Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Keresztutak
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Karomnak, a Keresztutak című könyv főhősének rengeteg kaland és veszély közepette kell bebizonyítania rátermettségét.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapelemzés 2. rész
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Varázsdimenzió lapelemzés 1. rész
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (64979)
Varázsdimenziók lapelemzés 1. rész (19)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8173)
Ghalla Története (2)
HKK kérdés? (47113)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ...
Nézet:
Y-X építő Mágusiskola, tetőtér

építmény ősmágia Fairlight

Y annyi, ahány különböző mágusiskola jelent meg kijátszásáig.
X annyi, ahány mágusiskolád van játékban, a gyűjtődben és a kezedben rajta kívül.
Az ellenfél minden lapjának kijátszása +1 VP-be kerül.
S, 1 ZSZ: húzz egy lapot vagy célpont permanens a Semmibe kerül.

/ 2*Y+3
 
2 VP, 1 nekron, 1 csont Tarimánia

helyszin, mentális

Ha egy játékos iszapjelzőt kap, el kell dobnia annyi véletlenszerűen választott lapot, amennyi iszapjelzője van.
Kijátszásakor az ellenfeled tartalékjába kerül egy iszapjelző.
 
Bolondokháza

1 ZSZ

Chara-din építmény

Anti-mágia:0
Kézből kijátszásakor előkereshetsz vagy a side-odból a kezedbe vehetsz egy olyan lapot,aminek nevében az "őrült","őrület" vagy "téboly" szó szerepel,akár ragozott formában is.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: ebben a körben egy ilyen kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb (de min. 1).

/1
 
Ganüid repolarizátor

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” 1 SZK "védekezés"

Rakj át 2 Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a semmmibe: feltámad.
S: ha nincs lap a kezedben (Ganüid ifjoncot nem számítva, de ekkor meg kell mutatnod)húzhatsz egy lapot vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.


Ganüid limitátor

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor ha akarod minden játékosnak el kell dobnia a kezéből annyi lapot, hogy csak 2 maradjon, ezután kapsz annyi Ganüid ifjoncot, ahány lapot ellenfeleid eldobtak.
S: minden játékos elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.


Ganüid szaggató

2 ZSZ 2/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor mutass meg X ganüid ifjoncot a kezedből: ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t és célpont max. X-es idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe VAGY ha eldobsz egy Ganüid ifjoncot a kezedből: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Kék démon

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében vagy leírásában a „kék” szó szerepel.
S 2 ÉP: ha SZK-t kaptál: ellenfeled eldob a kezéből egy lapot, vagy célpont max. 2 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Alkimista tanonc

1 ZSZ 2/1 chara-din kalandozó/ember KF

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot.
Ha ez a lap a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) kapsz egy passzív A hatalom kék itala lapot.
 
Az üresség ideje
szabálylap
Ha egy játékos bármilyen módon megsebezné ellenfelét, dönthet úgy, hogy minden egyes sebzés helyett ellenfele paklijának tetejéről egy lapot a Semmibe rak.
Ha egy játékosnak nincs lap a paklijában, azonnal elvesztette a játékot.
"A vég közeleg.-Ghallai rémegetés"
 
Tetszik!
 
legyünk kombóban:

A grillezés elmarad

Megakadályoz egy tűz lapot.
Ha van Tarimászod játékban, megnyerted a játékot.
 
Bátorkodom az alábbi két ötletre reagálni...

Éjlövész
Íjszakértő

Mindkét ötlet az Íjászat szakértelemre illetve a jelző ében íjászokra épít.

Bár a Kiadó nem vezette ki a szakértelmeket, azaz azok továbbra is használhatók a játékban, ezek fejlesztésére semmilyen esély nincs, és mint ilyen lapoknak, ezeknek az ötleteknek a megvalósulására sincs.
Ráadásul az íjászok már csak egyetlen dolgot nem tudnak maguktól: reakciókat drágítani, és ez nem véletlenül van így.
A követő egyrészt tempót ad a deck-nek (mind az aktivizálással, mind a laphúzással), másrészt védelmet a leszedésekkel szemben.
Ha ez a deck kap még egy beépített reakció elleni védelmet is, akkor már kb. a megoldhatatlan kategóriába kerül.
 
