Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Bíbor möszék
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapbemutató 3. hét
Páros verseny a hétvégén
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (9)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (61)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8157)
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (29)
Lapötletek (64971)
Zarknod Börtönében (979)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ...
Nézet:
Javítva:

Bomtar varázskönyve (új)

Rhatt/ tárgy / kincs

X szörnykomponens,

X minimum 2.
Válassz X különböző képességet az alábbiak közül: Semlegesítés: Lap Anti mágia: 2, Célpont permanens a gyűjtőbe vagy semmibe kerül, P: 2Szk, P: Húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz, +2 rá reagálni.
 
Bomtar varázskönyve (új)

Rhatt/ tárgy / kincs

X szörnykomponens,

X minimum 2.
Válassz X különböző képességet az alábbiak közül: Semlegesítés: Lap Anti mágia: 2, Célpont permanens a gyűjtőbe vagy semmibe kerül, P: 1Szk, Húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max. 5 lapot a semmibe rakhatsz, +2 rá reagálni.
 
4 Vp Óriás griff(új)
szörny 1 szk Raia
griff

'repül'
Idézési költségéből 2 Vp-t helyettesíthetsz egy lap Semmibe dobásával.
Sebzése és életpontja mindig annyival több, mint ahány lény van a játékosok őrposztjaiban összesen.
Kompenzáció és Kárpótlás: kapsz egy Szerencsetoll lapot.

(2)/5

1 zanszilánk Óriásféreg (új)
szörny 2 szk Dornodon
féreg, ?

Idézési költségéből 1 zsz-ot csak lény feláldozásával fizethetsz, és második altípusa megegyezik a feláldozott lényével.
'repül'
S: feltámad.

5/5
 
Érdekes színfolt lenne a metában egy ilyen szabálylap, pár éve én is beadtam kb. pont ugyanezt, de akkor nem került fel a tesztlistára.
 
Animált csapdával vagy Árnylorddal bivaly
 
Ha rákerül a "mindenképpen" kitétel, és nem lap, hanem permanens lesz rajta, akkor akár mehet is a nyomdába. Bitang erős lenne, sok koncepcióhoz, pl. kézből direkt sebző tűz paklihoz, vagy bármilyen kézből játszó kontrollhoz.
 
Valószinűleg jobb permanenssel, igen.
 
A cél az volt, hogy mindenképpen fel kelljen áldozni a forrásimmunisat is. Az életjelzőn nem gondolkodtam, hogy lenne jobb, de gondolom akkor kelljen azt is
 
Remek ötlet, de én "permanens"-re változtatnám a "lap"-ot.
Egy Szűkös tér+Harangmesteres kontroll, atyaég .

Üdv: Kyb
 
Brutális! Grat!

Nagyon tetszik, de én rátenném, a "mindenképpen" kitételt. Ez hatás ugyanis - ha így marad - kivédhető. Életes lények, nem feláldozható lapok (és ha a forrás-hatás reform megvalósul, akkor forrásra/hatásra immunis lapok) használatával.

Ha ez volt a cél, akkor ok. De ha nem, akkor a "mindenképpen" kitétel fontos.

Egy szkritter jótevő gigasztár emellett a szabálylap mellett, plusz én tuti visszahoznék pár árnyék képességgel bíró lényt. És persze a feltámadó lényekkel lesz übersztár.
 
Szűkös tér

szabálylap

Legfeljebb 2 lap lehet játékban.
Ha bármikor 2-nél több lap van játékban, akkor a legrégebben kijátszott, játékban lévő lapot fel kell áldozni.
 
1VP, Látomás

azonnali, reakció
mentális

Megakadályoz egy lapot vagy egy semmiző forrást.
 
3 Vp 2 zsz Éjkornis (új)
szörny 2 szk Chara-din
pegazus

'repül'
Minden Raia, Elenios és Rhatt lap (kivéve pegazus) idézési költsége +1 Vp.
K, 1 zsz: megakadályoz egy ilyen lapot.
Ez a lap egyszínű versenyen tiltott.

(3) / (5)
 
Azért ne hagyjuk szó nélkül a zseniális névválasztást se. De mi lesz a következő, jön az Instabil egységkör (tárgy), meg a Z-transzformáció szakértelem?
 
