Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Árnymanókról általában
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Ha eddig nem hitted, hogy az árnymanók rusnya teremtések, ez a kép talán meg fog győzni erről. Vagy hiba lenne általánosítani ennek a kivételesen ronda egyednek a kinézetéből?
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Kitaposatlan utakon (1)
HKK kérdés? (47143)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ...
Nézet:
Trisaf Iscik, a térhajlító

követő, hordaparancsnok

A játék elején kettővel kevesebb lapot húzol. Ha ellenfeled a játék elején kikapcsolja, vagy szabálylapja/követője letiltja a keresést, 5 lappal kezdesz. Nem használhatsz szabálylapot és másik követőt. Nincs csere és harci fázisod. A húzási fázisodban laphúzás helyett előkereshetsz annyi lapot, amennyit húznál.
 
2 Vp Szipolyozó (új)
kalandozó KF Tharr
végzetúr

Ellenfeled minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t kap.
Ha ellenfelednek nincs Vp-je +2/+2-őt kap.
K: aktivizálódik vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t.

"Álnok kígyó! Négy főtisztet is elintézett, mire rájöttünk mit művel."

2 / 4
 
A Xenüid szerintem lehetne Rhatt színű, oda inkább illik mint a chara-dinba.
 
Idegen csírák

1 VP chara-din általános/xenó

+2 VP rá reagálni.
Kapsz 2 idegen tojás jelzőt (chara-din tárgy/xenó 3 ÉP-s büntetéssel, Késleltetett hatás: 1, 1 VP áldozd fel: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 idézési költségű xenót mintha kijátszottad volna).

A túlvilág bosszúja
1 VP leah azonnali

Kompenzáció: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Ellenfeled annyit sebződik, amennyi az ebben a körben az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került lények sebzése összesen.

Xenó fürkész
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfelednek meg kell mutatnia a kezében lévő lapokat és minden olyat a semmibe kell dobnia, amin a „keres” vagy a „húz” szó bármilyen formában szerepel. Ha egy lapot sem dobott: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy xenót.

Xenüid

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó, ganüid 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből a gyűjtőbe, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot, amennyi az eldobott lap idézési költsége.
Az előkészítő fázisodban, ha ez a lap a gyűjtőben van: visszaveheted a kezedbe (de körönként csak egyet).

Moa fürkész (új)

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa 1 SZK

Anti mágia: 0. Varázslatokra immúnis.
K ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot: választásod szerint kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz egy lapot, VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
 
A barátnők titka
2 Zsz
bűbáj, elenois, mentális
Húzz egy lapot!
S: X Zsz: dobj egy érmével, ha eltaláltad az ereményt, akkor kijátszhatsz a paklidból x idézési költségű lapot. (Keresésnek számít.)
 
Kalózkapitány
2vp Dornodon kalandozó/ember kf,szárny 3/3
Kijátszása után eloszthatsz kalandozóid között 3 db +1/+1-es sörjelzőt.
(K): Célpont lényről egy jelzőt(életjelzőt is) átrakhatsz egy kalandozódra.
(S): Vegyél le egy kalandozódról egy sörjelzőt: kapsz 2vp-t és gyógyulsz 3-mat, vagy húzz egy lapot. Az első körben nem kaphatsz így vpt.

Dolórez(új)
2vp Fairlight kalandozó/ember kf,ősmágia, szárny 3/3
Kijátszásakor minden kalandozód kap egy +1/1-es sörjelzőt.
(S): Vegyél le egy kalandozódról egy sörjelzőt: Előkereshetsz egy Sörsátor(új) lapot a paklidból, vagy kapsz 2vpt és gyógyulsz 3-mat, vagy húzz egy lapot. Az első körben nem kaphatsz így vpt.
 
Semmirekellő

1vp[2]

Elenios szörny 1szk +1 rá reagálni, 0/4

Élet:1
K, [X]: Sebződsz 2xX-et (X max. 4 lehet).
Ha nincs lap a paklidban azonnal megnyerted a játékot.


