Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Daal, a fehér sárkány
(Könyv szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Q al Aquim, istene, Frej-jah parancsára indult legyőzni Daalt, a sárkányt. Azonban a sárkány barlangjáig el is kellett jutnia, amit nehezített Frej-jah által kijelölt társa, Thani elviselése. A fiatal tolvajlány ugyanis igencsak elviselhetetlen jelenség...
Nézz szét a galériában!
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Mentális roncsolás II. (573. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (7)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (34)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (223)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8144)
Lapötletek (64970)
Manaszipoly zén bemutató (11)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Twardowski 36. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 3. 15h:14'
EZ A 157. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
158. játékheted kezdete: jún. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4089
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 144
Extra forduló: 15

TWARDOWSKI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,80] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol DEF az IGAZzal. Tharr kisebb papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy ulkor kötényt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy kõtipró a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy meghatározhatatlan színû, zilált hajú, izzóan vörös szemû, többnapos borostájú kobudera férfi. Bõre teljesen fehér! Dornodon bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy denevér szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A 2. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû ember férfi. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Leah ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját és egy sárga erõövet, egy vassisakot visel. Felszerelését egy elit palotaõr trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ryuku gárdista trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 2. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemû kobudera nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Sheran fõpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy mászókarmot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Lilien-Dour. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon találkozol Amulett-tel. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy ryuku csizmát, egy smaragd védõgyûrût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy varkaudar bajnok trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemû. A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+40 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+31 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 190.]


m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [10 pontot használtál fel, van még 180.]

pki 50 kiveszel a bankból 50 aranyat
Kiveszel a bankból 50 aranyat. A számládon van még 21 arany. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,80] Még mindig a városban vagy. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ÁRNYMENÕK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Egy nagy, barna sátrat pillantasz meg. Rajta sárga betûkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDÕMONDÁS, GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (576. épület.)

(Továbbmész...) [97,80] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Csupa erõ, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erõ, egészség! - DM " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy pszi elementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Elpusztult 3 poszogó möszéd! A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pszi elementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Továbbmész...) [96,80] A bozótost ritka erdõ váltja fel. [30 pontot használtál fel, van még 150.]

v 5 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[97,81] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy templomot. Raia hívõi építették. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával többször eltalálod a karmos tankány bal középsõ lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,82] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 2 tüske. A lény nagy levegõt vesz, és félrefújja lövedékedet. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa a levegõben csattan. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdõt. 285 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Jó lenne valami kaját keresni. [20 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 mozogsz keletre
[99,82] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik elõtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent õrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Ölj északi aurachot, mert nagyon ritkán ugyan, de szenzációs zsákmányt: aurach bõrt találhatsz nála!" Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 102.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rõzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében elõször gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rõzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 99.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévõ alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betûs felirat jelenik meg: "A tapasztalat azt mutatja, a fekete griffet zsákmánynak teremtette a Teremtõ. Elsõsorban azért, mert mindig kaja üti gyilkosának markát." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 96.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "A tapasztalat azt mutatja, az epokitférget zsákmánynak teremtette a Teremtõ. Elsõsorban azért, mert mindig ragasztó üti gyilkosának markát." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 93.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. A kút mélyérõl sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elõ sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 4 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 90.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Miközben a kúttal voltál elfoglalva, melletted felgyorsulnak az események. Épp egy hetyke elf lánynak szúrták le a troll testõrét, álarcot viselõ banditák. Most épp a lánnyal készülnek tenni valamit... Hát ezt nem hagyhatod. Rohanva indulsz az eset helyszíne felé. Szerencsére a banditák szétrebbennek jöttödre, nincs szükség harcra. Az elf lányka hálát rebeg, majd miután megígérteted vele, hogy ezentúl jobban fog vigyázni, eltûnik az utca másik végében álló kocsmában. Megint bajba fog keveredni, gondolod, de ez ellen már nem tehetsz semmit. (+1 jóság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 87.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltûnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja elõtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+1 jóság.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 84.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent elõtted. Értelmetlen látomás volt. 166 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Varlbrakgárhhum még 5 bakkura bõrt tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizetõ kalandozók részére." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 4 varázspontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 35.]

kotb 9126 belépés K.T.-be: 9126
Belépésedet fogod kérni az Aranysárkány K.T-be. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 35.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 32.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következõ körben tehát 206 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Twardowski, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû gnóm férfi vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Raia hûséges követõje vagy. Ez a 36. fordulód.

 Erõ:16 (18)  Szint:10  Merészség:7/3 Magasság:111 cm 
 IQ:26  Támadás:13  Agresszió:3 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés:18  Menekülés:30 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:11  Életpont:127/92  Jellem: jó (67) Tul. pont:11 
 Szerencse:22  Varázspont:191/94  Pénz:68 arany Kép. pont:
     Pszi pont:8/1         
Eddig összesen 61 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1331 TP-t kaptál. Jelenleg 15677 TP-d van. A következõ szinthez még 1323 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál, törpemammut, szürke rinocérosz. A 36. fordulódban 21 arany került a bankszámládra. 21 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 10   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 9   dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 8   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 5   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 8   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 1
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 1   12. taumaturgia: 8
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 2   15. harcmûvészetek: 1
  16. zene: 1   17. szörnyismeret: 4   18. pszi: 1
  19. vadászat: 4   20. bányászat: 1    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 65 TVP-ért
udvarolsz a 4337. karakternek
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
kérõdzõ etra (#368), nukleáris cickány (#155), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1   kígyóbõr kesztyû (#49)
1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1 * fúvócsõ (#20) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 2 * orgyilkos tõr (#225) 4 * tüske (#22)
1   varkaudar lándzsa (#224) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1   bronzkulcs (#76) 2   deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kis vaskulcs (#40)
1   szeksztáns (#32) 1   tüskecsapda (#242)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 77]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
26   álompor (#396) 3   aurach fog (#657) 3   dorony tüdõ (#212)
5   dözmöng szív (#122) 8   drótszõr (#37) 1   grifftojás (#179)
3   gyöngymangó (#135) 8   madártoll (#112) 2   magszim bél (#103)
1   móri gyümölcs (#116) 6   pirkit (#153) 3   púderkõ (#119)
8   rókafarok (#124) 16   sallank karom (#128) 8   smirglilevél (#29)
3   szárnyas hernyó (#69) 1   szvó-ektoplazma (#151) 10   vasérc (#152)

Összsúly: 30.60 kgMegterheltség: 66%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 spiritusz (#170) 6 tüske (#22)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 dorony tüdõ (#212) 1 orgyilkos tõr (#225)
1 szárnyas hernyó (#69) 10 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(97,80) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, pszi elementál (#221)
(97,81) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, oltár, karmos tankány (#137)
(98,80) jósda (#576)
(98,82) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), sóhajtó dorony (#112)
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(99,82) orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.