Nem igazán tetszik.
Szerintem, ha egy egyszerű lap végleg ki tudja kapcsolni az ellenfél szabálylapját / követőjét, akkor egy helyszín is hadd tudja már megtenni ideiglenesen ehhez nem kell semmilyen extra áldozás.

Én valahogy így képzelem:

2 Vp 1 szk 1 nekron Instabil félsík
helyszín színtelen

Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.
X szk: tegyél rá egy stabilizátor jelzőt, és minden előkészítő fázisodban vegyél le róla egyet. (Amíg ilyen jelző van rajta, nem lehet helyszínt kijátszani. X annyi, ahányadik kör van, de max. 3.)
Hátrány: ha ellenfeled feláldozza a követőjét az Instabil félsík mindenképp gyűjtőbe kerül.

...ennyi, nem kell bonyolítani. Ez így egy erős, kereshető szabálylap/követő kikapcsolás. Némi szk rákészüléssel pedig korrekt helyszínletiltás.
Igaz, hogy így is elvész a képesség-delegálás lehetősége, de jobban belegondolva, az talán túl erős lenne egy helyszínre.
Viszont az az ötlet is jó, valahogy másként, egy kevésbé védett lapra meg lehetne oldani. Pl.:

2 Vp A lehetőségek elorzása
bűbáj Dornodon

Kijátszásakor egy működő szabálylap vagy követő képességei végleg megszűnnek és ezeket ez a bűbáj kapja meg.
Kárpótlás: keress ki egy bűbájt a paklidból.
 
Capillária

2 VP 2 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Minden szirén csábítása 1-el nő. Ha egy szirén csábításának nem választottál célpontot: tehetsz egy izom vagy élet jelzőt rá.
S áldozd fel egy sziréned: előkereshetsz egy lapot a paklidból.


Utolsó kívánság

0 VP chara-din aznnali/reakció

Azután játszhatod ki, hogy egy lényed az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került. Előkereshetsz egy ilyen nevű lényt a paklidból.
A kör végén húzz egy lapot!


Fájdalmas hívás

1 VP dornodon azonnali/reakció

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy játékos egy forrás hatására sebződött X ÉP-t.
Előkereshetsz egy X idézési költségű lapot a paklidból, majd gyógyulsz X ÉP-t.


Az áldozatok hangja

1 VP dornodon általános

A kör végén húzz annyi lapot, ahány lapot ebben a körben feláldoztál (de max. hármat) VAGY ellenfeled eldob ennyi lapot a kezéből (de max. kettőt).


Fekete csataféreg

1 VP 1/3 leah szörny/féreg 1 SZK

Élet: 1.
K: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy lapot.
 
Bár még válaszokat nem kaptam, nekiültem a második verziónak, kicsit alakult:

2 Vp 1 szk 1 nekron
Instabil félsík
színtelen helyszín

? kijátszásának körében 0, minden azutáni körben 2.
? szk: Következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.
Ha egy játékos követője vagy szabálylapja megszűnik, akkor dönthetsz úgy, hogy az instabil félsík megkapja a képességeit.
Áldozd fel a követőd vagy szabálylapod megszűnik (ha van működő szabálylapod): Amíg az Instabil félsík játékban van, ellenfeled követőjének vagy szabálylapjának képessége nem működik VAGY visszakeverheted a kezedben lévő lapokat a paklidba és húzhatsz annyi lapot, ahány lapot visszakevertél.
 
Sziasztok!

Elindult a Dungeon laptervező pályázata!

Ha valaki még nem olvasta:

Hatalom Kártyái Kártyajáték (HKK): 2018-as Dungeon-lap tervező pályázat!
 
6, Ja és igen, az alap ötlet a képesség helyszínre mentése volt, ezt szeretném megtartani rajta. A húzást látszik, hogy csak meggondolatlanul írtam rá, hogy valami más haszna is legyen, de kicsit túl is lőttem vele. Gondolkodom valami vicces, de nem feltétlen lapelőnyre fordítható képességen.
 
A felvetésekre válaszolva, mielőtt nekiállok a második verziónak:

1, A stabilizátor- vagy stabilitásjelzőt szándékosan hanyagoltam, mert egy ősrégi szabály, ami vagy három sort lapszöveg, vagy vissza kéne hozni a köztudatba egy darab lap miatt. Nyilván akkor nem zavarna, ha ez ilyen 1-2 évente feltűnne pár lapon vagy hirtelen jönne egy csomó lap, ami ezzel operál, de egy lapterv miatt inkább megkerülném a dolgot.