Bufa hírnöke (új)

Xvp

Bufa szörny 1szk, 1/4

X max. 3 lehet.
Ha a gyűjtöbe kerül húzz X+1 lapot!
Kompenzáció: Húzz 1 lapot és kapsz 1 vp-t!


A fókusz tágítása

3 zsz

Elenios bűbáj

Anti-mágia:0

Ha egy forrás vagy szabálylap hatására nem lehet lapot húzni, 2xX+1 ÈP áldozásért cserébe a húzási fázisban + X lapot húzol (X max. 2).
Áramlás: 1 vp: A következő húzás fázisodban eggyel több lapot húzol.
 
Álmatlanság 1vp
bűbáj színtelen
antimágia:0
Sikeres kijátszásakor minden lapról és önálló jelzőre kerül annyi elmúlásjelző, ahány álom jelző van rajta, majd minden álomjelző kikerül a játékból.
K:Rakj egy elmúlásjelzőt egy olyan lapra amelyen található álomjelző.
Álom és halál fivér és nővér.
 
Tudom, nem nyomdakész ötletek, inkább új mechanikákon gondolkozok:
- húzás fázisban lapot húzni (még mindig gyakran előkerül a bilincs/börtön)
- IK-ért sebezni (a versenylapok nagy részével minimális, egy Öntörvényű krabber egy nagy kör alatt többet sebez, ráadásul életjelzőket kap)
 
Aranyrög 1zsz
Fairlight, tárgy, kincs

Kézből való sikeres kijátszása után: választásod szerint a következő előkészítő fázisodban vagy az ellenfélében +2 lapot húzol.
Áldozd fel: keress elő egy lapot a paklidból vagy kapsz 1 SZK-t

Morgan kegyeltje 1 VP
Leah, szörny, vámpír, ősmágia

K, dobj egy lapot a paklid tetejéről vagy a kezedből a gyűjtődbe: célpont játékos sebződik annyit, amennyi a lap IK-e
Ha a gyűjtődben van: 1VP, dobd egy lapod a gyűjtődbe: rakd játékba, mintha kijátszottad volna.

1/3
 
Lyukas erszény: Cantrip 0-ért áldozni az ellenfél egy lapját talán még mindig túl beteg.
 
Lyukas erszény
0 SZK
tárgy, kf, háló
Kijátszásakor húzz 1 lapot! Ellenfeled veszít 1 Zsz-ot (te választod mi legyen). A Lyukas erszény nem lehet feláldozni.

"Egy ezüstöt kérek - Adószedő.
Már adom is... - A legszegényebb lovag."
 
A leggazdagabb tolvaj
2 Zsz
kalandozó, árnymanó, Dornodon
kf, 1 szk
S: keress ki egy legalább 2 idézési költség tárgyat.
K: 1 Zsz: kapsz 2 Dobótőrt passzívan a tartalékodba.
0/4
 
1 nekron Orgling sárhajító
Chara-din szörny orgling
1 szk KF

Semlegesítés: azonnali.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor ellenfeled veszít 1 Vp-t ÉS a következő lapja +1 Vp vagy a következő Chara-din lényed -1 Vp (de min. 1).
Áramlás: 2 Ép: Célpont lény vagy játékos max. Ép-je 3-mal csökken.

1|1
 
? Vp Raz'Von
Chara-din szörny
KF 1 szk legendás

Semlegesítés: nem-lény lap.
Ha semlegesítésként játszod ki, idézési költsége legfeljebb annyi, amennyi Vp-t ellenfeled a kijátszandó lapjára költött (de max. 2), egyébként 1.
Ha nem semlegesítésként játszod ki, egy permanens a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled veszít 3 Vp-t és 3 Ép-t.
Legendás képesség vagy ha +1 Vp-ért játszod ki:
Anti-mágia: 1.

