Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Karom és csapata
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Karom és piciny csapata beleveti magát az árnyvadászatba a Ragnarok című könyv cselekményeiben.
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (30)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (2)
Lapötletek (64970)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. nov. 13. 9h:13'
EZ A 393. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD
394. játékheted kezdete: nov. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3874
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1019
Extra forduló: 4

NAPKELETI NYAFF KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Asd'Dach Warddal. Egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet, egy obszidián karkötõt, egy mithril kesztyût, egy zafír fülbevalót, egy varkaudar csizmát, egy lidérckoronát, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt, egy Urgod fétisét, egy Luthius karkötõjét, egy Ovgun nyakláncát, egy kiválasztottak ékét és egy dalebg.kristályvértet visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy Ylgoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon összefutsz egy kopasz, szürke szemû, harcsabajszos ember férfival. Bõre bronzként csillog. Egy tûzúr csizmáját, egy dalebg.kristályvértet, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt, egy szerencsetalizmánt, egy zafír fülbevalót, egy lidérckoronát, egy ryuku nadrágot, egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy Luthius karkötõjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét és egy Ovgun nyakláncát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Nateilena úrnõ trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Redyque. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 2. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy arany papi karkötõt, egy Tharr Keresztjét, egy dalebg.kristályvértet, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy óriások övét, egy Luthius karkötõjét, egy angyalok gyûrûjét és egy lidérckoronát, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszõrû mópat trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy sárkánytõrt tart. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Atomvillanás. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tudása félelmetes, így meghajolsz elõtte. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon összeakadsz egy fekete hajú, szürke szemû kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Egy dalebg.kristályvértet, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr csizmáját, egy zafír erõövet, egy kvazár kesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy lidérckoronát, egy zafír fülbevalót, egy angyalok gyûrûjét, egy zafír védõgyûrût, egy Luthius karkötõjét, egy õselemek köpenyét és egy õsmágus fülbevalóját visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rothadó lián trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Fõnix. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tûzfõnix. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Folytatod utadat. A 2. napon összefutsz Miriammal. Egy tûzúr csizmáját, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy adamantit kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy õsmágus fülbevalóját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy szerencsetalizmánt, egy angyalok gyûrûjét, egy Luthius karkötõjét, egy óriások övét, egy óriás fülbevalót és egy Rughar gyûrûjét, egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Nateilena úrnõ trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 2. napon találkozol Clod Onarral. Egy óriás fülbevalót, egy mihlanil kesztyût, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy õsi páncélt, egy Ovgun nyakláncát, egy õsi vállvédõt, egy örökkéval. rubinját, egy õsmágus fülbevalóját, egy tleikan karkötõt, egy bársony övsált, egy õselemek köpenyét, egy Luthius karkötõjét, egy angyalok gyûrûjét és egy ryuku nadrágot, egy lidérckoronát, egy õsi nyakláncot visel. Fegyverzetét egy Dl'orkhaugruk trófea, egy varkaudar õslich trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 6 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 2. napon összeakadsz O'lival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Rughar gyûrûjét, egy Ovgun nyakláncát, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy dalebg.kristályvértet, egy Luthius karkötõjét, egy tûzúr csizmáját, egy smaragd karkötõt, egy Tharr Keresztjét, egy õselemek köpenyét, egy zafír fülbevalót, egy császári kesztyût, egy örökkéval. rubinját és egy angyalok gyûrûjét, egy rinóbõr övet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszõrû mópat trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bõre. Egy rd'alv amulettt, egy smaragd karkötõt, egy óriások övét, egy dalebg.kristályvértet, egy õsmágus fülbevalóját, egy tûzúr csizmáját, egy Rughar gyûrûjét, egy mihlanil kesztyût, egy lidérckoronát, egy õselemek köpenyét, egy õsi karkötõt, egy óriás fülbevalót, egy õsi nyakláncot, egy ryuku nadrágot és egy angyalok gyûrûjét, egy õsi vállvédõt visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rd'alv lélektipró trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy koponyalékelõt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az õ neve Sir Criminal. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 2. napon összefutsz egy barna, göndör hajú, kék szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy smaragd védõgyûrût, egy Urgod kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy zafír erõövet, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy jegygyûrût, egy lidérckoronát, egy angyalok gyûrûjét, egy gólem talizmánt, egy Ovgun nyakláncát, egy hatalom fülbevalóját és egy Luthius karkötõjét, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy smaragd sárkány trófea és egy õsöreg góliát trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy mérg.ubuk dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Sötétlelkû Dália. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " Húzd meg magad, vagy megvernek a barátaim!" Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 2. napon összeakadsz Thráinnal. Sheran fõpapja. Egy virág szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy arany papi karkötõt, egy zafír erõövet, egy hatalom fülbevalóját, egy zafír fülbevalót, egy umbatari karkötõt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy kvazár kesztyût, egy mágusköpenyt és egy Morgan sipkáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy pszi elementál lord trófea és egy küklopsz trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû a hitvány! Köszöntitek egymást, aztán tovább. De'Cugel, amikor összefutottatok, adott Neked 4 pirkitet, 3 csalánvirágot és 5 deus ex machinát. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ongóliant hadúr (ld. enc.), az élõholt õsmágus (ld. enc.), a nagyobb vércápa (ld. enc.), a drónkeselyû (ld. enc.) és a kvazár kovács (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) dorony dudát (ld. enc.), smaragd koszorút (ld. enc.), nekrofun medált (ld. enc.), mirtuszkoszorút (ld. enc.) és plazmacsillagot (ld. enc.). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségbõl. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki elõtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elõl... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak elõre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlõvé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.

Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+873 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 476. hetének nyerõszámai: 29, 8, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefollya testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 601.]
* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-72 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]
* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-72 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]
* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 591.]
* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]


kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

vv 161 70 elmormolod a 161. varázslatot a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.] Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 583.]

kb 152 28 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (28 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 28 vasércet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 583.]

a 367 2479 1 átadod a 367. tárgyat a 2479. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 Trákin csákányát Wizax Quicklyhand részére. [5 pontot használtál fel, van még 578.]

a 69 2043 40 átadod a 69. tárgyat a 2043. kalandozónak (40 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 40 szárnyas hernyót De'Cugel részére. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

aa 150 643 512 átadod a 150. tárgyat a 643. tárgyat az 512. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 szent jogart De'Cugel részére. Ok, sikeresen átadtál 1 küklopsz szemet De'Cugel részére. Ok, sikeresen átadtál 8 Eldereth szilánkot De'Cugel részére. [0 pontot használtál fel, van még 578.]

m 4 mozogsz délre
[360,65] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínûleg saját fajtársai fordultak ellene. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy taalru. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzgolyó varázslatot. 294 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 szent nyílp.lövedék. Többször meglövöd a taalru tigristestét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar, egy umbatari karkötõ [umbatari karkötõ ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy aranygyûrû [aranygyûrû ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4043 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy gejzírt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy törpe bányát. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. délre egy viharóriás barlang van. délnyugatra egy törpe bánya van. északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 558.]

kt 434 1 elkészíted a 434. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bányászcsákányt. Egészséged TF-elõdött. [40 pontot használtál fel, van még 518.]

kt 165 1 elkészíted a 165. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászókampót. Egészséged TF-elõdött. [15 pontot használtál fel, van még 503.]

h 434 használod a 434. tárgyat
A gejzír közelében ásol, reménykedve, hogy találsz valamit. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 495.]

h 434 használod a 434. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 487.]

h 434 használod a 434. tárgyat
A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 479.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Bányászol egy kicsit a gejzír környékén. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 471.]