Azt gondolom, hogy ez az a követő, amit egyáltalán nem kell felújítani.
 
Homonkulusz

1 VP chara-din szörny 1/1 „1 SZK”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled eldobott egy lapot a kezéből.
Ha a dobott lap lény volt: a Homonkulusz minden szempontból lemásolja a lény, mintha kijátszottad volna.
Ha azonnali vagy általános: a Homonkulusz kijátszáskori képességeként létrejön a varázslat minden hatása.
Ha más nem lény lap: a Homonkulusz megkapja a lap minden képességét (a kijátszáskoriakat is).


Állomány, a nyálkalény

2 VP 2/4 színtelen szörny 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor határozd meg a színét.
S rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és rakhatsz 1 izom vagy élet jelzőt Állományra.
K rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot.


Lélekfaló

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: gyűjtőben lévő lap aktiválást kívánó hatása.
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost: célpont gyűjtőből a semmibe rakhatsz egy lényt és ha akarod, a Lélekfaló megkapja a lény minden képességét és hátrányát. Egyszerre csak egy lény képességeit birtokolhatja, ha újat kap a régit elveszíti.


Éjlövész

1 VP chara-din szörny/ében íjász 1 SZK KF

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás, vagy általános.
K: ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t és kapsz egy ében mesterlövész jelzőt aktívan a tartalékodba (1/1-es chara-din szörny/ében íjász).


Íjszakértő

1 VP chara-din szörny/ében íjász „szárnyak”

Ében íjászaidra (már önmagára is) +2 VP reagálni.
Íjászat szakértelmed szintje eggyel nő, ha legalább egyes szintű.
P 1 VP: előkereshetsz egy szakértelmet a paklidból.
 
Benne van
 
A jó, a rossz és a csúf

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha nincs Tarimászod játékban, rakj a tartalékodba egy Tarimászt.
 
Motyogó térnyerő
2 VP
Leah szörny motyogó KF, 1 SZK, Védekezés
Semlegesítés: lény
S:kapsz egy motyogó kölyköt.
K:áldozd fel egy motyogódat:a következő körben célpont játékos minden lapjának kihozási feltétele 1 nekron elköltése.
1/3
"Ha ezek egyszer elszaporodnak..."
 
Nem járj-ra gondoltam,hanem terülős deckek ellen, esetleg mellé...
 
Blackjack
3 VP
Leah bűbáj ősmágia
Kijátszása után ha az asztalon lévő lapok idézési költsége több mint 21: minden lap a semmibe kerül.
Ha egy kör végén az asztalon lévő lapok idézési költsége pontosan 21:megnyerted a játékot.
Áramlás:2VP: Gyógyulsz 21-et.
 
Persze én csak örülnék ha még erősebb lenne, imádom őket, csak így balanszoltabbnak éreztem
 
Így is gondoltam, hiszen az életjelző a királynö forrásimmunitása mellett talán már túl sok védelem lenne. Az akkor kell amikor kézböl játszod és a királynő nem tudja megvédeni a kicsinyét
 
134.4. Élet: X: ha egy lény rendelkezik ezzel a képességgel, akkor a sikeres kijátszásakor tenni kell rá X életjelzőt. Az Élet képesség csak a lény kézből történő kijátszásakor működik, és csakis akkor, ha a lény idézési költségét a játékos ténylegesen kifizette. (120.)

Ebben a formában nem kap életjelzőt a lárva, módosítani kéne az őshangya királynőt úgy, hogy "kapsz egy passzív őshangya lárvát egy életjelzővel a tartalékodba". Egyébként kedves páros.
 
Mindkettőnek őshangya az altípusa*
 
1 vp 2 zsz Őshangya királynő (új)
Ősmágia 1 szk

K 1zsz: kapsz egy őshangya lárvát, passzívan a tartalékodba.(semmiképpen nem kaphatsz körönként egynél többet)
Ha ellenfelednek van quwargja játékban, őshangyáid nem lehetnek forrás célpontjai.