3|2
 
Terc (új) 2zsz
Elenios, általános

Kijátszási feltétele, hogy legyen 3 azonos nevű, játékban maradó lap a kezedben (ezeket meg kell mutatnod). Ezeket a lapokat rakd a játékba, mintha most játszottad volna ki őket (a kijátszási feltételnek teljesülni kell).

K: mutasd meg ezt a lapot a kezedből, 1VP, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: keress élő egy lapot a paklidból. Ezt a képességet egy játszmában max. 3-szor használhatod.
 
A hatalom korlátozása (új)

1 VP tharr bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden ultra ritka és nagy kiegészítős ritka 2 VP-vel drágább. A gyakori és nem gyakori lapok idézési költsége nem változik. Minden más lap 1 VP-vel drágább. Mindez már az erre a lapra kijátszott reakciókra is vonatkozik.

A kezdők szerencséje

1 ZSZ bufa azonnali

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy lapod létrejöttét: nem lehet rá reagálni.
Fordítsd fel a paklid felső 3 lapját! Ezek közül a gyakori és a nem gyakori lapokat vedd a kezedbe: a többit dobd a semmibe.

Erősödő kántálás (új)

2 VP leah bűbáj „ősmágia”

Anti mágia: 0.
Erre a lapra és a jelzőire nem hatnak forások.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy kántálás jelzőt, majd X-el nő a max. ÉP-d gyógyulsz X ÉP-t és célpont pakli tetejéről X lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe dobhatsz. X a rajta lévő kántálás jelzők száma.

Élőholt xenó

1 VP 3/1 chara-din szörny/xenó „élőholt” 1 SZK


Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van ellenfelednek a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe kell dobnia (több ilyen összeadódik).
Rakd át az élőholt xenót és még egy lapot a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.

Nagyobb zan

4 ZSZ dornodon tárgy

Kijátszási feltétele, hogy kiválassz egy játékban lévő lapot! Büntetés: 5 ÉP.
Kapsz 2 aktív jelzőt, ami minden szempontból megegyezik a kiválasztott lappal (kijátszáskori képességük is létrejön).
Ha a Nagyobb zan kikerül a játékból: az általa adott jelzők is kikerülnek.
 
Itt a piros
Színtelen, 3 VP, azonnali, reakció
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszási feltétele, hogy csak 1 lény lapod legyen az őrposztodban. Az őrposztodban lévő lénnyel megegyező színű 2 egyforma tokent rakj mellé (Dobótőr nem lehet), fordítsd arccal lefelé őket és ezt a 3 lapot keverd meg, majd tedd őket az őrposztodba. Amíg ott vannak ellenfeled nem támadhat meg csak ezek a lapokat és te sem cserélhetsz a csere fázisban amíg ott vannak.

"De hol?! - Akmal."

(A lapokat akkor kell felfordítani mikor az ellenfél már kijelölte a támadókat, és ekkor is csak azokat amiket támad.)
 
A szegény vacsorája
0 vagy 1 szk, tárgy, kf, fairlight
Ha 0 SZk-ért játszod ki nem lehet feláldozni. A lény a következő képességet kapja: K: gyógyul 6 ÉP-t.
Ha 1 Szk-ért játszod ki keress ki egy 0 SZK-s tárgyat.
"Hé! Azért ennem nekem is kell! - A legszegényebb lovag Zénhez."

Sors kocka
1 Zanszilánk, tárgy, elenois, rezistens
K: célpont lény kap x db -1 ÉP-t jelentő jelzőt.
K: célpont lény kap x db +1 Sebzést jelentő jelzőt.
Mindkét képességéhez külön kell dobni a használatakor.

