Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Szikrázó manahal
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Ezzel a rózsaszín és narancssárga pikkelyekkel megáldott, csukafejű teremtménnyel a barlangi tavak mélyén találkozhatsz. Persze lehet, hogy nem is ennyire rikító a kinézete, csupán attól világít, hogy teste színültig mágiával van telítve. Talán ezért is érzed azt a furcsa bizsergést, amikor apró és hegyes fogaktól hemzsegő, szélesre tárt szájával különböző testrészeid felé veszi az irányt." - részlet a szikrázó manahalról szóló Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok
Varázsdimenzió lapelemzés 3. rész

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Roxat céhei csereakció (1)
HKK kérdés? (47126)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (1)
Lapötletek (64980)
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (2)
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ...
Nézet:
2 Vp A Fénytorony mágusa (új)
kalandozó KF Raia
elf

Idézési költsége nem módosítható.
Kijátszásakor kikereshetsz egy Raia, Elenios vagy Rhatt lapot a paklidból VAGY "repül" és vedd vissza egy ilyen lapodat a gyűjtőből vagy a játékból a kezedbe (kivéve A fénytorony mágusát).

2 / 2

2 Vp A Holdtorony mágusa (új)
kalandozó KF Fairlight
ember

Idézési költsége nem módosítható.
Kijátszásakor kikereshetsz egy Fairlight, Tharr vagy Sheran lapot a paklidból VAGY "repül" és a kör végéig ingyen kijátszhatsz egy fix idézési költségű ilyen lapot a kezedből.

2 / 2

2 Vp Az Éjtorony mágusa (új)
kalandozó KF Chara-din
árnymanó

Idézési költsége nem módosítható.
Kijátszásakor kikereshetsz egy Chara-din, Leah vagy Dornodon lapot a paklidból VAGY minden ilyen lényed aktivizálódik, és +2 sebzést kap a kör végéig.

2 / 2
 
1 Vp Haarkon darazsai (új)
általános Leah

Kapsz X Haarkon darázs jelzőt (0/1-es repülő Leah szörny, 1-es mérgezés, nem foglal helyet az őrposztban), majd ezek közt szétoszthatsz X-1 izomjelzőt. X annyi, ahány Haarkon darázs van játékban, de legalább 2.
Áramlás: kapsz egy aktív Haarkon darázs jelzőt 1 izomjelzővel.

2 Vp Bodom fiai (új)
kalandozó KF Chara-din
elf hideg

'repül'
Sikeres kijátszásakor kapsz egy jelzőt, ami minden tekintetben megegyezik vele.
'+': 3-as jéglehelet.
K, áldozd fel egy lényedet: célpont lény vagy játékos sérül 3-at.
K: Ha jégsebzést okoz, ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerűen választott lapot.

(2) / 3

1 Vp Gyilkos fegyver (új)
azonnali színtelen

Tegyél egy kard-jelzőt egy KF lényedre (fém KF tárgy, fegyver, +4 sebzést ad a lénynek) VAGY áldozd fel egy fegyveredet: célpont lény vagy játékos sérül kettővel többet, mint amennyi sebzést a fegyver adott a lénynek (ha a fegyver nem adott sebzést, akkor 2-őt sérül).
Áramlás: célpont lény vagy játékos sérül 3-at.

3 Vp Időugrás (új)
általános Fairlight

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled következő körében nem marad el fázis.
Ellenfeled következő előkészítő vagy húzás fázisa elmarad (válassz), majd ez a lap a Semmibe kerül VAGY tedd ezt a lapot és a paklidat a Semmibe: ellenfeled következő köre elmarad.
 
Titkok tudója nevű lap már van. Zöld galetki.
 
Varietas delectat

2 vp
Elenios bűbáj

[K3]Ha valaki kijátszik egy olyan lapot, amilyen nincs még játékban, akkor ellenfele sebződik egyet.
Ha ez a lap a gyűjtődben van, rakd át a semmibe és megakadályoz egy olyan, max 3. IK-jú lapot, amilyen nincs még egyik gyűjtőben sem.

"A változatosság gyönyörködtet."

