Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A Tűzvihar, mely felégette Ghallát
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
A Világégés, melyet Dornodon bocsátott a világra, nem kímélte a békés teremtményeket sem. Többmillió életforma menekült keletre, ahol még volt esély a túlélésre.
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Tehát félreértelmeztem a szabályokat, és a nyugalom csak a kijátszott lapokra hat. (a legjobbakkal is megesik, és én határozottan nem tartozom a legjobbak közé.)

A többivel is egyetértenék.
Viszont a nyugalomra kiadott FAQ/lapmodósítás/lapmagyarázat (akárhogy is hívják ezeket mostanában) szöges ellentétben áll a 99.5 pontban leírtakkal.
A nyugalmon is rajta van a "semmilyen (...) képesség kitétel.

Tehát a FAQ ismeretében (Ami azt âllítja, hogy a későbbiekben kijâtszott lapokra is vonatkozik maga a lap.) továbbra is tartom magam ahhoz az állâsponthoz, hogy a nyugalom szerintem az összes kijátszáskori képességét is elveszi.
Az egyetlen kivétel továbbra is a blokkolâs, ami semmilyen módon nem elvehető. (és azok a kijátszáskori képességek, amin a mindenképpen kitétel szerepel.)
Ezen képességek közé beletartozik az aktívan jön játékba, és az ősmágia is, hiába nincs szöveggel ráírva manapság a kártyákra.

Néhány nem evidens kivétel:
blokkolás, ezt maga a szabály védi, amíg egy lapra nincs ráírva, hogy a blokkolást is elveszi, addig nem veszi el azt (lásd: életjelző mizéria).
Védekezés/idézés/semlegesítés/reakció-drágítás: ezek nem kijátszáskori képességek, hanem szabályok, amik a kijátszásra vonatkoznak. (érdekes tény, hogy az ősmágia képességnek számít, a reakciódrágítás viszont nem.)
Kompenzáció. Bármilyen furcsa, ez egy kézben lévő lap képessége. (utána gondolva logikus, de nem evidens.)

/lehet, hogy ezek csak számomra nem evidens kivételek. (Ami csak azt jelenti, hogy elég rég nyúltam utoljára paklihoz.)/
 
Kodex 99.4. - 99.5.
 
A jelenlegi szabályok szerint az egyetlen kivétel a blokkolás.
(HKK kódex 134.7. Ha a blokkolással rendelkező lap sikeresen létrejött, akkor annak blokkolását már semmilyen módon nem lehet megakadályozni, kikapcsolni vagy semlegesíteni.)
Ez a kitétel semelyik másik képességnél sincs kiemelve, szóval sztem minden más képességet elvesz az asztalon maradó lapoktól a nyugalom.


illetve továbmegyek, és lehetséges úgy értelmezni a szabályokat, hogy a nyugalom az asztalon kívüli képességeket is blokkolja, amennyiben a képesség egy asztalon maradó lapon található.
(ilyenek mint: kincs, áramlás, párbaj, kompenzáció, jelenés, illetve a pakliból önmagukat kikereső lapok képességét is.)

idevágó pont a kódexből:
93.0. A pakliban, kiegészítő pakliban, kézben és gyűjtőben lévő lapoknak nem működik semmilyen képessége és hátránya, de az itt lévő lapok bármilyen jellemzőjük (képességük, hátrányuk, színűk, típusuk vagy altípusuk, stb.) alapján megkülönböztethetők.

(az is egy jellemző, hogy egy lap asztalon maradó, vagy sem)
 
A kijátszákori képesség ugyanúgy az asztalon maradó lap képessége.
És szerintem ez vonatkozik az automatikusan létrejövő képességekre is. (repül/aktivan jön játékba, anti-mágia, satöbbi.)
 
Sziasztok.
Csöppnyi nyugalom (10.)
Ebben a körben semmilyen asztalon maradó lap képessége nem működik vagy ebben a körben minden varázslat költsége +3_VP vagy max. 3, nem önálló jelző (élet is) kikerül a játékból. Kör végén húzz 1 lapot!

Kérdésem a kövi mire gondolt a költő?
Asztalon maradóknak innentől ebben a körben a kijátszáskorija sem működik? Vagy csak arra gondolt a szerző, hogy a kijátszáskorin kívüli egyebek nem működnek asztalról?
 
KÓDEX:

29.6.1. Csak olyan szörny (torzszülött) áldozható így, amelyből nyerhető ki szörnykomponens, és más típusú lény akkor sem áldozható fel így, ha egyébként szörnykomponens nyerhető lenne ki belőle.
 
