Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Az elfekről általában
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Az elfek az erdők kecses léptű, hegyes fülű, karcsú lakói. Jól bánnak a lő- és dobófegyverekkel, kiváló nyomkövetők és nagyon ügyes vadászok: egy elf íjával senki sem mer szembenézni, akár három hetes nyomokat is megtalál, így hát élelemszerzésre lényegesen kevesebb energiát kell pazarolnia." - a Túlélők Földje szabálykönyvéből
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (27)
Lapötletek (64966)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vakmerõ Bagoly 37. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 20. 9h:27'
EZ A 45. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
46. játékheted kezdete: szept. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4843
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 623
Extra forduló: 6

VAKMERÕ BAGOLY KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,16] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 umbatari karkötõt (100 arany). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Lassan kijózanodva, kimászol a sörsátorból. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]


ve 3 2 megveszed a 3. tárgyat 2
Vásároltál 2 vizestömlõt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Vásároltál 1 ormánygõte csontot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 25 2 megveszed a 25. tárgyat 2
Vásároltál 2 kavadu iszákot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 33 1 megveszed a 33. tárgyat 1
Vásároltál 1 lapockacsontot. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 72 1 megveszed a 72. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 332 2 megveszed a 332. tárgyat 2
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 96 1 megveszed a 96. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 82 2 megveszed a 82. tárgyat 2
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 78 1 megveszed a 78. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 185 1 megveszed a 185. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 75 1 megveszed a 75. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 245 1 megveszed a 245. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 124 1 megveszed a 124. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 69 1 megveszed a 69. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 100 2 megveszed a 100. tárgyat 2
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 169 1 megveszed a 169. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[43,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a piromenyét farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely délrõl folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy nagy, kõszerû lényt pillantasz meg. Közelebbrõl megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kõre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Chara-din neve... (ld. enc.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos sallank közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,18] Továbbra is síkságon vagy. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

(Továbbmész...) [45,19] A talaj süppedõs, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez a fülledt levegõjû mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 171.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[46,20] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

(Továbbmész...) [47,21] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,22] Dombos vidékre érkeztél. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözõi elõl állítólag az itteni barlangokban rejtõzött el a menekülõ Nimeron herceg. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kõkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kõevõ. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a kõevõ testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kõevõ karszerû nyúlványát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kõevõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 135.]

m 2 mozogsz keletre
[49,22] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledõ púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe trafálod a púpos burástya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ököllel eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner mélységi grittang trófeát, és kinyersz egy alkalmas púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A földön egy pityergõ gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 123.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 83.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 43.]


tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 30.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól vakmerõ kalandor helyett életképes felfedezõ. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +4 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következõ körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UMBATARI KARKÖTÕ (278. TÁRGY)
Az umbatari karkötõ nemcsak egy szép ékszer, hanem varázserejû tárgy is egyben: mondják, hogy az umbatari mágusok a karkötõ elkészítésekor egy süvítõ rája lelkét zárják a felhasznált ezüstbe, és így valamit ellopnak a szörny fürgeségébõl, és átadják a viselõjének. Hogy ez mennyire igaz és mennyire nem azt nem lehet tudni, de az tény, hogy ha magadra öltöd az umbatari karkötõt (KF 278) kicsit ügyesebb leszel.

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyûrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót: "Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelõ áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bõr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni... A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

KÕEVÕ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kõ, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kõevõt álcáz. A kõevõket a legtöbb bölcs a fejlõdés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövõben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérõjû, igen vastag bõrû lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthetõ kõzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielõtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kõevõket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják õket az oldalukból kinövõ, vaskos, bunkószerû nyúlványokkal. Mivel a kõevõ bõre nagyon kemény, egy kõkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.



KARAKTERLAP
Vakmerõ Bagoly, egy copfos ezüsthajú, piros szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Ez a 37. fordulód.

 Erõ:18 (19)  Szint: Merészség:5/5 Magasság:126 cm 
 IQ:12  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:49 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés:18  Menekülés:50 % Életkor:27/27 év 
 Egészség:15  Életpont:131/97  Jellem: semleges (+6) Tul. pont:
 Szerencse:11 (13)  Varázspont:0/0  Pénz:1 arany Kép. pont:
Eddig összesen 127 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 687 TP-t kaptál. Jelenleg 7295 TP-d van. A következõ szinthez még 4705 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, piromenyét. A 36. fordulódban 570 arany került a bankszámládra. 578 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 11   szúrófegyverek: 1   ütõfegyverek: 1
  lõfegyverek: 3   dobófegyverek: 1   

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 2   3. mászás: 2
  4. csapdaészlelés: 1   5. gyógyítás: 20   6. titkosírás: 1
  7. felderítés: 1   8. harcmûvészetek: 5   9. szörnyismeret: 1
  10. zárnyitás: 1   11. vadászat: 6   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
manifesztátor (#124)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1 * gromak páncél (#270) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * tankány karom (#237) 1 * teknõcpajzs (#417)    
Fegyverek és lövedékek
6   bot (#4) 2   bunkó (#5) 1   dárda (#10)
15   kerek kõ (#19) 1   kõhegyû lándzsa (#7) 5   kõkés (#6)
3   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 * parittya (#18) 3   szögletes kõ (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1   umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36) 6   kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 1   lapockacsont (#33) 1   ormánygõte csont (#21)
6   pirkit (#153) 5   sallank karom (#128) 5   smirglilevél (#29)
3   tükör (#43)        

Összsúly: 62.65 kgMegterheltség: 130%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 4 kaja (#2) 3 kerek kõ (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kavadu iszák (#25) 1 lapockacsont (#33) 1 ormánygõte csont (#21)
2 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128) 40 víz (#27)
2 vizestömlõ (#3)        



E körben tett lépéseid térképe

(42,16) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(43,17) piromenyét (#99), patak, Tharr oltár, 13. jellempróba, Chara-din rúnaköve, gyilkos sallank (#85)
(44,18) oltár
(48,22) vaskohó (#155), oltár, 18. jellempróba, kõevõ (#62)
(49,22) púpos burástya (#92), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), oltár, 3. jellempróba




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.