m 4 mozogsz délre
[360,66] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 280 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célbatalálj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Többször meglövöd az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón nyakát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 áldott követ. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-74 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy viharóriás barlangot. Látsz egy törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. (Feltételes ásás:) Megfelelõen felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. délre egy kátránygödör van. délnyugatra egy mûvészi porolit van. nyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 451.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Lélekben felkészülve egy jóízû demezésre, besétálsz a barlangba. A viharóriás épp dolgát végzi a barlang végében. Hú, milyen büdös van! Aztán a behemót feléd fordul. Itt az ideje az óriásölésnek!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Távolról tûzgolyó varázslatot lõsz a másikra. 290 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Párszor kipécézted a viharóriás villámló testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a viharóriás villámló testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbetaszajt. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy villámcsapás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a viharóriás villámló testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetõen elektromos pajzs védelmednek.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 8233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-74 varázspont.] Kacagva a könnyû gyõzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 441.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Megfelelõen felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [8 pontot használtál fel, van még 433.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! [8 pontot használtál fel, van még 425.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 417.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 409.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[359,67] A hegyek közt mész elõre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtetõ: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. (Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 281 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. Semmi eredménye! (kiválóan mûködik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Párszor kipécézted a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerõ). Pengepajzzsal megvagdalod a viharóriás testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetõen elektromos pajzs védelmednek.) A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-74 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! (Feltételes ásás:) Megfelelõen felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy kátránygödröt. délre nézve látsz egy kátránygödröt. nyugatra egy Chara-din monolitja van. északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [358,68] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy taalru herceg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy kátránygödröt. délkeletre nézve látsz egy lávatavat. délre egy mûvészi porolit van. északnyugatra egy törpe bánya van. északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [357,67] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Találsz egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. északnyugatra egy törpe bánya van. északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ében halálhajcsár került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Megsoroztad az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár bal lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-74 varázspont.] [44 pontot használtál fel, van még 365.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Megfelelõen felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 357.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 349.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 341.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Megfelelõen felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 333.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[356,66] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésbõl látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínûleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. (Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. keletre nézve látsz egy törpe bányát. délre egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kiváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy taalru herceg. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

(Továbbmész...) [357,65] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerû lény fut el elõled. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült magnetikus praglonc közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 272 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Többször meglövöd a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal megvagdalod a magnetikus praglonc fejét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-13 pszi pont, -2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 praglonc hártyát. 4755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-74 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. keletre nézve látsz egy törpe bányát. délre egy törpe bánya van. északra egy életszikla van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [358,64] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tûnik, hegyes és éles szikláival. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Steven McCar elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet épitenél. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. délre nézve látsz egy törpe bányát. nyugatra egy életszikla van. északnyugatra egy mûvészi porolit van. északra egy lávató van. Elteszed a látcsövet. [52 pontot használtál fel, van még 281.]

m 2 mozogsz keletre
[359,64] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy szellemszerû alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Madigan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze keletre látsz egy épületet. délkeletre nézve látsz egy gejzírt. délnyugatra egy törpe bánya van. északnyugatra egy lávató van. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy sziklaskorpió. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 285 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célbatalálj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Néhány helyen eltalálod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2708 tapasztalati pontot kaptál. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magnetikus praglonc lehet. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzgolyó varázslatot. 289 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 szent nyílp.lövedék. Párszor kipécézted a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc bal lábát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerõ). Pengepajzzsal megvagdalod a magnetikus praglonc plazmáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont, -2 TU.) Vámpírkarddal kicsit megvágod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a magnetikus praglonc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont, -2 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 szent nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 praglonc hártyát. 7017 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-74 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 269.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 261.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 253.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 245.]

h 434 használod a 434. tárgyat
Megfelelõen felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 237.]

m 2 mozogsz keletre
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.). Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy dalebg.kristályvértet, egy Rughar gyûrûjét, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy Luthius karkötõjét, egy Eldereth kristályt, egy lidérckoronát, egy ryuku nadrágot, egy Ovgun nyakláncát, egy tûzúr csizmáját, egy angyalok gyûrûjét, egy óriások övét és egy óriás fülbevalót, egy jegygyûrût visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Ylgoroth trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. 9 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szökõkút (ld. enc.)} Odébbállsz. [12 pontot használtál fel, van még 225.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítés meghozza eredményét. A földön a következõ tárgyakat találod: 7 nehezék[*], 7 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 185.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elõkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elõ a dolgokat. Érzed, hogy a dolog valahogy még nem volt az igazi. Nem dob neked senki aranyat, csak néhányan összecsapják egyszer-kétszer a tenyerüket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 145.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet elõkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet elõadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemrõl és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az elõadás befejezõdik. Csak néhány kósza taps csattan el, és a tömeg szó nélkül szétoszlik. Hát, ami a vikócmajmoknak tetszik, még nem elég jó a válogatós városi népeknek! Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 105.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreesõ helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Magad is meglepõdsz, amikor látopd, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belõled! Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreesõ helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 25.]

kno 8 1 képesség-növelés 8
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.) [0 pontot használtál fel, van még 25.]

kno 16 4 képesség-növelés 16
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.) [0 pontot használtál fel, van még 25.]

kno 10 8 képesség-növelés 10
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.) [0 pontot használtál fel, van még 25.]

