Új játék a Beholdertől
Sziasztok! Ezt a blogot azért indítottuk, hogy tájékoztassunk titeket a Beholder új, készülő játékáról. Remélhetőleg sokan ismernek már minket, 1992 óta adunk ki sokszereplős játékokat.
Túlélők Földje, Ősök Városa, Káosz Galaktika, Kalandok Földje, Hatalom Kártyái, Álomfogó, A Mágia mesterei, Végzetúr, talán próbáltad is már valamelyiket.
Mindig olyan játékokat próbáltunk létrehozni, amelyek hosszútávú szórakozást nyújtanak, sokáig, akár éveken keresztül lehet élvezni, folyamatos új fejlesztésekkel, fejlődő világgal. Jónéhány év telt el azóta, hogy új játékkal rukkoltunk volna elő. Ennek jó oka volt: az elmúlt években a meglévő játékaink fejlesztése mellett egy új játékon dolgoztunk, amit minden eddiginél nagyszabásúbbnak terveztünk.
A játékról - csak annyit, hogy dolgozunk rajta - először a 2017. novemberi találkozón beszéltem. Ennek oka annyi, hogy nem szeretek senkiben hamis reményeket kelteni addig, amíg nem vagyok benne biztos, hogy a új játékunk el is fog készülni. Most van az a pillanat, amikor látszik már a fény az alagút végén: ha minden jól megy, optimális esetben a játékot ez év végén el tudjuk indítani. De csak akkor, ha minden tökéletes, mi is mindennel elégedettek vagyunk.
Amíg a játék elindul, szeretnék minden héten, minden szerdán írni valamit róla. Hozzászólásokat, kommenteket szívesen látunk, de tudom, hogy a legtöbben további információkat fogtok kérni, ezeket a kéréseket nem feltétlenül fogom tudni teljesíteni, nem akarok mindent előre elárulni.
Most így bevezetőként néhány mondat a játékról. A neve Argum City lesz. Rendhagyó módon nem varázslatokról és fantasy-ról fog szólni, hanem a modern világban játszódik, de azért nem fog nélkülözni bizonyos fantasztikus elemeket.
A játékban egy fiatal és sikeres karaktert alakítasz. Létrehozhatod saját cégedet, birtokodat, elegáns ruhák és menő kocsik közül válogathatsz, és ha elég gazdag vagy, összegyűjtheted a világ legismertebb műkincseit is. Egy milliomos unalmasnak nevezhető élete... És mit szólnál hozzá, ha emellett menő harci robotot építhetnél, amely az arénában csap össze más robotokkal? Ha létrehozhatnál tündérinél tündéribb élőlényeket, amelyeket te ruházol fel képességekkel? Ha vagány alkalmazottjaid élén hátborzongató kalandokban vehetnél részt, megmentve a világot velejéig romlott gonosztevőktől, az űrből érkező fenyegetéstől, vagy épp a zombi-apokalipszistől? Egy egész várost építhetsz a szövetségi társaiddal, megoszthatod élményeidet a játék közösségi hálóján, számos minijátékkal játszhatsz, és rengeteg egyéb felfedeznivaló vár majd a játékban...
A jövő héten a játék alapötletéről és tervezéséről fogok írni. folyt. köv. :)
Kövess minket a Facebook-on!
Tihor Miklós
A KG nekem kimaradt, utólag sajnálom.
Igen, mindig újítotok a játékokban. Várható, hogy sok érdekesség lesz, bár amíg az ŐV-t nem viszem végig, addig nem kezdek el másikat, így is sok idő.
A legelső képen, ahol a Beholderes rendszámú autó van, ott van pár "lepke-macska" hibrid. Ezek gondolom a "cuki" lények.
A szövegből úgy tűnik, hogy ezek nem agresszívak. Most "tápolás szempontból" mire lehet használni ezeket a lényeket? Talán valami "szépségversenyre" mehetnek vagy a spec. képességeik miatt lesznek jók valamire?
A képen hátul látszik egy óriás macska.
Az egy félresikerült kísérlet vagy valami ellenség? |
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért?
Igen, valahogy így, ráéreztél a lényegre
De a játékot nem hasonlítanám a KG-hez, se semmi máshoz. Bár rengeteg elem lesz benne, ami innen-onnan ismerős lehet, a játék egészként egy új élményt jelent majd. Bővebben hamarosan! |
A felvetések jók, én nem sem bánnám ha a KG-ból pár koncepció megmaradna hisz sokan szerettük azt a játékot is és ugyanaz már ne legyen de ott is remek dolgok voltak amik működhetnek az Argumban is.
Nevethar: a karaktered neve , a korában írtakból úgy érzem Stark lesz |
Köszi!
A történet, kalandok, tárgyak, aréna az eddigi játékok alapján biztosan rendben lesz. Ezért is rögtön az újdonságot kérdezem.
A "vagány alkalmazottak" olyan megoldás lesz, mint a KG-ben volt? Hogy én vagyok a "kapitány", de vehetek fel tudóst, mérnököt vagy kémet meg katonát, pilótát, stb?
Modern "jövőbeli" játékként a "világ" amolyan multikulti/globalizációs/kapitalista egyveleg lesz (mint a KG-ben)? Ahol pl. egyik alkalommal az "ENSZ" egyik küldetését lehet megcsinálni, máskor meg a "Független Diktátorok Egyesülete" kínál busás összeget valami "szürke" akcióért? |
A céged elsődleges célja pusztán az, hogy erőforrásokat termel, de erről írok majd részletesen is. De az ötletek, amiket írsz, jók |
Esetleg lehet általánosabban fogalmazni...
Pl. médiacég: minden esetben amikor hírnevet kapok, többet kapok
vagy robot fegyver cég: minden robot fegyver olcsóbb nekem
vagy építőipari cég: a szövetségi város esetében nagyobb hatékonysággal építkezem
vagy ilyesmi |
A karakterek cégeinek lesz valami gazdasági vagy kereskedelmi szerepe?
Pl. az enyém "elsősegélycsomagot" gyárt, így akciós áron szerezhetem be.
Vagy, ha mások is vesznek "elsősegélycsomagot", akkor a más karakterek vásárlásai után kapok valami bevételt.
Vagy bérelhetek fel 20 kémet, akit ráküldök valami "rivális" cégre, ahol szabotázst hajtanak végre.
Vagy lehet "egyezséget" kötni más játékossal, így ő is olcsóbban jut hozzá ahhoz, amit én gyártok. |
Ezt a világot nehéz lenne a Túlélők Földjéhez vagy a Végzetúrhoz kötni, nem, ez nem ugyanaz a világ, inkább a mi világunkéhoz hasonló, azzal párhuzamos világ, ahol pár dolog másképp működik, és egy picit előrébb van a jövőben |
A játék ugyanabban a "világban" fog játszódni, mint a többi? Ez az "ultramodern" környezet engem a "Moa" HKK leírásokra emlékeztet... |
Akkor mostmar nem hivhatom csillamponi-neveldenek? sniff |
Sok sikert és jó munkát a fejlesztéshez. | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
Létrehozás: 2018. július 11. 15:39:31 | Utolsó frissítés: 2019. április 5. 15:56:18 | Nyomtatási forma | Az oldal új verziójának megtekintése |