Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Gaddar
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész
Zén bemutató – Varázslatok 1. rész

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Legendás cél
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8207)
HKK Online V1.0 (3)
Lapötletek (65013)
Hibák a lapkeresőben (97)
[HKK Piac] Régi lapok (1526)
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
melyik pakli iszonyat?

Írd le a tiedet.
 
A timera tényleg zúzós de az a pakliterv már bocsi de hogy szépen fejezzem ki magam iszonyat...
Én az enyémmel a 2. körbe nyerek a ha nem reakcióznak sokat...
 
Nah nagyonr emélem , hogy most szombaton azaz holnap szerzek pár lapot a pakliba.
Mert ha nem...

rossz morálom lesz
 
Ha megszüntetik a követőt, onnantól kötelező győzni.

Ősvillám, szó hatalma ezt a célt szolgálja, Mentális hullám a sideba vagy a Timera sújtását is érddemes kockáztatni (kivéve ha van Fehérmágia).
 
És miből gondolod, hogy ez nem verné sz..rá az övéket. Indoklást kérek.
 
kösz,

amugy kell bele szolgálólány ..
mind1
 
Ha versenyre mennék ilyen paklival, akkor tennék bele olyan lapot is ami nem függ kocka v. pénzdobástól, hogy akkor se csődöljön be a pakli ha megszüntetik a követőt.
pl:párbajlap /Nap szimbólum, Ez duplán hasznos/.

Ui.:SZtem is jo topic. GL.
 
Szerintem jó 5let volt a topic! HAJRÁ
 
NEM KELL BELE SZ: LÁNY
 
ez egy gáz timéra...én tudom meret 2 haveromnak is timérája van...és hát ez elég gáz.....pl timera szolgálólány...LoL
 
nekem tök más az összeálitás.......szolg.lány?nincs vérhatalma?
 
Ahham.
Amugy ez versenyképes pakli?
 
Ízlések és pofonok.
 
ahham, én kicsit máshogy
 
Most talán így csinálnám meg a deckket:

Timera
(Bőség)

3 T. haragja
3 T. sújtása
3 Energiafolyam
3 Guldor
3 Ősvillám
2 Szó hatalma
3 Ork szerencsjátékos
3 Boci
2 Hatalom kék itala
3 Dupla v. semmi
3 Vadmágikus zóna
3 B'waetan
2 T. szolgálólánya
3 A gyenge ereje
3 Majd legközelebb
3 Hatalom szava
X Zu'lit kísérlete

Kb. ennyi. A továbbiakat lentebb.
 
Nemérted?, mert ugy érthető.
mind1
akkor lehet ki is veszem a leah-t.
 
Elhiszem.
 
A vér helyett vár a klaviatúrabotlás.
 
Szerintem a Leah nem kell bele. Ha viszont a színt megtartod, akkor maradhat.
 
ááá lol igen az vér ))

Naja, szted kell bele fekete mágia?
 
Mi van?
 
Apróbb klaviatúrabotlás.
 
A vár hatalma sztem Vér hatalma. Különben nem rossz, de mint láthatod, én azért szint változtattam.
 
AMúgy amit én írtam paklit az milyen?
+Egy ősvilláM+ a counterek..
 
Még 1-et se írtam, privátba kértek tőlem indoklást, amit én megtettem.

Tudom, ez már egy régebbi példány, igaz a tavacskát nem használnám, inkább a Haszonállat.

Nomeg most már mind2 húzólap belefér és a Timera kacagása meg talán a Mentális hullám és a Szó hatalma is kihagyható.
 
Ja, és még valami. Új lapok közül esetleg a Nuk uzsoráját érdemes hozzá kipróbálni.
 
Gyakran szoktál cikket írni az Ak-ba? ) Egyébként nagyon jó, csak sztem egy kis Vp termelés még kéne bene. Akár Tavacska is. Legalábbis side-ba.
 
Najó, akkor ezt majd korrigálom
 
Annak idején a Varázslat paklik topicban csináltam egy ilyen deckket magyarázattal egybekötve. Ide is leírom:

Tehát:
A követő kérdése egyértelmű.
Szabálylapnak szerintem a Bőség zavara ajánlott.