Ezen túl, mivel nagyon kevés és speciális lap szed le helyszínt (Apokalipszis, a világok gyilkosa), amitől a stabilitásjelző védene, de ez a képesség nem, így ezek a lapok erősödnek ezzel.

2, A szándék az volt, hogy egy idő után kényszerűen is le lehessen cserélni a helyzínt, ezért drágul ilyen erőszakosan az egyébként sem olyan kézenfekvő költsége. Ha 1 Zsz lenne, akkor belebetonozódna az asztalba és tönkretenné a helyszínre építést.

3, Amit nagyon benéztem az a huzatás és az Edralian-féle lapok. Szerintem a 3 jelzőt nem kapja meg a sík újra, mivel azt "játék elején" kapná meg, viszont az Edralian képessége elég broken rá, mivel ha kaphat jelzőt, akkor végtelen dobatás, ha nem kaphat, akkor meg soha nem esik le. Azon gondolkodom, hogy kijátszását követő kör végéig működjön ingyen, utána 2 szk-ért/kör. Vagy valami hasonló és nem kap jelzőt vagy valami jelző nélküli módon drágul a képessége.

4, Az, hogy egy adott szabálylap megszüntetéséről illegális lenne a pakli egy FAQ-val elintézhető, sőt, a Rejtett tartalékon ez a probléma kezelve is van, mivel ez a képessége megszüntetve is működik. Amúgy se ártana erről egy FAQ, már csak a józan ész védelme miatt is.

5, a 4-estől független, ha úgy gondoljátok, hogy jobb lenne a lapnak, ha csak követőt lehetne bedobni neki vagy csak az egyiket, akkor aszerint módosítom.

Minden felvetést, ötletet szívesen hallgatok, igazából a fentebbiekből semmi nincs kőbe vésve.
 
UR terv

Multiverzum
szabálylap

Semmilyen módon nem lehet megszüntetni.
Bármennyi helyszín lehet játékban. Ha valaki kijátszik egy helyszínt, a játékban lévő helyszín nem kerül gyűjtőbe.
S, 2 Vp: ha még nem kerestél helyszínt ebben a körben, keress ki egy helyszínt a paklidból.
 
Csak így pont az a rész veszik el, ami a legértékesebb volt az ötletben...
 
A második része szerintem túl erős. Bedobsz neki egy kiürült Edraliant - ami alapból adott 2 lap előnyt. Utána az áldozás generál még 2 lap előnyt. És ezt az első 3 kör alatt, counterelhetetlenül stb. Ja, és utána generálhatsz még 3 lap tiszta előnyt a 'visszakapcsolt" Edraliannal, VAGY kapsz egy Semleges csatamezőt.

Lehetne picit egyértelműbb.
Az első rész sztem ennyi:

1 ZSZ: a következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.

A másodiknál én a szabálylap áldozás lehetőségét kivenném. Sokszínűséget, Rejtett tartalékot stb. ne áldozzunk, illegális lehet a pakli, a kivételeket szövegezni meg durva. Elég a követő.

Ha van működő követőd, áldozd fel:
ellenfeled szabálylapjának VAGY követőjének semmilyen képessége nem működik, amíg játékban van, ÉS húzz egy lapot.

Szummázva:

Instabil félsík
1 VP 1 ZSZ 1 nekron
színtelen, helyszín

S, 1 ZSZ: a következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.
Ha van működő követőd, áldozd fel:
ellenfeled szabálylapjának VAGY követőjének semmilyen képessége nem működik, amíg játékban van, ÉS húzz egy lapot.
 
Tetszik a gondolat hogy egy helyszínre delegáljuk a követőnk/szabálylapunk képességeit. Ez tényleg egyedi, újszerű ötlet. A lap megfogalmazásával vannak bajok, és feltaláltad a stabilizátor-jelzőt újra, de összességében érdemes lenne érdemben is dolgozni az ötlettel, mert bármilyen eredeti, így ebben az állapotában igen nehezen megvalósítható.
 
2 Vp 1 szk 1 nekron
Instabil félsík
színtelen helyszín

X szk: Rakj rá egy jelzőt és következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani (X kétszerannyi, mint ahány jelző van rajta).
Ha van működő követőd, áldozd fel a követőd és a szabálylapod megszűnik: Ellenfeled követőjének és szabálylapjának képessége nem működik amíg játékban van VAGY húzz két lapot most, egyet a kör végén. Ezután az Instabil félsík megkapja a megszüntetett követőd és szabálylapod képességeit.
 