Az élő készítő fázisban fel lehet áldozni csontert olyan szörnyet amiben nincs csont? Csak azért hog, hogy agyujtobe legyen utána. Nem lehet ugye?
 
Köszi a választ.
Sosem láttam még versenyen ezt a lapot és ezt nem tudtam.
 
Naná, az a lap részben egy bújtatott Vp/csont-termelés.
 
Az Udvari bolond (új) lap tudja saját magát célozni attól még, hogy rajta van a horgony ikon? A kódex csak annyit ír, hogy nem kerülhet vissza a kézbe a horgonyos lap.
 
Elég jó kis lap
 
Én laptervem^^

Egyébként Apokalipszis is viszi.
 
Ez igaz. De leszedni és semmibe küldeni valami

Világok gyilkosa nevű kártyával lehet
 
A helyszineket nem lehet megakadalyozni.
 
Köszönöm
Akkor a csáp képességét választom, a xenó bábon hagyom a jelzőt, képességét tartom meg, hiszen az tárgyat és épületet is megfoghat.
Sajnos helyszínt nem, de ki lenne az a hülye, aki helyszínt játszana ki, hogy az ne jöjjön létre
 
Köszönöm
Akkor a csáp képességét választom, a xenó bábon hagyom a jelzőt, képességét tartom meg, hiszen az tárgyat és épületet is megfoghat.
Sajnos helyszínt nem, de ki lenne az a hülye, aki helyszínt játszana ki, hogy az ne jöjjön létre
 
Nézd meg Aliza alatt a faq-t.
 
Sziasztok!

Ha az asztalomon van egy xenó báb (előre counter) ami egy nem varázslat lapot fog meg (még aktív) és kijátszok egy alattomos fekete csápot (lényt fog meg) akkor mi történik, ha ellenfelem egy lényt játszik ki?

1, választhatok, hogy melyik lapom fogja meg a kijátszott lényt?

2, elveszik mindkét lapom képessége (xenó báb és alattomos fekete csápnál is egyszerre fog érvénybe lépni a képessége elvesztése, counterelése és egy lénnyel kijátssza ellenfelem mindkét lapomat?)

Húh, nem tudom értitek-e mit akarok

szóval van e értelme a csápot kijátszanom, ha a xenó bábom még aktív képességgel bír? (sajnos az alattomos csak saját körömben játszhatom ki, mert általános varázslat)
 
Köszönöm szépen a választ.

A második pontot sejtettem, hogy így van, de nem voltam biztos hogy a helyszínek is beleszámítanak-e a lapkijátszás és a sikeres kijátszás fogalmakba, és akkor talán működhetett volna egy ilyen auto-kombó. Bár az biztos, hogy a játéknak jobb, hogyha nem bonyolítjuk ezzel is a dolgokat.

Mondjuk az is érdekes, hogy a visszavétel működik. Hogyha bírjuk csonttal/ÉP-vel és VP-vel, akkor a Semmi mestere mellett ez hosszú távon reagálhatatlanul kiégeti az ellenfél pakliját.
 
1. A Fagyföld visszavetetős képessége egy sikeres kijátszás utáni képesség. A kint lévő helyszín leesése szintén a sikeres kijátszása után történik. Mindkettő automatikusan bekövetkező hatás. Ezek sorrendjéről az a játékos dönt aki az azt kiváltó cselekvést végrehajtotta. Tehát kijátszod. Leesik a másik, és visszaveszed a gyűjtőből.
2. Nem. A Fagyföldnek ez a képessége egy automatikus kapcsolódó hatás. Ahhoz, hogy létrejöjjön, a (régi) Fagyföldnek játékban kéne lennie, mikor sikeresen létrejön az újonnan kijátszott. Ráadásul addig nem vizsgálhatók a kapcsolódó hatások, amíg az őket kiváltó lap minden közvetlen hatásával együtt létre nem jön. Tehát előbb létrejön az új Fagyföld, minden közvetlen hatásával, így a régi leszedésével együtt, ezután jönnének a kapcsolódó hatások, de akkor a régi már nincs az asztalon.
(Hadd ne keressem ki a szabálypontokat.)
 
Ha egy Fagyföldemet egy másik Fagyföldre cserélem, akkor:
1. Az éppen a gyűjtőbe kerülő Fagyföldet vissza tudom venni az új Fagyfölddel?
2. A játékban lévő Fagyföld [K] képességét kisüti az újonnan játékba hozott Fagyföld?