2/4

[1] Őshangya lárva
1 szk

<3: élet 1
Késleltetett hatás 1: lemásol egy asztalon lévő őshangyát (kijátszáskori képességei létrejönnek)

0/1
 
Így magában még gyakori lapnak is gyengusz.
Az áramlás alternatívának jó, hogy ha haszontalan lenne a lap képessége bizonyos szituban-match up-ban, legyen még valamilyen felhasználási lehetősége.
Adj neki valamilyen képességet. Kijátszáskorit vagy aktivitást kívánót.
 
Keselyűteknős

2 VP 4/2 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” „életkioltó”

Anti mágia: 1.
Ha megüt egy lényt, az mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
S rakj át egy lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Barna anguaxin

2 VP 2/2 tharr szörny „szárnyak” 1 SZK

K2: ha ellenfeled a húzás fázisás kívül lapot húz, vagy az előkészítő fázisán kívül VP-t vagy SZK-t kap: a Barna anguaxin kap 1 izom jelzőt.
K: ha bármilyen okból VP-t veszítesz: a Barna anguaxin kap 1 élet jelzőt.


A harag ereje (új)
? VP tharr azonnali/reakció „ősmágia”

Anti mágia: 0.
Idézési költsége 3 VP, de ha ebben a körben az asztalról legalább egy lapod nem áldozástól a gyűjtőbe került, vagy ellenfeled megakadályozta legalább egy lapod létrejöttét, akkor 0 VP.
Megakadályoz egy lapot és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


A nyughatatlan

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „Szárnyak”

Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van: rakd játékba (de egy körben egyet).
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből ellenfeled lapja miatt a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


A káosz szeme

1 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K áldozd fel a Káosz szemét: kijátszhatsz a kezedből egy fix max. 5 idézési költségű chara-din lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot! Ezt a képességet közvetlenül azután használhatod, hogy ellenfeled bármilyen okból lapot dobott a kezéből.
 
A minap jutott eszembe egy lapötlet. Az első amit valah kigondoltam szóval lehet, hogy a balance nincs a helyén, de leírom. Vélemények?

2 VP Ködfarkas
szörny köd Rhatt
Láthatatlan
Áramlás: Célpont játékos sebződik 5 ÉP-t.
2/2
 
1 Vp Chloe macskája
szörny 1 szk Chara-din

S: Feltámad.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot. Ha nem tud lapot dobni, és akarod: 'repül'.
Ha a gyűjtőből a Semmibe kerül, ellenfeled egy lapot a Semmibe dob.

"Chloe kis kedvencét sok mindennek lehetne nevezni, de cukinak biztos nem - Szajonn."

2 / 1

1 Vp Porp Ylit Ron (új)
kalandozó 1 szk KF Leah
goblin

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy +2 sebzést jelentő erősödés-jelzőt VAGY mindenképp aktivizálódik.
Áldozd fel: kapsz annyi szk-t, ahány erősödés-jelző van rajta.
Hátrány: ha sebzést okoz, veszítesz 1 Vp-t és vegyél le róla egy erősödés-jelzőt.

2 / 4

2 Vp Morgan laboratóriuma (új)
bűbáj Leah
horgony

Húzz egy lapot.
S: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ha a képességre elköltesz +2 Vp-t is, a permanens 'horgony' képessége nem működik.
Kompenzáció: minden általad választott permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
 
2 Vp Timera hőse (új)
kalandozó KF Elenios
kobudera

'repül'
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj kockával: annyi izomjelzőt kap, amenyit dobtál (de max. 3-at). Ha 6-ost dobsz, kap egy életjelzőt is.

O/1

2 Vp Tengeri sárkány (új)
szörny 2 szk Elenios
sárkány

'repül'
'+': 4-es tűzlehelet.
Reakció: tedd az őrposztodból passzívan a tartalékodba: megakadályoz egy lényt vagy reakciót, majd tegyél rá 2 dermesztésjelzőt.