kno 6 3 képesség-növelés 6
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.) [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
* 2. BP: nem támadod a jó jellemûeket a semleges jellemûeket
BA 990 parancs tárolva. BA 989 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
* 3. BP: átadod az 544. tárgyat a 2043. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad kisebb zan. [0 pontot használtál fel, van még 22.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-56 életerõ). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 24, 22. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 510 pontot. A következõ körben tehát 532 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY)
Elõször is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erõs, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhetõ hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyõzni.
ÉLÕHOLT ÕSMÁGUS (179. SZÖRNY)
A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülõ lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos idõközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megõrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élõvé teszik õket: a legtöbbjük üresen létezõ, lassan megõrülõ ál-élõvé, élõ-holttá válik. Ezek az élõholt õsmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik õket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhetõ és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy õrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet õket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élõholt õsmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkõzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élõholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet.
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY)
A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy õrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetõséget.
DRÓNKESELYÛ (208. SZÖRNY)
Chara'din, a régmúlt gonosz istenségének szent állata, állítólag csak a legendákban létezik. A drónkeselyû mágikus képességekkel is rendelkezik, harc elõtt elvakítja ellenfelét, majd ráakaszkodik, és kiszívja az összes vérét. A drónkeselyû korlátozott regenerálódási képességgel is rendelkezik, de bármilyen fegyverrel egyformán sebezhetõ.
KVAZÁR KOVÁCS (167. ELLENFÉL)

DORONY DUDA (235. TÁRGY)
A dorony tüdõre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintû. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra.
SMARAGD BABÉRKOSZORÚ (252. TÁRGY)
A smarag babérkoszorú egy gyönyörû arany fejpánt, csavart, levélszerû díszítéssel, smaragd berakással. Ami azonban igazán értékessé teszi, az egyedisége (kizárólag a Ghalla Olimpiai Játékokon lehet megszerezni) és varázsereje. Viselõje +3 védettséget és +1 IQ-t kap. Felvétele a KF 252 paranccsal történik, értelemszerûen nem hordható együtt sisakkal.
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékbõl készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselõje a medál varázserejének köszönhetõen valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 20 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.
MIRTUSZKOSZORÚ (330. TÁRGY)
Ez a gyönyörû mirtuszkoszorú a minden évben megrendezésre kerülõ bárdverseny vándordíja. A bárdverseny hagyományát Yasmina, Elenios papnõje alapította. Az egy év lejárta után a mirtuszkoszorút tovább kell adnod a következõ gyõztesnek. A mirtuszkoszorú idõközbeni elvesztése komoly szégyent jelent egy bárdra! A mirtuszkoszorú korlátozott mágikus képességekkel is rendelkezik, amíg viseled, 2-vel megnõ a zene szakértelmed és 2-vel a védettséged. A mirtuszkoszorút természetesen a fejeden kell hordani, sisak helyett, a KF 330 paranccsal.
PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY)
Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintû tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezõn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretû, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerû mellsõ ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentõ, hogy a Thargodanok békén hagyják õket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytõl az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak idõre és türelemre, mert valószínûleg védekezni nem fog tudni.
SZÖKÕKÚT (54. TEREPTÁRGY)
Minden, magára valamit adó ghallai település fõterén áll egy szökõkút. Hol márványból, hol terméskõbõl kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekbõl a vízköpõkbõl. Az üde, friss permetû szökõkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal.

KARAKTERLAPOD


Napkeleti Nyaff, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû gnóm nõ vagy. Fekete a bõröd. Dornodon személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 521. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 369. fordulód.

erõ : 37(38)
iq : 35(36)
ügyesség : 36(38)
egészség : 35(37)
szerencse: 46(52)
tudatpont: 14/ -6
szint : 30
támadás : 39
védekezés: 72
életpont : 493/453
varázspt : 1744/915
pszi pont: 136/ 54
merészség: 8/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (666)
pénz : 3134 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 109 cm
testsúly: 46 kg
életkor: 105 év
tul.pont: 0
kép.pont: 47
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 2773 szörnyet (8 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 40358 TP-t kaptál. Jelenleg 3396512 TP-d van. A következõ szinthez még 103488 TP szükséges. Trófeáid: taalru herceg, Thargodan mágus, õrjáratozó katona. Bézs-Korona érdemrendet viselsz. düh vérvörös köde: 20%; A 360. fordulódban 5080 arany került a bankszámládra. 5308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/89 ökölvívás: 4/00 vágófegyverek: 37/86 ütõfegyverek: 12/39 lõfegyverek: 31/25 dobófegyverek: 16/78 Felt. lõfegyver használat: semmi (0-4.); nyílpuska lövedék (5-996.); szent nyílp.lövedék (997.); szent nyílp.lövedék (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 37/81 nyomkövetés: 93/29 lopás: 12/31 mászás: 14/08 csapdakészítés: 23/93 csapdaészlelés: 5/79 gyógyítás: 8/26 titkosírás: 13/11 felderítés: 25/25 szörnyidomítás: 17/16 teológia: 85/58 taumaturgia: 126/33 szerencsejáték: 8/40 harcmûvészetek: 8/61 zene: 10/42 szörnyismeret: 14/19 pszi: 16/99 vadászat: 13/29 bányászat: 14/86 úszás: 11/56