Titkok tudója

2 vp 2 nekron
Szörny
moa
3/0
Ha egy lapod kézből mutogatós képességét használod, mutasd meg a kezedből ezt a lapot azzal együtt. VAGY megduplázod a másik lap képességét (mintha kétszer mutatnád azt), VAGY a következő kijátszott moád kap egy izomjelzőt és 1 nekronnal olcsóbb.

"Bsoia, scótu gá tum! - Rejtsd, míg van mit.
Ősi moa mondás."

(Kiegészítés: a képen egy moa lenne, amely széthajtja köpenyét, és mutogatja magát, csak ugye ... khm... nincs 'ott' semmi. Sima, mint a szája 'helye'. A flavort pedig: Mutogatós bácsi.)

Aranymíves
5 zsz
Avatár, fairlight
[5]/5 [szárny]

Idézési költségéből helyettesíthetsz 1-4 zsz-t 1-4 tárgy semmizésével a gyűjtődből. [S2] Áldozd fel egy tárgyad és rakd a semmibe: Kapsz 1 SZK-t, ellenfeled pedig sebződik 1-el többet, mint amennyibe a tárgy került. Áldozd fel és rakd a Semmibe: keress ki egy tárgyat a paklidból és rakd játékba, mintha kijátszottad volna, a kör pedig véget ér.
 
X szk Bérmágia (új)
általános Tharr

Idézési költségét nem lehet csökkenteni vagy helyettesíteni.
Húzz X lapot azonnal vagy X-1 lapot a következő húzás fázisodban.

Flavour maradhat.
 
Goblin kardforgató: Nem tűnik rossznak a képessége...de valahogy az van bennem, hogy ugyanezt egy Artagor is megteszi. Oké, hogy a saját paklijába jobb...de így is kicsit vérszegénynek tűnik.

Manfaló vyarg: Tetszik az az irány, hogy félig zsz-es költségű szkritterek jelennek meg (ha lesz ebből valami), mert kétféle paklit is lehetne rá építeni, így az alapötlet tetszik. Csak az a baj, hogy ezzel a pozitívumokat kilőttem . Maga a lap szerintem egyáltalán nem erős. Csábító, hogy nem lehet a lapjainkra reagálni, de egy ilyen költségért ez sok, főleg, hogy ha az ellen akarja, egyszerűen lecountereli őt (a +1 vp nem olyan nagy drágítást), vagy szimplán fejbelövi. Az alternatív képessége meg szintén elég vérszegény akkor, amikor egy 1 vp-ért azonnali lövés már nem elég jó.
 
Köszönöm
 
Fortyogó motyogó (új)
1ZSZ
Leah szörny Motyogó KF ősmágia 1SZK
Feltámad
Motyogóid nem lehetnek célpontjai forrásnak.
Ha egy motyogód a gyűjtőbe kerül ellenfeled 2 lapot a paklijából a semmibe dob.(saját magára is)
2/(1)
"Idézet maradhat..."
 
Motyogó invázió
3 VP
Leah Általános ősmágia
Kötelék:+2 VP rá reagálni.
Kompenzáció: gyógyulsz 10-et és kapsz egy Motyogó kölyköt.
Dobj 7 lapot a paklidból a semmibe,majd minden ellenfeled is dob 2*annyit, amennyi az így semmibe került Motyogók sebzésének összege.
Ha ez több, mint 20,vagy nem tudtak annyit dobni,akkor megnyerted a játékot.
 
Enigma
Tharr bűbáj, 1 vp

Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha egy játékos lapot húz vagy dob (akár költségnek is, kivéve Enigmától), minden más játékos húz, ill. dob ugyanennyit.

S: dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: húzz egy lapot!

 
Köszönöm az értékelést.

Az éhínség sorvadó lovasa (javítva)

2 VP 3/5 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Ha ellenfeled kijátszott egy lapot a kezéből: veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
S: keress elő egy nem feltámadó lényt a paklidból és tedd a gyűjtődbe, ha lovast kerestél elő, ellenfeled max. ÉP-je kettővel csökken.

Kisebb fatty istenség (javítva)

6 ZSZ (4)/(4) chara-din avatár/chara-din fattya „szárnyak”

Kompenzáció: húzz egy lapot.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány chara-din fattyat passzivizáltál és/vagy áldoztál a kijátszásához.
K:áldozd fel 2 chara-din fattyad: megakadályoz (ekkor reakció) vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot.
Áramlás: kapsz egy aktív Chara-din fattyát a tartalékodba.

