Vissza a Főoldalra
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Argum City
Szavazások
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Argum City: Minijátékok
Szerver karbantartás
Argum city: Grafikusokról
Argum city: Robotokról részletesebben
Argum City videó az indulásról

A lista folytatása...
Argum city: Grafikusokról

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 


Új játék a Beholdertől


Sziasztok! Ezt a blogot azért indítottuk, hogy tájékoztassunk titeket a Beholder új, készülő játékáról. Remélhetőleg sokan ismernek már minket, 1992 óta adunk ki sokszereplős játékokat.
Túlélők Földje, Ősök Városa, Káosz Galaktika, Kalandok Földje, Hatalom Kártyái, Álomfogó, A Mágia mesterei, Végzetúr, talán próbáltad is már valamelyiket.
Mindig olyan játékokat próbáltunk létrehozni, amelyek hosszútávú szórakozást nyújtanak, sokáig, akár éveken keresztül lehet élvezni, folyamatos új fejlesztésekkel, fejlődő világgal. Jónéhány év telt el azóta, hogy új játékkal rukkoltunk volna elő. Ennek jó oka volt: az elmúlt években a meglévő játékaink fejlesztése mellett egy új játékon dolgoztunk, amit minden eddiginél nagyszabásúbbnak terveztünk.
A játékról - csak annyit, hogy dolgozunk rajta - először a 2017. novemberi találkozón beszéltem. Ennek oka annyi, hogy nem szeretek senkiben hamis reményeket kelteni addig, amíg nem vagyok benne biztos, hogy a új játékunk el is fog készülni. Most van az a pillanat, amikor látszik már a fény az alagút végén: ha minden jól megy, optimális esetben a játékot ez év végén el tudjuk indítani. De csak akkor, ha minden tökéletes, mi is mindennel elégedettek vagyunk.
Amíg a játék elindul, szeretnék minden héten, minden szerdán írni valamit róla. Hozzászólásokat, kommenteket szívesen látunk, de tudom, hogy a legtöbben további információkat fogtok kérni, ezeket a kéréseket nem feltétlenül fogom tudni teljesíteni, nem akarok mindent előre elárulni.
Most így bevezetőként néhány mondat a játékról. A neve Argum City lesz. Rendhagyó módon nem varázslatokról és fantasy-ról fog szólni, hanem a modern világban játszódik, de azért nem fog nélkülözni bizonyos fantasztikus elemeket.
A játékban egy fiatal és sikeres karaktert alakítasz. Létrehozhatod saját cégedet, birtokodat, elegáns ruhák és menő kocsik közül válogathatsz, és ha elég gazdag vagy, összegyűjtheted a világ legismertebb műkincseit is. Egy milliomos unalmasnak nevezhető élete... És mit szólnál hozzá, ha emellett menő harci robotot építhetnél, amely az arénában csap össze más robotokkal? Ha létrehozhatnál tündérinél tündéribb élőlényeket, amelyeket te ruházol fel képességekkel? Ha vagány alkalmazottjaid élén hátborzongató kalandokban vehetnél részt, megmentve a világot velejéig romlott gonosztevőktől, az űrből érkező fenyegetéstől, vagy épp a zombi-apokalipszistől? Egy egész várost építhetsz a szövetségi társaiddal, megoszthatod élményeidet a játék közösségi hálóján, számos minijátékkal játszhatsz, és rengeteg egyéb felfedeznivaló vár majd a játékban...

A jövő héten a játék alapötletéről és tervezéséről fogok írni. folyt. köv. :)
Kövess minket a Facebook-on!

Tihor Miklós

 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Cgi film? Csak nem egy intro? Na erre kíváncsi vagyok!
 
Boulder Dash, eletem elso jateka. Na azt tuti ki fogom parszor probalni.
 
Köszi, erre nem is gondoltunk!
 
A Memóriajátékhoz javaslat: a megtalált párok tűnjenek el a képernyőről, mert nagyon zavaró, ha ott maradnak. Az asztali verzióban és bármely webes verzióban is eltűnnek (asztalinál elvesszük a párokat).
 
Bizony a képeket elnézve Zelenák Anikó óriási veszteség, Isten nyugosztalja szegényt, nagyon szerettem a képeit már HKK-ban is, és ezek is magukért beszélnek.
Szintén a HKK-ból már nagyon jó emlékek Gőgös Károly és Lipták László képei, nekem nincs túl jó szemem a művészethez, de benne voltak azon 5 grafikusotokban, akikkel dolgoztatok, akiknek a képeit ránézésre tudtam mindig azonosítani, meg volt az az egyéni, különleges és nagyszerű stílusuk. (Ilyen volt még Fischer Tamás képei is, gondolom az ő kissé mesésebb stílusa nem passzol a játékhoz, de azért muszáj volt megemlítenem, na. Mondjuk... Hörcher Lászéó képei is könnyen felismerhetőek, csak... na azt mondtad csak jót ).