Feltételes parancsok


DX 0;totem: 75% 128; *készítesz 546. tárgyat (max. 1 db-ot); *készítesz 133. tárgyat (max. 50 db-ot); *készítesz 547. tárgyat (max. 1 db-ot); gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; ásol max. 80 pontért; *készítesz 582. tárgyat (max. 50 db-ot); maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *154; *96; *247; *217; *250; *278; Barátságosság: 282; 256; 269; 395; 286; 261; 394; 393; 9366. KT; 318; jó jellemûek; semleges jellemûek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) energiapajzs (#103 *20) térképelemzés (#104 *50) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) szopógödör kreálás (#125 *60) életszívás III. (#128 *15) sötét rítus (#131 *30) mágiadagály (#132 *25) kreáció (#148 *12) tûzgolyó (#155 *25) varázskõ készítés (#160 *120) varázsenergia (#161 *35) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) isteni küldetés (#170 *40) infralátás (#171 *8) tûzvihar (#175 *24) túlvilág lehelete (#177 *22) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8) varázsszem (#184 *9) háló (#186 *24) a munka gyümölcse (#224 *10) villámmágia (#227 *36) kalmárszem (#228 *11) Butaság ára beállítás: teológia: +66 vp 9 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 155 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 50 155 155 155 60 50 50 155 155 50 45 106 186 186 106 Kire 362 230 243 257 236 242 238 249 180 159 231 274 999 998 256 Mit 155 186 155 60 51 40 47 108 40 40 40 Kire 250 200 278 338 278 212 237 236 255 230 996

Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezetõ ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 3.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*mithril láncing (#457) 1*tûzúr csizmája (#533) 2 lidérckorona (#531) 1*mithril kesztyû (#463) $1*zafír erõöv ($397) 1 mászókarom (#78) 1 bõrpáncél (#51) 1*mágusköpeny (#453) 1*Morgan sipkája (#466) 3 bõrsisak (#57)

Fegyverek és lövedékek

1*hosszú íj (#111) 1 csontkés (#11) 1 gnóm nyílpuska (#546) 2 kõkalapács (#13) 11 nyílpuska lövedék (#547) 7 vas dobónyíl (#189) 1 mérg. vasnyíl (#187) 1*vámpírkard (#358) 7 szent nyílp.lövedék (#549 12 ubuk tüske (#131) 1 ubuk dobónyíl (#138) 7 ezüstshuriken (#327) 1*pengepajzs (#425) 7 nyílvesszõ (#108) 5 rövid íj (#107) 2 kõkés (#6) 2 bot (#4) 1 tüske (#22) 1 bányászcsákány (#434)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*Ovgun nyaklánca (#615) 4 denevér szimbólum (#140) 1*zafír védõgyûrû (#532) $1*obszidián karkötõ ($229) 1 mászó-karperec (#392) 4 angyalok gyûrûje (#529) 1*szerencsetalizmán (#366) 1*Rughar gyûrûje (#518) 1 ryuku karvédõ (#687) 6 aranylánc (#191) 3 viharamulett (#611) 1*zafír fülbevaló (#477) 2 mópat token (#585)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

3 furulya (#233) 1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183) 9 deus ex machina (#1) 2+hebrencs csapda (#147) 1 ásó (#34) 2 kis aranykulcs (#240) 4+sötét tekercs (#535) 5 áldott kõ (#642) 2 csontkulcs (#74) 1 szent jogar (#150) 1 távcsõ (#42) 3 aranytû (#272) 2 manakristály (#500) 2 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 aranytermõ ládikó (#504) 1 mászókampó (#165) 1 márványkulcs (#245)