Lovasok atyja (javítva)

4 VP (6)/6 chara-din szörny/lovas, óriás KF „szárnyak”

Nem cserélhet gazdát.
Ha kikerül a játékból: ellophatsz egy célpont permanenst.
Kompenzáció: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.
 
A munka ünnepe: Első ránézésére tetszett a lap, aztán viszont elgondolkodtam, hogy több mint 6 éve jelent meg az Ősi rítus (új), ami ugyanezt csinálja csak épp eggyel olcsóbban, azonnaliként, bármit passzivál (akár ellenfél lapját is nem húzunk), és azonnal huzat. Igaz, az nem ad manát, és nincs második képessége. De ezzel együtt is az az érzésem, hogy ha az Ősi rítus (szerintem egyébként nagyon méltatlanul) elkerült a süllyesztőbe, akkor itt is valami hasonló fog történni.

Bolondok napja: Az a baj, hogy mind 3 képessége eléggé középkategória. Ha nincs Timera, 100%, hogy nem vállalom be, hogy 3 eleve nem annyira top képességből rndom sül el egy. Timerába nem rossz, de oda meg szerintem sokkal durvább lapok vannak, pl. hasonlítsuk össze ennek a képességét egy Ork szerencsejátékoséval, ami szintén nem top-kategória másfajta deckbe.

Az éhínség sorvadó lovasa: Az első gondolatom a vérfarkas hoki volt, ahol körönként keres gyakorlatilag egy feltámadó farkast. A jelenlegi meta tükrében, ahol pörgősön mindenki szíve szerint kettétépné a Ravasz vérfarkast, nem nagyon próbálkoznék ezzel

Kisebb fatty istenség: Fatty avatár eddig nem volt. Nekem egy kis antikombós érzésem van, ugyanis maga a lap akkor "üt" nagyot, ha már sok lény van mellette, ha viszont ez történik, akkor már nem nagyon tudja a deck kihasználni a 4 passzív fattyak. Ha meg egyedül van, nincs értelme counterelni, hiszen csak egy nagyot ütő lény. Lehet én inkább egy laphúzós kompenzációt és valami áramlásos fattytermelést adnék neki.

Lovasok atyja: Gyakorlatilag egy fix. lopás. Érdekes elgondolás, nekem tetszik. Ha manapság divatja van a kettős etnikumoknak, lehet az óriáslovas után szabadon ennek is adnék egy óriás altípust, szerintem oda is jó lenne.
 
A munka ünnepe

1 VP tharr általános

Passzivizáld X lényed: a kör végén kapsz X VP-t és húzz X lapot (X maximum 4).
Ellenfeled a következő körében nem használhatja asztalon lévő lapjai aktiválást kívánó képességét.

Bolondok napja

1 VP fairlight általános „+1 VP rá reagálni”

Az 1. körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor dobj egy kockával, ha az eredmény:
1-2: kapsz 3 VP-t.
3-4: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
5-6: célpont lap a gyűjtőbe kerül.

Az éhínség sorvadó lovasa

2 VP 3/5 leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Ha ellenfeled kijátszott egy lapot a kezéből: veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
S: keress elő egy lényt a paklidból és tedd a gyűjtődbe, ha lovast kerestél elő, ellenfeled max. ÉP-je kettővel csökken.

Kisebb fatty istenség

6 ZSZ (4)/(4) chara-din avatár/chara-din fattya „szárnyak”

Kompenzáció: kapsz 4 passzív Chara-din fattya lapot.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány chara-din fattyat passzivizáltál és/vagy áldoztál a kijátszásához.
K:áldozd fel 2 chara-din fattyad: megakadályoz (ekkor reakció) vagy gyűjtőbe küld egy célpont lapot.

Lovasok atyja

4 VP (6)/6 chara-din szörny/lovas KF „szárnyak”

Nem cserélhet gazdát.
Ha kikerül a játékból: ellophatsz egy célpont permanenst.
Kompenzáció: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.
 