Kapcsolódó Kódex bekezdés:
8.9.4. Helyszíncsere. Egy időben csak egy helyszín lehet játékban. Ha valaki egy új helyszínt játszik ki, az előző a gyűjtőbe kerül.
 
Erre sajnos nem tudok érdemben válaszolni, mert nem sok konkrétumot írtál, de örülök, hogy jó kedved lett
Thargodanok nem nagyon fednek le minden funkciót és egy mező metában nem is túl életképes ami alapból drága...ez attól nem biztos hogy rossz irány.
 
Miklós: én speciel nagyon átérzem amit írtál. 2000 környékén hagytam abba a játékot, majd 2016-ban a Kreátor műhelye megjelenésekor tértem vissza. A bemutató versenyre mentem el először, mert úgy gondoltam ott nem lesz olyan komoly hátrányom mint egy bármilyen versenyen ahova ugye még lapokat is kell beszereznem, paklit összeállítanom úgy, hogy nem csak a metát nem ismerem, de az utóbbi évek kiadott lapjait sem.
A verseny előtti estén azért úgy éreztem érdemes lenne ránézni a szabályokra, hisz még is csak kimaradt 16 év. Annyira megdöbbentett a rengeteg úgy kifejezés, ikon, szabály, hogy egy A4-es oldalra összesűrítve az esszenciáját kinyomtatva magammal vittem. Piros lámpánál (nem ajánlom senkinek! ), verseny előtt, kajálás közben, stb tanulgattam a különböző újdonságokat. Természetesen a verseny megkezdéséig nem is sikerült minden beseggelni, ezért komoly lapértelmezési nehézségeim is voltak azon a versenyen amit úgy ítéltem meg, hogy minimális hátránnyal indulok.
Maximálisan támogatom a nem (vagy csak kevéssé) használt kifejezések és szabályok elhagyását, kivezetését.
 
Eskü bearanyoztad az estém, olyan jót nevettem a kommenteden
A tripla kötelékről meg annyit, hogy nézz rá a thargodanokra, amiken "csak" dupla kötelék van. Senki nem használja őket, sajnos nem alaptalanul
 
Nekem ez az egy szezonos etnikum nagyon nem tetszik, pont amit leírtál problémák miatt. Egy új etnikumnak is az alap dolgokat kell főleg lefedni(kánter, leszedés, erőforrás)
Ezekkel viszont csak az ilyen 100. burástyás X+1 kánter stb. lapok jönnének, amik máshova is beférnek...
Nekem pl. nagyon tetszik a raia főpapja típusú lapok, amik alapból tudnak egy kicsit, de az igazán akkor szól ha van kötelék vagy egyéb feltétel.
Ez a vonal nagyon tetszene, mert azért könnyebben balanszólható és mondjuk egy dupla esetleg tripla kötelék után, ha már mindent is tud a lap(kétszer), akkor el lehet vinni egy dekket erősen etnikumra épülő irányba. Mellette jöhet egy etnikumra jellemző képesség kialakitása is.
 
A játéknak 2 problémája van, a komplexitás, és a lapok erősödése.

Ezek közül a komplexitás az, amire elvben lenne kézenfekvő megoldás: egyszerűbb lapokat kell csinálni, a kevésbé használt, túlkomplikált fogalmakat ki kell vezetni. A nehézséget a gyakorlati megvalósítás okozza. A játék nagyon sokrétű, sokféle működőképes pakli létezik. Nyilván mindenki olyan lapokkal akar játszani, ami a legtöbb szituációban használható. Ezért van manapság a lapoknak annyi képessége: hogy minél több helyzetben használni tudd őket. És épp ezért törnek felszínre néha ilyen törekvések, rakjunk még több rövidítést, ikont a lapra, hogy még több dolgot tudjanak, még használhatóbbak legyenek.

Ha úgy akarjuk a lapok használhatóságát megőrizni, hogy nincsen egy tonna képesség rajtuk, akkor univerzális dolgokkal kell őket felruházni (lapkánterelés, asztalleszedés, dobatás stb) mert ezek szinte minden szituációban jók. Itt viszont jöhet a másik probléma, hogy egysíkúak lesznek a lapok, ill. túlzottan erősödnek, tehát a problémát sajnos ez sem oldja meg.

