Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
(Ősök Városa építmény)
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Roxat céhei csereakció
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47141)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)
Roxat céhei csereakció (2)
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Ha béna kérdés/volt már akkor elnézést kérek:

Ha van egy brutalitás akármilyen íjam felvéve, akkor a +valamennyi támadás, amit a brutalitás jelző miatt ad, érvényesül közelharcban is?

Ha sebzés +x-es fegyverét tartok mondjuk bal kézben, akkor a +x sebzést megkapom jobb kézre is?

(azért kérdem, mert az összefoglalóban csak ennyit ír: +5 sebzés közelharcban)

A sáskaamulett az található kincs a sáskavárban, vagy dobja ott valamelyik szörnyike?

Köszi,

Vi

Ui: ha nem törlöm ki idegből a varázslómat a 16. sikertelen Glimmonos csata után, most nem lennének ilyen kérdéseim
 
Ha jól emléxem akkor kisebb vérfarkas barlangban. 35 arany az értéke.
 
Zepar:

Van még esélye a törpédnek

Ludmilla ;)
 
Nekem felkeltetted az érdellödésemet a farkasvíz iránt.
 
Üdv!

13 percig tart a hatása. Egyébként hol lehet szerezni?
Lord Cormacc
 
A farkasviznek több felhasználási lehetősége is van... kaja szerzés, épitkezés,de még a fekete lovagok szigetére is át lehet vele úszni...
 
Farkasvíz = +10 minden szakértelem 5 percig.
 
Hi!
Ok, most már tisztán látok.
Jokesz: Mi az a farkasvíz, és mire való?

T
 
Szia!
A ráöltözésnek azért nincs értelme, mert ha megnézed +életpontot kapsz, nem +Max. életpontot. Tehát valóban többet kapsz, amikor így ráöltözöl szintlépésre, de abban a pillanatban elveszíted, mikor ezt a felszerelésed leveszed, mert at állóképességed és az IQ-d visszaesik. Nézd meg a statisztikákban, ha a szintlépős cuccokban vagy mennyi a max. Ép-d, és ha leveszel mindent magadról. Na az a mérvadó. Ugyanez a helyzet a Vp-vel is.
Kaját szerezni síkságon lehet a legnagyobb eséllyel. 9-s (6-s alap+felszerelés) élelemszerzéssel már szinte biztos mindig találsz, esetleg többet is. Persze a legjobb, ha veszel kék éhségűző italt, és amikor elkezdesz kalandozni, akkor megiszod. A napi kalandozás idejére kitart, és nem kell vadászni. A fogadóban meg mindig jól megkajálsz. A szerencsét én sem tudom pontosan mire jó.
Lord Cormacc
 
Kaját szerezni sikságon a legkönnyebb. Jótanács: szerezz pár farkasvizet valaktől, aztán szedj annyi kaját amennyit nem szégyenlsz Ház épitésére is ugyan ez vonatkozik...
 
Üdv!
Jól tudom, hogy mezőn érdemes kaját keresni? Esetleg, még hol éri/érheti meg? Tudtok olyanról, hogy a szerencse a varázslatok_ellen kívül jó még vmire?

Tairngir
 
Ok. Megértettem.

T
 
Ahogy már említettem, fölösleges a max ép-t és vp-t nagyon figyelni szintlépésnél, illetve szintlépés elött hozzá öltözni... Nagyjából ugyan annyi max ép-je és max vp-je lesz a karinak mondjuk 30-ik szinten akkor is ha már első szinten 200 az állóképessége ill, iq-ja mintha csak 30-ik szinten növelnéd fel 50-ről 200-ra.
 
Csak a statisztika miatt:
7.-8. szintre 60/60 IQ/á.kép mellett: Gratulálunk, megállíthatatlanul fejlődsz! (+1 rang, +18 Életpont, +23 Varázspont, +7000 Fejlesztési pont)

T
 
KF-Hyper, egyeb infok alatt. Denever ha jol tudom este 8 vagy 9tol van.
 