2 Vp Szkritter nekromanta (új)
szörny 1 szk Leah
szkritter, nekromanta

Kijátszásakor visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe (kivéve szkritter nekromanta).
K: célpont lény maximális Ép-re gyógyul.
Kijátszhatod általános varázslatként is: célpont gyűjtőből egy lény a tartalékodba kerül, mintha kézből játszottad volna ki.

2 / 2
 
Tolongás
szabálylap

Egyik játékosnak sincs őrposztja. A játék kezdetén, vagy a Tolongás működésbe lépésekor őrposztban lévő lények mindenképp aktívan a gazdájuk tartalékjába kerülnek. Azok a hatások, amelyek közvetlenül az őrposztba helyeznének lényt, ehelyett a tartalékba helyezik azt.
S, 4 Ép: a Tolongás a kör végéig nem működik.

"Mire várunk mééééég?! - egy türelmetlen törpe osztagparancsnok."
 
1 csont A pálcák ura

tárgy (horgony) Leah

S, 1 zsz: Keress elő a paklidból egy olyan lapot, melynek nevében a pálca szó vagy a vessző karakter szerepel.
 
Duffgin, az ügyvivő
2 VP
Tharr,törpe,kalandozó, KF, ősmágia
Antimágia:1
Kijátszásakor húzz egy lapot.
S: Keverj vissza egy lapod az asztalról vagy kezedből a paklidba és húzz egy lapot.
1/3
"Ha nem jutsz előre, csak szólj Duffginnek és ügyed elintéződik!"

Cset, az ügyvéd
2 VP
Színtelen, gnóm, kalandozó, KF
Kijátszásakor húzz egy lapot (ezt semmilyen követő, vagy szabálylap nem tílthatja le!)
P: Vedd vissza a kezedbe.
"Ha kezeden bilincs csattan, vagy börtön fenyeget, szólj egy jó ügyvédnek!"
0/2
 
Kémbogár

2 ZSZ 2/4 fairlight szörny

Kijátszásakor nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és, ha akarsz keverj egyet vissza a paklijába.
S keverj vissza egy lapot a kezedből a paklidba: kapsz egy passzív Rambó bogarat, vagy a kör végén húzz egy lapot.

Bogárlárva

1 VP 1/1 fairlight szörny 1 SZK

Kijátszásakor aktivizálódik.
Ha a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól): kapsz 2 passzív Rambó bogarat a tartalékodba.
Kompenzáció: kapsz egy passzív Rambó bogarat a tartalékodba.

Bogárhercegnő

2 VP 3+X/(1) fairlight szörny 1 SZK

Kijátszásakor aktivizálódik. X annyi, ahány olyan lényed van játékban, aminek nevében a bogár szó (akár ragozva is) szerepel.
Ha megöl egy lényt: kapsz egy passzív Rambó bogarat.

Bogármágia

1 nekron fairlight azonnali/reakció

Megakadályoz egy azonnalit vagy egy tárgyat.
Ha legalább 2 Rambó bogarad van játékban: lapot akadályoz meg.

Időfaló bogár

1 VP 1/1 fairlight szörny 1 SZK

Kijátszásakor nézd át ellenfeled pakliját, válassz ki belőle 3 lapot, a paklit keverd meg, majd a 3 lapot tetszőleges sorrenden tedd a tetejére.
Kompenzáció: kapsz egy Rambó bogarat passzívan.
 
Még elférne rajta valami kis erősítés.
Pl.: áldozz fel 2 Dobótőrt, vagy tegyél át 3-at a gyűjtődből a Semmibe: ...
 
A tárgyak nem kerülnek a tartalékba, és alapból aktívan kerülnek játékba.

Tehát ezt így írjuk:
Kijátszásakor kapsz 1 Dobótőrt aktívan a tartalékodba. => Kijátszásakor kapsz egy Dobótőr lapot.

Amúgy nekem tetszik.
 
Az istentelen sikeres kijátszása után adja az infót. A lapötletben szereplő megfogalmazás ennél jóval erősebb. Szóval ok, de át kell alakítani.
 
Technikai a különbség nem elméleti.
Ez a lap úgy, ahogy megszövegezted kb. azt tudja, hogy kijátszási feltétel: nézd meg az ellenfél kezét, és vizsgáld át a pakliját. Ha van a kezében, paklijában Fairlight lap, akkor +2 rá reagálni...