Fordítsd meg, Timara!
2 Vp, azonnali, elenois
Húzd fel a paklid legfelső 2 lapját, nézd meg, keverd meg őket és tedd le őket arccal lefelé az asztalra. Ellenfelednek mondania kell egy laptípust, ha a két lap közül van olyan típusú az(oka)t kijátszhatod.
Ha a gyűjtődben van dobj fel egy pénzérmét, ha eltaláltad az eredményt újra kijátszhatod, majd tedd a Semmibe.
"Timera, csak most az egyszer... - ork szerencsejátékos veszte előtt."
 
Utolsó esély

1 VP raia azonnali „ősmágia” „védekezés”

Nem lehet rá reagálni.
Kijátszási feltétele, hogy az ÉP-d 0 vagy kevesebb. Gyógyulsz annyit, hogy 1 ÉP-d legyen, és ha akarod: a kör véget ér.
Ha a következő köröd végén az ÉP-d 2-nél kevesebb ellenfeledé pedig 1-nél több: elvesztetted a játékot.

Toragh testvérisége

1 VP dornodon bűbáj/vízió

S: kapsz egy aktív Toragh katonáját a tartalékodba (a vízió szabály szempontjából ez nem számít a Toragh katonája lap kijátszásának).
S rakj át 3 lapot a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 2 ÉP-t és húzz egy lapot!

Pillanatnyi szerepzavar

1 VP elenios azonnali/”mentális”

Célpont játékos őrposztjában max. 3 célpont lény kap 1-1 álomjelzőt. Ezután a játékos tartalékából kiválaszthatsz legfeljebb ugyanennyi aktív lényt: ezek az őrposztba kerülnek.
A kör végén húzz egy lapot.

Álomképek

1 VP elenios bűbáj/”mentális”

Kijátszásakor tehetsz célpont lényre 2 álom jelzőt, vagy húzhatsz egy lapot.
S: kapsz aktívan egy jelzőt, ami minden szempontból megegyezik egy általad választott, játékban lévő lénnyel, de a következő hátrányt kapja: „a kör végén mindenképpen fel kell áldoznod”. Csak olyan lényt másolhatsz vele, amin van álomjelző.

Irritáló goblin

1 VP 1/1 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

Büntetés: 3 ÉP.
K: ha bármilyen módon SZK-t kapsz, ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.
S: ha bármilyen módon SZK-t költesz, ellenfeled eldob a kezéből egy véletlenszerű lapot a semmibe.
 
Köszi a tippet, meg is csináltam a módosítást:

1 VP 1 nekron Ragadványnév
bűbáj, Bárd klán (Bufa)
Ikonok: rezisztencia

Kijátszásakor nevezz meg egy kalandozót és találj ki neki ragadványnevet. Ha egy lap nevében szerepel a kalandozó, vagy a ragadványneve, az teljesíti a köteléket.
Ha a gyűjtőbe kerül, keress elő egy ilyen lapot.

K, kötelék: húzz egy lapot és kapsz egy VP-t

Áldozd fel: megakadályoz egy köteléket nem teljesítő lapot.

Egyébként talán tényleg gyenge, nem univerzális, meg sok helyen támadható, de direkt nem akartam túl erősre csinálni, univerzális spoilerből van meg lesz is még elég.
 
Törekedj arra,hogy egy lapnak maximum 4 képessége legyen. Itt nagyon sok a szöveg,nagyon sok a képesség,nyirbálj rajta. Egyébként annyira nem is értem e lapot,biztos,hogy eljárt már efölött az idő.
 
Edit: lény altípussal nem működik, mert altípust nem lehetne megnevezni
 
1 VP 1 nekron Ragadványnév
bűbáj, Bárd klán (Bufa)

Kijátszásának feltétele, hogy nevezz meg egy kalandozót és találj ki neki egy ragadványnevet (ha már van neki, nem kell kitalálnod). Egy lap, melynek nevében vagy leírásában szerepel a megnevezett kalandozó, vagy a ragadványneve, teljesíti a lap kötelék feltételét (laptípust és altípust nem nevezhetsz meg).
Saját forrásod nem dobathatja el a kezedből
Kötelék: +2 rá reagálni
K, kötelék: húzz egy lapot
S, kötelék: ha bármi módon a kezedbe vettél egy köteléket teljesítő lapot, kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 3-at
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) előkereshetsz a paklidből egy köteléket teljesítő lapot.
Áldozd fel: megakadályoz egy köteléket nem teljesítő lapot.