A tesztelői csapat feladata egyébként nemcsak az, hogy a lapokat kipróbálja, letesztelje. Ők egyúttal egy minta, egy szűrő is arra, hogy a játékosok hogyan reagálnának bizonyos lapokra. És bizony, az egyszerű lapokra a reakciójuk sokszor az, hogy "ez a lap túl buta", "túl unalmas". Ráadásul ha egy lap bonyolultabb, akkor jobban lehet az erősségét finomhangolni. Megkockáztatom, hogyha a lapok sokkal egyszerűbbek lennének, akkor a mostani mértéknél talán még gyorsabban erősödnének.

Ez egy paradox helyzet, és a legtöbb kiadó ugyanarra a megoldásra jutott, a rotációra. Ott nem kell jobb, bonyolultabb lapokat csinálni, mint az előzőek, elég, ha mások a lapok, más élmény játszani velük, a régi lapok úgyis tiltva lesznek 2-3 év elteltével, elő lehet venni teljesen új koncepciókat is. Ez lehet, hogy jobb rendszer, mint a mienk, lehet, hogy nem: viszont mindenképp egy olyan drasztikus változás, amit csakis a teljes játékosközösség támogatásával lehet bevezetni. És valljuk be, amikor ez utoljára felvetődött, nagyon nem volt meg: nagyon sokan ellenezték még azt is, hogy csak kísérleti jelleggel, néha tartsunk ilyen (Új Nemzedék) versenyt.

Ettől elvonatkoztatva, amit lehetne tenni: korlátozni, hogy mi kerülhet a lapokra. Összeírni a játékban használt fogalmakat, és ebből kiválasztani X db-ot, és a kiegészítőben csak ezeket használni. Megnézni, mi az, ami elhagyható, és anélkül is működik a játék. Nagyon sok olyan ikon, kifejezés van, ami csak 1 vagy 2 koncepcióhoz szükséges, és lehet, hogy (versenyen) csak 1-2 játékos játszik vele. Ha egy fejlesztő valami új dolgot szeretne, felkerülhet a listára - de csak akkor, ha az számottevő lapon szerepel, 1 lap kedvéért ne legyen új fogalom.

Ami szerintem még jó dolog lehet, azok az egy "szezonos" koncepciók. Amikor egy kiegészítőben egy komplett, játszható etnikumot, paklit adunk. Ami helyt áll a metában, viszont a következő kiegészítőkben nem foltozgatjuk, erősítgetjük további lapokkal. Ilyenek voltak pl. az Elemi erőkben az elementálok. Most nagyon sok entikumot örökké fejlesztünk, minden kiegben jönnek hozzá lapok, amik természetüknél fogva még erősebbek, még bonyolultabbak, mint az előzők. És ha jön valami új etnikum, pl. jós, dzsinn, womath, akkor attól kezdve ahhoz is örökké jönnek a lapok. Ennek a rendszernek az a hátránya, hogy egyrészt bele van kódolva az erősödési spirál, másrészt egyszerre több tucat koncepciót fejlesztünk, amelyek közül lehet, hogy van olyan, amivel senki nem játszik, vagy csak 1-2 ember. Ráaádsul a legtöbb ilyen pakliban a lapok közt csak annyi koherencia van, hogy mindegyiket erősíti a követő, esetleg valamelyik képességnek feltétele a kötelék, de nem adnak bónuszt egymásnak.

Az egyszezonos etnikumhoz nem kell visszamenőleg több évnyi kiegészítőből lapokat (amik akár nem is kaphatók) összegyűjteni, és ha túlzottan dominálják a metát, a következő kieg egyszezonos metája tudja ütni őket. A lapok komplexitását, koherenciáját sokkal jobban lehet kontrollálni. Az egyszezonos etnikumnak lehet egyedi képességet adni, és akkor azzal a szabállyal a játékosok csak abban a kiegben találkoznak. Persze lehetséges, hogyha valaki megkedveli a paklit, akkor szomorú lesz, ha nem tudja továbbfejleszteni a későbbiekben, de félre lehet rakni a polcra, és később is elő lehet venni akármikor.
 
Miklós, tök szuperül leírtad a problémát, amit nagyon sokan látnak és éreznek. Sőt szerintem a játék fejlesztésének egy komoly kerékkötője is lehet (lásd a Leira szelencéje körüli vita). Viszont tulajdonosként és fejlesztőként elmondhatnád, hogy te milyen megoldásokban gondolkodsz ebben a problémakörben.
Sokakat érdekelne, és talán néhány fejben is rendet rakna, ha már fikázós kommentelni szeretne.(Bár ez lehet naivitás a részemről )
 
Minden kifejezést ikonokkal, kulcsszavakkal helyettesíteni, ez óriási baklövés lenne, több okból.