Remélem, érzed a különbséget ahhoz képest, hogy pl.: "kötelék: +2 rá reagálni".
 
Köszönöm az észrevételeket.
Lenne egy kérdésem:
Mi a különbség a kánter drágításnál ha pl. a kezemből mutatok lapot, a gyűjtőből, vagy az asztalról, esetleg az ellenfél paklijából?
Köszi
 
Dormedor, párbajmester

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
A párbajozás költségét helyettesítheted 1 nekronnal. Egy körben akárhányszor párbajozhatsz. Minden lapod a következő használati módot kapja: "Párbaj: X, ahol X a lap idézési költsége, de legalább 1." Ha már volt neki, akkor 1-gyel nő a Párbaja. Ha párbajban nyersz, 3 helyett 5-öt sebezhetsz.
 
Arról nem is beszélve, hogy igen komoly játéktechnikai ellentmondásba kerülünk, ha megpróbáljuk végrehajtani a lap szövegét. Akkor tudom megnézni az ellenfél pakliját és kezét, ha létrejött a lap, ekkor derül ki, hogy van-e benne Fairlight lap. Tehát a kánter-drágítás része a lapnak erősen aggályos...
 
Ez így eszméletlenül durva.

Átnézed az egész pakliját, a kezét, ingyé van, +2 rá reagálni, meg még le is szed, vagy beindítja a gyűjtőgent? Meg még két másik funkció? Ez sok lesz egy lapra.
 
Motyogó árny
2 VP 2 nekron
Leah szörny repül motyogó kisértet
Kijátszásakor húzz egy lapot.
Kötelék: +2 nekron rá reagálni.
2 nekron: Vedd vissza a kezedbe: kapsz 1 VP-t vagy végy vissza egy másik lapot a gyűjtőből a kezedbe.(ez a képessége a gyűjtőből is működik.)
Hátrány: Kijátszásakor sérülsz 3 ÉP-t.
(4)/(4)

Motyogó zsoldos
1 ZSZ
Leah szörny KF 1SZK Repül motyogó
2 ÉP: Húzz egy lapot.
Közös képesség:
2 nekron: Átkerül a tartalékodba aktívan.
Hátrány: nem lehet feláldozni.
2/2
 
Szia!
Az "Árnykatonákat" egy picit erősnek érzem védekezéses lapként, hisz olyan támadónak tűnik... Valami hátrány kellene rá... Szerintem.
 
Árnykatonák

1 VP leah azonnali „védekezés”

Kapsz annyi Árnykatona jelzőt (3/1-es leah szörny KF, nem foglal helyet az őrposztban), ahány lény van ellenfeled őrposztjában.
Ha nem védekezésként játszottad ki: a kör végén húzz egy lapot!

Fatty frontparancsnok

2 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK „rezisztens”

Kijátszásakor kapsz annyi Chara-din fattyát az őrposztodba, ahány hely van ott (de max. kettőt).
Őrposztban lévő lényeid (kivéve önmaga) nem lehetnek célpontjai az ellenfeled forrásainak.

Túlélőtúra

1 VP tharr bűbáj „horgony”

Húzz egy lapot!
Minden játékos a gyógyulási fázisában gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
Kompenzáció: húzz egy lapot!

Zöld dohratog

1 VP 1/3 sheran szörny 1 SZK

Újrahasznosítás: 1.
S: kapsz annyi VP-t ahány lapot ebben a körben újrahasznosítottál (de max. 3-mat), vagy ha ebben a körben legalább 1 lapot újrahasznosítottál: a kör végén húzz egy lapot!

Moa gépkolosszus

3 VP 1 nekron 3/5 szörny/moa, óriás 1 SZK
Varázslatok nem hatnak rá.
Kompenzáció: ellenfeled elveszti minden VP-jét és a kör végéig nem játszhat ki lapot a kezéből.
K2: ha valaki sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t és sebződik 1 ÉP-t.
 
1 Vp Az egyszerűség előnye (új)
azonnali Tharr

Célpont lap, amelynek szövege 4 sornál hosszabb vagy amelyen kegalabb három ikon van a szövegmező és az illusztráció között a gyűjtőbe kerül VAGY megakadályoz egy ilyen lapot.
Ilyen lappal +2 Vp reagálni rá.
 
  ... | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.