"A híres hősök nevei feledésbe merülnek...de valamilyen módon mégis tovább elnek a dalnokok lantjainak húrjain. - Mikkeldorf"


Anno az Elözönlésben jelent meg pár KF tárgy, amit egy adott kalandozóra ingyen lehetett rakni, ez adta az ötletet. De más lapokkal is jól működhet. Plusz, a becsnévkitalálás egyfelől nagyon jópofa funkció, másrészről azzal is lehetne trükközni (például, ha egy lény altípust nevezek meg, mint becenevet)
 
1 Vp 1 nekron Zsákmányvadász (új)
szörny 1 szk Tharr

Feltámad.
'repül'
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy max. 1 idézési költségű célpont lényt, vagy egy 0 idézési költségű célpont lapot.
S: semmizz ki egy lapot a gyűjtődből: kapsz 1 Vp-t VAGY a kör végén húzz egy lapot. (Ez a képessége a gyűjtőben is működik).

2 / 2

4-X Vp Quwarg ölész (új)
szörny 2 szk Dornodon
quwarg

X a játékban lévő quwargjaid száma, de idézési költsége nem csökkenhet 1 alá.
'repül'
'+': ellenfele sérül X-et.

flavour maradhat

(5) / 5
 
2 Vp 1 nekron 1 szk Shomor
helyszín színtelen

Ha egy forrással sebzést okozol gyógyulsz 1 Ép-t és kapsz 1 Vp-t.
A kárpótlás, a büntetés továbbá az élet- és az izomjelzők nem működnek.
A sebző források +1-et sebeznek.

"Rejtély, hogy a kín városában hogyan tud bárki is életben maradni... - Treem."
 
1 Vp Varázslógyülés (új)
bűbáj Fairlight

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy varázsló-jelzőt aktívan (1/1 kalandozó, nem lehet forrás célpontja, színét altípusát meghatározhatod). S: áldozd fel X varázsló-jelződet: kapsz X Vp-t és ellenfeled sérül X-et VAGY X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
6 Vp Mardakor teológus
Raia kalandozó gnóm
KF

Élet: 1.
A játék elején mutasd meg őt a kiegészítő paklidból és még egy lapot, majd az utóbbit keverd a paklidba. A kiegészítő paklidban öttel kevesebb lapot használhatsz (pakliból és kiegészítő pakliból egyaránt működik).

(5)|5

1 Vp 3 nekron Holdimádó vérfarkas
Leah szörny vérfarkas
1 szk KF "szárnyak"
Kötelék: Ha akarod, -1 Vp vagy -1 nekron.
Kijátszása után megnézheted az idézési költségének elköltött nekron(oka)t és előkereshetsz egy vérfarkast a paklidból, amivel megegyező nevűt a Semmibe küldtél vagy kör végén húzz egy lapot.

(3)|1

X Vp Zerek-thin rekonstruktor
Tharr szörny moa
KF 1 szk

X legfeljebb 2 lehet.
Ha +1 nekronért játszod ki vagy kötelék: Anti-mágia: 0 vagy 1.
Kijátszásakor ellenfeled veszít 2X+1 Vp-t és max. Vp-t, majd kap X szk-t és gyógyul 3 Ép-t.

2|1
 
Ez csak a rossz,retro szövegezés
 
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=2259

Érdekes kísérlet volt... Vannak még ilyen lapok, amik úgy hivatkoznak egy altípusra, hogy nincs is olyan.

Pl.: http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=2961
 
  ... | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.