Löttyök és porok, tartóstul

2 zöld üveg (#82) [ üres ] 6 kavadu iszák (#25) [ bennük 20 csepp gyenge méreg (#26) ] 1 Fekete Kehely (#283) [ benne 3 korty sötét ital (#284) ] 10 sullár hólyag (#168) [ bennük 4 csepp spiritusz (#170) ] 2 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ] 3 szent kehely (#257) [ bennük 29 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 11 uzbány csõr (#169) [ bennük 65 csepp ugh méreg (#166) ] 19 fûszertartó (#210) [ bennük 6 csepp sáfránypor (#211) ] 7 vizestömlõ (#3) [ bennük 84 korty víz (#27) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

5 szvó-ektoplazma (#151) 1 vapár ág (#110) 99 pirkit (#153) 4 fokhagyma (#403) 8 manifeszt.nyúlvány (#214) 11 óndarab (#85) 1 szuperkötél (#209) 11 fõnixtoll (#563) 30 madártoll (#112) 42 fekete gyöngy (#99) 1 raptor karom (#281) 4 mandibulapenge (#125) 1*örökkéval. rubinja (#900) 1 álompor (#396) 16 varányszem (#30) 19 sallank karom (#128) 1 grákóbõr (#41) 7 téfea-agy (#172) 2 rókafarok (#124) 20 rézdarab (#70) 12 magszim bél (#103) 2 mocsári penke (#148) 17 ében toboz (#578) 2 galachmit (#310) 6 kaktusztüske (#114) 5 sünmedve tüske (#14) 1 antilopbõr (#48) 1 kavadu lebeny (#24) 3 purifikátor háj (#269) 40 csuklyavirág (#133) 6 surranó kígyó bõr (#47) 5 lapockacsont (#33) 22 karbin plazma (#199) 20 vasérc (#152) 34 smirglilevél (#29) 1 lapkorong (#80) 2 kazmár gyökér (#205) 7 vadász tatu bõr (#15) 5 remák szív (#264) 6 gromak bõr (#268) 16 ezüstdarab (#326) 9 púderkõ (#119) 23 tigroszlán fog (#63) 4 bakkura bõr (#95) 1 hebrencs állkapocs (#130) 6 gyöngymangó (#135) 7 kaktuszbogyó (#429) 1 dorony tüdõ (#212) 35 polip szívóka (#391) 6 rájabõr (#404) 1 fémrúd (#104) 1 mithril (#352) 8 szárnyas hernyó (#69) 3 amniosz (#203) 2 ramit kõ (#226) 1 lajhár csont (#236) 1 tükör (#43) 6 lótuszvirág (#447) 1 evaporõr háj (#105) 5 praglonc hártya (#215) 6 Thargodan esszencia (#328 1 ormánygõte csont (#21) 1 acélpengõke (#231) 2 adamantit (#627) 24 csalánvirág (#582) 5 arkog kõ (#632) 8 halcsont (#390)

Összsúly: 179.05 kg megterheltség: 142 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

Tárgyaid a bank széfjében


7 pszi kõ (#248) 46 kaja (#2) 32 csepp sáfránypor (#211) 8 manakristály (#500) 7 vas dobónyíl (#189) 4 szigony (#389) 1 krapixlon fürdõruha (#454 72 vasérc (#152) 10 mutáns csont (#331) $1 cru formázó minta ($300) 66 csepp ragasztó (#83) 1 törpe bakancs (#475)

E körben tett lépéseid térképe

(356,66) törpe bánya (#435), érclelõhely, taalru herceg (#307)
(357,65) magnetikus praglonc (#200), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelõhely
(357,67) törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295)
(358,64) nekrofun (#173), Raia oltár, mûvészi porolit (#720)
(358,68) taalru herceg (#307), oltár, érclelõhely
(359,64) Dornodon oltár, törpe bánya (#435), mûvészi porolit (#720), sziklaskorpióok (#339), magnetikus praglonc
(#200)
(359,67) viharóriások (#278), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelõhely
(360,64) fegyvermester háza (#686), egy kobudera férfi
(360,65) taalru (#249), gejzír (#576), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), olvasztókemence
(#86), vaskohó (#155), érclelõhely
(360,66) áldott okerón (#336), viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), mûvészi
porolit (#720), érclelõhely, viharóriás (#278)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted. Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.