Elsőre nyilván jó ötletnek tűnik, hogy ahelyett, hogy "1 célpont permanens a gyűjtőbe kerül", azt írjuk, hogy "leszedés: 1", ahelyett, hogy "rakj 3 lapot a pakli tetejéről a Semmibe", azt írjuk, hogy "nekronozás: 3" stb. Ezt már számos esetben megtettük a múltban is, semlegesítés, blokkolás stb stb. És akkor milyen jó lesz, mert egy lapnak 4 helyett akár 16 képessége is lehet.

Csakhogy, az emberi agy nem teljesen így működik. A játék eredeti elképzelése is az volt, hogy a játék alapjait akár 5-10 perc alatt elsajátíthatod, megtudod, milyen fázisok vannak, mi az a pakli, gyűjtő, kéz, stb és utána már minden rá van írva a lapokra, elolvasod őket, és tudod, a lap mit csinál. De az igazság az, hogyha helyettesítő fogalmakat, sőt ikonokat használunk, akkor az ÖSSZES ILYET MEG KELL TANULNOD. És minél több van, ez annál nehezebb lesz. Amíg a játék alapszabályaiban volt 10-15 ilyen fogalom, mint a pakli meg a gyűjtő, és utána minden képességet, varázslatot ezekkel le tudtunk írni, nem volt semmi probléma. Ma viszont? Tipikus eset, jön valaki, aki játszott régen HKK-t, újra kedve támad hozzá, mert játszunk vele egyet a Mondoconon, vesz új paklikat, elkezdi olvasni a lapokat. És csak jönnek, jönnek az új fogalmak.

Nagyjából annyi a különbség a régi meg a mostani HKK közt, mintha sakkozni kéne megtanulnod, vagy ha kínaiul.

Az, hogy még több ikont, kulcsszót zsúfolunk bele a játékba, egy dekányit nem segít azon, hogy a játék egyszerűbb, érthetőbb legyen. Épp ellenkezőleg! Ráadásul, amikor a lapra a meglévő fogalmakkal kell valami aránylag röviden, érthetően leírni, ott nem lehet a dolgokat a végtelenségig bonyolítani. Ha azonban egyetlen kulcsszó van, amit "valahol elmagyarázunk" akkor máris nagyságrenddel összetettebb szabály keletkezik, amit ember legyen a talpán, aki teljes részletességében meg tud jegyezni, a másik 100 fogalommal együtt.

És akkor még nem beszéltünk arról, amikor ugyanarra a dologra készül egy új fogalom, de ami azért kicsit különbözik a másiktól, ember legyen a talpán, aki ezeket észben tartja és tudja mi a különbség (pl. Halálsikoly).

Társasjátékoknál nagy divat, hogy a kis kártyákon, plaketteken magyarázó szöveg helyett komplett képrejtvények vannak. aki azt hiszi, hogy ezt a könnyebb érthetőség kedvéért csinálják, óriásit téved: az ok mindössze annyi, hogy a társasjátékokat úgy gazdaságos gyártani, hogy egyszerre több nyelven készítik el, ezért a kiegészítőkre nem lehet szöveget rakni, mert az jelentősen megdrágítaná a gyártást. Persze lehet mondani, mennyivel esztétikusabbak a kis képrejtvények mint a szöveg, de valójában ez csak arra jó, hogy a szabályokat nehezebb legyen megérteni és megjegyezni. A nyelv egy már létező, mindenki által értett, univerzális kommunikációs rendszer, bármit találsz ki helyette, azt mindenkinek az alapoktól újra meg kell tanulni.

Aki évek óta játszik, annak nem okoz problémát kiegészítőnként 1-2 új szabályt, fogalmat elsajátítani. Aki új játékosként, vagy visszatérőként lép be, azt viszont sokkolja ez.
 
Niklai
 
Balage ehhez képest az időnkénti 1-2 ikonosítást pártolja, ami azért elférhet 1 újdonság mellett, amint ez volt is párszor. Olyan dolgokra, amik elég sokszor terveznek előfordulni a lapokon. A rengeteg ikon sem barátom, mert nehezebben olvashatóvá teszi a szöveget, mint a mégiscsak elterjedtebb magyar nyelv .
Szerencsére már Kyb is tesztelő, szóval ezeket a dolgokat napi/kieg szinten is meg tudjuk vitatni a csapattal.
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.