A pakli alapja a direkt sebzés, azaz kézből varázslatokkal (minimális lénnyel) megöljük.
Nézzük ide a Timerás lapokat:
-Timera sújtása (4 Vp-ért 7 sebzés, néha gyógyulás)
-Timera haragja(4Vp, 4-7 sebzé, lényre is)
-Energiafolyam (3 Vp, 4 sebzés, lénybe is)

Ez nem elég, használjunk egy lényt is:
Guldor: Körönként 1 Vp-ért 4-et sebezni elég jó.
Még kevés, kell néhány nem Timerás lap:
-Ősvillám (5 Vp, 9 sebzés)
-1 Mentális hullám (ha leszedik a követőt, jól jön)
-2 Szó hatalma, amely segítségével 1-2 lap kijátszása után eldől a meccs

Na, ennyi már elég. Eddig még csak 2 szín foglalt, de most jöjjön az a lap, ami biztossá teszi a Chara-dint:
-Vadmágikus zóna: Aképessége brutális, pláne, hogy 1 Vp-ért jön, így egy erősebb sebzés, ez, és egy szó hatalma eldöntheti a meccset. Ha több van játékban, a követőt az utolsóhoz használd.

Ide viszont Vp kell, de ne a Timera trükkje, mert az nem jó, mivel bizonytala és az 1. körben használhatatlan. Ennél a Bűvös tavacska is jobb, de nem azt használom, hanem egy lényt:
- Ork szerencsejátékos: körönként 3 Vp-t termel 1 darab, ami nagyon erős. Hátránya, hogy csak a 3. körtől leht biztosan használni, addig túl kell élnie, de megoldható. Ezt először játszuk ki.

Lapelőnyre ajánlom a Hatalom kék italát vagy a Dupla vagy Semmit, (mókára a Bahn szolgáját).

Keresést nem talátam, de hasonló a
- Timera kacagása, ami sokszor segít.

Azért lényekkel és nem lényekkel is el kell tudni bánni. Erre 3 jó lap volt:
-B'waetan. Lény legyen a talpán, aki ezt kinyírja, igazi darálógép, mely min. 4/4-es, de leggyakrabban 6/6-os
2 Timera szolgálólánya: Hasznos leszedés követővel együtt, meg más is. Követőstül rosszul nem járhatunk. Néha követő nélkül is használható, de vigyázzunk, mert ha egyedül van játékban a lénysebzéssel öngyilkos lesz, vagy, ha csak nekünk van nem lényünk, megjárhatjuk.
Mostantól a kontroll ellen is kell védekezni.
Erre 2 lehetőség van:
Anti-mágia
Ellnvarázslat.
Elöbbi nekünk is árthat, utóbbi mellett döntöttem:
-Zu'lit kísérlete
-Gyenge ereje
-Hatalom szava
-Majd legközelebb a legjobbak.

Ez 47 lap.

Persze ezt nehéz beszerezni, nekem se sikerült mindet, de talán ez versenyen se rossz.
Majd írok hozzá tanácsokat is, csak begörcsölt az ujjam.
Várom a kéréseket, kérdéseket, óhajokat, sóhajokat, javításokat, véleményekt, leugatásokat.

Néhány tanács:
A játék elején próbálj Ork szerencsejátékost kirakni, mivel a késöbbiekben sok Vp-előnyt biztosít. Ha nincs, Guldorral vagy Zónával kezdj, ha az sincs, Szolgálólánnyal a 3. körben, mely hasznos lehet.
Próbáld inkább kevés lapból ölni ellenfeled, mert így nem vesztesz sokat a Thauglorendon miatt.
Ha leszedik a követőt, használd az ősvillámot és a Mentális hullámot, Fehérmágia nélkül a Timera sújtását, az elöbbi 2 akkor is jó, ha ellenfeled is Timerát használ.
A pakli legnagyobb ellnfele színben a Raia meg a Sheran a sok gyógyulás miatt, azokra készülj.
Az ellenvarázslatok olcsók, de Ép-igényesek. Gyógyulásra a Szolgálólányt használd
Ha az ellenfél Bűvös erdőzik, mindenképp erőltesd a Szerencsjátékost, használj mexát
Ne feledd, hogy az ellenfél dobásait is módosíthatod (pl.: Írányíthatatlanság)
Ne kapkodj, csak akkor sebezz játékost, ha 0-ra tudod az életét vinni. Nics annál sza.abb, mint ha az ellenfél 1-2 életről gyógyul húszra.
FIGYELJ A SZENT SÓLYOMRA!!

Ez lenne az.
 
Ok valahogy így képzeltem el:

Követő: Timera, a szerencse asszonya
Szabálylap: A fájdalom szépsége


Timera haragja
Timera kacagása
Timera trükkje
Timera sújtása
Timera szolgálólánya
Feketemágia
Lord Fezmin
Guldor
Idegösszeomlás
Magzat
Villámsújtás
Illúziócsapda
Nimgilarió csele
A vár hatalma
Örök dilemma
Démonparázs
Ork szerencsejátékos

Persze még nem 100% h ilyen lesz.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.