4/4
 
Korlátozó fatty

1 VP 1/4 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Ha ellenfelednek általa választott lapot kell dobnia a kezéből: nem dobhat Chara-din fattyat, csak ha nincs más legális lap.
K: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és kap a kezébe egy Chara-din fattya lapot.
P: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény sebződik 2 ÉP-t.


Veremfatty

1 VP 2/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kijátszásakor aktivizálódik.
K 1 ZSZ: ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot, majd kap egy Chara-din fattya lapot a kezébe.
P: célpont max. 2 idézési költségű lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Túlszaporodás

1 VP chara-din bűbáj

Kijátszásakor te, és ha akarod célpont játékos is kap annyi Chara-din fattya lapot a kezébe, hogy pontosan 4 lap legyen a kezében.
S dobj 2 chara-din lapot a kezedből a semmibe: a kör végén húzhatsz egy lapot, vagy visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


A hatalom büntetése

0 VP tharr azonnali/reakció

Nem lehet lény anti-mágiájának eldobni.
Kijátszási feltétele, hogy csak gyakori és nem gyakori lapok lehetnek a gyűjtődben és az asztalodon.
Megakadályoz egy lapot (kivéve a gyakori és nem gyakori lapokat).


A túlerőben bízva

1 VP chara-din azonnali

Célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t, ahol X annyi amennyivel több lényed van játékban neked, mint neki (de max. .
A kör végén húzz egy lapot!
 
Blogon merült fel a lap felújítása, de egy amúgy is erős lapot elég nehéz balanceolva felújítani... de ha már kigondoltam, azért leírom

1 VP Manaevő féreg (új)
szörny, 1 SZK, Fairlight
féreg

„szárnyak”

Élet: 1
P: ha célpont játékos VP-t, SZK-t, tókent kapna, lapot húzna (akár késleltetve is) egy forrásának köszönhetően, ehelyett te kapod meg, te húzod fel (reakció).
Rakd a gyűjtődből a Semmibe: létrejön a fenti képessége.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: keresésnél is használhatod a fenti képességeket.

1/1
 
Nem volt célja visszahozni a játékba a Bömbölő arénarémet,szóval az csak lemaradt

köszi a kommentet!

Javítva:

A druidák ajándéka

3 VP,1 nekron

Sheran általános

Keress elő egy fix idézési (de maximum 5) költségű lényt a paklidból és rakd játékba.
Kompenzáció:kapsz annyi VP-t,amennyit a kijátszására költöttél.
 
A druidák ajándékához némi észrevétel:
Az alapötlet jó, hiánypótló, nagyon tetszik, a szín, és az ik teljesen rendben van, DE

- maximalizálni kell az így kijátszható lény idézési költségét. A magas ik-jú lényekkel lehet igen brutál kombó, amiket előre nem lehet jól belőni. Ne legyen a lapból egy új egylapos "kijátszom: nyerek" - játék. +Ne legyen már a lap célja, hogy rég elfeledett, horror ik-ű lényeket kukázzunk elő. Én 5-ben maximalizálnám a készletet.

- ne írjuk rá, hogy "mintha kijátszottad volna" - ez az alapértelmezés. Ha kézből kijátszottnak akarod minősíteni az így kijátszott lényt, akkor ezt kell ráírni, mármint, hogy "mintha kézből játszottad volna ki", vagy ne írjunk rá semmit.

- a kompenzációt így írjuk: "annyi Vp, amennyit a kijátszására elköltöttél". Apró különbség, ami a helyettesítésnél jön elő, de szerintem így jobb a balansz.

Amúgy számtalan pakliban használnám.
 
Kurtz tagadása

Elenios azonnali
reakció

0 VP

A saját forrásod,követőd vagy szabálylapod semmilyen módon nem növelheti az idézési költségét.
Megakadályoz egy ősmágiás lapot.
Kijátszása után dobj 1 lapot a kezedből a Semmibe.
Áramlás:2 VP


A druidák ajándéka

3 VP,1 nekron

Sheran általános

Keress elő egy fix idézési költségű lényt a paklidból és rakd játékba,mintha kijátszottad volna.
Kompenzáció:kapsz annyi VP-t,amennyi a módosított idézési költsége volt.
 
  ... | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.