Mindenesetre ahogy most eszembe jutottak a legelső HKK-s lapok, azért érződik (nagyon helyesen), hogy profibb a szellemiség az eltelt évek alatt, azért már a nagy lelkesedés nem megy apróbb dolgok rovására, amikor már minden jónak és szépnek látszik, hanem valóban odafigyelést érezni 100%-ig az előkészületekben, ez pedig jó jel a játék egészére nézve is. Csak indulna már el, mostanra nagyon kíváncsivá tettetek. :P
 
Ket kerdes:
- Meg lehet nezni, hogy a masik jatekosnak a robotjanal milyen a katalizator beallitas? Vagy ha nem (ez is logikus) akkor honnan lehet megtudni, miert irtad, hogy jo ha tudod?
- A bajnoksagban aktivan kell reszt venni, vagy csak egyszer jelentkezel es az osszes harc lemegy automatikusan es majd csak a vegeredmenyrol kapsz felvilagositast (a'la TF/OV olimpia)?


A játék jelenlegi állása szerint ezt úgy tudod elérni, hogy csatázol egyet az illetővel, és akkor látod a kapacitás beállításait. Az, hogy csak rákattintasz és megnézed, túl triviális lenne, így viszont vagy erőforrást kell áldozni (kockáztatok egy vesztes csatát, hogy utána nagyobb eséllyel nyerjek, vagy inkább egy gyengébb ellenfelet támadok kevesebb pontért) vagy információt kell cserélni más játékosokkal, ez növeli az interaktivitás lehetőségét. A játékban meg lehet látogatni más birtokát is, és ott akár bemehetsz a műhelybe, de a kapacitást ott sem írjuk ki.
A bajnokság úgy néz ki, hogy van napi 10 támadásod, te döntöd el, mikor, kire adod le. Mindig pontszámban hozzád közel esőt tudsz támadni. Az ellenféllel a gép "játszik", tehát neki nem kell a gép előtt lennie, amikor támadod.
 
Miklós korábbi válasza: Hamarosan, amint mindennel kész vagyunk! Ha lesz konkrét időpont, kiírjuk.
 
Vagy a beta teszt?
 
Hogy all a jatek? Mikorra varhato az indulas?
 
kapacitas, nem katalizator, de remelem ertheto
 
Kommonium, raritium es epikium... Hatalmas nevek Kesobb majd be fog jonni a legendorium is, ugye?


Ket kerdes:
- Meg lehet nezni, hogy a masik jatekosnak a robotjanal milyen a katalizator beallitas? Vagy ha nem (ez is logikus) akkor honnan lehet megtudni, miert irtad, hogy jo ha tudod?
- A bajnoksagban aktivan kell reszt venni, vagy csak egyszer jelentkezel es az osszes harc lemegy automatikusan es majd csak a vegeredmenyrol kapsz felvilagositast (a'la TF/OV olimpia)?
 
igen.
 
Telefonon elérhető lesz a játék, android app?
 
Inaktív alkalmazott képesség:

A karakternek vannak minden szinten szakértelmei pl. 2. szinten termelékenység (+kredit), meggyőzőkészség (+zen), tudomány (+kutatáspont). Ezek közül mindig egyet választhatsz ki, az lesz az aktív, pl. ha kiválasztod a termelékenységet, akkor arra fogsz bónuszt kapni, a többire nem (akkor se, ha költöttél rájuk).

Az alkalmazottak nem harci képességei a szakértelmekre adnak bónuszt. Ha a képessége pont olyan szakértelemre adna bónuszt, ami egyébként nem aktív, akkor jelenik meg az "inaktív" felirat.

Itt jegyzem meg, hogy az inaktív szakértelmek a kaland próbákban azért számítanak.