1 VP Rák és mász

általános Leah

Kapsz aktívan a tartalékodba választásod szerint egy Öntörvényű krabber vagy egy Tarimász, a csúf lapot.

"Hát hogy volna ez rák, hiszen ez mász!" – magyar népmese
 
1 Vp Átrendeződés
általános Chara-din

Az első körben nem játszhatod ki.
Célpont játékos minden Vp-je, Szk-e és életpontja elvész (sebződés), majd gyógyul annyit, és kap annyi Vp-t és szk-t, hogy ezek száma megegyezzen egy általa választott ellenfeléével.
 
Ork előörs

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF 1 SZK

Kijátszásakor a paklidból játékba rakhatsz aktívan egy max. 1 idézési költségű lényt, ami elveszíti minden speciális képességét (a kijátszáskoriakat is).


Vetési varjú

2 VP 3/3 leah szörny „szárnyak” 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled veszít 3 VP-t és 3 SZK-t és sebződik 3 ÉP-t.
Áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled a kezéből eldob annyi lapot, ahány Vetési varjú van a kiegészítő paklidban.


Morgan tanítványa (új)

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy leah lapot: ellenfeled paklija tetejéről 2 lapot a semmibe, vagy a tiédről 2 lapot a gyűjtődbe dobhatsz (de ez utóbbit körönként csak egyszer).
Rakj át egy lapot a gyűjtődből a semmibe: célpont gyűjtőből 2 lapot a semmibe rakhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Zu’lit gömbje

1 ZSZ fairlight tárgy „kincs”

P 1 VP: előkereshetsz egy fairlight varázslatot a paklidból.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól): kapsz a kezedbe egy Zu’lit sárkánya lapot (passzívan is működik).


Erősödő kaffogás

1 VP tharr bűbáj lényre „rezisztens”

Tharr lényre ingyen rakhatod. A lényt nem lehet megsebezni.
Ha a lény az ütés fázisban sebzést okoz: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
Kompenzáció: a kör végén húzz egy lapot!
 
Delyrox, a csontharcos

1 ZSZ 2/1 leah szörny/csontváz 1 SZK „élőholt”

Magiroxod mindenképp működik, kivéve ha feláldoztad.
S: tehetsz Magiroxra egy jelzőt, vagy a kör végén húzz egy lapot.


Féregmester

követő/epikus

Kedvelt lap: féreg.
Minden férged 3 ÉP-s büntetést és +1/+1-et kap.
S: ha van 2 férged játékban, vagy 4 a gyűjtődben: húzz egy lapot vagy kapsz 1 VP-t.


Jégféreg (új)

2 VP 3/3 leah szörny/féreg 1SZK „hideg” „szárnyak”

X-es jéglehelet: X annyi ahány férged és „hideg” lapod van játékban (erre a leheletre nem kell VP-t költened).
Áldozd fel egy férged vagy egy „hideg” lapod: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt.


Szintbővítés

1 VP fairlight általános

Áldozd fel egy mágusiskolád: a paklidból, a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy mágusiskolát, aminek a szintje eggyel nagyobb, mint a feláldozotté.


Mágusiskola alagsor

1 építő fairlight építmény 4 SP „háló”

A „háló” képesség korlátjába építmények kijátszása nem számít bele.
S 1 VP: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a játékban lévő mágusiskoláid szintjeinek az összege.
 
2 Vp 1 Zsz Ungothroa
Chara-din szörny
legendás KF 1 szk háló

Semlegesítés: lény.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, válassz ki egy gyűjtőből egy lényt, amit játékba rakhatsz.
Legendás képesség: Anti-mágia: 1.
2|5


1 Vp X Zsz Mantroxol
Tharr szörny féreg
legendàs 1 szk

Semlegesítés: X alap idézési költségű lap.
Semlegesítésként való kijátszásakor dönthetsz úgy, hogy a Zanszilánkot nem fizeted ki, ekkor ellenfeled kör vègén előkereshet egy, a megakadályozottal megegyező nevű lapot a paklijából.
Legendás képesség vagy kötelék: Élet: 2.

(X+1) | 2
 
  ... | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.