Elérhető valahol a helyi időszámítás?
Mert OK, hogy vérdenevérre a síettség órája után mehetek - de mikor is van az?
 
Szia!
A virgoncos cuccokat szerintem csak táborozáskor érdemes viselni.
Bűvös talizmánt meg én is vennék:-)
Lord Cormacc
 
Az állóképesség egyáltalán nem értelmetlen, ugyanis nem csak szintlépésnék kapsz max ép-t, hanem az állóképesség növelésével is. Alacsony állóképességnél kevesebbel kell növelni, hogy ugorjon a max ép, magasabb állóképességnél már akár 20-25-el is növelni kell, hogy legyen észrevehető hatása. Ugyan ez a helyzet az összes többi tulajdonsággal.

Élelemszerzésnél főleg a szakértelem és a terület tipusa számit, a szerencse asszem nem.
 
Köszi!
Igazán rendes tőled, hogy ennyire foglalkozol más "siralmaival".

Mégegyszer: köszi.
T

Ui.: Számomra a konklúzió, hogy nem éri meg őrült mód nyomni fp-ből az állóképességet, mert az a mennyiség ami már jelentős növekedést eredményez, maga is igen tetemes... Számomra a legjelentéktelenebb skill ez lett... Csá mindenkinek!
 
Hi!
Ok. És élelemszerzésnél számít valamit a szerencse?
Megjegyzés: ha az állóképesség ennyire nem számít bele semmibe, akkor egy tök felesleges tulajdonság.

T
 
nos különösebben nem rákészülve csak boltbol
8rol- 9szintre lépve 179es állóképességgel +33 épt kaptam

nagyjábol 16-18 volt várható öltözés nélkül.

megnéztem még a max épd is függ az álloképességedtöl, de ezzel szerintem nem mondok ujat.
nekem a max ép 7-eket nött
56 nál 276 épm volt
179 nél 374

remélem segitettem a kérdésben
 
Császárom
direkt a te kedvedért felhuztam Szabó Bélát a 10 szintre hogymegnézzük számit e a max ép szintlépésnél

Az eredmény: 18 épt kapott
van most neki 1051

ugy tünik nem számit
majd kiprobálom magas álloképességgel másik karakternél
olyan 200as álloképességet biztos össze tudok hozni
 
1,Jol felszerelt (buvos talik) karit keresnek megvetelre,
korrekt aron,contact Nhaziz Rhayol(4249) karineven.
2,A virgoncsag targyak csak taborozaskor adnak plussz energia reget vagy,menet kozben is?
 
Hi!
Élelemszerzésnél számít valamit a szerencse? És kaszinózásnál? Gondolom ott igen. Volt már arról szó, hogy állóképesség -habár csekély mértékben,de számít szintlépésnél a kapott ÉP tekintetében. Namármost, számít-e az, hogy épp mennyi az aktuális max. ÉP-m (ld. vitalos cuccok)???

Üdv.: Tairngir
 
Igazad van Lordom közben én is rájöttem
mondjuk akkor is fura hogyha a közelembe jönnek miért nem sebzi öket.
ha már a tüsibör megsebzi, a mágikus aurának is hatni kéne rájuk, hiába varázsolok és nem ütök
na mindegy
Kalandra Fel, legények!
 
Szia!
A mágikus aurád azért nem sebzett, mert nem közelharci fegyverrel támadtál, hanem varázslattal. Mondjuk kérdés, hogy 33 tüsi mellé minek még sebző aura is 1. zónába.
Lord Cormacc
 
kezdem azt hinni hogy megnövelték a találási esélyt, másik karakterem is talált egyet.
viszont ezt a csatát bevágom mert 'arcos'

Nagy levegőt veszel, és beúszol a barlangba. Minden kétség kizárva: három tüskés rettenet (legjobban szúrófegyverrel sebezhető) , egy ammonites (legjobban ütő- és vágófegyverrel sebezhető) és egy Pikkelylord az, akivel harcba keveredtél.