Egy grafikussal összeállhatnál már

Haha, értem, mire gondolsz A játék grafikáján 8 grafikus plusz két stúdió dolgozott / dolgozik, de sajnos vannak grafikák, amikkel én sem vagyok elégedett. Volt pl, ami önmagukban megjelenve még elfogadhatónak tűnt, de így, hogy a dolgok a végükhöz közelednek, eléggé kilóg. Szívem szerint több dolgot is újrarajzoltatnék, de ezek nagy részére valószínűleg csak a játék indulása után fog sor kerülni. Viszont azért sok dolog van, ami jól sikerült, a robotok grafikája, a csatahátterek, a birtok, a design elemek és egy sor egyéb amivel elégedettek vagyunk. Ha gondoljátok, esetleg rászánhatunk majd egy blogbejegyzést arra, hogy grafikusok szerint végigvesszük az elemeket, és megmondjátok, mi tetszik, mi nem.

Ja, és ha bárki ismer jó számítógépes grafikust, tudunk neki munkát adni
 
Biztosan szuperhősök mennek le a bajbajutott emberekért, és hozzák felszínre őket.
 
Egy grafikussal összeállhatnál már
Egyébként jónak tűnik a játék.
 
Vagy csak én vagyok vak, vagy nem láttam még rá választ, de az alkalmazottakhoz lenne egy kérdésem:
Ugyebár két képességük van, egy harci és egy nem harci. Láttam a bemutató videóban, hogy a paneljén azt írta a nem harci képességére, hogy inaktív. Tehát a kérdés:
Azért inaktív, mert harcoló csapatba van választva? Vagy bizonyos szint után nyílik meg? Erősödnek ezek a képességek az alkalmazott szintlépésével? Vagy elég megvennem egyszer az illetőt ha tetszik a nem harcija, ledekkoltatni a vendégházba és csocsi, állandó bónusz? Netán az ugyanolyan típusú összeadódik két alkalmazottól?

(Igen, kezd határozottan érdekelni a cucc így előre is, kezdem átnézni a megjelent dolgokat most már (leendő) játékos szemmel. )

Köszi előre is a választ.
 
Hamarosan, amint mindennel kész vagyunk! Ha lesz konkrét időpont, kiírjuk.
 
Mikor is indul? Lehet volt már valahol csak én maradtam le
 
A cég panelen, az infók résznél van, hogy a cégednek max. hány épülete lehet, ez ha jól emlékszem cégszint*5. Egy adott épületre ezen túl nincs korlátozás, de a magasabb szintű épületek többet termelnek még kisebb szinten is, ezért érdemes a régi épületeket idővel elbontani, hogy legyen hely az újaknak. Azt hogy mikor mit érdemes fejleszteni, pl. érdemes-e valamit 4-es minőségről 5-re felfejleszteni vagy inkább az új épületre cserélni ami 1-es minőségű, ezt a játékosok nálam úgyis tuti jobban ki fogják számolni
 
A labor, gyogyszertar, stb epuletekbol mennyi lehet? Szamomra nem derult ki a videobol.

Egyebkent beta indulas idopont?
 
Egy kis rejtély mindenhova kell!
Nagyon ígéretesnek tűnik a játék! Már alig várom!
 
Más játékokhoz hasonlóan, a karakterek itt sem halnak meg, csak elájulnak, a harc végén magukhoz térnek, szóval nem kell félteni őket, nem veszhet el a rengeteg hűségpont, felszerelés meg egyéb erőforrás, amit rájuk költesz (maximum ha véletlenül rákattintasz az "elbocsátom" meg utána az "egész biztos" gombokra )

Egyébként ezen néha én is elgondolkodom, tegyük fel, a csapat lemegy a föld mélyére, átverekszi magát ezer csapdán és szörnyetegen, és a végén bumm, valami betalál, mind "elájulnak". Utána ki menti meg őket? hogy kerülnek vissza a bázisra? Erről minden játék mélyen hallgat
 
Ha meghalnak az alkalmazottaink akkor felélednek vagy újak kellenek?
 
Ultralisk...
 
Igen Szerzek akkor egy példányt én is belőle, ha megjelent!

Elkészült az ígért videó, most rakjuk fel.
 
Miklós, most látom a PC Guruban van veled egy interjú.
 
Jól hangzik!
 
Nincs semmilyen késleltetés, végig tudod nyomkodni hamar, és utána is tudsz egy csomó dolgot csinálni.
 
Jol hangzik ez a tutorial, jol belerangat az egeszbe es raultet az arra, hogy sodorjon tovabb.
Egyebkent kb mennyi ido maga a tutorial? Vegig lehet nyomkodni negyed ora alatt vagy van benne kesleltetes (orak/napok) amit ki kell varni?
 
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

Létrehozás: 2018. július 11. 15:39:31Utolsó frissítés: 2018. július 18. 14:49:12 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.