítésként játszottad ki, húzz egy lapot.
1 VP, áldozd fel: megakadályozza egy követő aktivitást kívánó képességét VAGY kapsz 2 VP-t.
2 VP, rakd a gyűjtődből a Semmibe: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül VAGY visszakerül a tulajdonosa kezébe VAGY húzz egy lapot!

6 SP
 
1 Vp Átruházás (új)
azonnali Tharr

Kijátszásakor válassz ki egyet a játékban vagy gyűjtőkben lévő lények közül. Célpont lény a kör végéig megkapja a kiválasztott lény minden képességét és hátrányát, valamint az alap sebzése és alap ÉP-je is annyi lesz, mint azé. Ha a célpont lényt választod, akkor aktiválást kívánó képességeit ebben a körben eggyel többször használhatja, sebzése és Ép-je ilyenkor az alapértékkel növekszik.
 
3-X Vp Elévülés (új)
bűbáj Chara-din

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban válassz egy laptípust, és tegyél rá X elévülés-jelzőt (X annyi, amennyi ilyen típusú lap van játékban, de max. 3).
K: 1 Vp és vedd re róla az összes elévülés-jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül VAGY max. X célpont permanens kap egy-egy elmúlásjelzőt.
Büntetés: 5 Ép.
 
  ... | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.