1 / 12. kör

Ellenfeledre lősz kettő nyílvesszőt. A nyílvesszô mélyen beléfúródik. (1 támadással 5 életpontot sebeztél)
Létrehozod a tűzgolyó varázslatot. Egy apró, fénylő pont jelenik meg a semmiből. Pár pillanatig csak vibrál, majd szédítő sebességgel irtózatos tűzgolyóvá válik. A varázslat megsebezte az első tüskés rettenetet (- 28 életpont). Ellenfeleden hitetlenkedés látszik, majd minden érzelem örökre eltűnik belôle. Végeztél vele. (15 TP-t kaptál).

A varázslat megsebezte a második tüskés rettenetet (- 29 életpont). Kioltottad ellenfeled életét. (15 TP-t kaptál).

A varázslat megsebezte a harmadik tüskés rettenetet (- 21 életpont). Kinyiffantottad az ellenfeledet. (15 TP-t kaptál).

A varázslat megsebezte az ammonitest (- 14 életpont). A varázslat nem sebezte meg a Pikkelylordot! A varázslat téged is megsebez! (- 7 életpont)

Az ammonites úgy érzi, itt az ô ideje, és megpróbál megcsapni. Az ammonites csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). Az ammonites olyan erôsen üt meg a csápjával, hogy térdre rogysz. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). Az ammonites magasra emeli a csápját, de te kitérsz az ütés elôl. Az ammonites csápja ostorként csap le - szerencsére csak melletted. Az ammonites csápja veszélyes közelségben húzott el melletted. Elpusztítottad a szörnyet. (80 TP-t kaptál).

Pech, de a Pikkelylord szemlátomást erôsen feni rád a fogát: tétovázás nélkül neked ront. A Pikkelylord erôs ütést mér rád a csápjával. (2 támadástól 19 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). A Pikkelylord csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 4 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). A Pikkelylord csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 4 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). A Pikkelylord csápja iszonyatos fájdalmat okoz. (1 támadástól 1 életpontot vesztettél) Tüskéid sebeznek (33 sebzés). Mágikus eredetű fájdalom hasít végtagjaidba (6 életpontot vesztettél).
2 / 12. kör

Megidézed a mágia hatalmát. Létrejött a tűzgolyó varázslat. Egy apró, fénylő pont jelenik meg a semmiből. Pár pillanatig csak vibrál, majd szédítő sebességgel irtózatos tűzgolyóvá válik. A varázslat megsebezte a Pikkelylordot (- 33 életpont). Gratulálok, leölted az ellenfeledet. (195 TP-t kaptál).

A varázslat téged is megsebez! (- 1 életpont)

Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab a virgoncság +1-es bőrsisakja , 1 darab Gilron gyűrűje , 1 darab Mogh gyűrűje .

a mágikus aurám nem is sebzett, biztos immunisak rá a nyomik
 
nahát micsoda trezsör...

Nagy levegőt veszel, és beúszol a barlangba. Itt az ideje, hogy egy tüskés rettenet , egy gyilkos kagyló , egy vérivó hínárhal és egy Pikkelylord is megismerje vitézségedet.

Átkutatod a legyőzött szörnyet. Zsákmányod: 1 darab piros kincskeresőital , 1 darab Gilron gyűrűje , 1 darab Mogh gyűrűje .

levertek rolam vagy 300épt de azért megérte
elsö Gilron gyürüm, (Mogh már van egy pár)
 
lenyomta két verölegény, ezért elment utcát söpörni Armingtonba
hülye voltam szuroval inditottam.
de majd folytatom
 
Hi!
Mi van már Borzalmasan Bátor Harcos kalandjaival?! Várom a folytatást!

T
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.